Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #8167 üzenetére

    A Crysis nem deferred rendering. Ott az Edge Detect shader akad össze az AA-val, ezért, amikor bekapcsolod az MSAA-t, akkor a játék automatikus letiltja a nem kompatibilis élkereső algoritmust. Ezért lesznek a fák recések. Erre megoldás az SSAA, amit a HD 5000 kártyákon lehet elérni. [link]
    Az FC2 nem z-mintázik. A DX10.1 egészen más szempontok miatt került bele, a motor persze defered rendering, így az MSAA nem az igazi.
    A Clear Sky és a CoP algoritmusa majdnem hibátlan, de a fázisok "összefésülése" recéket eredményez, mert helyenként nem hasznosítható a mintavételből adódó adat. Ez analitikus, vagy teljesen egyéni DirectCompute alapú AA-val kezelhető.
    Nézd meg az AVP DX11-es AA-ját, az tökéletes. Teljesen illeszkedik a motorhoz. Ilyet érdemes várni a jövőben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák