Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24811 üzenetére
Mi kezd foszlani? Melyik része? Vagy hogyan fog karistolni? Csak mert nekem is ilyen van (narancs).
(#24812) Sub-ZeRo
Ne hari, nem kötésből, de ezt melyik képből szűröd le? Számomra ugyan olyan mindegyik. Nem ezzel kevered? -
z123456789
addikt
válasz Formaster #24817 üzenetére
Jaja, de a fogantyús felével nem is mosom az autót. Illetve szerintem tök mindegy, hogy gépben 30 fokon, vagy kézzel 30 fokos vízben mosom.
Egyébként, ha tényleg elkezd hullani, akkor levágom a fogantyút a csába, hasznavehetetlen az a kiegészítő rajta, és felesleges. -
Mappa
addikt
válasz Formaster #25026 üzenetére
Ez konkrétan tömény APC de hígítottam, majd Wolf-os APC is megküldtem na ez a kombó segített ennyire mint amennyi a képen is látszódik. Viszont előtte undorító barna volt. Ez sem szép de ahhoz képest jobb...
Most hazafele jövet átkentem még egyszer black out-al. Most vadi új mély feketének néz ki, de ez nem fog sokáig tartani egy mosás után
4 kefém van.
homasita Ez semmit nem ér! kb a házinyulam szarját összeseperni, arra jó.Van egy nagyon erős műanyag szálas kefém, talán sonax (drága is volt ) a szövet lábszőnyeget pikpak újjá varázsolja. Na de ezt még gumin nem próbáltam ki, szvsz karcolna a gumiba annyira erős.
ikeas olcsó de mindenre jó kefe
illetve most szereztem egy súroló kefét a pepco-ból kemény 300 Ft de ez a bestbuy ez valami nagyon jó. hasonló kialakítású
hát ennyi
köszi azért de több enerdzsit nem nagyon ölök bele, mert ahogy írtam is ezt a szezont lefutja azt kuka a gumi.
Még talán tömény APC megpróbálom egyszer egy szép napon
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #25392 üzenetére
Köszönöm
Nekem az a mázlim, hogy az egész flottámat le tudtam cserélni, előtte dízel volt D5, most már benzines mind a kettő, de ehhez az életmód váltás is kellett, korábban évi 2-3-4x megjártuk a Magyar - Angol útvonalat, többször említettem már, volt olyan 2 hét hogy London - Kaposvár - Pest - Pécs - Horvát, majd ugyan ez vissza, 6000-km két héten belül nem egyszer, most meg a két szerviz között nem futott az XC 10k km-et se. Egész pontosan tudom, mert a biztosító beszerelt egy rejtett nyomkövetőt az autóba. Ez az XC:
Mindennapi használatra fut ennyit, képzelheted az S80-at ami havi 2-3 alkalommal fut... Én azt mondom mindenképpen külön kell választani a napi és a hobbi autót, a kettő kizárja egymást.Saint_
Igazat adok neki
flashpointer
Sok sikert hozzá, majd számolj be róla
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #25396 üzenetére
Te mint tulaj biztos egyből kiszúrnád, ha kicsit is megszólal a lánc, amit először csak leállításnál és indításnál csinálna, alig észrevehetően, és onnét még sok idő, mire felerősödik. Akkor lenne időd lépni... De ha kenés ügyileg jól kitalált a rendszer és időben kapja a friss olajat, akkor nem félnék ettől. Úgy értem venni egy másik használtat is rizikós, ezt meg szereted és ismered. Mennyi egyébként egy lánc csere? Fater Mercedesei általában 400e-ig gond nélkül elmentek.
Na a Mercedes - Renault - Delphi házasságot fel se hozd, mert agy f@szt kapok, pont mikor a leghulladékabb befecskendezőket szállították, pl hírhedt 1.5 DCI, ha kevés üzemanyaggal a tankban jártál úgy át tudott forrósodni hogy ha elég ügyes voltál már 40k km-nél elszállhattak a porlasztók, magasnyomású meg amit akarsz, és nem az volt a kérdés hogy el fog e, ha nem hogy mikor, sűrű olaj cserével és mindig tele tankolással kitolható volt de ezt ki tudta akkor.... Erre a Merc megvette őket epic WTF?! Ahelyett hogy a csúcs Bosch-t használták volna, mint annak idején a Volvo. Ott is vannak rossz szériák, de a Delphinél pont fordítva, talán volt egy két jó is... Persze nyilván a Mercedes bele tette a tudást, változtattak ahol kell, de akkor is furcsa. A Mercedes jelvényes Renault furgonokról meg el sem kezdek beszélni, mert betelne a fórum. Ez van, mindenki elkrvult, már csak pénzt akarnak csinálni, nem rendes és igazán jó autókat...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #25398 üzenetére
Nem, itt van olyan biztosítás, hogy tesznek be GPS nyomkövetőt, és ha jól vezetsz csökkentik az árat, vissza utalnak, de akár mit csinálsz, az alap árnál drágább nem lehet. Mellesleg ez volt a legolcsóbb, szélvédőt és lerobbanást is fedezte, és így ha ellopnák pl rendőrség azonnal le tudná kérdezni, ott voltam amikor betették, nem lenne egyszerű dolguk kiszedni, de csak kábelezés, gyors kötözők meg mágneses maga a fej, szóval nem para én választottam ilyen casco csomagot
Jaja ,sajnos mióta direkt befecskendezéses turbós magasnyomású minden benzines, azóta ugyan olyan betegágyak lehetnek mint a dieselek, ezért kell bizonyított technikát venni, mint a Te Mercid, vagy a Volvo D5 pl. elég megmelíteni a Mini, Bmw Peugeot, Shitroen, VW stb Azton röhögtem hogy a franciáknál volt petíció a hírhedt 1.6 turbó betiltására amit a fent említett összes gyártó használt kivéve VW, de az ottani felhozatal sz@r volt ez nélkül is.
Ezért mondom én is, ha elfossa magát pl a Váltó ami egy gyengébb pont az XC-n, akkor inkább veszek egy bontottat vagy újat mint hogy kocsit cseréljek. Szívó benzin amég lehet azt csak tankolni kell (persze itt is lehet selejtes gyártót/szériát találni)
Ma már sokkal kielégítőbb minden márka, elmúltak azok az évek, hogy ez jó az meg full sz@r, már sokkal vékonyabb a különbség, és a legtöbb ember számára tökéletesen kielégítő lehet a felhozatal nagyrésze, de vannak különösen jól sikerült szériáik, azok meg már Európai szemmel is kívánatosak.
Amiben én gondolkozom nagyon távoli jövőben az vagy egy új Volvo XC60, Jaguar F-Pace, Alfa Stelvio, Alfa Giulia QV, esetleg valamilyen GT2-3-4 Porsche... Ezekről tudom elképzelni, hogy majd egyszer jók lennének használtan 5 évesen. Persze az utolsó kettő hobbi verdának majd talán talán 10 évesen egy gyűjtői szépségű... Ha lesz még benzin akkor
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #25400 üzenetére
Akármelyik márka, főleg Német vonalon az élettartam láncok hírtelen nagyon silányok lettek, és el el csattannak 80-180e között, akár mennyi olaj csere volt. Előjel nélkül sokszor. BMW meg nem csak hangerfalban rossz, kenés ügyileg sincs a toppon, ahogy a Porsche sem. Pl S80 V8 előtt néztem V10-es M5 / M6 kínálatot, 80% lefingott mint az állat, pár szép volt ami tetszett, de utána olvasva, te atya ég. SMG váltó 40-80e között kuka, annyira kiélezett az olaj kör, és annyira az elején van alul hogy ha egy kicsit is rosszul állsz egy padkához, és csak hozzá érsz vele, annyit változik hogy attól már hajtókaros lesz a motor nagyon hamar, full szervíz, full átnézés nem mondja meg, egyszer csak katt, motor kuka jöhet a következő, ami kb a kocsi értékével egyezik... Az általad említett hengerek közötti repedés is... Így hobbi autók terén gyorsan lemondtam az Audi RS - M BMW - Prosche vonalról. A Porsche nem turbós 6 hangeres boxerei, 2009 ben javítottak valamennyit a 10 éve fennáló kenési problémán, elég rákeresni, nem egyedi eset egyik sem. Olvastam itteni 911 fórumokat, sokan 1-2 extra kenési pontot alakítottak ki a motorban, hogy ezt elkerüljék, ez milyen már. Ezen a vonalon leltem rá a Volvo ritka Yamaha Alu blokkos V8-akra. Itt konkrétan semmit nem találtam, csak pár példányt ami 300e felett is full gyári hiba mentes.
Szerk.: De ha annyira Prémiumok, akkor hol az 5-7 év gari, valamelyik német márka még kiterjesztett garival is csak 4-et ad, alapból meg 1-2... mi ez ha nem vicc?
Szerk, BMW 2 literes dieselek, pillangó szelepek be szoktak köszönni a hengerekbe, gyári hibásak a felfogatásnál, aztán ha leszakadnak, akkor rendet is tesznek rendesen a járó motorban... bár elvileg már ezt is javítottak '12 környékén, bár ez sokaknak nem lesz vigasz ha ,megnézzük a Magyar importokat...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Formaster #25403 üzenetére
TSI = TFSI, az F betű csak az Audi marketingje.
A diósembert nem kedvelem, a vegyszeres tisztítás a töredékébe került, utána még egy évig megvolt az autó, gondja semmi.
@Ferrar1: na pont róla irok 2 sorral feljebb. A 3-ból az egyikben zörgött a lánc hidegindításkor kicsit, ma már nem horror cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Formaster #25398 üzenetére
"A koppanós műanyag, az igénytelen kapcsolók a múlté, minden prémium (a bőr üles még a német prémium kategóriát is veri)"
Szerintem itt zárjuk be a Topicot és menjünk haza.
Lexus-on kívül szerintem egyik sem ér fel a német prémium márkákkal.
Habár nekem a Lexus belső design-ja sem tetszik. Olyan igénytelenek.
CT200h, Auris hybrid: Azok a kapcsolók, mintha ha egy 90es évekbeli Daciából lopták volna.Amúgy egyetértek, hogy ha már modern autót vesz az ember vegyen olyat ami megy is
és nem is eszik.
Nekem CRTDI van. 176 ezerben és köszöni szépen az olajpompa rendben van.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
szabi325
tag
válasz Formaster #25424 üzenetére
Olyat múltkor vettem amikor ajánlottad, pont ma jött meg .
Az valid hogy fura szaga van ami leginkább a higítóra emlékeztet? (sötét színű autóhoz)Amit linkeltem, az tényleg olyan mint a videón hogy maszatolgatom a ronggyal és a mikrokarcok eltűnnek? Csak mert akkor felteszem a wishlistemre
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #25475 üzenetére
Jónak tűnik, de így kevesebb mint 24 óra alatt ezt nehéz megmondani, mert pl az AG Super resin polishtól is szépek voltak a verdák, amikor kb 3 éve még azt használtam. A Wolf védelme meg nem vált be, a hobbi autón ami nem fut esőbe meg csak ritkán és garázsban áll, ott jó volt persze, de a napi, szabad ég alatt parkoló, eső áztatta XC-n hamar eltűnt a hatása. Pedig kapott egy enyhe polírt a motorháztető mielőtt nano poilsh - nano glaze - mystery juice sorrendben megkapta a védelmet, kivártam a száradást, jól is dobta a vizet, bár nem az az agyamat teljesen eldobtam kategória, de elég erősen jó volt. Viszont hamar elkezdte veszíteni a hatását, észrevehetően, 1-2 közepesen esős hónap után már csalódott voltam. Pláne hogy horror felhordani, géppel, kézzel csomó száradás, 3 réteg stb.... Még a Fusso szerintem egy óra sem volt teljes felhordással és vissza törléssel, nem panelenként, de 4 lépésben csináltam.
Nem próbáltam, mert írták a dobozon, hogy a teljes száradásig az első 24 órában ne mossuk és ne érje víz lehetőleg. A kinézettel elégedett vagyok, a többit az idő eldönti
-
senior tag
válasz Formaster #25525 üzenetére
Annyira picike, hogy tényleg alig látni, ha ennyivel elvinném szerintem kinevetne. Májusban viszem a kocsim Pestre a premium carshoz kerámiára, azt mondták, hogy ők felpolírozzák a szélvédőt meg védelmet is tesznek rá.
Esetleg valami kézi szélvédő polírpaszta segíthetne?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz Formaster #25544 üzenetére
És az ajtók közti shadow lineal mi a helyzet, azt lehet polírozni? Tavaly év végén emaileztem a premium carsal, azt mondták, hogy feltudják polírozni a szélvédőket, de akkor ezt inkább hagyjam ki? Vagy sok kézi szélvédő/üveg polírpasztánál látom, hogy "eltünteti a kisebb karcokat", ezek mennyire jók, vagy ezeket is felejtsem el?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest