Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sokli

    csendes tag

    Sziasztok
    Leírom az esetemet, hogy a google rátaláljon és nehogy hasonló problémába ütközzön más is a coinbase.com-mal kapcsolatban.
    Ja meg hátha tud valaki bármilyen ötlettel segíteni.
    Van egy pénztárcám a coinbase.com-on, nagyon sok pénzt mozgattam meg rajta már talán 3 éve használom illetve használtam.
    Tavaly kénytelen voltam új telefonszámra váltani és mivel a szolgáltató új, gondoltam elsőnek kipróbálom a copinbase-n, hogy működik-e vagy vennem kell a coinbase miatt még egy másik sim kártyát is. A szolgáltató a Digi és 50es a körzetszám. Működött a coinbase-n a szám, mentek az utalások a belépés egy szóval minden. Szépen mindenhol lecseréltem a számomat erre az 50esre. Egyedül a revolut-nál nem boldogultam, de ott akkor éppen valami gond volt és még az előző kártyámra sem jött meg az sms-ami vodafonos volt. De az összes többi helyen ez kb. 10-15 szolgáltató, bank stb jelent, sikerült így elkezdtem tavaly használni mindenhol ezt az új számot. És akkor jött az év vége dec. 31 rendben ment újra a sok pénz rá a coinbase-re mentek a váltások, utalások minden. Majd kb. január első hetének a végén próbálok egy kis pénz leszedni és nem tudok belépni a coinbase-re, nem jön meg az sms. Mindent kipróbálok, amire lehetőség van, telefon újraindítás stb. Na jó először nem esek pánikba, felhívom a digi-t, hogy nem változtattak-e valamin, első javaslatuk, hogy menjek el személyesen a bankba, ahonnét nem jön az sms és ott lesz a hiba, valami nincs beállítva. Ez azért eléggé kivitelezhetetlen szóval újabb keresgetés, hátha még valaki járt így, de semmi. Akkor egy hét újból eltelik próbálozom újra diginél, egy másik ügyfeles azt javasolja, hogy írjak nekik emailt és adjak meg az emailben egy adott időpontot, amikor jönnie kellene az sms-nek és utánanéznek és persze előtte kérdezzem meg a coinbase-t, hogy ők hogy látják hol a probléma. A coinbase írt egy szűkszavú levelet, hogy ha nem kapom meg az sms-t, akkor bizonyára az ő számuk blokkolva van a szolgáltatónál vagy a telefonon. Erre a szolgáltató Digi azt válaszolta, hogy az adott időpontban nem jött sms. Ezt a választ megírtam a coinbase-nek, akik újból most már hosszabban leírták, hogy milyen hibák lehetnek vagyis megismételték magukat, meg hogy esetleg betelt az sms a készüléken.
    és most itt tartok, nem tudok mit csinálni szerintem ettől a ponttól kezdve egyik fél sem akar utána nézni a hibának és így nem tudok belépni. Ha van valami ötlet, hogy kivel próbálkozzak vagy mit írjak emailben annak nagyon örülnék. És nem is a pénzről van szó, hanem, hogy egyszerűen becsapva érzem magam, mert ez korábban működött és közben se telefon csere nem volt se más változás így azt gondolom nem én tehetek a kialakult helyzetről.

Új hozzászólás Aktív témák