- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Androidos tablet topic
- iPad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
gp Végre bejelentették, hogy újabb platformra is ellátogat a teljes kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
ma Méghozzá úgy tűnik, a legnagyobb akkumulátorkapacitást kínáló kagylótelefonként.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45542 üzenetére
Persze... Lazán azt szokták megjátszani,hogy behozzák külföldről mondjuk 300E Km-el és még akkor visszatekerik a Magyar vizsga előtt mondjuk 200-ra és itthon már az fog szerepelni,hogy az első nyilvántartásba vett Km az 200E....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Biztosan dizájn elem is ( haha... ) de kell a hűtés miatt a nagyobb felület ahol a levegő a hűtőkhöz/ motorhoz jut.... Minél újabb annál érzékenyebb / nagyobb hőt termel összetettebb és bizony kell a nagy felület ahol éri a hűtőket a menetszél. Nyilván valahogy máshogy is megoldhatnák ezt...
E60-al semmi gond nem volt 2003-ban mikor megjelent de nekem már régóta elavultnak hat a PRE LCI. Nem hiába mondom,hogy az LCI E60 egy nagyon időtálló autó. Kívül belül egyaránt felfrissült / megújult ( főleg a belső ) nekem nagyon bejön... Átdolgozták a km órát a kapcsolókat a műszerfal közepét ajtókárpitokat stb stb stb.... Szebb kívül belül az újabb motorok vannak benne amik szintén jobbak 2. generációs 6HP váltók amik szintén egy fél generációs ugrás.... Az autót viszonylag egyszerűen lehet frissíteni pl CCC- CIC - NBT - NBT EVO amivel teljesen gyári marad az autó mégis naprakész a navigáció és a fedélzeti rendszer. Egy jól extrázott LCI simán jó lehet ha még kicsit bele is van piszkálva Egy fekete ( barna ) belső szálcsiszolt alumínium betétekkel vagy zongorolakk betétekkel nekem nyerő a mai napig...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nem akart rugót cserélni és speciel nem is volt szükség rá. Ha csere lenne akkor sem ilyen ROC és társait raknék bele. Akkor Gyári / Eibach / KW / H&R
Pl ez a ROC soha nem fogja tudni azt amit a gyári tud a gyári rugók amúgy is különbözőek felszereltség szerint nem fognak 15 félre rugót gyártani a ROC-nál mert erre nincs kapacitásuk... Nem lesz olyan mintha gyárit raknál be.... A gyárival meg ugyan azt rakod vissza ( színjelöléssel ) az Eibach / KW / H&R meg egy kifejezetten speciális fajátái a rugóknak. Most nem szeretnék regényt írni erről de pl itt is látod a különbséget szerintem:
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #45611 üzenetére
valóban unalmas a BMW topicban azt olvasni folyamatosan,hogy így ne vegyél BMW-t úgy ne vegyél így szar úgy szar vegyél Ampera-t Lexust Mercit Audit stb stb.... Ráadásul annak ellenére,hogy sokan mondják,hogy pl akar egy E90 330D-t vagy E91-et vagy E60-at és csak az megy,hogy vegyél mást úgy,hogy az ember BMW-t akar venni nem érdekli más.... Fogadjátok el,hogy BMW-t akar venni nem ampera-t nem lexus-t nem priust-nem mást.....
Ezekre itt vannak ezek a topikok:
stb... stb....
(#45602) Newlachka
4 hengeres benzinest egyáltalán nem vennék... N46 és társai simán fosok ( gyenge / erőtlen motorok / önmagához képest sokat fogyaszt nyűgös konstrukció.... ) N43 még fosabb..... Egy 4 hengeres dízel M47-el kimész a világból de a benzinessel ezt nem teszed meg... N52B30 a legmegbízhatóbb benzines motor.... ezekben.
(#45601) Skizz
De nem gyári beszállító nem is értem honnan jött ez....
Ahhoz képest,hogy szar a BMW egész jól megy a szekér.... Nem kevesebben veszik hanem többen....
Még a "fos" X2-őt is viszik....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45616 üzenetére
És mennyi embert érdekli ez szerinted ???? Mikor egy olajszintet nem tudnak megnézni az autóban.Beülnek és mennek mint amit írtál,hogy a GTR-el is padlón hidegen... Amit itt leírsz a valóságban nagyon keveseket hat meg... egy swift-be meg ha véletlen beléd jönnek vagy te nézel el valamit meghalhatsz míg egy E90 / E60 / F10 vagy bármivel azért jóval kisebb a valószínűség erre....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Rengeteg ügyfél jön úgy,hogy az asszonyt a gyerekekkel berakja egy X5- X6-ba Vagy F10-be vagy bármi ilyen nagyobb autóba mert félti a családját... És azt mondja ezzel ha benéz valamit kiszáll az asszony a gyerekekkel és tudja,hogy biztonságban vannak..... Sokan direkt nem ültetik kis fos szarokba a családot hanem direkt nagy dömperbe.... Leszarják,hogy mennyit fogyaszt mennyit kell szervizelni....Elég ha 1x van baj.. Új autót lehet venni új családot nem....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45628 üzenetére
Én szerintem ez butaság.... Egy jól felszerelt LCI E90 teljesen okés.... mondjuk egy 30D nem kell ,hogy 35D legyen. Elve CIC-van benne ami használható és ezt lehet upgrade-elni NBT-re vagy NBT EVO-ra ugye ami a lényeges,hogy ez GYÁRI. Így fedélzeti rendszerben teljesen naprakész az autó.... D3-as motor ami benne van az egyik legjobb ha nem a legjobb ( maximum csak azért nem lehet a legjobb mert kell rajta vezérlést cserélni ) . A 2. generációs 6HP-váltók a régi 6HP váltókhoz képest sokkal jobbak... Motor / váltó / hajtáslánc rommá szarrá veri az octaviat.... Biztos nem egy octavia mk2-be ülnék egy LCI E90 helyett.. Nekem semmi bajom az E90 sport üléseivel... Szép a beltér jók a kapcsolók fedélzeti rendszert lehet frissíteni így egyáltalán nem elavult.... Jó motor jó váltó jó futómű jó fék stb stb...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45638 üzenetére
Azért egy 2011-es autót hasonlítasz egy 2006-os coupe-hoz. A hangszigetelés,hogy is lehetne jobb a 3-as coupe-ba?????? A két autó igazából összehasonlíthatatlan..... Egy 2011-es E90 el nem tudom mi a problémád.... Az ülés neked nem megfelelő rendben van van ilyen. Nekem pl semmi bajom az E90 sport üléseivel nagyon jól ülök benne és tart. Nyilván nem vagyunk egyformák... Az,hogy érintőkijelzős a 2011-es octavia.... nekem jó a 2011-es E90-be a gyári CIC rendszer is ( De ha nagyon akarod lehet frissíteni NBT-re CIC-ről ma jelenleg nem kerül már annyiba mint ~1 éve egyre olcsóbb NBT-is berakni...) DSG... A valós váltási időben a gen 2. 6HP nagyjából tudja
"Actual Up-shift time for the VW DSG and PDK may be closer to 200ms."
gen 2. 6HP elég masszív és erős váltó.... Ráadásul szoftveresen még van benne rengeteg dolog.... BMW-be sokkal több a potenciál ott a motor / váltó amivel lehet szoftverelni és még jobbá tenni ott a fedélzeti rendszer amit simán lehet frissebbre cserélni. Amelyik jó E90-be én nem hallom,hogy szét akarna hullani azért... :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #45671 üzenetére
Csatlakozom..... Ennyiért nem fogsz olyat találni amit hosszútávon fent tudsz tartani.... Egy régi öreg E34 525i simán megeszik 15L-is... Nem fog fájni ha más átlagautóhoz képest dupla annyit fogyaszt dupla akkor a motorja és úgy minden drágább ?? E36 E34 meg ~5-600K -ért E39 olyan lesz amire költeni kell amivel mindig lesz valami.........
(#45665) BMW001
Visszatérve egy kicsit az előzőekhez a CIC miért használhatatlan ???? HDD-n van a térkép nem kell lemezekkel bajlódnod folyamatosan jön hozzá a frissítés USB bemenet van benne bluetooth-t tudja a kezelni a kontroller-el mindenhová azonnal odatalálsz a menüben. Mi a probléma ???? Jelenleg !!!( ami folyamatosan megy le ) ~400K az NBT beépítése egy E90-E60-ba. Ha CIC-ed van és arról fejlesztesz felfelé akkor a CIC-rendszered el tudod adni.... Annyiba kerül egy Androidos fos beépítve amiből megvan a CIC helyén beépítve az NBT ( természetesen úgy,hogy eladod a CIC-et ) Egyébként CCC-ről CIC-re fejleszteni még olcsóbb és az is előrelépés. Ráadásul minden TELJESEN GYÁRI nem utólagos lófaszok vannak benne.... Nincs programhiba kompatibilis minden mindennel.
Van már ezer éve emulátor amivel megy Apple Airplay, Android mirroring CCC, CIC és NBT rendszeren. És még annyi fajta verzió van,hogy bármit meg lehet csinálni amit csak szeretnél... Szóval ilyen alapján azt mondani,hogy adott széria szar elavult.... Teljesen GYÁRI alkatrészekkel azt fogja tudni egy NBT / NBT EVO-val mint a ma futó autók.... A lámpánál is ha nem tetszik meg lehet csinálni a lámpát olyanra amilyenre szeretnéd..... Ez sem kifogás....
E92 lámpa 700 LUX vs 2600LUX a hotspot-ban
De mikor egy 5-10 éves lámpa helyére berakunk simán egy újat az is borzasztóan brutál sokat számít... Képzeld el van valakinek egy E60 LCI-je amit mondjuk szeret és nem akarja eladni mert amúgy tökéletes az autó de szeretné azt,hogy naprakész legyen minden. A legjobb,hogy ezek megoldhatóak. Lehet a lámpát brutális módon felhozni a fedélzeti rendszert teljesen naprakészre. Egyébként a BMW nagyon jól extrázható bármit be lehet rakni amit elképzel a tulaj... Ott egy LCI E60 amiben NBT-van vagy esetleg NBT EVO lámpája megcsinálva futóműve mindene jó nem nyöszörög nem zörög vezérlés si le van cserélve és élvezi a tulaj akkor épp miért lesz az autó szar fos ????? Ha nem tetszik a hangszórók azokat is lehet cserélni... Motor váltót szeretnéd szoftveresen erősíteni / javítani azt is lehet...És kár azzal jönni esetleg,hogy jaj ezekre költeni kell rengeteg tulaj szeret és akar költeni az autójára.... És a rengeteg példa is mutatja,hogy költenek rá és ezeket megveszik/ megcsináltatják az autóikba.... Szóval bármelyik autót olyanná lehet varázsolni amilyet szeretnéd...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Kib@szott jó az M550D.... A motor / váltó / hajtáslánc egyszerűen verhetetlen már az X5 M50D-nél is ezt éreztem de itt még inkább dominál.... A fedélzeti rendszer nagyon jó a vezetéstámogató rendszerek is nagyon jól teszik a dolgaikat. Kényelmes tágas csendes. Példás vezethetőség és a hajtáslánc is példás.... xdrive az X5 alatt is azt mondtam,hogy brutálisan jó és itt is brutálisan jól teszi a dolgát el lehet felejteni mindent amit xdrive-nak hittél eddig mert tényleg nagyon odatették magukat minden téren. Aki mást mond az hazudik vagy merő rosszindulat... Brutálisan jók ezek az autók minden téren. Ahogy gyorsul ahogy megy az úton a kanyarokban a rugózás minden... Ahová tekered a kormányt oda és úgy megy ahogy akarod és csak tapad és tapad a fék is ugyan ennyire jó. És megint itt jön ki az,hogy ezeket az autókat az első vásárlóknak gyártják nem a 2-3-4-5. vásárlónak... Újonnan brutálisan jó... Amíg megvan 100-150E Km-ig szintén... Hogy utána mennyire lesz szervizigényes az már más kérdés de aki megveszi újonnan az a piac legerősebb dízelét veszi meg és talán a szegmens legjobb autóját minden túlzás nélkül...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Hmmmm.... Itt nemrég volt motor javítás. Elvileg hengerfej felújítás stb stb.... állítólag.... Az egész úgy néz ki mintha nem is nyúltak volna hozzá ( szerintem nem is ) szivárgó szelepfedél és egyéb tömítések szar gyertyakábelek hengerkimaradás szar gyertya szar gumicsövek borzalmas állapotú vagy 15 éves levegőszűrő..... Szépen tesszük rendbe legalább most már jár a 12 henger
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #45713 üzenetére
E38 750i 12 henger 5400ccm
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A kocsi 2004-es a fékcsöveket meg tavaly cseréltük a fékolajjal együtt. Kivételesen ezért nem cseréltük ki őket
A 750 is jobban érzi magát [link]
Szegény srácot szerintem átverték.... Elvileg nyáron volt a 2 hengerfej felújítva meg ilyenek.... Látom,hogy lószart volt megbontva a motortér meg szivárog a szelepfedél a gyertyakábelek tákolva voltak rajta nem is ment csak kb 9 henger... a levegőszűrő / olajszűrő / gyertyák / motorolaj matton voltak.... fekete nem szokott a benzines olaj lenni.... A futómű is szét akart hullani.... Most gyönyörűen jár mind a 12 henger megjött az erő most olyan amilyennel lennie kell . Legközelebbre maradnak az EDC-s gátlók cseréje meg a fékek cseréje és akkor a futómű patent lesz és a fék is méltó a motor erejéhez
Én továbbra sem azt látom,hogy BMW-k eladásai visszaesnének.... Sőt folyamatosan nőnek az eladások hazai tekintetben és úgy konkrétan mindenhol.... [link]
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Utánakerestem erre az autóra is. 2013 330D 190E Km Ismételten nem ellenőrizte senki ennyi idő/ km után a szívósor / hűtőkazetta / EGR állapotát. Senki nem vitte ezeknek a takarítására.... Természetesen alvázszám alapján ellenőriztem és az-az EGR hűtő volt rajta amivel probléma lehet....
Nem győzöm elégszer elmondani,hogy maximum 150E Km után le kell venni a szívósort ki kell venni a hűtőt és ki kell takarítani az egész hűtőkazettát / szívósort az EGR hűtőt is ellenőrizni kell aki ezt elmulasztja és a problémás EGR hűtővel van szerelve az autója így járhat.... alvázszám alapján megmondom milyen van benne ne járjatok így legyen kitakarítva minden időben / ellenőrizve ne szarjatok rá..... Brákinek megmondom milyen van az övén és a takarítást is meg tudjuk csinálni akár az EGR szoftveres kikapcsolásával egybekötve... Megfelelő karbantartás mellett minimálisra / nullára csökkenthető az ilyen esetek száma...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Simivok #45801 üzenetére
Annyira jó mint amennyire egy 3 hengeres motor jó lehet..... 3 hengeres motorra azt mondani,hogy jó elég szubjektív dolog... Lehet vele közlekedni..... 16i 18i ugyan az csak a 16i szoftveresen butítva van. Fiatal motorok ezekkel nem hosszútávú utakat tesznek meg az emberek így sok Km nincs is bennük.... 150E Km-ig nem hinném,hogy aggódni kellene 150E Km feletti futással meg alig van jelenleg ilyen motoros autó....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz slashpm #45803 üzenetére
Szia!
Mind a felszereltségtől függ... 2017 utáni NBT 2 EVO van ami tudja ezeket a funkciókat gyárilag ( sima NBT ) de megoldható frissíteni rá és az is megoldható,hogy NBT-n menjenek ezek a funkciók. Hangszóróknál mindenre van lehetőség igazából de egy full alap zenét átalakítani a TOP-ra azért elég költséges persze van sima HI-FI is ami már sokkal jobban szól és megfizethetőbb...
(#45805) SeniorTilla
Persze,hogy van ( E60 / E90-ben is van )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #45810 üzenetére
Tiedben is van... Mindegyikben van gyárilag.
Igen ez egy L7
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #45817 üzenetére
Az ülés alatt
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz máyköl #45822 üzenetére
Szia!
Instant vezérlés csere / szívósor takarítás / turbó felújítás stb stb.... Persze ha ezeket mind megcsinálták rajta az okés lehet. De mindenképpen egy alapos utánajárás kellene meg pontos szerviz előélet
(#45814) elbandi2
Én egy olyan autóban nem ültem E46 / 39 amiben ezek a fejegységek tudták volna normálisan kezelni a hangszórókat.... Én inkább egy ilyet ajánlanék pl:
Nekem Gateway 300 van az E39-ben USB-ről megy a zene ill USB-be berakok egy USB bluetooth transmitter-t és megy telefonról is úgy,hogy a kormányról váltok számot. Viszont maga a gyors tekerés a számokban nem működik nem reagál csak a léptetés :/ pedig tudnia kellene
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Czimby #45931 üzenetére
Írtam elég sokat az E60-ról. Véleményem szerint jó autó. Én inkább az E60-on belül is az LCI-k felé hajlok.
A legmegbízhatóbb motor a D2-es 218Le-s 30D ill a a 35D 272Le. megbízhatóságra még az M47 20D 163Le szintén kiváló. Ami a legproblémásabb lehet az-az N47 20D 177Le de ha van gazdája az autónak akkor az se feltétlen. A 2005 után gyártott 6 hengeres dízeleken ( alublokkos ) is kell vezérlést cserélni mert nyúlnak és ezután szakadnak is. Mivel ezekkel foglalkozok így nem hiszem,hogy 200E Km alatt mást ne kellett volna cserélni ( az lehet,hogy nem cseréltek semmit de biztosan kellett volna...) Vízpumpa termosztátok görgők feszítők szíjak főtengely szíjtárcsa befecskendezők turbó szívósor izzítás gátlók szilentek lengőkarok fékek DPF stb... Ezek mind olyan kopó alkatrészek amik mindig kellenek....2007 előtti CCC modulok szeretnek behalni. Nem annyira szokott beázni a tető. E61 panorámatető viszont szeret lehalni de az se mindig... A csomiban szokott beázni a pótkerék tartó és az ott lévő elektronikák tudnak beszarni. De ez sem mindegyikre igaz. Szerelő létemre én azt mondom jól szerelhető nagyon. Mondjuk én régebben nagyon-nagyon sok E60-at javítottam nekem az egyik kedvencem szerelhetőség szempontjából. Egy régi D2-es motor csupaszon 200-250K körül mozog az lehet mert a kutyának nem kell ritkán romlik el. A többi motor 350-500K vagy több is lehet. De azért fa@szság ,hogy mennyi egy motor bele mert ha pl elszakad a vezérlés a kocsiba hiába veszel egy motort mondjuk ~500K-ért abban ki kell cserélni a vezérlést ,hogy ne szakadjon el. Azzal együtt a tömítéseket szűrőket olajokat + folyadékokat ennek van munkadíja is amivel elég sok pénzt el lehet költeni... Ne vásárolj egyedül... Hozd el átvizsgálásra vásárlás előtt ahol kapsz az autóról egy teljes képet összeírva a hibákkal így lehet tudni mire lehet számítani és,hogy érdemes-e megvenni. El se tudod képzelni hány állítólag hibamentes autót láttam Volt olyan mikor hozta vásárlás előtti átvizsgálásra a tulaj az autót és úgy lötyögött a kerék,hogy ki akart esni de szerinte az jó volt mert hát kézzel erősen kellett mozgatni és úgy lötyögött "csak"[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz 1audista #45961 üzenetére
Semmi probléma. Ne várjad,hogy hideg olajjal úgy működjön mint üzemmeleg váltónál. Kell neki ,hogy elérjen bizonyos üzemi hőfokot mint ahogy a motornál is megvan ez.
(#45960) Vincsaba
Én nem látok itt akkor problémát de ha gondolod gyere el ránézünk.
Jó kis DPF takarítás 35D Brutálisan el volt dugulva alapjáraton ha már 10mbar-t eléri az ellennyomás akkor már dugulás van itt 70mbar volt alapjáraton. Takarítás után az elvárható értékek lettek
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #45967 üzenetére
Azért ez nem normális dolog akárhogy akarod mondani.... Egyébként találkoztam már ilyennel,hogy elmegy vészprogramba újraindítod és semmi probléma de azért nem ez a normális... Alap esetben ilyen hidegben beindítod az autót jár 1-2 percet és elindulsz az első pár váltás ilyen ( az enyémben is egyébként ) utána ahogy melegszik ez el is tűnik.
(#45971) 1audista
Persze. Keress meg privátban
(#45972) Czimby
Teljesen más befecskendezők illetve automata váltó esetén a gyengébb 6HP21 van a 6HP28 helyett
(#45973) CharlieDrop
F10-be a az N57 25-30D ugyan az viszont a váltó a 25D-n szintén a gyengébbik 8HP45 a 30D-n meg 8HP70
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz GasBang #45979 üzenetére
Rá tudunk nézni ha akarod.
(#45980) Chris0321
Teljesen okés. Én mondjuk beállítom az állófűtést így reggel mikor beülök eleve már kellemes hőmérséklet van az utastérben illetve ha le van fagyva az szélvédő akkor már olvad lefelé. Indítás után meg kellemes hőmérsékletű levegőt fúj és sokkal-sokkal hamarabb be is melegszik.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz PeterD_81 #45991 üzenetére
Az autó adott állapotát meg lehet mondani de az nem garancia arra,hogy később nem lehet vele probléma.... Egyébként az N46 pont egy gyenge motor nem is fogyaszt jól. Szoktunk vásárlás előtti átvizsgálást csinálni abban benne van a hibatárolók olvasása / élő adatok nézése , futómű / fék / lengéscsillapító ellenőrzése motortérebe szíjak / görgők szemrevételezése stb...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #45996 üzenetére
Ismerős szerelőmhöz ment egy autó a tisztítás után levették a szívósort ugyan olyan retkes fos volt.... Le kell venni és úgy lehet tisztességesen megcsinálni a többi az humbug...
(#45993) PeterD_81
Igazából az N43 még szeret hajtókarcsapágyas is lenni. ( persze cserélni kell időben) Az egy újabb bonyolultabb motor NOX katalizátorral közvetlen befecskendezéssel ahol még a befecskendezők is szeretnek tönkre menni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz cziczas #46011 üzenetére
Elég nehéz összehasonlítani egy szívó benzines 6 hengeres motort egy 4 hengeres dízellel..... Ráadásul az egyik coupe a másik limousine.....Nem mind1,hogy éve 10 vagy 20-at mész.... Az M47 egyébként egy nagyon megbízható motor a pillangókat kell kiiktatni és a turbót idejében felújítani és akkor a legnagyobb probléma megvan fogva.... Szívósort EGR-t lehet / kell is takarítani szóval ez sem világvége... Az M52 egyébként egy megbízható motor de a korából fakadóan ott szétmegy a vízhűtő / kiegyenlítő tartály vízcsövek... Benzines mivolta miatt jobban elérnek a műanyagok... Szelepfedél tömítés olajszűrőház tömítés kartertömítés ami jellemzően folyik gyújtótrafók amik ilyen kor után fáradni szoktak illetve az egész kartergáz rendszer. Az E46 futóműve az E90-hez képes egyszerűbb... Az E46 azért szeret rohadni míg az E90 még tartja magát. DPF-től igazából nem kell félni ha rendben van az autó és nem minden nap 5km-t mész vele + folyamatosan dugóban állsz akkor nem lesz baja... Ha E90 akkor valami normálisabb felszereltségű és állapotút de persze E46-ból is ugyan ez.... De mondom egy coupe 6 hengeres benzinest egy limousine 4 hengeres dízellel összehasonlítani fura :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Kratos77 #46089 üzenetére
Ennyi idő / Km után illene cserélni. Nyúlni szokott maga a lánc illetve a láncvezető műanyagok elérnek és eltörnek / elporladnak. A lánc maga itt nem szokott szakadni általában. Ha gondolod keress meg tudok segíteni benne.
(#46065) Newlachka
Írj majd ha nem írok
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz aszti75 #46093 üzenetére
Nyilván ha ránt és ilyeneket csinál az nagyon nem normális és minél előbb meg kellene nézni. Szóval ne járj így vele.... Mindenképp előbb legyen megnézve... Pontos típus / évjárat ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Pécsről jött egy E65 730D persze autómentővel hozattuk fel. Ott a helyi dízel szerviz átnézte az autót és adott rá egy árajánlatot. A burkolatot levették és szóltak,hogy egy csavar nincs bent a hengerfejben de semmi gond ők így kiengedték utcára lábon..... Persze ömlött ki az olaj illetve a hűtővíz is folyt a vízpumpánál főtengely szíjtárcsa is épp leszakadás előtt áll de semmi baj jó az úgy maximum elugrik a vezérlés vagy lefogazza de előbb utóbb tönkremegy.... Kicsit ledöbbentünk,hogy a láncvezető tartó csap teljesen ki volt csavarva ki is volt félig hullva és ezzel így kiengedik az utcára illetve úgy,hogy a vízpumpa is kb le van szakadva és ezzel így mehet....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #46224 üzenetére
Egy új pedál ~45K Egy ilyen autóban még megérheti az újat berakni. Egyébként nem fogják garanciába kicserélni mivel funkcionálisan tökéletes. Ha a működésében hiba lenne érvényesíthető lenne ha hibátlanul működik akkor nem fogják cserélni.... Ráadásul ha bekamuzza,hogy rossz az is kiderül mivel géppel eltárolja a hibát illetve élő adatban is lehet nézni a gázpedál állások kickdown kapcsolót stb...
(#46226) CharlieDrop
Másik dolog az E90-ben is ugyan ez a pedál van.... E90 E60 F01 F07 F10 G30 E65 F01 G11 stb stb stb stb..... alap esetben nem szokott probléma lenni a pedálokkal rengeteg 15 éves autó futkos az eredeti pedáljával és semmi baja vele itt meg szar....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Gyorsan elkopnak ?????? Mi számít gyorsnak ??????? Nekem a kínai gumival egy teljes szezonos tapasztalatom 15.000 Km van. A gördülési ellenállása nagyon jó és a zajszintre is ugyan ezt tudom elmondani.... Sőt engem is meglepett,hogy mennyire jó.... Hidegben / melegben szárazon / nedves úton városban/ autópályán vészfékezés kis sebesség / nagy sebesség mellett is bizonyított nálam,hogy nincs probléma a tapadással sem.... Pedig én tényleg elég sportosan használom az autót főleg nyáron mikor fent vannak a nagy kerekek.... Nem éreztem egyszer sem azt,hogy nem bízhatok a gumikban pedig úgy álltam hozzá ,hogy nem lesz jó mert lehurrogta mindenki a kínai gumikat akár itt a fórumon is... De beszéltem pár emberel aki használja ezt a fajtát amit én is és mindenki pozitívan beszél róla és a saját tapasztalataim is ezt mutatják.... Ha egyszer tapad az autó és jó vele menni akkor nem tudom azt mondani,hogy szar..... Ha befordul az autó oda ahova tekerem a kormányt szintén nem tudom azt mondani,hogy szar.... Ha 230-nál vészfékezni kellett szintén nem hagyott cserében ( és persze rengeteget fékeztem nagy sebességről és soha nem volt baj... ) Egyszerűen fog a gumi és tapad..... Azt nem állítom,hogy nem kopnak jobban de engem ez nem is érdekel..... Az érdekel,hogy amikor fent van tapadjon.... Ne felejtsd el,hogy a mai technológia jóval előrehaladottabb... Nem számít mi volt 100 évvel ezelőtt mivel a technológia csak az elmúlt 10-15-évben is brutálisan nagyot ugrott...... A legmodernebb gépekkel dolgoznak kint és nem a 2000-es évek szintjén gyártanak..... A mai gumik nem olyanok mint 15 évvel ezelőtt. A 100 éves dolgokat meg felejtsük el.... Biztos vagyok benne,hogy minden gumi más és más de ez amit én próbáltam ez a konkrét típus nekem bejött és azok akik használták azoknak is.
Jelenleg ezek az első / hátsó gumik kopása 15E Km alatt úgy,hogy folyamatosan tiporva vannak.... A hátsó amit majd cserélni kell még a most következő szezonban....
HÁTSÓ:
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
És ilyet honnan szedjek neked ??????????????? Amit mondok az nem elég ???????? nem elég független ?????? Nem fizet senki Nem kaptam gumit senkitől.... Ha nem tapadna / lecsúsznék az útról szerinted nem írnám le ????????? Ha szar lenne miért ne írnám le ???????? Én lennék az elsők között aki leírja,hogy szar fos.... Nem értem az egészet.... Direkt hipeolom a szart ??????????? Sose voltam ilyen , ahogy az alkatrészeknél is elmondtam,hogy mi az ami fos..... Ezt a saját pénzemből a saját autómon a saját bőrömön próbáltam ki... Nem a Józsi meg a Pisti mondta,hogy szar vagy jó...... Utcai sport használtat mellett bizonyított nálam,hogy jó.... Nem tudok többet elmondani erről.... Ha szerinted szar akkor szar.. Sőt mindenki szidhatja nekem eddig hibátlan volt
(#46259) Ck.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ugyan ezzel a típussal amit én használok ( HD927 ) ???????? Mert én beszéltem személyesen is másik 2 olyan emberrel akik ugyan ilyet használnak és mindkettő pozitívan csalódott benne Sőt bármikor megyünk az autóval más is érzi ,hogy nem csúszik meg az autó úgy betapad a kerék vészfékezésnél is hibátlan a tapadás stb stb cOxeR-el meg együtt is gurultunk pontosan látta ő is,hogy milyen a viselkedése az autónak... Tehát én erről a típusról csak jókat hallottam ismerősöktől és a saját tapasztalataim is ezt mutatták.... A másik mikor odamentem a gumishoz mondtam neki,hogy mond meg ha szar azt veszem meg amit ajánlasz lett volna rengeteg más gumija is mondta nyugodjak meg mert nagyon jó és amiket elmondott a gumival kapcsolatban az úgy is volt !!!! Elmondta,hogy a zajszintje alacsony nagyon csendes gumi hidegbe / melegbe száraz úton / nedves úton nagyon jól tapad... Elmondta puha keverék ezért nagyon fog de el lehet koptatni 15-20E Km alatt viszont addig tapad és jó stb stb..... 1 év távlatából elmondhatom,hogy amit mondott az minden úgy volt... És mondom én is úgy álltam hozzá,hogy tartottam tőle de az eltelt idő és tapasztalat azt támasztotta alá,hogy jó... Egyébként azt hiszem 6 hónap vagy 12 hónap garanciával adják őket..... Másik meg éreztem rázást elöl ezért elvittem a helyik gumisokhoz és elvileg centírozzák de szar volt valami. Hívtam az embert,hogy valami nem oké mert kincentíroztattam a kereket de nem jó. Mondja természetesen ad garanciába másikat ha a guminak van baja csak menjek le az ő gumisához és ha ő azt mondja a gumi a szar már kapom is a másik 2 !! vadi új gumit előre. A szemem láttára lett levéve a kerék és felrakva gépre és nagyon nem volt kicentírozva úgy volt szar az egész ahogy volt..... Kérdezte is,hogy ezt csinálták meg mondom igen tegnap ( akkor csak gumikat vittem a helyi gumishoz így nem voltam ott... ) Megcsinálta a csóka a centírt mondja menjünk ki vele ,hogy mit mondok érdekes minden probléma megszűnt hibátlan volt az autó !!!!!! Visszamentem és mondtam,hogy igazából hibátlan de kérdezték akarom-e a 2 új gumit azért ? Mondom miért ne ha van rá lehetőség és szó nélkül kaptam 2 vadi új gumit úgy,hogy a 2 réginek nem volt semmi baja... Ennyit arról,hogy mi a szar és,hogy állnak az emberhez.....
(#46291) totyika93
NOX katalizátor , befecskendezők / trafók / hajtókarcsapágyak szeretnek elkopni és lecsapágyasodni.... közvetlen befecskendezéses ezért a szívó járatok kokszosodása....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #46342 üzenetére
[link] De nem hiszem,hogy ide fogok lejárni mindig ezért
(#46347) totyika93
Elektromos vízpumpa , szíjhajtás olajpumpa lehet problémás a hengerfejben az olajjáratok is lehetnek problémásak N52B30-as motor egy jobb konstrukció
(#46348) Banderas1976
Bármi lehet de látatlanba.... Ha megfelelő helyen van az autó biztos megfogják oldani a problémát.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz totyika93 #46351 üzenetére
pontosan ez a probléma
(#46352) kissusuly
ZF 6HP19 van rajta. Maga a váltó jó mai szemmel egy picit lassú de fel lehet szoftveresen javítani a váltót váltási idők stb az alaphoz képest kb dupla olyan gyorsan vált sebességet / reagál mint előtte de még úgy is elmarad a 2 generációs 6HP váltási / reakció idejétől. Leginkább a turbina szokott tönkre menni meg a siklócsapágyak elkopnak... Ha turbina felújításkor ki vannak cserélve ezek a csapágyak is illetve különböző tömítések mellé akkor elég sokáig jó lehet utána. Lamellákra nem jellemző,hogy szarrá kopjanak főleg nem egy "gyenge" M54 30i motor alatt mivel a teljesítmény kevés a nyomaték meg alacsony hozzá... Igazából olajat kell cserélni benne mindig és meghálálja...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Neked eleve bevallottan van ilyen perverziód,hogy minden szart nyomkodsz a kocsiban..... Elhiszem,hogy zavaró és még rajtad kívül van pár ugyan ilyen ember akik ugyan ezt csinálják és megtaláljátok egymást,hogy recseg a kesztyűtartó meg a pedál de sok más F10-et ismerek személyesen is amiben a tiednél 4-5-6X több a Km és van amelyik lassan már 9!!!! éves és nincsenek ilyen bajai.... Az igaz a belét a kocsinak senki nem nyomkodja úgy ahogy te........ Vagy veled van a baj vagy egy szar autót fogtál ki.... De furcsa,hogy neked minden recseg minden szar a 4 éves ~ 250E Km-t futott F11-ben meg minden kussol nem recseg semmi de a ~350E Km-t futott F10-ben is ugyan ez van..... De a te 2 éves 50E Km-es kocsidban minden szar minden recseg. Más meg gondtalanul csendben utazik
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- E-roller topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- alza vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen