Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz PiciPeti #32747 üzenetére

    egy plusz izzító relé, nem lenne rossz ötlet, de ha a saját reléje tovább tart zárva, akkor nincs értelme, mert pont azt akarod, hogy az ACC szál addig ne legyen feszültség alatt, amíg izzítasz és önindítózol...

    Akksitól húzz be egy 2,5-feles hangszóró kábelt, de az akksihoz tegyél biztosítékot...
    Kisebb átmérő is elég lenne, de nálad van szép áramerősség és mélyből adódó feszültség ingadozás, biztosabb egy vastagabb kábel...
    Annál vastagabb nem kell, mert a fej áram felvétele nem olyan magas, hisz a végfokok (ha nem is lehet kikapcsolni, esetedben nem tudom, hogy ki lehet-e...) ha nem hajtanak hangszórót, akkor nem vesz fel túl sok áramot...te is láttad gyárilag mekkora kábelt használ a toyota...legtöbb autógyártó nem használ vastag kábelt a fejekhez (franciák és németek szoktak, de kicsit arrébb már vékonyabb :) )

    Hangszóró kábel előnye, hogy minőségi rézből van, ha nem leggagyibb kábelt használod...

    Még ötlet, ACC szálon (gyújtáskapcsolónál is meglehet szakítani, ahol múltkor összekötöttem neked egy szálat) nincs sok fogyasztó...
    Szerelj be egy ilyet:
    [link]

    Gyújtás kulcsot megfogod, és valami csavarfejet, utána lesz áram az ACC körön és akkor nem a fejet kell nyomogatni egyfolytában...

    [ Szerkesztve ]

    Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

Új hozzászólás Aktív témák