Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sznyunyi

    tag

    Sziasztok!
    Thunderzolee irányított erre az oldalra. Neki innen is köszönet az ottani válaszért!
    Problem(?):
    Asus P8Z68-V PRO alaplaphoz korábban kaptam választ arra, hogy eme kiírásnál (CPU Fan Error! Press F1 to Run SETUP) mik lehetnek a problémák.
    1. Ezt akkor szokta kiírni ha nem éri el a prociventi a BIOS-ban megadott minimális fordulatszámot
    2. vagy nem jó aljzatra van kötve a CPU venti.
    A 2. hiba kilőve, mert jó aljzaton van, minden stimmel.
    Így marad az első. Ebből adódik a kérdésem: milyen fordulaton lenne jó pörgetni a prociventit, hogy normálisan induljon a gép. Valami más értéket esetleg kell állítani vagy csak a venti fordulatszámát? Nem buheráltam még benne szóval ezért kérdezgetem így. Kezdő vagyok ezen a téren. De így legalább beletanulok.
    Minden alkatrész benne van az adatlapomban, így tudjátok, hogy mit mihez kell állítgatni.
    Előre is köszönöm a válaszokat!!

    Si vis pacem, para bellum!

  • sznyunyi

    tag

    Hello emberek!
    Mivel nagy valószínűséggel vagy az alaplapom vagy a processzorom szállt el, ki kéne derítenem a biztonság kedvéért, ugyanis beleestem abba a hibába, hogy a saját megérzésemre illetve más emberek véleményére hallgatva a tápra gyanakodtam, visszavittem gariba és vettem újat, de azzal sem üzemel a gép és ezt így szépen becoptam.
    Nos a lényege a post-nak: régi gépeken volt speaker csatlakozó az alaplapokon, amire rá lehetett dugni a gépben lévő kis vagy miniatűr méretű hangszórót, ami bekapcsoláskor csipogott, rossz esetben többet is meg hosszabban is. Ebből derült ki, hogy mi baja lehet a gépnek. Egy ilyen megoldás érdekelne engem. Megoldható-e valahogy ezen az alaplapon, hogy elcsipogja nekem a gép induláskor, hogy mi a baja? (én nem találtam megoldást, hátha ti igen)
    A válaszokat szokás szerint előre is köszönöm!
    Visszatérő, lelkes olvasótok: Zoli

    Si vis pacem, para bellum!

  • sznyunyi