- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz norbert1998 #151700 üzenetére
Persze ez sima, csak úgy gondoltam, hogy egy rendesen karban tartott CR is nagyon nagyon sokat ki tud bírni, minden extra dolog nélkül. Persze utána a szummázott költségekben magasabb a felújítás költsége, mint mondjuk egy sima benzinesnél egy vezérlés/vezérlés+gőrgő/feszítő+vezérlés cseréje.
Véleményem szubjektív...
-
Aljasvip
senior tag
válasz norbert1998 #151699 üzenetére
Köszi az ajánlatot, de már tárgytalan. Márkaszervízbe vittem, mert nincs bevált szerelőm (első autó, augusztus óta van csak meg, így még tapasztalgatom az autós világot), plusz engem megnyugtat a vállalt 1 év garancia.
Garázs (+akna) és kétkezi tapasztalat híján inkább kifizettem a hülyeadót.Ha azt mondod, hogy annyival nem drágább, akkor ez az ellenérv is kiesett.
Annyit tudok még mondani, hogy gondold el hol lesz a határ, merre mész majd tovább. Ha ez az autó az abszolút csúcs amit a következő 5 évben szeretnél, akkor megéri. Ha ennél többre ácsingózol (pl vmi M-es bömös), akkor szvsz felesleges köztes lépés lenne, hacsak nem akarsz belőle hasznot húzni.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Aljasvip #151704 üzenetére
Messze vagy, a cserébe nemt tudtam volna segíteni, de alkatrész beszerzésben megpróbáltam volna. Érdekelt volna, hogy valóban annyi-e az annyi.
Német autóban nem gondolkodom annyira. Egyszerűen túl hypolt, nem akarok ennyire beleérni a tömegcikkek listájába. (A Megi is véletlenül jött. ) Vagy ha igen, akkor inkább Merci design jön be. 2010 utániak inkább, persze az a német, amiből nem jön szembe sok az autakon, mert a jobbágynak nincs pénze rá, az más tészta. Arteonba is nagyon szívesen ülnék, Scirocco-ba is, bár más kategória.
Veloster, Alfa Brera, Megane RS, Focus ST, i20 N, ezek mind bejövősek. Az új GR Yaris is hatalmas.
Civic-et pl az istennek se vennék. -
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #151705 üzenetére
Egy fasza 1.6-os, szivó Auris kell neked.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #151707 üzenetére
Mert 25 év múlva is müködõképes lesz, mert te okos fiúcska vagy, mert a legmegbízhatóbb a kategóriájában, mert.....mert.....
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #151711 üzenetére
De sajnos igen. Ugye mult év októberében vettem a rav-ot, a "budget" az 6-10 millió forintnak megfelelō angol font volt. Vehettem volna E-klassét, A6-ot, 520/525D-t meg hasonló nyalámságokat. Mégis egy otromba, banális Rav4-et választottam. Céges furgonjaim az mind ProAce-ek, nekem egy Avensis van a seggem alatt mindennapi használatban, 307.000 km-el 9 évesen. Ha ezt majd "leszázalékolom" (olyan 100-150 ezer km után ) akkor is a banális Corolla, Camry vagy Prius lesz helyette.
Vajon miért?
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
norbert1998
nagyúr
válasz MiklosSaS #151712 üzenetére
Mert téged már közel sem érdekel annyira a srílus, design, bugi, mint egy huszas évei elején lévő fiatalt. Sokkal fontosabb az abszolút tartósság.
Nézd meg a tegnapi Totalcar MűheyPRN adást. Szét nyálazzák az infinity-t hogy hű milyen szép, alig rozdsás az alja, hű milyen száraz a motor, épp csak egy helyen könnyezik.
Ja, van benn 120 ezer km. Az aptáok kerge zergéjét, feüdj be a szar franciám alá kétszer annyi km. után! Egy rozsdás csavart nem találasz alatta, egy könnyezési pontot a motoron, váltón nem találsz! Jobb állapotban van alulról, mint sok japán a szalonból, mire veri a nyálát a sok böszme? Sok japán meg német ilyenkor már tocsog az olajban! Aztán nem számít, hogy mennyi km-t megy el olajtocsogással, attól még undorító.
Lehet, hogy kényesebbek a mostani motorok, de ha megkapják, ami kell, biztosan kimennek a világból még ma is.Az csak egy megszépült álomkép, hogy a lada meg a trabant meg a 120-as skoda milyen megbízható volt. Csak azt felejtik el az emberek, hogy 150 ezrenként dugattyú csere, hónolás, 40-60 ezrenként lánc, de már 30-nál csörgött, meg nem beszélve a folyton duguló karbi fúvókákról. Meg lehet elment ennyit annyit, de menynit fogyasztott mellé, milyen teljesítménnyel, mekkora bódét vitt, és az mekkora biztonságot nyújtott? Tégy bele egy 1.7 szívó isuzu dízelt egy mai családi szedánba. Közel 2 tonna. Annó a 900 kilós Corsa-ban volt ilyen, és abban is tetűlassú volt.
Igen, az adagolós szívódízel, és a központi befecs (de még talán a hengerenkénti szívócsatorás, aka MPI is) valóban sokkal kevesebb hibalehetőséggel bír, és szerintem is az a csúcsa az iparnak megbízhatóság terén. De azok olyan egyszerű, buta, tohonya motorok, hogy nem érdekel, milyen tartós, mert az élvezeti faktor majdnem negatív értékű. Hiába megbízható, ha béna, nem érdekel. Neked már mások a prioritásaid, 3 gyerekes családapaként, mint az ilyen hülye huligánoknak, mint én, vagy akár a két macska.
Aztán a toyotát se kell félteni a szar gyártásban. Nézd csak meg az 1.8 VVT-i motorok problémalistáit. Persze, amikor jók, akkor igen jók, de nem is olyan faék egyszerűek. -
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #151713 üzenetére
Mit mondjak azon kivül hogy tökéletesen igazad van. Kicsit próbáltalak "eltériteni", de már az elején tudtam hogy lehetetlen. Egy életed van, egyszer vagy fiatal. Azt vâlaszd amiben örömödet leled, a többi majd ráér majd amikor 30+ leszel....
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Gyuri27
félisten
válasz Mahrenburg #151719 üzenetére
Nem lényeg az. Mondok olyan 4-6 v6-v8 motorokat amik 500k+ vagy még többet mentek csak olaj meg gyertya cserével. És a kaszni se rohadt le róla 20 év után se.
Ma már pl nincs az autókon rendes alvázvédelem se.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Mahrenburg
őstag
válasz Gyuri27 #151720 üzenetére
Az élvezet szempontjából lehet lényeges a "Vényóc".
500k+ V8-ast mondj kérlek!
Ha szigorúan vesszük, ma már alváz sincs a személyautókon...
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
Mahrenburg
őstag
válasz norbert1998 #151722 üzenetére
Meg se köszönöd a vényócat?
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
norbert1998
nagyúr
válasz Mahrenburg #151723 üzenetére
Egy jó vényócnál csak kettő jobb. Vagy egy vétizenkettű.
Most még csak vékettű van
[ Szerkesztve ]
-
Mahrenburg
őstag
válasz norbert1998 #151725 üzenetére
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
Mahrenburg
őstag
válasz norbert1998 #151725 üzenetére
Milyen jó hangjuk van a V2-eseknek!
Milyen V2-esed van?
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
nagyúr
válasz norbert1998 #151725 üzenetére
Vagy egy V4-es VFR.
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
norbert1998
nagyúr
válasz Mahrenburg #151727 üzenetére
125 Varadero
-
Mahrenburg
őstag
válasz norbert1998 #151729 üzenetére
Oh, télleg, említetted már párszor (pár ezerszer ), dehát sok más dolog mellett kitűnő memóriámról sem lettem híres...
Egyszer hallottam egy kb. ezres léghűtéses V2-es Honda blokkot élőben, nagyon jól szólt... (ezt bezzeg megjegyeztem... ) ...mármint azt, hogy ezres, és hogy Honda volt, de hogy melyik típus, azt már elfeledtem...
[ Szerkesztve ]
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
norbert1998
nagyúr
válasz Mahrenburg #151730 üzenetére
Yes
Megy az utód keresés is. 650 Transalp, szintén V2. Vagy Tiger 885i, az sor3.
-
xatos3
senior tag
van köztetek olyan aki szeret ökörködni minecraftban?
[Noctua NH-D15 Chromax.Black] [RYZEN 5900X] [ASUS X470 PRIME-PRO] [ASUS TUF 6700XT OC 12GB] [32GB CORSAIR VENGEANCE SL 3600] [LIAN LI O11 DYNAMIC XL ROG] [szerver: synology DS923+]
-
xatos3
senior tag
válasz Mahrenburg #151733 üzenetére
persze, minden is XD
[Noctua NH-D15 Chromax.Black] [RYZEN 5900X] [ASUS X470 PRIME-PRO] [ASUS TUF 6700XT OC 12GB] [32GB CORSAIR VENGEANCE SL 3600] [LIAN LI O11 DYNAMIC XL ROG] [szerver: synology DS923+]
-
Malibutomi
nagyúr
Most olvasom hogy szinte minden AdBlue gyar leallt Europaba, nincs eleg alapanyag...szoval az ujabb dizelesek szivni fognak.
Ami nem is lenne gaz de a kamionokba es mezogazdasagi gepekbe is kell.[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz Malibutomi #151735 üzenetére
Csak ezt a kis falut tudom mondani (a mienket) van vagy 20-25 "traktoros" és vagy 4x ennyi gép. Ugye állami támogatásból, áfa csökkentésből, kutyafaszából megszaladt. Itt ha 3 évig nem tudnak gépet venni az se gond.
Egyébként meg ami rossz meg kell csinálni, nem kukázni. És akkor lesz motor, kamion, traktor egyebek.
Menj fel a youtobéra és nézd meg pl indiában (nem egy videót találsz) 20-30 éves vagy régebbi autókat, teherautókat, kamionokat csinálnak. De olyan körülmények közt, hogy besirsz. Vagy néz meg kubát. 50-60-as évekből ottmaradt verdák a mai napig mennek.
Elérkezett oda a világ (ami a rendje is volt előtte), hogy azért nem dobunk ki valamit mert 3-6 éves. Ha elromlik megcsináljuk. Ha öreg modernizáljuk.
Van még kérdés?Amd - Radeon - Ryzen
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Gyuri27 #151736 üzenetére
Nagyon nem érted. Ha nincs adblue akkor nem indul a modern dízel. Visszont cégre kb vagy 3-4 éve csak modern dízelt tudtál lizíngelni. Akinek megvan a saját parkra öregebb generációval, azokat nem érinti az adblue hiszti.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
xatos3
senior tag
válasz Gyuri27 #151738 üzenetére
hát azért a magyarországi vasúthálózat eléggé a béka segge alatt van mindenestül sajnos, a sínektől a mozdonyok/ vonatok felszereltségéig
és ezzel együtt a teherszállítós verziójé is[Noctua NH-D15 Chromax.Black] [RYZEN 5900X] [ASUS X470 PRIME-PRO] [ASUS TUF 6700XT OC 12GB] [32GB CORSAIR VENGEANCE SL 3600] [LIAN LI O11 DYNAMIC XL ROG] [szerver: synology DS923+]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz xatos3 #151739 üzenetére
Ennek sajna ehhez nem volt köze.. A teher fuvarozás nagyon is jól megy itthon máig.. sokszor szinte mi csak a vágányokat adtuk. A railcargo is legtöbbször a kinti vonatokkal ment, mint ahogy most is..
Ahogy járok melózni, napi szinten látom a tehervonatokat, ugye mennek külföldre, és ide-oda, szóval megy az most is.
Véleményem szubjektív...
-
Gyuri27
félisten
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
Mahrenburg
őstag
Itt az Antarktiszon úgy van, hogy a nyers halat hajóval hozzák, a parton kirakodják, aztán a pingvinek láncba állnak, s egyesével adják tovább egymásnak egészen a kontinens belsejéig. Nagyon hatékony.
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
xatos3
senior tag
válasz Mahrenburg #151749 üzenetére
ugyanmár, nyugaton email csatolmányban küldik az árut
[Noctua NH-D15 Chromax.Black] [RYZEN 5900X] [ASUS X470 PRIME-PRO] [ASUS TUF 6700XT OC 12GB] [32GB CORSAIR VENGEANCE SL 3600] [LIAN LI O11 DYNAMIC XL ROG] [szerver: synology DS923+]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest