- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Blue Mobile
Aktív témák
-
MPM
tag
-
SztiviVander
őstag
válasz thomas77 #4087 üzenetére
5-10-20 ember írta le itt a problémáját, de sok ezernek meg zökkenőmentesen ment a hordozás.
azért ez barokkos túlzás... miből gondolod hogy sok ezernek megy zökkenőmentesen? elhanyagolható % az aki itt fórumozik, függetlenül attól hogy sikeres volt-e vagy sem a hordozása. de az 5-10-20 -as tippmix mellé adok pluszban kettő valóst. fél éve apósomat hordoztuk, 4 napig nem tudott hívást indítani az új kártyával, neki aztán magától meggyógyult. most apumét vittük át múlt hét pénteken volt a mozgatás, szintén ez a móka, hívni lehet a számot de hívást indítani, sms-t küldeni/fogadni nem. gyarkolatilag 5 napja nincs használható telefonja. mivel nekem és páromnak (igaz több mint 1 illetve 2 éve) simán ment a hordozás, ez így is csak 50%-os arány. -
thomas77
senior tag
válasz SztiviVander #4403 üzenetére
Az én családomban összesen 8 hordozás volt. Ezek közül egy volt olyan, ami nem ment elsőre. Az is azért, mert sok évvel ezelőtt hibásan rögzített az eladó egy adatot. Ezt javítva pár nappal később minden rendben lezajlott.
Nekem csak ezek a tapasztalataim.
Az ismerőseim, akik szintén hordoztak, nekik sem volt gondjuk vele.
Tuljadonképpen nem is találkoztam olyan emberrel, akinek problémás lett volna a folyamat. Ugyanakkor lehet olvasni statisztikát, hogy hány hordozás történt összesen. Ha ez tényleg nem működne többé-kevésbé megfelelően, akkor a média is felkapná a dolgot és tele lennének a hírműsorok, meg a hírportálok ezzel...
De én egyelőre csak itt a fórumon találkoztam a problémával. Szerintem nem lehet olyan nagy a baj... -
SztiviVander
őstag
válasz thomas77 #4404 üzenetére
OFF
amíg nem az MNB alapítványai vagy a mészáros & mészáros kft csinálja a számhordozást addig ez nem lesz téma a fősodratú médiában, akkor se ha 10ből csak 1 sikerül normálisan
ON
régebben mintha flottabbul ment volna. amugy először arra gondoltam hogy biztos a voda a szerencsétlen, de aztán eszembe jutott h apósnak telekomos dominoja ment át blue-hoz és azt sem voltak képesek flottul megcsinálni. úgyhogy szvsz a telekom lett töketlenebb az utóbbi időben. vagy ha összeesküvés elméletet keresnék akkor azt mondanám talán túl sok ember kezdett átpártolni a blue-hoz a telekom fos domino percdíjai miatt és ezzel a szándékos szopatással próbálják elvenni a többiek kedvét a hordozástól.[ Szerkesztve ]
-
KurtCobain
őstag
Jelentem: még mindig él a 90Ft/133MB-os akció.
Mmm'kay?
-
Fecogame
veterán
válasz KurtCobain #4406 üzenetére
+1, nálam is működött.
Telefonon fizettem elő ( összefoglalóban a kód hozzá ).
[ Szerkesztve ]
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
zsolt31982
csendes tag
Sziasztok!
Érdekelne hogy a bluemobil tiltja-e voip szolgáltatásokat mert akkor nem váltanék rá?!
Ügyfélszolgálatos azt mondta hogy tiltja, de a személyes tapasztalatotok érdekel!
Elsődleges szempont hogy voipyo-t használok, néha viber whatsapp... -
KurtCobain
őstag
válasz zsolt31982 #4409 üzenetére
Nem tiltja. Meg már nem is tilthatja egyik szolgáltató sem.
Mmm'kay?
-
#71835392
törölt tag
válasz SztiviVander #4405 üzenetére
Ez nem összeesküvés elmélet, egy egy fapadosított brand, amihez nem titkolva gyengébb supportot ad a Telekom, mint a saját neve alatt futó termékekhez.
-
norbiv8
tag
válasz zsolt31982 #4409 üzenetére
Én nemrég váltottam. Viber és SIP biztos hogy mennek. A SIP hívás minősége változó, nekem gyanús, hogy nem feltétlenül a blue a hibás, hanem a voip szolgáltató szervere lehet túlterhelt, mert a vodánál is hasonlóan ingadozott a minőség.
///°°\\\
-
SztiviVander
őstag
válasz #71835392 #4411 üzenetére
azért a gyengébb support meg a több mint 1 hete nincs semmilyen szolgáltatás között azért van egy pöti különbség nem? arról meg ne is beszéljünk hogy ezek szerint a fapadosított szolgáltatókra nem vonatkoznak a jogszabályok sem (a számhordozás több mint 2 hete tart, jogszabályban mennyi is van erre?).
-
Sayuar
senior tag
válasz SztiviVander #4414 üzenetére
Nekem amikor technikai jellegű probémám van, mindig kötbért kérek: érdekes mód, szinte azonnal (1 órán belül) megoldnak a dolgok...
-
Herbali
tag
válasz zsolt31982 #4409 üzenetére
Nyugodtan váltsál! Megy a voip!
-
McLaca
őstag
133MB-os csomag ismét rendelhető volt neten 90Ft-ért. 06.05 - 07.05 közti időszakot ír. Az utolsó KIkapcsolástól 96 nap telt el. Szóval a 90 nap az tuti, csak az nem, hogy utolsó bekapcsolástól (aktiválástól, ahogy a promóció fogalmaz), vagy kikapcsolás+1 naptól értendő...
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz Indiant #4418 üzenetére
Ezt hagyhattad volna ON-ban. Nem ír 90 Ft-ot, soha nem is írt, de attól még annyit von le.
Anno dominónál akciós árat írt, a blue-nál nem (tök ugyanaz a felület is, csak a színek másak), de ha teljesülnek az akciós feltételek, akkor akciós árat von le.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
hodostamas
addikt
Ha megrendeltem a blue net extrát, és közbe lejárt a normál net(nincs megújítva) akkor utána fel kéne hogy tudjam használni az extrából fentmaradót nem? Most jött az sms hogy kikapcsolták a normál netet, weblapon látom a hátralévőt az extráról de net az nincs... wtf?
-
norbiv8
tag
válasz hodostamas #4420 üzenetére
Kell mellé normál net, azaz ha most rendelsz netet akkor először az extrának kellene használódania, majd a normál keretnek. Valahol az ASZF-ben mintha találkoztam volna ezzel.
///°°\\\
-
-
ArNick
tag
Márkaváltás esetén van valami határidő az új kártya futártól történő sikeres átvételétől számítva a váltás lezárásáig?
Mert 12 napja nálam az új SIM, de eddig nem hívtak.
A +36 30 440 8400 számot felhívtam már kétszer is, először türelemre lettem intve, másodszor meg az ügyintéző kijelentette, hogy ő telekom ügyfélszolgálatos, fogalma sincs a blue mobile viselt dolgairól.
E-mailt írtam, arra eddig nem válaszoltak.
-
dptrsk
addikt
átvételtől 3 munkanapot mondtak nekem kb 1 éve, de én lebeszéltem a dominot az átvétel napján, s felhívtam őket, hogy itt a kártya kérem aktiválni, be kellett diktálni a bankkártya formátumú lapról bár adatot(azt mondták 2-3 óra s aktív lesz a blue-s kártya), s 10 perc múlva már a blue-s SIM volt aktív.
-
István89
tag
A Blue Mobile indulásának az évében vittem át én is a számomat, akkor 4 hét alatt megvolt a két telefonszám. Saját magam által intézve.
Megint aktuális lett egy hordozás, ezért 4 év elteltével azt választottam, hogy mindent a "blue mobile" intézzen, hiszen 2 munkanap. Sajnos ez se jött be. Tegnapra ígérték a sim kártyát, a futár nem jelent meg, miután kértem, hogy vizsgálják ki a történéseket már késő volt, mert a hordozás addigra megtörtént. Ma az ügyfélszolgálat elismerte, hogy a futárszolgálat az utca közelében se volt tegnap, de holnap valószínűleg jön a futár.
Szóval 4 évvel ezelőtti folyamathoz képest nem sokat javultak.
[ Szerkesztve ]
-
SztiviVander
őstag
ez az időablak szerintem egy nagy humbug... ÁSZF-ben az van hogy munkanapokon 20 óra után történik a mozgatás. gyakorlatilag meg eddig 5 váltásból 5-nél pénteken történt a szolgáltatók közti mozgatás, úgy hogy a kártya hétfőn, legkésőbb szerdán már kézben volt. lehetne mondani hogy biztos az átadó szolgáltató a hunyó, de a T domino -> blue márkaváltás is ugyanez volt, hétfőn kártya megkap, kedden felhív üfsz h akkor pénteken este fog átmozogni. két szereplőnél még úgy ahogy elfogadható bullshit hogy össze kell hangolni valamit (bár úgy őszintén mi a bánatot? gondolom nem a fájós lábú erzsi néni -aki hétfőtől csütörtökig gyógyfürdőbe jár és csak pénteken ér rá- viszi át fonott kosárkájában a számokat egyiktől a másikhoz), na de szolgáltatón belül kire is kell(ett) várni 4 napot? áá, ahogy itt minden szerintem ez is úgy működik hogy oké parasztok lehetővé tesszük mert muszáj (pl az EU miatt), de azért teszünk róla ne legyen már annyira egyszerű, gyors és kényelmes hogy az emberek tömegesen kedvet kapjanak hozzá.
-
őstag
válasz SztiviVander #4432 üzenetére
Időablak nálam is érdekes volt anno: megkaptam az új kártyát, 4 napig nem történt meg a szolgáltató váltás, jeleztem nekik hogy akkor az adott bankszámlaszámra kérem az 5.000 forint kötbért [link], kis türelmet kért, 10 perc múlva már meg is történt a hordozás, napközben.
A törvény szerinti 5.000 forint kötbér jár, érdemes mindenkinek erre hivatkozni ha húzzák az időt.
-
ArNick
tag
Tegnap a negyedik telefonos ügyintézőnél tartva végre értelmes élet nyomaira bukkantam a blue / telekom univerzumban. Villámgyorsan kaptam egy telefonszámot (+36 30 440 8500), amin (alapdíjas hívás áráért) a márkaváltásos kártyaaktiválás 2 perc alatt lezajlott, az új kártya vonalkód alatti részének bediktálásával.
"De a törpök élete nem csak játék, és mese."
A kimenő hívásaim jól megszokott módon azóta nem működnek. Ez mennyire a normális működés része? Az előző márkaváltásnál is így volt, de ott másnap délelőttre megjavult. Hát most eddig nem.
[ Szerkesztve ]
-
SztiviVander
őstag
válasz SztiviVander #4403 üzenetére
"gyarkolatilag 5 napja nincs használható telefonja"
már 12 napnál tartunk. közben küldtek egy új simkártyát mert szerintük biztos az volt rossz. látott már valaki olyan "rossz" sim kártyát ami elfogadja a pin-t, felmegy vele a hálózatra a telefon, hívni lehet a számot, sms-t fogad, de kifelé hívás/küldés meg semmi? én még nem. persze a kiküldéssel eltelt megint 4-5 nap, eredmény meg -ahogy előre megmondtam- ugyanaz. kifelé semmi. néha hívásindításkor kiír olyat a telefon hogy szolgáltató által nem engedélyezett. kötbérre azt mondja a sutyerákja hogy ilyen esetben nem jár. 'nyád nem jár... de sebaj, megy levél nmhh meg fogyasztóvédelem aztán remélem análisan kicsit megabuzálják őket. ilyenkor ugyanis egyrészt jár 5e mani amiért nem történt meg a -hibátlan, működőképes szolgáltatással végződő- hordozás a megadott pár napon belül, illetve mivel tizenx napja nem hajlandó szolgáltatni (és elhárítani a hibát) így a BM saját ászf-je alapján jár(na) a napi kötbér is.[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
senior tag
válasz SztiviVander #4436 üzenetére
Nem értem miért nem kértek hivatalos formában kötbért....
[ Szerkesztve ]
-
SztiviVander
őstag
mit értesz hivatalos forma alatt? ügyvéd által írt felszólítást (kicsit deficites lenne a dolog)? és pontosan kinek is? mert ugye a telefon/email/postai levél a telekomhoz fut be, de igazából a blue mobile üzemeltetőjével, a lidl bt-vel vagyunk szerződésben nem a telekommal. lidlibe bemenni és bluemobile-os kötbért követelni, hát biztos érdekesen néznének az emberre
-
Sayuar
senior tag
válasz SztiviVander #4438 üzenetére
Hivatalos forma:
Kikeresed az esetedre érvényes jogszabályt az ászfből. Felhívod az ügyfélszolgálatot. Közlöd, hogy az ászf ez+ez+ez a pontja szerint kötbérigénnyel élsz. A hívás végén elkéred a hívás azonosítóját.
Ha csak annyit mondsz kötbért kérek, mert nem tudom használni a hívószámom, sok jóra ne számíts....ilyenkor elhajtanak azzal a szöveggel, hogy nem vagy rá jogosult.
Én 2x kötbéreztem már: 1x voda, 1x tescomobile.
Mind a 2x megkaptam. -
SztiviVander
őstag
jaaa értem. bár attól hogy mondasz neki olyan ászf pontot amiről lövése sincs még simán mondhatja hogy nem. és akkor mit csinálsz a hívás azonosítójával (már ha tudja a kislány/kisfiú hogy mi az és tényleg meg is adja)? mész az nmhh-hoz/fogyvédhez/békéltető testülethez nem? na szerintem ezt a fölös callcenteres kört kihagyjuk, ha tudná hogy jár a kötbér akkor nem hajtana el ászf pontok emlegetése nélkül se. ha meg nem tudja akkor kétlem hogy általa sose látott ászf emlegetéstől rögtön megvilágosodik. voda (és tesco-s ex-leánya) lehet hogy nagyvonalúbb volt (áá dehogy, az is csak egy magyarnyúzó hiéna), vagy csak az ottani ügyfélszolga jobban tudta mit lehet és mit nem ajánlatos megcsinálni a jogait ismerő ügyféllel.
[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
senior tag
válasz SztiviVander #4440 üzenetére
Leírtam, hogy nekem milyen módon sikerült.
De ahogy gondolod.... -
St3ven
addikt
válasz SztiviVander #4438 üzenetére
Nem a Lidl-lel állsz szerződésben, hanem a Telekommal. A Lidl csak a fizikai értékesítés helye.
[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
DS39
nagyúr
válasz SztiviVander #4440 üzenetére
A Telekomnál vissza hallgatják a beszélgetéseket, panaszok esetén főleg. Az illetékes fogja tudni a jogszabályt. Az ügyintéző meg az ügyfél elégedettség arányában kapja a hó végi bónuszt.
-
István89
tag
Na, ma megjött a sim kártya, persze nem arra a címre, amit megbeszéltünk. sebaj.
Ahogy látom többnek gondja van a hívás indítással SMS küldéssel, nekem is ez a gondom.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Márkaváltásos SIM kártyám harmadnapra feltámadott.
Tegnap reggel írásban, nap közben pedig telefonon jelentettem be a hibát. Délután hívtak, hogy frissítést küldtek a kártyára, kapcsoljam ki-be, próbáljam. Akkor még nem volt jó. Ma reggel észrevettem, hogy a számom nem elérhető, újraindítás után működött a hívás.
Már csak az online ügyfélszolgálatra belépésnek kellene meggyógyulnia, mert természetesen "Technikai hiba!" üzenettel az is használhatatlan, sok belépési kísérlet és új jelszó készítése után is. Hiba bejelentve.
Plusz a héten elküldött e-mailek egyikére sem kaptam választ, a hétfőire sem. Szerintem itt is lenne mit fejlődni még.
De hát telekom, nagy elvárásaim már nincsenek. Tekintettel arra, hogy az elmúlt két évben nem volt problémamentes hónapom velük kapcsolatban, az is csoda, ha valami véletlenül éppen rendben működik.
-
gooool
őstag
válasz Sir Sparrow #4105 üzenetére
Helló!
Most rendeltem meg a 1777-en a Bluenet M-et, valószínűleg 90 Ft-ért, mert alig párszázon áll az egyenlegem (most jöttem át számhordozással másik szolgáltatótól és még nem volt töltve).
Nos akkor ha jól vettem ki a leírásból így néz ki a buli:- A mai nappal aktiváltam a szolgáltatást 90 Ft-ért, ami 90 napig ennyi havi szinten
- Két havonta (60 nap) lemondani és aktiválni a másik díjcsomagot, hogy nehogy eredeti áron újítsa meg
- Ezt ismételgetni 60 naponta vagy kicsivel előtte való időpontban, hol Net S, hol Net M-et lemondva és a másikat aktiválvaJó az okfejtésem?
Üdv, Balázs
-
KurtCobain
őstag
Nem igazán.
- 60 napig, vagyis 2 hónapig kapod 90Ft-ért.
- Az újraaktiválódás után, vagyis a 31. naptól kezdődően, de még mielőtt megint megújulna, kell lemondanod. Amikor lemondtad, még nem kell (és nem is szabad) megrendelned az új csomagot, mert az adott 30 napos időszak végéig használhatod.
- Kis zavart érzek az erőben. Úgy néz ki a dolog, hogy te most megrendelted az M-et. akkor ugye 60 napig ezt használod, aztán megrendeled az S-t, amit szintén 60 napig fogsz használni. De ahhoz, hogy az M-et újra meg tudd rendelni 90Ft-ért, ahhoz az előzőleg rendelt M újraaktiválásától (a 31. naptól) 90 napnak kell eltelnie. Ha ez nincs meg, akkor az M-ért 990Ft-ot fog levonni.
Többen írták, hogy az ő számításuk szerint eltelt a 90 nap, de mégis a teljes árat vonta le. Én ezt úgy szoktam kiküszöbölni, hogyha éppen úgy jön ki a dolog, hogy nem létfontosságú a net, akkor 1-2 nap szünetet tartok a 2 különböző netcsomag (a te esetedben az M és S) megrendelése között (mondjuk egy hétvégét).Mmm'kay?
-
gooool
őstag
válasz KurtCobain #4449 üzenetére
Így érthető, köszönöm!
Nekem annyi a lényeg, hogy most nyáron, a nyaralások, fesztiválok idején legyen egy állandó netkapcsolatom ha bármi történik, vagy mondjuk navigálásnál, keresésnél szükség van rá, így akár a 2x60 nap is belegondolva bőven lefedi ezen időszakot.
Akkor mentem a naptárban a mai napot és innentől számolok.Üdv, Balázs
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest