Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    3 ora volt rendesen kitakaritani, pedig elotte a kereskedes megcsinaltatta. Bor, de meg a muszerfal sem latott elotte apolot, minden fako es matt volt. (bocsi, csak fektetve jeleniti meg)

    Az auto brutal, szep, csondes, kenyelmes. Az extra rendszerek nagyon jok, hasznos a felulnezetes kamerakep, a ket elso oldalso kamera, ami benez a keresztezodesbe. A tolatokamera kell a Surround viewhez, de magaban mar nincs ertelme hasznalni. Az ulesek csodasak, a hutes bennuk aranyat er, valszeg nalam mindig menni fog minimumon. A HUD piszok jo, sokat fejlodott, tenyleg mindent mutat, ami fontos. A valto rohadt jo, eszre sem venni, pluszban ha a teljes rendszer sport modba kerul, olyan, mint a villam. A rugozas is alom az E92 utan, comfort modokban mint egy csonak, sportban meg kemeny, persze az E92-hoz koze nincs meg ugy sem stabilitasban. Palyan 200-nal azzal siman megcsinaltam egy gyors kikerulo manovert, se oldaldoles, se furcsa kasztnimozgas nem volt. Ezzel nem mernem, messze nem erzodik olyan stabilnak es direktnek. Gondolom a suly, a meretek, merevseg, futomu, rugout miatt. A lampaja az nagy orom szamomra, mert hatalmas fejlodesen ment keresztul. Eleg eros a fenye, palyan szepen el is nyujtja a tompitottat, sokat segit, ha a tavolsagit nem lehet hasznalni. Azt meg nem tudom, hogy mukodik, mikor autora rakom annak a kapcsolasat, de probara az is brutalisan eros. A kanyarba is szepen befordul, hasznos, bar a xenon melletti kanyarfeny az halogen, amivel majd csinalok valamit, mert csunya sarga. A tavolsagtarto tempomat is zsenialis, de nem mindig... Nem lehet kikapcsolni, hogy csak a sima tempomatot hasznaljam. A kormany nagyon jo, szerencsere nem aktiv, igy a szerelok belolem sem gazdagodnak meg, de varosban azert kisujjal lehet tekerni, palyan pedig olyan kemeny, mint az E92-e volt. Az olajhofokmero megint nagy orom. A motor szuper, eros, de a Coupe megeszi reggelire. :D Viszont hihetetlenul fogyaszt, 5.5l/100 lett az atlagom, mire hazaertem, 280km -en. Utana varosban probalgattuk, tanitottam felesegemet, igy lett most 6.6, 1800+ kg-s a gep, es 313 lovas. Nem tudom, ezzel lehet e versenyezni... Nagyon gyorsan bemelegszik, gondolom elol vannak automata lamellak a vesek mogott, amik hidegen lezarnak?!
    Ami idegesit, az automata motorleallitas a lampaknal, es a rogzitofek, pontosabban az "auto hold" funkcio. A motorleallitas biztos jo, de nem tudom, hogy hasznal e a motornak a sok ki-be kapcsolas. Foleg az bosszantott fel, amikor dugoban araszoltam, es ott is leallitotta a motort, akar 1s-re. Persze letilthato, de az csak a kovetkezo ujrainditasig ervenyes. Ugyan ez az auto hold, amit aktivalok, vegig muxik, majd ha kiszallok, aktivalja a kezifeket. Kovetkezo inditasnal mar nem el, ujra be kell kapcsolni. Szoval ehhez hozza kell meg szokni.

    Egyebkent kivulrol van par serules rajta, ahol nekicsaptak az ajtot, es lepattant a lak.(2db bal oldalt, 1db jobb oldalt, 1db a visszapillanton, 1db a hatso lokos aljan) De nem latszik! Csak ha keresed oket, mig a feketen konkretan vilagitott minden serules, minden karc.

    Szelzaj nincs... Sot, siri csond van. 200-nal olyan csondes, mint a coupe 100-nal. Semmi nem zorog, nem nyikorog, szoval alom. :) Az anyagfelhasznalas az E60 -hoz kepest is nagy javulas, meg az ajto also resze is puha muanyag, nem is igazan karcolodik pont emiatt. Ahol kell, ott minosegi az anyagfelhasznalas, nem ertek egyet azokkal, akik azt mondjak, hogy nem. A diszlec ezzel a mintaval parade. Felesegem masik kedvence a tetokarpit, ami fekete, jobbat nem is kivanhattam volna. A helykinalat elol pont jo, bar ugye a kozepkonzol hatalmas, engem nem zavar, lehet terpeszkedni. Hatul hatalmas, a csomagtarto megint hatalmas.

    Szoval eddig elegedett vagyok vele. A coupe -t viszont jobb volt vezetni. :)

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák