- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby elektronika
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen asztali médialejátszót?
- Monitor hiba topik
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
ma Tizenhárom kártya tárolására lesz jó, viszont nem lehet köztük bankkártya vagy hitelkártya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ahogy mondjátok, BBS style.
Dragon, igen tudnak hozni, piszok drágán. Ami fent volt használtan 18" -os szett, 110k volt. És ki volt szépen polírozva a pereme. Akkor a legnagyobb gondot a gumi jelentette, mert arra már nem jutott volna zsé, használtan meg nem találtam normálisat. Magában a felni nem sokat ér, bár így utólag már bánom, hogy nem vettem meg.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4206 üzenetére
Vicces fiú vagy. Arra nem gondoltál, hogy a BMW mostanság már másra öli a pénzét? Mert nekem úgy rémlik, hogy az auto sportok királykategóriájában versengenek, és a pénzt inkább oda tolják. WTCC már mellékes, azon se csodálkoznék, ha kiszállna onnan a BMW gyár, és az összes erőforrást az F1 -be ölné. Ha megnézed, a BMW azóta gyengélkedik ott, amióta gyári csapatot alakított az F1 -ben. Majd ha a Seat is eljut az F1 -ig, akkor lehet pofázni.
Amúgy, megnézném én melyik szaros,rohadó,seggbe k*rt, gyárilag agyonhúzott Seat megy el egy 335i/D, egy M3, vagy ne adj isten egy M5 mellett. De lehet túlbecsülöm a szaros cupra -t is, és még egy 330i is nagy falat lenne neki. Nagyokos...
De kérdem én, mi az a Seat? Én nem ismerek ilyen márkát... Talán valami butított VW vagy Audi korcs... Bár Audi nem lehet, marad a VW korcs.SpeedR: Hagyd már, imádom az ilyen elmeháborodottakat. Úgy ismerszenek meg, hogy magukban társalognak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #4209 üzenetére
Alázzuk... Csak nincs mivel.
Amúgy tényleg nem vágom, hogy a BMW mit akar a WTCC -ben még... Az a kis pénz amit még oda ölnek, jó helyen lenne az F1 -es csapatban. Már évek óta csak romlik ott a helyzet, a fejlesztések az igazat mondva megálltak a WTCC terén, mert mellékessé vált. Azt a pénzt az F1 -re kellett volna költeni, és akkor már nem a 3., hanem a 1. vagy 2. legjobb csapat lennének. Szerintem illene már az amatőrök között befejezni a bohóckodást, kinőttek már abból. Így meg tényleg semmi értelme, hogy ívesen sz@rnak az egész szériára.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4211 üzenetére
Öcsém, mi nem vagyunk faszok, Te vagy a FASZ!
Kit érdekel a WTCC... Bazz, a kutya nem nézi... Amerikában azt se tudják az mi. Mi az F1 -ről beszélünk, ahova a BMW igazából fejleszt. Nem lenne az F1, még mindig szénné lenne verve a WTCC mezőnye, mert akkor oda jutna annyi pénz, hogy végre fejlesszenek is.
A BMW már egy szinttel tovább lépett a többi ilyen ótvaros márkánál...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most nagyon kíméletesen fogalmaztál. Az "olcsó volkswagen" az rossz kifejezés ide... Inkább volkswagen korcs marad.
"Miért kell bemenni trollkodni egy normális fórumba?"
Én kifejezetten élvezem az ilyet, szeretem az eszement embereket. Legalább kicsit felpezsdül itt az élet.
Hallod, majdnem azt hittem Dragonfx vagy, a nicked ugyan az.
Hát még a dupla turbos -s 123D hogy otthagyná a Seat -ot. Nem is tudom, a Seat egyáltalán fejleszt erőforrást, vagy az összeset a VW -től búrja?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4217 üzenetére
Csak tudod mi a gond? Elfelejtetted, hogy ott van egy Turbo. Nem egy kategória a kettő, hiába hogy egyezik a motor mérete. Így annak az ellenfele egy 330i lehetne.
De most Te térsz el a tárgytól? Nem látom a Seat -ot az F1 -ben?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, ahogy mondod. 335i keresztben megenné, még húzatni se kellene. De ez már nem sportszerű hasonlítgatás. Egy autót(BMW ) ne akarjunk összehasonlítani egy gagyi szarral.
idtec: Szégyenlem, de nekem tetszik az új Seat Leon Cupra. Ettől függetlenül egy BMW -vel kár összehasonlítani, főleg a csúcs bmw -el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4222 üzenetére
PD TDi mióta jó? Kérdezz utána a VW totyikban, mert ők azért talán ezt is megcáfolnák.
Asszem nem véletlenül cserélte le a VW meg az Audi. Ők újítottak, a szar meg maradt a Seat -nak. A 7 -es a maga nemében szép, ha megnézed a BMW -k többsége ilyen extrém kinézetű, mégis veszik mint a cukrot. Több hetes BMW szaladgál, mint Leon. Pedig nem egy árban vannak. És a régi bálna hetesre is mindenki azt mondta, hogy csúnya. Mégis tömegek vették meg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4247 üzenetére
Igen, de amint már Te is mondtad, ez csak sima gyorsulásra vonatkozik. Pályán már nem ellenfél. Mondjuk én nem az E46 M3 -ra gondoltam, hanem az E90 -re.
De a nyomaték az annyira talán mégse számít...
Kiindulva az 530i vs. 530D -ből. Lóra megegyeznek, nyomatékban a D -nek van vagy 200nm előnye. Az 530i mégis jobban megy, mint az 530D, pedig semmivel se erősebb.Amúgy gyorsulásokon a kisfityó az egyetlen verhetetlen. Gondolom tudod melyik polákra gondolok. Nem tom milyen mocit toltak bele, de akkora, hogy az utastérbe is belóg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De nem 6. -ban kell nézni. 0 -ról a top speed -ig, vagy mondjuk 200 -ig. Ahogy bírja. Benyásnál azért vissza kell váltani, szvsz 80 -nál még én is 2. -ben szoktam gyorsítani.
Hülye is lennék 5. -ben erőlködni, mikor benyás akkor megy igazán, ha pörög."80-200ig 6.ba jobban menne az 530 mint az 530d"
Ezt a mondatodat nem is értem... Annak mi értelme lenne?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, de ha arra megy az ember, hogy melyik a gyorsabb, akkor a lehető legalacsonyabb fokozatból kell indulni. Teljesen más a benyások és a dieselek karakterisztikája.
Nem mindenképpen kell vissza rakni 2. -ba, de ha 0 -ról gyorsítok, nem fogok 80 -nál 3. -at pakolni, mikor megy 110 -et is.
Dieselek alulról mennek, benyások meg átlagban 3500-4000 -től. Nálam 3500 -on van a nyomatékcsúcs a soros motor miatt, így azért onnan már emberesen húz.Arra akartam rávilágítani, hogy hiába a +200NM, a D -s alul marad. Végsebességben meg a dieselek alapból kicsit gyengébbek azonos ló mellett mint benyás társaik. Azt nem tom miért, de így van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Megköszöni, mert szereti. Néha érzem hogy kívánja a magas fordulatot. Így használom, de egy deci olaj nem fogyott még soha. A váltó meg bírja, mert sokkal nagyobb nyomatékra/teljesítményre lett tervezve. Haver mikor 140 -nél a sajátjának 4. helyett véletlen 2. -at látott, minden túlélte pár szelepen kívül. És akkor bőven 10k fölött forgott a motor.
VR6-Fan: 535D márkán belüli ellenfele az 535i, ami szintén dupla turbos. Az meg már ugyan ott, és ugyan úgy rugalmas mint az 535D. Sőtt!!! A benyás esetében egyszerre töltenek a turbok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4258 üzenetére
De az Astra kupában pálya versenyre alkalmas gépek vannak, nem is állandó használatra vannak felkészítve. Továbbá azok sima 1.6 -os motorok, chip -elve. Van még direktszűrő, meg sportkipufogó. Persze a fékek és a futómű se gyári. Biztos kicsit meg is van erősítve a motor, de így is 120Ló körül lehet. Annyi, hogy könnyített a kaszni, így a súly/lóerő arány az nagyon jó. Ott inkább a kanyarokra megyünk, nem a gyors egyenesekre.
Egyet értek. Diesel -el kicsit kényelmesebb, nem kell azon fáradnod, hogy ne essen le kritikusan a fordulat, mint a benyás esetében. De ez csak vezető kérdése. Mindig azt mondtam, hogy a lustábbak tádét vesznek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4259 üzenetére
Ajj de durva. Akkor az már tényleg igazi tákolmány. Én eddig kétszer láttam élőben. Egyszer közelről, akkor láttam meg a motort az utastérben. És aztán gyorsult egy Porsche ellen. Úgy megugrott mint egy rakéta, brutális volt. Én biztos nem ülnék bele, nem szeretem a koporsókat. De azért megfogott az, ahogy megy. De az tényleg csak erre jó, hogy néha nyomj neki egy kövéret.
Szóval az biztos, hogy szar, de úgy autót megindulni még nem láttam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4264 üzenetére
Én csak azért fikázom, mert nálam azok nem jöhetnek szóba. Biztos, hogy meg lehet csinálni normálisan is egy autót. De én akkor vinném egy profi tunincéghez, ahol vállalnak rá garit is, és jó referenciáik vannak.
A Te kocsidban amúgy van motor tuning? Mert nem írtam már a topicba, de nagyon szép autó, és kívülről nézve, minden gyári. Az olyanokat én is nagyon szeretem, nem is tagadom. De csak az olyanokat, amik meg vannak becsülve. Nekem is volt őrült korszakom, Opel Calibra Turbo volt az álmom. Még máig is oda vagyok érte, de ott is csak a széria kinézetűért. Na persze amit néztem, az széria volt, de volt benne egy erős chip, minimális turbó nyomás emelés, így 300 lovas volt, kisebb átalakítás nélkül is.(Remus rendszer volt rajta) Imádtam is, sokat próbálgattam. 4x4 -el szaggatta az aszfaltot, és 280 -nál kiakadt az óra. De nem mertem megvenni, mert 1.400.000 -ért árulta a srác, de legalább 1.500.000Ft kellett volna rákölteni, hogy azt lehessen rá mondani, hogy ez autó. Persze el lett víve Opel szervizbe is, motor 100% -os volt, pedig 60k km -et így használták az autót. Csak a többi kiegészítőre sokat kellett költeni, a régi autó az régi autó. Így maradt a BMW, amit persze ugyan úgy szeretek. Szóval bennem is van ilyen affinitás, de vannak dolgok amikből nem engedek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4269 üzenetére
Dragon, én a régebbi 530i -ről beszéltem. Az a motor, amit még 2003 -tól az E60 -as is kapott. [231Le/300NM]
A felújított 3.0 -ás moci jó hogy odaveri.MADV12: Nem, nem mesélte. Ott ültem az anyós ülésben, és Miskolcról Bp. -re a szakszervizbe menet mutatta meg a srác, mit is tud. Megvoltak róla a papírok is, be lett méretve. Kicsit több mint 300Le lett. És ha úgy nézed, hogy egy alap Calibra viszi a 250 -et simán(ezt én magam próbáltam), akkor reális, hogy +100 lóerőre ilyet megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4283 üzenetére
Én úgy tudom, hogy csak a chip volt, az +65Le -t dobott az autón. +dupla csöves rendszer alul, az is azért adhatott neki kraftot. És meg lett emelve a Turbo nyomás, kis potival lehetett szabályozni. Arra már nem emléxem mennyivel is, de a srác csak akkor rakta maxra, ha állatkodni akart. Amúgy mindig nulla egész nem tom hány bar -on használta.
Dragon, nyugi. Megmondom őszintén tök jót csevegtünk eddig, kis vita mindig belefér, de a nélkül nem lehetne jót beszélgetni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4286 üzenetére
MADV12: Itt van, az amit én akartam venni, az is így szaladgált. Csak nem ilyen gusztustalan kormánya és belseje volt. 10 -et csal az óra, azért mondtam, hogy 280 -nál akadt ki. Amúgy az 290 óra szerint. Annyit nem utaztam benne, és nem is mentem vele, hogy megismerjem. De a 100 -as sprintje is 6 körül(értsd alatta) volt, azt még próbáltam is. Igaz 4x4 -e kényes, de ez még működött, bár megmondták, hogy ilyen teljesítmény mellett az nem lesz tartós.
Ez jó volt. De nem magyaros, németes volt. Srác németben vette, ott is csináltatta meg, azért vetemedtem majdnem arra, hogy megveszem. (máig bánom... )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4292 üzenetére
Le Mans -on nem azért vannak nagy előnyben a dieselek, mert kevesebbet zabálnak? Emléxem az audi bemutatkozására, és azt mondták a szakértők, hogy a győzelmet annak köszönhették. Ha jól emléxem...
VR6-Fan: Nem, gyárilag csak a 2.0 -ás Turbo volt. Ez is az volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4295 üzenetére
B@szod, tegnap ájuldoztam a gép előtt az új RS Focus -re. Nekem is nagyon megtetszett. Bár akkor inkább már egy Lancer EVO10, csak kár a 4 hengerért.
Gebriel: Persze, azok. Azért azt meg kell hagyni, hogy az autógyárak a dieselek fejlesztésébe elég sok pénzt öltek bele. A benyások kicsit elvoltak hanyagolva, mostanáig. Élő példa a BMW, akik újra elkezdték fejleszteni a benyásokat, pl. új 3000 -es motor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Video mindig csalóka, de nem csal az óra, tényleg ennyit megy. Abban már igazad lehet, hogy nem egykezes a dolog, de 130 fölött nem is biztonságos az egykezesség.
Calibra nem arra lett építve, de ha azt a kis potit feltekerted, akkor csodákat tudott művelni arra az időre. Nem véletlenül szerettem bele. Életemben nem ültem még ekkora sebességű autóban, örök élmény marad. Igaz az RS6 az nagyobbat dobbantott, de az meg szutyok -szar volt, és 250 -nél letiltott, ráadásul nem is lehetett érezni a sebességet.VR6-Fan: Persze, főleg a turbo miatt. Bár a Volvo/Ford közös 5 hengeres turboja is nagyon ütős. Azért főleg Volvo -ék a turbos motorokban mindig is nagyon otthon voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4304 üzenetére
Azért gondolom a Z4 -nek jobbak a légellenállási mutatói, meg kicsit kisebb a tömege is. Nekem olyan 7,3 körül van 100 -on, szóval lelépne elég rendesen.
Dragon, ha én mondom, akkor hidd el. Jól tudod, hogy ha nem ültem volna ott, és nem láttam volna, akkor nem erősködnék. de a saját szememmel láttam.Tessék: [link] Lehet a leírtak szerint volt megcsinálva, nekem annyit mondott a gyerek, amennyit leírtam. Ezen adatok szerint a 4x4 miatt az új M5 -öt is odaverné. Én mikor próbáltam 100 -as sprintet, akkor ültem benne először, úgy lett 5, valamennyi sec. De asszem korán váltottam, meg szarul indultam. Le is bénáztak...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Igen, ez így reális is. A 850CSi majd 2 tonna, nem? Papíron 1900 van megadva, ha emlékeim nem csalnak. Ehhez jön neked 420Le. A Calibra Turbo a 4x4 miatt 1380 kilo, de ez volt 1400 is. Ha kiszámolod mekkora súly jut egy lóra, akkor kb. ugyan olyan értékeket fogsz kapni.
És itt leszögezem, a V12 az V12. 200 fölött nincs ellenfél, alatta azért fogható lehet, főleg 100 -as sprintben.Igen, S80 a T6. Érdekes dolog, hogy az S60R -t a T5 -ös motorra alapozták, nem a T6 -ból csinálták csúcsmotrot. Miért jobb a Turbonál az 5 henger? Volvo kifejezetten kerüli a 6 hengeres erőforrásokat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Hát, gyakran biztos nem. De szerencsére még vannak az országban olyan helyek, ahol ezt zavartalanul megteheted. Néha azért jól esik az embernek meg az autónak is, igaz olyankor kicsit előbb kell a kúthoz menni, de mindent összevetve néha belefér kis móka. Persze nem csúcsforgalomba... Úgy szerintem annyira nem vészes, mindenki szokott kicsit rosszalkodni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4325 üzenetére
335ix is a 4x4 miatt jó százra. Jobban megkapaszkodik induláskor, mintha simán hátsó kerékkel menne. És igen, a 335iX pont olyan rugalmas mint az M3, a 2db kis turbo sokat számít egy szívó ellenében.
335iX kicsit átalakítva verhetetlen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4335 üzenetére
Nem. A nevem is csak azért ez, mert itt nem lehet megváltoztatni. Máshol nem így ismernek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Teljesen rendben van. Röviden ennyi. Itt lenne már az ideje, hogy a BMW és a Merci is sikerrel léphessen be olyan piaci szegmensbe, ahol addig esélyük se volt. Újonnan nem sok BMW kapható 5 misi kezdőtől, hát még merci. Pedig ott a legmagasabbak az eladások, vagyis pontosan e környékén.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4350 üzenetére
Nekem se.... Audi elvileg nagyon szép lesz, látva a többi modellt. Az ilyen nagy dögöket nem szeretem, sokkal jobban érdekel az A6, 5 -ös BMW páros.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4356 üzenetére
Szép az is, nálunk Pakson van 2db RS4 is, voltam olyan szerencsés, hogy vittek is benne. De RS6 -ben is utaztam már, az nyomatékosabb élményt hagyott, borzasztóan rugalmas autó, és ott már hely is van bőven. Nekem feketében testzik, krómmal egyberakva. M5 nem kéne feketébe, ott a Silver a nyerő, fekete ablakokkal.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #4369 üzenetére
Ki mondta ezt a hülyeséget, hogy az E46 - ben 4 hengeres a 2000 -es moci? A 2000 -es, és a 2200 -as is 6 hengeres.
E90 -től hagyták el a 6 hengert, ami szerintem hiba volt. Azért 6 hengerrel és 24 szeleppel egészen más a motor járási kultúrája, nem butítottam volna vissza 4 -esre. És igen, a hangja is nagyon szép.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen