- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Mini-ITX
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz DrTechnoid #21433 üzenetére
Meglátjuk, ha nem lelem örömöm benne, akor hagyom a csudába, maga skin nem hoz izgalomba, többnyire inkább a kihívás érdekes.
(#21434) prokxy: Háát, én sem a skin miatt csinálom, tuti nem teszem fel egyik fegyóra sem. Inkább csak szórakozás - ha adja. A kézifegyvereket, pajzsot, kést nem is terveztem megcsinálni, de meglepően szórakoztatónak bizonyultak számomra. -
-
Acheron
őstag
Nos, ilyen még nem volt: feltettem a legújabb nvidia drivert, és kb mintha diavetítést néznék, szaggat a kép, mintha kb 25 - 30 Hz lenne a képfrissítés Shader -ek telepítve, gép újraindítva (többször is), semmi változás, meg kell próbálnom visszatenni az előző verziót, remélem az segít. Mi a búbánat...?
-
Acheron
őstag
Tegnap megint bepróbálkoztam a Core móddal, nos, tűzfegyverekkel sosem lesz a kedvencem. LMG -vel 5 - 6 lőszer kell a fickókba, hogy hulljanak, ez kb a nevetséges (és élhetetlen) kategória. Ellenben teljesen rákaptam a bicskákra, most, hogy végigvittem őket, ez core módban egy igazán élvezetes és kihívást jelentő móka. Gyorsan mozogva pl pillanat alatt meg lehet kerülni valakit egy konténernél, és amíg ő azt hiszi, épp engem cserkész be, már hátulról lehet nyiszatolni...
Ezzel együtt is nyilván gyakran kiszednek, bicska - pisztoly párbajban azért a pisztolynak jobbak átlagban az esélyei Viszont kérdés: valahogy ki lehet kapcsolni a Killcam -ot? Ritka idegesítő, hogy mindig végig kell nézni a mozit - megy vele az idő, ami alatt inkább játszanék. -
Acheron
őstag
válasz lowzor #21520 üzenetére
Ott kissé át kell értelmezni a korábbi játékstílusom, kezdem érteni a Rush stílust előnyben részesítőket. De ehhez kellene egy nagy tűzerejű (egy - két lövésből ölő), és ugyanakkor gyors mozgást lehetővé tevő fegyó. A kés nagyon jó, mert rögtön öl, de rendkívül kicsi a hatótáv, és mint látom (hallom) a killcamokból, olyan hanggal futok az ellen után, mintha legalábbis Godzillát reggeliztem volna előtte... (nyolc kilométerről hallani, hogy jövök, a Death silence meg ugye korlátozott)
-
Acheron
őstag
válasz lowzor #21522 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, ki fogom próbálni
Nem tudom, rá akarok -e állni a rush -ra a saját, jól bevált (bár nem plusszos K/D - t hozó ) stílusomról, de azt látom, hogy ha nyakamba akasztok egy pajzsot, fogok egy bökőt, akkor pl Shoothouse - Shipment pályákon semmivel sem rosszabb a statom, mint bármelyik tűzfegyverrel - és még brutálisan élvezem is a játékot. De olyankor, amikor az ellenfél észrevesz, és öt méterről rámfordul, jó lenne egy gyors, da hatásos tűzfegyver, mert mire a késsel odaérek, többnyire cselekvésképtelen hulla vagyok -
Acheron
őstag
Vicces ez a core mód, az ellenfél egy shotgun lövéssel leterít. Nekem ehhez három lövés kell, ugyanabból a fegyverből...
Ilyenkor mi van? -
Acheron
őstag
Van igazság abban amit írsz, főleg az ellenpélda rész, sajnos a negatív dolgok mindig jobban feltűnnek, a jó pedig "természetes", ilyen az emberi természet. A játék sodrában pedig nehéz objektívnek maradni, mégha ezzel a mondatoddal is egyet tudok érteni.
