Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Uzmany #17921 üzenetére

    Belülre és motortérbe Autoglym Vinyl & Rubber Care, ez mehet igazából kintre is, ha nagyon kiszívta a nap, párszor (sokszor) át lehet törölni, hogy vissza nyerjen valamit az eredeti állapotából. Én mikroszálasra szoktam fújni, és azzal felvinni.

    Wolfs Black Out, gumira és külső műanyagra, miután áttörölted és hagytad kicsit Autoglymmel.

    Beltérre néha trükközni kell, van nálam egy 2x félbe hajtott az az négy rétegű mikroszálas, majd kap 2-3 fújást az Autoglymből, áttörlöm a műszerfalat, ha kevés fújsz még rá, ha sok megfordítod, és a száraz felével is átmész rajta. Így tudsz játszani picit a fényével is, mert ha sokat fújsz csillogós lesz, ha átmész utána a másik felével, akkor inkább matt, selyem fényű.

    A lényeg, hogy a kinti elemeket nem elég egyszer lekenni, mert azonnal beszívja, nekem az eső csatornát a teljesen kiszürkült állapotból sok időbe telt vissza hoznom. 7-8 autoglymes kezelés, 3-4 perces szünetekkel, majd Wolfs Black Out, de azt is kapott már vagy 3x, és most kezd vissza állni teljesen gyárira. Persze mosás után azonnal lekenem egy rétegben, de ezt lassan elhagyhatom, és csak minden másodiknál fogom, vagy ha szükséges.

Új hozzászólás Aktív témák