- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi haladó szinten
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Blue Mobile
Aktív témák
-
Gerasz
aktív tag
Sziasztok!
Megosztanám a tapasztalataimat az átírással kapcsolatban.
A telefonos ügyfélszolgálat személyes megjelenést javasolt, az emailesnek már elég volt az általa küldött formanyomtatvány Lidl alkalmazott által pecsételt verziója szkennelve is (ez egyébként a holnapon megtalálhatónak egy korábbi verziója lehet). A boltvezető kissé bizalmatlan volt, én lehettem az első ilyen igénnyel. Ez a nyomtatvány valószínűleg csak a meglévő előfizető adatainak módosítására szolgál, így az ott nem szereplő adatokat emailben küldtem el, minden gördülékenyen zajlott.
Értesítettek, ekkor már az én adataim szerepeltek az online bejelentkezés után.
Utána ezt a számot áthordoztam a Vodához, mely csak harmadjára jött össze. Itt a Vodafone-nál és a Bluemobile-nál is intézkedtem, így nem tudom, hogy melyik félnél volt probléma, de megszenvedtem vele (személyes adataim biztosan megegyeztek mindkét szolgáltatónál)
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!