- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ittakary
nagyúr
válasz bucihost #55471 üzenetére
enyém is 4henger, és M-es: E46 318(c)i M43TU
118LE és teljesen jól elvagyok vele
Lehet felesleges neki a minimum 170LE. (Ahogy Nekem is)
JÉZUSOM ILYET ITT NE ÍRJ... kitérnek a hitükből itt páran.... ha nem tudnád itt 250LE alatti autókat csak guruló gokartnak tartják minimum 200 KELL egy autóba!
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz bucihost #55489 üzenetére
+ Gézengúz: Nekem sincs szükségem a 320i-re, még a Touring-ra sem sokszor mégis inkább azt vettem mert csak egy kocsira telik és azt kell használnom mindenre. Pl. ha kellett elhoztam vele a frissen vásárolt mosogatógépet a helyett, hogy fuvarost kerestünk volna és lestük volna mikor jön végre. A legtöbb alkalommal 1-2 fő + max. nagybevásárlást fuvarozom. A 2.2 motort sem használom ki sokszor de megnyugtató tudni, hogy az van a kocsi orrában mert egyrészt megbízhatóbb mint a 4 henger mivel max. az olajfogyasztással lehet gond azt pedig az előző tulaj orvosolta és ha előzni kell akár több személy + csomagok esetében is menni fog simán. Beszéltem vásárlás előtt egy 4 hengeres Touring tulajjal és így már, hogy használta egy ideje az autót ő is inkább 6 hengert vett volna mert erősebb és még az sem biztos, hogy kevesebbet fogyaszt a 4 henger főleg ha hajtják. Plusz a 6 henger kellemesebben duruzsol.
Általános felhasználás esetében még egy 316i-t sem fogsz kihasználni, így ezt nem tartom komoly érvnek. -
Chris0321
addikt
válasz bucihost #55494 üzenetére
Én ragaszkodnék minimum az automata légkondihoz és az ülésfűtéshez is. Mindkettő nagyon hasznos tud lenni, pl. a fűtéssel télen csak annyi a dolgom, hogy beállítom a hőfokot és kész és néha kikapcsolom indítás után a hátsó ablak fűtését ha feleslegesen megy, nyáron pedig csak be kell kapcsolni a klímát és beállítani a hőfokot és én automatára vettem a venti sebességét is így csak be és kikapcsolnom kell a manuálissal klímával ellentétben. Az ülésfűtést pedig csak bekapcsolom miután beindítottam az autót és mielőtt még a fűtés bekapcsolna már melegít is.
Másnál is be van lassulva az oldal? Máshol nem tapasztalok ilyet csak itt. -
Gézengúz
addikt
válasz bucihost #55498 üzenetére
Én már nem akartam facelift előttit venni, meg 6 hengerest sem, (felesleges) vagy 10-et ,12-t megnéztem másfél év alatt, de csak ez fogott meg igazán Nyíregyháza környékén.
Nekem nem volt eddig vele semmi bajom, 1-szer volt olajcsere, hátsó teleszkópokat cseréltem, 1-2 éven belül az elsőket is fog kelleni szinte biztos. Amit nagyon elbírnék az egy hosszabb difi, vagy egy 6-os váltó, vicc, hogy 100-nál, 3ezret pörög.
Kipuffról meg mindjárt hozok egy fényképet -
-
-
Gézengúz
addikt
-
Gézengúz
addikt
válasz bucihost #57379 üzenetére
Nem tudom mennyivel lenne problémásabb ( mint E46-nál ) INPA-val megpróbálni kiütni, de sajnos nincs körcsatim, aliexpresszről nem vásárolsz egyet?
Ja már volt gépen, most olvastam jobban vissza, akkor lehet tárgytalan.
(Bezzeg az 5 percen belül írt privátokat össze tudja vonni, ezt nem)
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz bucihost #57395 üzenetére
Öcsém 4-es golfjában az előző tulaj a chack engine lámpát egy fekete szigszalag darabbal leragasztotta mert zavarta Tuti módszer
Valakinek ötlet, hogy a képen 4-essel jelölt stab szilent befogató, hogy a francba tud elgörbülni? Ott van a kocsi alatt a műanyag burklat meg a tartó felett még egy alumínium burkolat is van, de olyat kapott a csóri, hogy a két befogató lyuk két irányba néz XD
Ki tudta cserélni a szilentet a szerelőm, valahogy vissza is ment, de azért ezen ő is vakarta a fejét, hogy azt hogy ütötték fel
Mindenesetre veszek egy újat...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
Anaren91
senior tag
válasz bucihost #57516 üzenetére
Lehet ez is meg volt már okosítva mint havernak az Alfája... DPF off elvileg ki is írták, hazafelé meg elkezdett füstölni a kocsi mint egy kémény. Nem sikerült rendesen kiírni a DPF-et és elkezdett regenerálni...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
negro
őstag
válasz bucihost #57569 üzenetére
Van abba azert vmi amit irsz. En utobbi 5 evben kezdtem egyre jobban magam szerelni miutan egyre divatosabb lett a hozott anyagbol nem dolgozunk es 15000 forintos oradij. Unixnal nekem is ott az "ipari kedvezmeny" statusz, ergo akar 40-50% -al lista ar alatt is el tudok hozni alkatreszeket de nincs olyan amire minimum 15% ne lenne. Nyilvan nem fogok 2x annyit kifizetni szerelonel.
Ugyanakkor ha maga szerel az ember tudja vannak olyan dolgok amik szoposak lehetnek es 4x annyi idod megy el ra mint normalis esetben kene.
Jo pelda most nalam> vki elnezte a parkolasat vagy egy reszeg fasz letorte a jobb kulso tukrom. Ami raadsul M-es volt, nem volt olcso anno... vettem bontobol facelift tukroket. Lefujtam a tukor hazat (szinkod utan kevertetve) de mar itt is a jobbosat 2x kelett mert nem lett jo. Illetve az egyik komplett tukrot lecseltem fel ora alatt a masikra cirka 4 oram ment ra. Egyik torz annyira be volt gyogyulva nem jott ki. Se melegitesre, sehogy se. Ket furszarat eltortem, kifurni se tudtam. Ideg... Ezek utan tortem le a megmaradt reszt, majd vasfuresz, persze hozza nem fersz rendesen. De 1000 ilyen dolgot lehetne irni mikor csak egy kibaszott csavar miatt baszol el orakat.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
insight
aktív tag
válasz bucihost #57569 üzenetére
Mondjuk manapság illik előre árajánlatot kérni (nem ad? Vidd máshova) és ha valóban szopás lesz belőle, akkor hívjanak fel, mielőtt emelik a díjat. Nálam ez működik, és nem márkaszervízbe járok.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
Newlachka
őstag
válasz bucihost #57643 üzenetére
nekem már a második van benne,most jelenleg nincs hangja,viszont lambda szonda hibát dob.
A mostani disa,újra lett gyűrűzve membránozva,perselyezve.
@Anaren91: hát pedig ha kapható akkor 140 k környéke teli áron..kékfehér.hu-n most 158k
Nem biztos,hogy rendesen tudom,de ennek a szelepnek az a dolga,hogy bizonyos fordulat alatt/felett rövideb útja lesz a levegőnek,így jobb lesz az áramlás(több levegő) így nyomatékosabb lesz a tartományba a motor.De Ezredes kijavít
Vannak "refurbised" disák 40k körül.Igazából én lefalaznám ha találnék hozzá falazó dugót,de olvastam olyat is,hogy valaki "kiherélte"(mechanika off,de a helyén hagyta.)
Ha tényleg megint Disa szelep bajom lesz,akkor lehet megpróbálom,hogy kibelezem.Úgyis másikat kell vennem.
@Ezredes: tanács?
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz bucihost #57650 üzenetére
Lefalazás után kell egy programozás a kocsinak, hogy visszanyerd az alsóbb tartományban a teljesítményt. Nekem is úgy volt csinálva a kocsi, hogy a csappantyúk ki, egr kiírva, utánna jött a "tuning".
Ha jól látom ez a fajta a 316i-318 Ti ig van. Én 330i re néztem arra a másik fajtát hozta a net, és kb fele ennyibe kerül....Ennyit én se költenék egy 16i-re mondjuk... Nem lenézés, de egy 16i-18i lassan nem ér ennyit..
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen