- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autóhifi
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz focvis #24662 üzenetére
Először én is vízkőre gyanakodtam volna, de egy bevásárlás alatt nem égne rá így, főleg h nincs is az a nagy meleg. Sajnos meglehet h az a betonból kiszivárgott cementes lé, de ne legyen igazam. Én visszamennék azért egy fotót csinálni arra az esetre, ha a polír se hozza le, de ez már nagyon horror lenne. Egy esetleges kártérítési vita miatt.
-
Formaster
Topikgazda
válasz golfvariant #24659 üzenetére
Azt hittem, csak egy bevásárlás volt. Ez így már más téma. Menj neki 20% ecettel nyugodtan, de csak rongyra téve és óvatosan pamacsolva. Ne hagyd sokáig rajta, persze lehet h ez sem szedi le. Akkor polír.
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24684 üzenetére
Ezüst? Csak mert ott a legnehezebb a téma.
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24686 üzenetére
Ne is mondd... régebben volt egy ezüstöm, kicsit meghúztam a hátsó sárvédőt. Hát mintha kályhaezüsttel ködölt volna bele szerencsére az új tulaj tett rá magasból pedig mutattam is neki, őt nem érdekelte.
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24747 üzenetére
Nyergeket csakis szinterezve, lehetőleg a felniket is
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24771 üzenetére
Az igen Ez a beavatkozás kinek érhette meg?
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24810 üzenetére
Csudajó lesz amikor foszlani kezd. Szépen karistol
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24816 üzenetére
Gépben ne nagyon mosd. A gumi a fogantyúban kikeményedik majd apró homok szerű szemcsékben kihullik. Sajnos ez akkor is lehet ha nem ph semleges a samponod, vagy csupán elöregszik a gumi
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24819 üzenetére
Ja csak a mosószer kezdi ki. Ha már hullik sosem szeded ki a mikroszálak közül
-
Formaster
Topikgazda
válasz ::Trunks:: #24821 üzenetére
30
-
Formaster
Topikgazda
-
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24840 üzenetére
Kárpitra is jó de az erősebb jó pl abroncsra is
-
-
Formaster
Topikgazda
válasz j.bravo #24916 üzenetére
Nem csak a hőmérséklet számít, hanem h mennyire tudod alaposan visszatörölni. Mivel a cucc szilikon észter keverék, ezért párolgáskor lehül. Ha hidegben rakod fel szinte azonnal ráfagy és lehetetlen letörölni alaposan. A legjobb 25 fokban felvinni jó vékonyan és alaposan áttörölni, akár nedves rongyal.
-
Formaster
Topikgazda
válasz ::Trunks:: #24941 üzenetére
Omg... szlovákiából is lehet csak most nem tudom honnan
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
De ez már higított APC volt és ráhigítottál vagy koncentrátum? Probáld meg töménnyel, meg valami erősebb gyökérkefe kellene. Innen már csak 1 level van feljebb, a nemrég linkelt fúrógépbe fogható kefe. A gyári színt a gumiápoló kell visszaadja a végén, persze ez még kissé koszos.
-
Formaster
Topikgazda
válasz kelly7 #25027 üzenetére
Az autómosás "művészet". Karcmentes mosás nem létezik, de jelentősen redukálható a felhasznált mikroszálasok minőségével, annak tisztítási és tárolási szokásaival, illetve maga mosási szokásokkal. Pl a tiszta részekről haladsz a koszosabbak felé, 2 vödrös technikát használsz, nem szivaccsal mosol hanem gyapjúval vagy mikroszálas mopszal. Igazából neked kell tudni mit tusz még a mosási technikádon javítani, de azon mindig van mit.
-
Formaster
Topikgazda
válasz blizzrd #25037 üzenetére
A legjobb ha 4-be hajtod. Szolidan a cuies is szegélyezett, de sarok nélküli és nem az a műszálas szegély van rajta, mint sok rongyon. A lézervágottak már drágább kategóriásak, azokat inkább polírmestereknek éri meg venni és azok is csak polír közben használják kb. Aranyárban mérik.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Pardise #25098 üzenetére
Ezzel annyit spórolhatsz meg h nem kell slagot felszerelned, ha esetleg még fagyos az idő... De a 2 vödör akkor is kell, mert annak nem az öblítéshez van köze, hanem a koszos rongy kimosásához.
Ha spórolni akarsz az időben és nem akarsz maradvány nyomokat (mert az sztem ezzel is lesz) akkor lecsapatod az érmésben és utána mikroszálassal+rinselessel tisztára törlöd.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Magnum_ #25231 üzenetére
Ezekből nem jön ki hab... Nekem ilyenem van. Voltam is bent a birchmeiernél, mert volt egy 5 literes permetezőm, gondoltam adnak hozzá habosító fejet, de a szaki elmondta hogy ez nem ilyen egyszerű. A habosítókban van belül valami, ami keveri a cuccot a levegővel, így lesz belőle száraz hab. Ez a kis cucc csinál száraz habot, de írtó szívás ezzel is egy autót lefújni, folyton pumpálni kell...
Lesz majd upgrade, bele lesz hegesztve egy bicikli szelep és rá lesz aggatva egy 12v kompresszor. Youtube láttam már és működőképes ötlet.
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #25330 üzenetére
A nitro azért puhíthatja a lakkot. Persze 1-2 folt áttörlésére még ok, nem szabad rajta hagyni. Egy rosszabb utólagos fényezést akár le is kaphat.
-
Formaster
Topikgazda
Wáááhúúú találtam garázst indul a buli... azért még pár hónap míg megkapom
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #25362 üzenetére
igen. A képek még odébb, még a szerződés sincs aláírva illetve még nincs kész. Viszont már odaígérték nekem szóval pár hónap
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #25386 üzenetére
Gratulálok! Ismét szépen megadtad neki! Ilyen egy igazi hobbi autó! Ha továbbra is így vigyázol rá, 20 éves korára tényleg megugrik az ára. Nekem a C70 volt 17 mikor tavaly eladtam és megindultak az árak felfelé, persze csak az ilyen állapotúaké, mint a tiéd. Sajnos az enyém híréből sem volt ilyen. Fiatal voltam, bolond, akkor még nem vigyáztam ennyire az autóra, csak amennyire "analfabétaként" egy huszonéves szokott. Inkább hozzá se nyúltam volna
Most már más a helyzet, a GLK-val ugyanígy vagyok, mint te, mindent megkap időben, szeretve van, viszont használva is. Sajnos már 190e km környékével igen csak elgondolkodtató, hogy pár éven belül cserélni kéne. Itt kint nagyon drága, ha bedöglik valami és nincsenek alternatívák, felújító műhelyek, csak új alkatrészek. A maszek szerelőm aki 15 évig volt merci szerviz vezető azt mondta ne adjam el, ez a motor kimegy a világból, de akármennyire is szeretem, max 250e km-nél el fogom adni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz focvis #25393 üzenetére
2009-es 220CDI 7gtronic váltóval. Ez az ami a német merci taxikban is 4-500 ezret gond nélkül visz. Egy gond volt a szériával a Delphi szériahibás befecskendezője, ami ennél is visszahívtak 104e-nél és kompletten újat kapott.
Kb 50e km alatt nálam még semmi gond nem volt, viszont a 250et nem akarom megvárni, mert ott már kérdéses a lánc csere, amit ugyan a merci szerint nem kell cserélni, de ezt hagyjuk ugyebár.
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #25395 üzenetére
Azért ez elég WTF szint. Remélem kitépted a helyéről, azt gondolom ehhez semmi joguk, hacsak nem egyeztél bele egy kedvezmény fejébe.
Pontosan, külön kellene, már aki megteheti. Én szerencsés vagyok és csaladi/hobbi autót tartok, munkába cégeset használok. Sokan kérdezik évi 10-15e km-re miért dízel, hát mert én ezt szeretem. Nyomaték, alacsony fordulat, kis fogyasztás. Persze a dízelt nem lehet igénytelenül használni, mélygarázsban tartom ahol min +10fok van télen is és még ott is előmelegítem. Jobb üa-t kap, nem nyomom ki a szemét stb... ráadásul a modern benzinesek ugyanilyen kényesek már. TFSI szemétdomb, kokszosodik (bocs a VW hívőktől, de ez az igazság) és ez ellen tenni sem tudsz, mehetsz 30-50 ezrenként dióbeles tisztításra 150k-ért fél éves várólistával.
Sajnos aki modern autót tart, az számoljon azzal h ami elromolhat az egyszer el is romlik. Legyen az közös nyomócsöves befecskendező, vagy nagynyomású benzines turbó. Ma már nem lehet jó autót venni, csak eldobhatósat...
Egyébként szóba jött h időn belül cserélni fogom és egyre inkább hajlok a keleti márkák felé (no nem Lada vagy Dacia) Jómultkor vezettem egy SantaFe-t a legúhabb modellt és azt kell mondjam lenyűgözött. Kapsz egy full full extra 7 üléses SUV-t egy német prémium feléért, harmadáért és abszolút nincs hiányérzeted benne. A koppanós műanyag, az igénytelen kapcsolók a múlté, minden prémium (a bőr üles még a német prémium kategóriát is veri) ami egyedüli lepontozást kapott a részemről az h a futómű nem üti meg a német színvonalat. De ezt sem mondanám gyengének, csak az úthibákat nem úgy vezeti el, cserébe nincs lengőkar erdő, ami egy szilentezésnél egy komplett autó ára.
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #25397 üzenetére
Nem szerkesztek bele az előzőbe, így is egy regény lett.
Pontosan, én is ezt mondtam... viszont a visszahívás óta nincs panasz fórumokban sem és ezzel tisztában voltam mielőtt megvettem. Viszont...! Ma már nem tudsz olyan márkát/típust mondani aminek ne lenne valami komoly sztorija...
GTI Golf V DSG váltó max 150e km
Audi A5 steptronic váltó 150e km
A6-A4 audik, 120-150e km között elpukkanó olajpumpával, azonnali motorbesülés.
X5-X6 elcsattanó lánc, új motor...
Valamelyik 3-as + talán 5-ös széria, vékony hengerfalvastagság, átlyukadó hengerrel ... WTF???
Sorolhatnám még a nagy prémium márkák filléres szarrágásait, amitől ezek a 10-20-30 millás autók eldobhatóssá válnak.
Unokatesóm most nézette át az E60 3.0 dízeljét 200e km-nél. 1 éve még semmi nem volt, most meg tele volt az alváztakaró szivacs motor+váltóolajjal. Gyorsan meg is szabadult tőle. Azért bosszantó, mert abszolút minden szervizt megkapott, de elege is volt, mert 5 év alatt 6x cserélt csomagtérnyitó gombot. Mindig tönkrement és hiába volt mindig új a cikkszáma, sose tudtak egy normálisat gyártani...
Ezért mondom azt h legközelebb japán vagy koreai lesz. Megveszem 2 évesen garanciával full extrásan annyiért, mint egy német prémiumot 6 évesen 150e-el közepesen felszerelve... Megtartom 6 éves koráig és jó eséllyel csak a kötelező szervizembe fog fájni, főleg ha 5 éves koráig garis.
Szerk: jól beszélsz. Én 5 éve jöttem ki nyugatra, akkor csak a német kocsikat láttad, elvétve pár keletit. Most az utakon lassan fele-fele az arány, de a kereskedésekben ott virítanak kb 40%-ban az új Tucson/SantaFe modellek, még vagy 20% amerikai és egyre kevesebb a szemét VW, Audi, BMW trió. Jajj de megfognak itt engem kövezni ezért, mert otthon még mindig csak ez az autó, akkor is ha egy kisebb lakás árát teszi bele csak a szervizbe Mondom ezt én, aki szintén szemét fricc autóval ját troll off...
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #25401 üzenetére
És piszkosul túlárazottak, ami 1 dolog, de a dolog másik oldala az avulás. Mivel ontják az új modelleket, pár év múlva semmit sem fog érni a méregdrága prémiumod, amire a gatyád elment. Vicc az egész. Ide jutottam megrögzött német pártiként, hogy legyen olcsó, kényelmes, vigyen A-ból B-be és legyen megbízható. Számomra ezek a nagy nevek mára egyenlőek a selejttel, amit méltán kiérdemeltek...
Amerikai vonal... az biztos ha veszek egy abszolút apás hobbi autót akkor az valami hemi lesz. A Challenger/Mustang vonalat megkapod ezekhez az M power/RS szintekhez képest potom áron és elnyűhetetlenek. Oké nincs az a prémium érzésed benne, cserébe nem lesz fél évente vonalkodós a gatyád (vagyis lesz csak nem a számláktól) sokat eszik jahh, de ha egy hobbi autót tartasz legyen már ez az utolsó szempont. Mondjuk magyar fejjel gondolkodva ez felejtős kategória az adók miatt, de nálunk például lehet 2/3 autód 1 rendszámmal, 1 biztosítással. Innentől kezdve kapja be a "Das Auto...."
focvis TSI vagy TFSI? Nem vágom ezeket, de az biztos h a vegyszeres tisztítással mákod volt mert többnyire azt is gallyra teszi ami még jó. Az optimális egy TFSI motornál, ha 50 ezrenként megcsinalod, akkor tuti nem ér baj és mindig a gyári teljesítmény/fogyasztást kapod.
Mercit is ki kell fogni. Lehet pénztemető, vagy jó kapcsolat belőle. Attól függ h használták. Annyira kihegyezett minden, h elég ha az előző tulaj szar helyre járz tankolni, szar olajat adott, vagy kihagyott par szervizt. Onnantól kezdve szopóroller lesz. És akkor a szar szériáról nem esett szó.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
Ültél már az új SantaFe-ben? Vezetted már? Több kérdésem nincs is.
Mondom ezt Mercedes tulajként, hogy konfortosabban éreztem magam, mint a német prémiumban. Az ülés pedig igen, egyenesen fényévekkel jobb, minőségibb. A német prémiumok bőr anyaga felháborító, hacsak nem a feláras nappával kéred, ami egy használtautó ára.
-
Formaster
Topikgazda
válasz szabi325 #25422 üzenetére
Van. Eszméletlen jó, de a 12 month nevűt vedd. Kb 4 hónapja tettem fel és még mindig úgy 90%-os. Egyedül a géptetőn 1-2 foltban lassabban pergeti már a vizet, illetve az ajtók alján, de ezek a legkritikusabb pontok. Ezt is csak a tegnapi mosásnál vettem észre. Nálam eddig befutó. Abszolút úgy funkcionál, mint egy kerámia. Szuperhidrofób.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen