- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Furcsa processzorrészt kap a Lunar Lake
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen egeret válasszak?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz nutella1 #22857 üzenetére
No, akkor én is megköpködöm az SBMM nevű torzszülöttet (néha kikívánkozik, pedig már sokszor megfogadtam, hogy hagyom a francba) Offba teszem, mert nagyon személyes vélemény, kéretik kövezést mellőzni
#22857nutella1: "Ez az első COD, ahol nem számít mennyire vagy jó" Nagyon szépen összefoglaltad a lényeget. Nyilván van egy szint, ami fölött már statisztikailag egyre kevesebb "jobb" ellent tud beadni az SBMM nevű cheater algoritmus, de a nagy többség számára marad a "felsőbb kontrol". Ha jó vagy, utána rosszabb, leszel ha nagyon gyenge voltál a játékban, sokkal jobbat fogsz produkálni - de nem te döntöd el, hanem egy algoritmus a háttérben, A sikerélményt is elveszi, ez a legnagyobb probléma - sosem tudhatod, jó voltál -e, vagy csak kaptál egy jó hátszelet . Lehet itt beszélni összeesküvés elméletről, de nem egy meccsen ismétlődik (és csak az itt leírtak alapján nem csak nálam), hogy menet közben táltosodik, vagy éppen butul le egy - egy csapat - olyankor mi történik(?). Személyes vélemény, de én meg vagyok győződve róla, hogy a KD szinten tartása érdekében az algoritmus a csapatválasztáson túl beleszól a spawn helyek és irányok megválasztásába, és vagy a pontosság, vagy a hitbox manipulálásával a találatok (oda - vissza) elhelyezésébe is. Néha olyan arcpirító módon ad be killeket, hogy nem értem, hiszen magam is látom, hogy mellé lőttem az ellenfélnek. Néha meg HC - n négy visszajelzett (!) lövéstől sem hullik a koma, ellenben fordulásból osztja a fejest. A KD arányom pedig gyakorlatilag majd egy éve két tizedes (!) sávban tartja ez a cheater program, ami folyamatos bukót feltételez. Ez azért vicces, mert MW2 -ben, amikor nekifeküdtem javítani az arányt, cirka egy év alatt more than 6000 killt hoztam a death -hoz képest. Itt erre esély sincs - százat sem tudok javítani, nemhogy hatezret (!?). Ha nagy nehezen már -már fordítom a trendet, minden aljas trükköt bevetve (ami már a játékélmény rovására megy), bejön egy hetes dara, és megy minden a levesbe. KD arány ugyanott, mert az "úr" így akarja. Hosszú évek óta ez a legjobb COD, amivel játszhattunk, de ez az SBMM nagyon erősen rontja az élményt - nekem bizonyosan. Elbeszélgetnék szívesen az íróval. Rejtői beszélgetés lenne: rövid, de nyolc napon túl gyógyuló...