Ezzel együtt is maradok inkább HC vonalon, nem tudok megbarátkozni a Core lassú tempójával. És ebben csak részben van benne az, hogy mennyi ideig kell sorozni valakit, míg kifekszik, sokkal inkább zavar, hogy fele időben a killcam -ot nézegetem (OK, tudom, nem kell meghalni, és nincs killcam ). Ha kikapcsolható lenne, talán még próbálkoznék is, mert a késes meccsek igazán itt élvezhetők (éppen annak köszönhetően, hogy én sem halok egy lövéstől - hogy a pozitívumát is megemlítsem a Core módnak a másik oldalról nézve ) de így ebben a formában erre sajnálom a játékidőt (egy - két órát tudok általában este rászánni, amikor a család már elcsendesedett, nem ilyenfajta mozival akarom ezt tölteni).
(#21527) lowzor: Én mindenhol kedvelem, használom leginkább közelharcra, de hosszabb távra ritkán - a lassúsága és a korlátozott hatótáv erősen kompenzálja az erejét. De értem, miről beszélsz, HC -n valóban tud bosszúságot okozni egy hosszabb távra hangolt shoti a "sárkánylehelettel". -
Acheron
őstag
válasz lowzor #21530 üzenetére
Tegnap nagy nehezen megtaláltam a "gombot" de érdekes módon egyszer kilép a killcamból, egyszer nem, még nem jöttem rá, min múlik. Elkönyveltem, hogy bennem van a hiba
Mindenesetre tegnap core -on kiaranyoztam a Kali stick -et és a Kodachis kardokat, jó móka volt.
A TK szokható, bár kínos, ha én követem el. Ha engem lőnek le, nem is foglalkozom vele - kivéve ha direkt volt.
(#21542) Dave567: Kitárgyaltuk fentebb. Az Oriic által írt EOD is okozhat ilyet. No és ott az SBMM
(#21544) laragirl83: SMG -ket rég próbáltam, meglehet előveszek egy setupot próbaképpen, köszi a tippet. Azért HC sem mindig egy hit, de tény, hogy nem kell "pumpálni" az ólmot az ellenfélbe. Ezért szeretem a FAMAS -t ott, nehéz vele hibázni. Persze nem lehet olyan gyorsan felkapni, mint egy SMG -t, rushra nem feltétlenül ajánlható. -
Acheron
őstag
válasz lowzor #21551 üzenetére
Nos, akkor jó nagy bamba vagyok, mert eddig ez nem tűnt fel
Igaz, nem is az F a nyerő nálam, de én elég elfuserált billentyűbeállításokkal tolom (Pl WASD sem játszik) Este megnézem, igaz most, hogy az űtővágószúró mindenféle ki lett maxolva, egy darabig valószínűleg megint nem lesz core (bár eléggé rákattantam most erre a csihipuhira). Nem hiszem, hogy a launcherek ott jobban adnák - igaz, azokkal nincs is kedvem foglalkozni pillanatnyilag, nem adnak plusz élményt, a damascus pedig nem vonz annyira, hogy most időt öljek bele. -
-
Acheron
őstag
válasz stuka20 #21600 üzenetére
A displayportos hibával nem találkoztam eddig (szintén 1080). Ellenben a mait nem számolva (mert még nem próbáltam) az előzőt nekem is le kellett gyalulnom, mert a Free-Sync kompatibilitást szétvágta. Mióta bejött a FreeSync - Gsync támogatás, azóta működik - a múltkori driverben viszont nem, fórumokon is többen panaszkodtak erre. Gyakorlatilag egy stroboszkópos, élvezhetetlen képet adott a játék, csak a korábbi (452.06) verzióra való visszaállás segített. A mait megpróbálom, de ha ez nem javult, megy vissza az említett verzió.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Clapaucius #21633 üzenetére
Az új csomag (S6) letöltése után 233 GB (PC). Most hízott rendesen.
-
Acheron
őstag
Lassan bemelegítem a rendszert az esti játékhoz. A tegnapi Nvidia drivert lehet dobni kell, meglátom, a mai frissítéssel hogy működik Tegnap, bár jobb volt a helyzet, mint az egyel korábbi driverrel, de még mindig érezhetően szaggat a kép (nem megy normálisan a G-Sync a FreeSync monitoron, pedig korábban nem volt ilyen gond (LG 32GK850F)), valószínűleg vissza kell tennem a kettővel ezelőttit. Ez persze inkább Nvidia hunyás, mintsem a játéké.
Battla Pass bevételezve, lesz mivel bíbelődni a következő részig. 100-as szinten nem rossz az az AS-VAL blueprint - kár, hogy sok nap van még odáig (bár +10 tier -t adott már a BP vásárlás előtt is)
Remélem hibakód nem lesz (crossfingers smiley nincs? ) -
Acheron
őstag
-
Acheron
őstag
válasz Laraxior #21735 üzenetére
Játék közben eddig nem jött hibaüzenet (végül is most tudtam leülni, egy kört mentem) ellenben a driver egy kaplap szamóca, diavetítést játszik 100 - 110 HZ -es frissítésnél , vissza kell tennem a kettővel ezelőttit. Viszont kilépés közben ismét dobta a hibát (ha csak kilépésnél jön elő, annyira nem fog zavarni, míg javítják).
Megnézem, mit csinál a 452.06 -al, remélem azzal legalább a kép egyenletes lesz... -
Acheron
őstag
válasz nanorambo #21898 üzenetére
Nem igazán értem az új "snipert" érintő hozzászólásokat. Egyrészt nem sniper, hanem marksman rifle - nagyon nem ugyanaz, még ha összevont kategória is ebben a játékban platinázáshoz. Másrészt Core módban - talán épp ezért - harmatgyenge, egy lövés biztosan nem elég belőle, és kínosan lassan tölt újra - legalábbis amíg alapon van. Jó példa erre tegnapelőtt az állomás, ahol a két kocsi között elém háttal kiugró komát öt méterről sóztam teli testen hátba, amibe persze nem halt bele, ellenben míg a következő skuló csőre húzásával bíbelődtem, kényelmeden megfordult és lesorozott egy automatával. Ezt sorozatban adta a játék. Gyakorlatilag esés - kelés van vele. Igaz, a HC -n ennek szöges ellentéte, ott valóban remekül lehet vele aratni - már ha valaki szereti/tudja használni az ilyen jellegű fegyókat (Rush -on minden alkalommal imádtam, sajnáltam, hogy véget ért a játék). De hogy ebben általánosságban mi az OP, azt nem értem...
-
Acheron
őstag
válasz s.bala31 #22016 üzenetére
Ez a kéz legújabb fegyó, sokan még most fejleszik, oldják fel a csatolmányokat vagy "goldozzák" - mivel mennének mással, amíg "kész" nincs? Jómagam is beteszem őket a szekrénybe, ha mindent feloldottam rajtuk, egyiken sem érzem, hogy a kategóriájuk legjobbjai lennének.
-
Acheron
őstag
válasz nanorambo #22298 üzenetére
Hmm, egy minden tekintetben gyilkosan sz@r nap után gondoltam kiengedem a gőzt, tolok egy pár ereszdelahajam kört - de ebből ma nem sok minden lesz, úgy tűnik - most épp 74 percet kellene várni (és még a patch -et sem volt módom letölteni délelőtt)
Azt hiszem, ebből ma este Steam és MW2 lesz...
(#22253) Tomko78: Azért, mert mostanra az elsődleges üzleti modellé avanzsált. Ezt bele kell tolni mindenki képébe, mert ebből dől a lé. -
Acheron
őstag
válasz shotika #22304 üzenetére
Gyakran raknak rá egy "sniper" funciót, ami pl a lenyomásig csökkenti a DPI -t (pl ha alapből 1200 -on használod, akkor 5 - 600 -ra) Sniper scope kitűnő kiegészítője, nem leng a kép jobbra balra. De nekem pl a Mount funkció van rajta (nem pont ez az egér, de van rajta ilyen gomb (is)). Szokni kell, utána hasznos társ lehet - egy nap után biztosan nem vinném vissza csak ezért. Amikor a G403 -ról áttértem a G502 -re, agyf@szt kaptam a sok gombtól, meg hogy melyikre épp mit programoztam fel - a statisztikám ronggyá lett gyalázva pár nap alatt. Pár hét után viszont már fel sem tűnt, ment minden, mint korábban, csak több funkciót érek el gyorsabban az egérről (ettől persze nem lettem pro -b gamer, csak kényelmesebb - nekem )
[ Szerkesztve ]
-
-
Acheron
őstag
válasz Laraxior #22391 üzenetére
Nekem így nem adta be, hiába volt meg 4 - 5 hipfire, ha kiléptem a meccsből, ment a levesbe. Csak ha végigtoltam a meccset, akkor adta be a +1 hármast. Négyet begyűjtöttem kb öt meccs alatt, me még bezsákolom a maradék hármat. Kíváncsi vagyok erre az új shotira, annyian szidják, hogy csak jó lehet Ámbár az AS-Val és az SP-R körül is nagy a hype, de én egyiknél sem éreztem, hogy bármivel jobbak lennének, mint némely korábban is elérhető modell (Az AS -Val -t pl kifejezetten nehéz volt aranyozni, cseréltem is egy RAM -ra azonnal, amint meglett, sokkal élhetőbb fegyver abban a kategóriában)
A Shoot the Ship kérdésben teljesen egyetértek, jöhetne már vissza végre, piszkosul bosszantó, hogy minden új szezonnál száműzik hetekre a két legélhetőbb pályát holmi félig - meddig sikerült új pályák bemutatása miatt.
(#22312) Ed3r_X_: Kinek mi jön be A G-403 hasonló volt, mint a Tiéd, remek egér, de nekem ott kevés volt a gomb, az 502 -t sokkal jobban ki tudom használni. Egy sima 3+2 gombos egérrel már nem nagyon tudnék mit kezdeni, sajnos.
(#22393) Laraxior: Szűk, falakkal tagolt pályán, tegyük hozzá. Nagy, nyílt terű pályákon semmire nem mész a shotival, kiszednek, mielőtt lőtávolba érnél (vagy kempelsz orrvérzésig). Erről hajlamosak megfeledkezni a T. kollégák, amikor a shotit szapulják. A shoti közelharci fegyver, arra van kitalálva, saját terepén persze hogy jobb, mint egy AR (Egy automata shoti meg pláne) Szép is lenne, ha nem.
(#22399) Laraxior: Igen, amikor kvázi olyan közel vagy, hogy "bicskával" is intézhetnéd a killt. -
Acheron
őstag
válasz AAntii #22415 üzenetére
Az SP-R - Warzone szitut ebben a magyarázatban teljesen értem, így már a railgun hasonlat is világos. Tény. én nem tolom a WZ -t, és multiban ez közel sem ilyen éles (legalábbis számomra), de így világos az ellenérzés.
Valahol a shotis példát is értem, és a sarokban gubbasztó prédavárókat magam sem feltétlenül kedvelem - bár őszintétlen lennék, ha azt mondanám, sohasem vártam már be fedezékben megbújva felém csörtető ellen(eke)t.
De azért icipicit legyünk realisták. Nem tudom, lőttél e -már már sörétes fegyverrel, de a lőszer típustól és csőhossztól függően ezek szépen terítik a teret. Nomost ezt kombinálva egy automata (sorozatlövő) üzemmóddal kapunk egy "ólom" permetezőt (már ha a lőszer csak ólomból lenne), ami bizony a valóságban is képes legyakni egy ajtón berontó triót néhány méteren belül, akár célzás nélkül is - mocskos egy fegyver, igen. De ezek ilyenek, a fegyverfejlesztés sosem a lovagiasságról szólt, hanem az ellenfél gyors és hatékony kiiktatásáról. -
Acheron
őstag
válasz Micsurin #22753 üzenetére
Az első (és még jó pár) MW2019 Ghost skin valóban eléggé elrugaszkodott az eredeti Simon Riley féle Ghost karaktertől, anno ment is erről sok post. De azért kaptunk kárpótlást, van "classic" Ghost skin is a játékban
"Soap" MacTavish sajna még nincs, bár ő is kedvelt karakter (igaz, nálam Riley viszi a pálmát)
De azért ne feledjük, ez a Single Player rész reboot volt, tehát a történetszál innentől másképp alakul (Reméljük Ghost sem válik füstté és hamuvá) Még nem tudjuk, MacTravish hogy jön majd a képbe - lehet, csak a következő MW rész hozza magával.
"... Ghost miért Alex és nem Riley? ... " Ezt nem nagyon értem - Alex teljesen külön karakter, semmi köze Ghost -hoz.
Btw, most ugrik be a névről egy orbitális baki, valamelyik blogíró igazi képzavarba keveredett, amikor megjelentek a kutyák az MW -ben, merthogy oda nyilatkozott (gondolom a Ghosts epizód Riley kutyájával keverve), hogy benne lesz a játékban Riley, Ghost hűséges társa. Jujjj.
#22754GhostPetya: Má' megin' gyorsabb vótá', mé' csodálkozok[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Micsurin #22756 üzenetére
Én megkönnyeztem, amikor meghalt, epikus jelenet volt, az FPS -ek egyik legjobb momentuma (számomra) - pedig meglett férfiember voltam már akkor is, amikor (a megjelenése évén) eljutottam ehhez az epizódhoz. Nem igazán hittem a szememnek, sokszor végigjátszottam a jelenetet, mert hittem, hogy menthető. COD -ban nem sok (talán csak egy) jelenet rázott meg jobban.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz CptAdamica #22806 üzenetére
Alighanem az SBMM rossz oldalán áltál. Néhány hozászólással ezelőtt (ismét) leírták többen, mire képes az a szutyok, de a topic fő vonala szerint ez placebó, nincs semmi rejtett kód a matchmakingben, soha semmi másba nem szól bele, csak az ellenfelekkel való párosításba Persze, persze...
#22810LorenzoHUN: Engem az frusztrál, hogy minden szezonban eltüntetik a használható pályákat (Shipment, Shoothouse, Rust, Crash, Scrapyard, Vacant, stb), és a szezon második harmadáig kell várni, míg visszaadják (Sorry, ebben a szezonban az első részben volt egy Rush, Scrapyard, stb rész, ami igen jó volt) Időszerű lenne már visszaadni, mert így random módon, minden második nap jönnek élhető pályák, azon kívül csak a kóválygás van a nem kedvelt pályákon... Remélem, ha nem lesz több szezon, minden pályát (vagy legalább pálya csoportot) beadnak választhatóra. -
Acheron
őstag
válasz nutella1 #22857 üzenetére
No, akkor én is megköpködöm az SBMM nevű torzszülöttet (néha kikívánkozik, pedig már sokszor megfogadtam, hogy hagyom a francba) Offba teszem, mert nagyon személyes vélemény, kéretik kövezést mellőzni
#22857nutella1: "Ez az első COD, ahol nem számít mennyire vagy jó" Nagyon szépen összefoglaltad a lényeget. Nyilván van egy szint, ami fölött már statisztikailag egyre kevesebb "jobb" ellent tud beadni az SBMM nevű cheater algoritmus, de a nagy többség számára marad a "felsőbb kontrol". Ha jó vagy, utána rosszabb, leszel ha nagyon gyenge voltál a játékban, sokkal jobbat fogsz produkálni - de nem te döntöd el, hanem egy algoritmus a háttérben, A sikerélményt is elveszi, ez a legnagyobb probléma - sosem tudhatod, jó voltál -e, vagy csak kaptál egy jó hátszelet . Lehet itt beszélni összeesküvés elméletről, de nem egy meccsen ismétlődik (és csak az itt leírtak alapján nem csak nálam), hogy menet közben táltosodik, vagy éppen butul le egy - egy csapat - olyankor mi történik(?). Személyes vélemény, de én meg vagyok győződve róla, hogy a KD szinten tartása érdekében az algoritmus a csapatválasztáson túl beleszól a spawn helyek és irányok megválasztásába, és vagy a pontosság, vagy a hitbox manipulálásával a találatok (oda - vissza) elhelyezésébe is. Néha olyan arcpirító módon ad be killeket, hogy nem értem, hiszen magam is látom, hogy mellé lőttem az ellenfélnek. Néha meg HC - n négy visszajelzett (!) lövéstől sem hullik a koma, ellenben fordulásból osztja a fejest. A KD arányom pedig gyakorlatilag majd egy éve két tizedes (!) sávban tartja ez a cheater program, ami folyamatos bukót feltételez. Ez azért vicces, mert MW2 -ben, amikor nekifeküdtem javítani az arányt, cirka egy év alatt more than 6000 killt hoztam a death -hoz képest. Itt erre esély sincs - százat sem tudok javítani, nemhogy hatezret (!?). Ha nagy nehezen már -már fordítom a trendet, minden aljas trükköt bevetve (ami már a játékélmény rovására megy), bejön egy hetes dara, és megy minden a levesbe. KD arány ugyanott, mert az "úr" így akarja. Hosszú évek óta ez a legjobb COD, amivel játszhattunk, de ez az SBMM nagyon erősen rontja az élményt - nekem bizonyosan. Elbeszélgetnék szívesen az íróval. Rejtői beszélgetés lenne: rövid, de nyolc napon túl gyógyuló... -
Acheron
őstag
válasz Trebron09 #22909 üzenetére
"Ez" az SBMM csak a COD 2019 óta része a játéknak. Mindig volt matchmaking, ez tény, de ilyen agresszív algoritmust még nem engedtek a játékos társadalomra. Nem véletlenül született erről több cikk már a játék indulásakor - és utána rengeteg panasz.
Az, hogy a fegyverek finomabbra hangolhatók, hogyan jön ide? Igen, most számtalan hangolási lehetőség van - neked, és az ellenfélnek egyaránt. A régebbi részekben ilyen részletességgel nem volt finomhangolás - neked, és az ellenfélnek egyaránt. Az esélyek most is ugyanazok - más változott a háttérben. Amit én látok: MW2: 45 fokban csökkenő meredekségű D minusz K érték, MW 2019: 45 fokban növekvő meredekségű K minusz D érték, és míg az első esetben a K/D arány 28% -al javult egy év alatt, addig az MW2019 esetében 2 tized(!) százalékon belül van majd egy év alatt - sem javulás, sem romlás. Most akkor mi van? Nincs algoritmus?[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz KaitouP #22916 üzenetére
Volt hát, én sem írtam mást ("...Mindig volt matchmaking ...") .
Épp ezért tettem idézőjelbe, hogy konkrétan "Ez" a (fajta) SBMM nem volt még korábban (bizonyos értelemben ez vitathatatlan, hiszen MW2019 SBMM valóban nem létezhetett korábban, bár én nem ebben az értelemben kívántam használni).
"Ez" ugyanis nem igazi SBMM -ként működik (még ha úgy is nevezik), mint amiket korábban láthattunk, mert nem arra törekszik, hogy folyamatosan hasonló képességű játékosokat rakjon össze, ahogy azt tennie kellene, hanem a korábbi meccsek kimenetétől függően vagy jóval gyengébb, vagy jóval erősebb ellenfelekkel járó feltételeket teremt (a megfogalmazás szándékos - koránt sem vagyok meggyőzve, hogy ezek ilyenkor tényleg "erősebb", vagy tényleg "gyengébb" ellenfelek) - összességében úgymond szinten tartva a játékost.
Miért is? Mi a jó ebben a játékosnak? A kiadónál hova ment a vevői szemlélet, amikor ezt "adásba engedték"?
Nyilván mindig van, akire nem hat a gravitáció, ahogy a fórumtársak jelzik is (hová lenne nélkülük a Marvel és a DC... ), de alapvetően a játékosok egy jelentős része panaszkodik erre a fajta megközelítésre, mert rontja a játékélményt.
De azt hiszem leteszem ezt a lantot, személyes vélemény, nem szeretném senkire ráerőltetni, és kicsit off szaga is van a dolognak (bár a játék szerves része - sajnos). A magam részéről továbbra is azt gondolom, hogy SBMM igenis kell minden játékba, mert hasonló szintű játékosokat kell összeválogatni, hogy mindenki találhasson sikerélményt - de ennek feltétele, hogy ha veszítek is, épp a hasonló szintű játékosokból adódóan érezhessem, hogy "majdnem megvolt" és "legközelebb biztosan sikerül". Na ez az, amit "Ez" (konkrétan az MW2019 -hez fejlesztett SBMM -nek nevezett valami) elvett - szerintem. (és ahogy olvasom, még jópárak szerint)
És ettől a játék még mindíg kitűnő .
#22939nutella1: Hallelujah, imáink meghallgatásra találtak!
#22945lowzor: Sok +1, nagyon eltalált pálya, és azon kevesek egyike, ami talán jobb is lett itt, mint volt pl az MW2 -ben (pedig ott is nagy kedvenc volt) -
Acheron
őstag
válasz Micsurin #22948 üzenetére
Jó az, nagyon jó Ebben a szezonban már 6 - 7 napot kihagytam a játékból, a dXP talán segít visszajönni ezen a hétvégén. Eddig egy szezon nem volt meg (nyomós okkal a háttérben), ezt most még csak le kellene hozni
#22949GhostPetya: Engedd el, én is túlpörögtem, néha elborítja az agyam ez az igazságérzet nevű izé, de ugye ez elég szubjektív, így sok értelme nincs... Let's play -
Acheron
őstag
válasz lowzor #22984 üzenetére
De milyen durci van, ha az RPG és no skill szókapcsolatot előhozom a chat -ben
Néha azért kárpótol az ég, párszor sikerült még épp fejbeküldeni a sniperrel az RPG -t indító komát - olyankor azért nem fáj annyira, mégha ki is terülök a végén
Jah, hogy a graf, az tényleg szép, és láthatóan teljesen sztochasztikus De nincs gonosz algoritmus, ugyan[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz lowzor #22986 üzenetére
Nekem csak a launcherek hiányoznak a Damascushoz - és ez alighanem így is marad, mert annyira nem bejövős ez a fajta gyilok módszer. A késtől féltem, de az egy roppant izgalmas, kihívást jelentő mód, nagyon élveztem. Pajzs dettó. A maroklőfegyverekel szintén nem egyszerű boldogulni, kell hozzá ügyesség - élveztem végigcsinálni (OK, a revolver nem volt a kedvencem). De a launcher, no az nem fekszik Se örömet, se kihívást nem találok benne, így nem is erőltetem.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz lowzor #22988 üzenetére
Háát, a shotik terén nem fogunk egyetérteni, én szeretem őket - mégha nem is sűrűn használom. Meg van a helyük ebben a háborús ökoszisztémában, szűk helyeken óriási előny, ha tudod őket használni (oda valók, és ott nagyjából uralják is a teret) Csodálkozom is rajta, hogy nem kedveled, szereted a rush stílust, ahhoz pedig néhány pályán nagyon adják magukat a shotik.
Kicsit más:az SP-R most kicsit meglepett, amennyire botladozók voltak a kezdő lépések, most, hogy közel a gold, és attachement nélkül is kell 75 kill, meglepően jól muzsikál. Iron sight -al olyan fejeseket lehet akasztani vele, hogy csak pillogok - nice. -
Acheron
őstag
válasz Micsurin #22991 üzenetére
Engedd el. Erről megy az értekezés jó néhány poszt óta, épp szopóágra vett sz SBMM - ennyi. Ez egy ilyen játék. Ezzel együtt hosszú évek óta a legjobb COD kiadás, rengeteg élvezetes játékórát lehet tölteni vele, ha pl lemondasz a K/D arány javításának lehetőségéről (OK, tudom , vannak gravitációfüggetlenek, akik mindig és mindenkor javítják a K/D -t, még alvás közben is, tőlük most kérek elnézést) Viccet félretéve, ha el tudsz vonatkoztatni attól, hogy az arányod nem tudod javítani, mert a program nem engedi, egész jó játékokat lehet tolni remek grafika, jó helyszínek (ha végre a Shoothouse, Shipment, és talán a Rust és a Scrapyard elérhető). De ezzel együtt kell élned.
-
Acheron
őstag
válasz Tsebacsi #23160 üzenetére
Dettó, nekem is ez van, mióta HO -ból kell tolni a melót. De annak, hogy a monitoron bemenetet váltok, milyen visszahatása lehet a játék beállításaira? A PC , amin a játék telepítve van, nem lát több monitort. Nem logikus
A monitor bemenet váltás napi szintű, viszont a játék képernyő átméretezése havi két - három alkalommal fordul elő - így nem tudom mihez kötni.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Slavia #23198 üzenetére
Nekem is tipp kezdőknek: Vegyétek meg, hogy tudjatok gyakorolni, és soha többé ne legyetek kezdők...
(#miezahülyeség?)
#23205Dave567: Mivóna' ? A jövő! A munka, tanulás és játék egyensúlya - biztosis mindre jut elég idő
#23210lowzor: Én többnyire csak HC -n tolom, ott nincs különösebb előnye, ha nem raksz mellé egy jó AR vagy SMG setupot, akkor füst az egész, megesznek a játékostársak reggelire. Még Shipmenten sem mondható, hogy csak egy shotival tuti nyerő vagy - van az a szitu, amikor ultimate, és van, amikor egy hajítófát sem ér, legyen bárhogy belőve. -
Acheron
őstag
válasz Dave567 #23379 üzenetére
Az időzítést tekintve (és azt, hogy jellemzően szezon vége felé már inkább visszateszik, mint kiveszik ezeket a népszerű pályákat) kicsit az új COD felé tolást vélem érezni ebben is.
Persze az is lehet, hogy van, aki tényleg azt hiszi, hogy a játékosok örülnek az ilyenfajta variálgatásnak.
Részemről jobban örülnék, ha így a játék élettartam derekán, netalán túl is azon kicsit, inkább beletennének mindent, és választhatóvá tennék. Remélem így fogják elengedni, ha majd az új tartalomszolgáltatás (és remélhetőleg ez a fajta variálás) megszűnik. -
Acheron
őstag
válasz Dave567 #23408 üzenetére
Nem tudom, Te átmész -e...
Én tegnap toltam egy játékot, alig adott normális pályát. Sz@r pályákon nem vagyok hajlandó játszani, a nem kedvelt pályák skippelése utáni várakozásra pedig nincs időm (értsd, nem a lobby bámulásával akarom tölteni az estém). Így, amíg lesz ismét normális tartalom (with Soothouse and Shipment), inkább letolom az új rész kampányát. Talán a multijába is belekóstolok. Úgyhogy igen, azt hiszem, azt hiszik, - és jól hiszik.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz gjung44 #23665 üzenetére
Hmm, napi 5- 6 órában. Ez elég sokatmondó. Nem szeretnélek megbántani, de szerinted e -sportolók, lottónyertes munkanélküliek és "nem túl elkötelezett" diákok kivételével ezt mennyien tehetik meg napi rendszerességgel? Merthogy dolgozó ember (és jelzem, nekem nagyon nincs okom panaszra, HO -ból dolgozhatok, full kötetlenül) ezt nem teheti meg, az biztos. Ehh....
On:
Van valami info, hogy mikor kapjuk vissza a Shipment és Shoothouse pályákat?
Elvétve adja be a véletlenszerű pályaválasztó - olyankor remek meccseket lehet futni - de többnyire csak a szecska pályák érkeznek az SBMM -el megkavarva, csekély élvezeti értékű a játék jelenleg - sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
-
Acheron
őstag
válasz Ed3r_X_ #23758 üzenetére
Azt gondolom, ez talán igaz a Shipmentre, de nem áll a Shoothose pályára. Utóbbin azért tudsz taktikázni, ha akarsz rush -olsz, ha akarsz kempelsz (amíg hagynak), és minden fegyvertípussal jól játszható. A Shipment más tészta, azt gyakran lövöm ki én is HC -ban, mert valóban szerencsejátékos daráló. Ellenben a kések goldozásánál rákaptam, mert Core módban roppant élvezetes játékokat lehet tolni késsel - pajzzsal a sok tűzfegyver ellen. Szóval ezeken van élet - pl számomra.
Ezt a TK mizériát nem értem. Persze, bosszantó így is - úgy is, számomra is okozott már nem egy bosszús percet. De itt tett a játék egy lépést a valóság felé (még így sem egy szimulátor, valljuk be) A való életben sem dobunk gránátot a tömegbe, mert nem válogatja ki a cimbiket. A rossz helyre hívott légicsapás a saját egységet is kinyírja. És a puskacsövünk elé kerülő barátot a lövedék pont úgy sebzi, mint az ellent (és még csak respawnolni sem fog sehol - reinkarnációt leszámítva). HC -n ennyivel többre (is) kell figyelni, ezért (is) HC. Ha ki - bekapcsolható lenne a funkció, én alighanem akkor is bekapcsolva tartanám