Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cs.zs.

    veterán

    válasz mese13 #36288 üzenetére

    Szia!
    Nagy számok törvénye. Bármilyen gyártónál bele lehet szaladni időnként egy szar példányba. Szerinted Mercedesnél, vagy BMW-nél nincsenek garanciális javítások? (de igen, vannak)

    Itt a topicban is van olyan fórumtárs, aki átvette az új Zenbookját, szar volt, ki lett cserélve.
    Nekünk i5-10300H + GTX1660Ti Asus TUF-ban megdöglött a dedikált 6GB GPU. Visszavittük Mediamarktba, ők küldték szervizbe, (fogalmunk sincs hogy hová), kaptunk másik alaplapot garanciában. Csak nagyobb alaplap volt elérhető (i7-10750H), ezért olyat kaptunk. Ingyen, gariban. Simán kérhettek volna különbözetet, de nem kértek.
    1 hétig nem volt gép. A javítás után futár hozta, Mediamarktból, így a mai napig nem tudjuk, hol csinálták meg. És? Jobb gépünk van, mint a garis ügyintézés előtt.
    Én nem tudok rosszat mondani róluk.

    A teljesítményhiányt vélhetően optimalizálatlanság okozza. Frissítésekkel helyrejön az. TP-Link AX55 AX3000 routert vettünk tavaly, 1 hét programozás (próbálkozás) után nem tudtuk hogy visszaküldjük, vagy egyszerűen csak felgyújtsuk. Mindent csinált, csak azt nem amit mi akartunk. Adtam rá jó szar értékelést, aztán meg az utolsó utáni pillanatban megtáltosodott, azóta is kitűnően teljesít, szeretjük.

    Keserű a hangulat, értem én, én is szomorú lennék, de a hozzászólásod akaratlanul is kb olyan, mint a
    "Volt ez a mostani barátnőm, nagyon fogazott. Senkinek sem ajánlom hogy nővel kezdjen..."

    Fel a fejjel! Jobb lesz! Amikor beindul, kb mindenkinek csorogni fog a nyála a közelében.
    😉

    [ Szerkesztve ]

    Csináld jól, nem kell magyarázkodnod senkinek. A méhecske sem áll le a léggyel vitázni, hogy miért jobb a méz mint a szar.

Új hozzászólás Aktív témák