Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RP1980

    tag

    válasz Formaster #40887 üzenetére

    Kb. a mondandód elejét én is elkezdtem írni, de így csak annyit: még van valaki aki így gondolja mint et. Én még azt is függővé tenném, hogy pad prime van-e, mert az aztán sokat dob a fogyasztáson. (Én speciel kezdek nem hinni benne.) Arra sem térnék ki, hogy a gyapjú és a mikroszálas is mennyivel több pasztát igényel, mert ha jól olvastam itt ilyenek nem kerültek használatba. :)

  • japci

    csendes tag

    válasz Formaster #40887 üzenetére

    Pontosan abban a reményben töltöttem fel, hogy valaki „beleköt”. A honnan hová-ról [ide] rakok egy videót és egy [képet] . Sajnos a Miniről nem csináltam utána képet/videót. Felvittem a Jazzről és a Kiáról is az adatokat, [itt] vannak. Érdekes, hogy a Jazz-re már 56 g FG-400 ment el. A minibe több karc maradt, mint a Jazz-be, érezhetően nehezebben adta magát. A cél valahol a korrekciós és a fényesítő polír között volt. Egyik autó sem volt nevezhető megkíméltnek. Nem akartam mondjuk két hetet tölteni csak egy autóval és az is könnyen lehet, ha három hetet töltenék vele, akkor sem tudnám megcsinálni rendesen. A Jazz volt az első autó, amit csináltam, most igyekszem tapasztalatot gyűjteni.
    A következő autó egy 2003-as fekete Kia Sorento, ott szerintem legalább egy elemen a csiszolást is ki fogom próbálni (rupes x-cut).
    Műhely rezsi nincs, a szomszédnak a garazsát, annak a fedett elejét tudom használni.
    A gép fogyasztása szerintem jogos, oda beszerzek majd egy fogyasztásmérőt. Valamit azért odaírtam.
    Ami tetszik, az a fejlesztési költség. Erre így nem gondoltam. Persze látom, hogy összeveszek mindenfélét kipróbálni, de nevet még nem adtam neki.
    A munkaórákat azért nem írtam be, mert egyrészt elfelejtettem felírni, másrészt pedig nagyon sok. És ez főleg abból adódik, hogy kezdő vagyok. Könnyen lehet, hogy egy tapasztaltabb versenyző kihoz egy sokkal jobb eredményt negyed ennyi időből. Azt egy távolabbi lépésnek érzem, amikor az időt kell optimalizálni. Először szeretném az elgondolt eredményt elérni.
    Egyelőre ezek a gépek vannak: [1] , [2] , [3]
    Nem Rupes/Flex, de azért noname-nek nem nevezném őket. Vigyázok rájuk, aztán meglátjuk, hogy bírják. Ha lesz velük tapasztalat, megosztom mindenképpen.
    Korongnál szemmel is jól látható kopást a zöld rupesnél láttam. Nyilván nem kukás még, de sok autó nincs benne. Itt sem zárom ki, hogy kevés polírszert használtam, és azért kopott a kelleténél jobban. Ezért írtam 15-öt, de itt is jogosnak érzem a kritikát.
    Megérkeztek már a mikroszálas korongok (Meguiars es Rupes), meglátom nemsokára, azok milyenek. Rendeltem hozzájuk Meguiars Ultumate Compound-ot és KC H8.02-t. Kíváncsi leszek az FG400-hoz képest.
    Kiprobáltam még [ezt] is, és elég jó vele dolgozni.
    Pad Prime nincs.
    Gyapjúval még nem dolgoztam, de mindennek eljön az ideje. Az amúgy csak rotára jó, nem? Mert az egyelőre még nem van, nem mertem venni.
    Milyen rétegvastagság mérőt használtok ti?

Új hozzászólás Aktív témák