Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • c41r0^

    őstag

    válasz .LnB #1483 üzenetére

    egyébként nekem pont ez a bajom 1.6 után, hogy GO-ban csak nagyon nehezen látszik a golyónyom, így látás alapján szinte lehetetlen korrigálni a recoilt, minden fegyver szórását vakon kellene begyakorolni (feltéve persze ha tunkolni akarunk)

    továbbá nekem nem jött be az a lövési taktika, mint 1.6-ban - lövés - kis oldalazás - megállás - lövés
    a lövés most szituációfüggő, hogy 1 skuló vagy rövid 2-3-as burst

    1.6-ban "mid-high", ha jó napom van "high-high" voltam/vagyok, itt kb. csak a "mid-mid"-et, jó esetben a "high-mid"-et tudom elérni (kb. 10. nyert meccs óta Master Guardian Elite vagyok, jelenleg 30 nyert meccsem van a kb. 50 játszottból), de az okokra nem tudok rájönni

    ami még mindig nagyon nem tetszik az az, hogy sztem kb. 10-15%-kal gyorsabban mozognak az emberek, mint kellene, valamint olyan az ember érzése, hogy "lebeg" a modell a felszín felett, nem pedig fut a talajon, meg ami idegesít még, az a futásból guggolás, mintha jégpályán csúszna tovább az ember...

    meg a másik, hogy DM-ben mindent bead normálisan (64 tickes szerveren is, kb. 35-40-es pinggel), online competitive módban meg a Valve szerverein ha 1 golyós fejest kap egy ember tőlem pl. m4-ből, akkor csak kb. 250ms után hallom, hogy koppant, meg már szinte ahhoz is hozzászoktam, hogy fél tár kell az emberekbe...

    ezt leszámítva tetszik, de főleg azért, mert jó a matchmaking szisztémája

Új hozzászólás Aktív témák