- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #5250 üzenetére
Hogyúgyvan...
Mindent is el kell olvasni. Ugye az 1-es engine map az agresszív, persze...
Kivéve Honda, ott a 4-es:
https://www.acc-wiki.info/wiki/ECU_Maps
Hányan olvasgattátok már ezt? -
Laby
senior tag
válasz f3rdzs0 #5250 üzenetére
A legtöbb szimulátorral összevetve, szerintem még így is messze itt van a leghasználhatóbb default setup.
Miért elvárás, hogy legyen egy weboldal ahol leírnak mindent hogy pontosa nmire állíts? Miért kellene tippet adnia egy szimulátornak?
A valóságban sem ad senki tippet, hogy ekkora nyomással leszel jó.Ráadásul egy szimulátortól miért elvárás, hogy egy érték legyen jó mindenhol?
Most meg lett adva, hogy 26-27 között ideális, attól függően kopik a gumi, lesz más a tapadásod, egyenes sebességed...stb. Sokkal életszerűbb ez, mint a korábbi legyen 27.7 minden pályán aztán tökéletesség van.
A tökéletes setup összerakásához rengeteg idő, és tudás kell. Ha ennyire bele akarja ásni magát az ember akkor nem lehet megúszni azt, hogy kimész a pályára minden egyes kattintás után és leteszteled hogy gyorsultál-e vagy lassultál, hamarabb kopik-e a gumi vagy nem?! Valóságban sem olyan egyszerűen eldöntendő dolog ez, mint ami sokatoknál elvárás.Volt bug a korábbi fizikában, amit szerencsére most orvosoltak. Igyekeznek minél közelebb kerülni a valóságos fizikához, de természetesen ez sem tökéletes, ahogy más játékok sem.
Ismét hozzátenném, hogy nekem sincs energiám (és emiatt a tudásom sem) saját setup-ot gyártani. Nem élvezem a tesztelést, próbálgatásokat, de attól még nem tartom jó hozzáállásnak ezt az irreális/demagóg elvárást a játék felé.
-
GalaHU
őstag
Én is pattogtattam ezt a labdát -bár nem véletlenül tettem szmájlit az alusisak mögé- de akkor bontsuk ki...
Ha szimulátorról beszélünk és minden ebből adódó nehézségét elnézzük neki, akkor joggal várható el vezetés szintjén minden releváns téren igyekezzen leképezni a valóságot.
Soha, sehol a büdös életben nem adnak át úgy verseny (bér) autót hogy ne adnának hozzá eleve használható setupot. Lehet ez pálya, rally, stb... Úgy tolják le trélerről, hogy a futómű be van lőve, a kocsihoz kapott (!) technikus laptopjában ott van a száraz, vizes, kvali beállítás és ezeken csak maximum finomhangolni lehet. A finomhangolás viszont 1-2%-ot tesz ki, szó sincs extrém változtatásokról. Olyan soha nincs, hogy odaadják 60%-os BrakeBias-al, hogy nesze szenvedj pa....szt a befordításokkal, mikor minden pályára 51-53% kell (M4). A pilóta max annyit mond a debriefing-en hogy tolja az orrát a kettes kanyarban, meg elpattog a hátulja a sikánban, a technikus (mérnök) már küldi is Jürgent a kocsi alá és mondja, hogy akkor mit hova, mert az ő Laptopján minden (IS) rajta van hogy az efféle problémákat megoldja.
És ezt nem a két szép szeméért kapja a bérlő, hanem azért mert fizet érte, és ami talán mégfontosabb, a csapat jólfelfogott érdeke, hogy a paripájuk ne végezze a falban, mert a az új fahrer éppen állítgatja a Toe-t... Mert biztosítás meg kaució ide-vagy oda, hosszú időre kiesik a kocsi, ergo a jövőhéten nem termel se lóvét, se pontot.
Tehát ha azt játszuk hogy tömöttzsebű GT3-as pilóták vagyunk, akkor el is várhatjuk hogy pont úgy szolgáljon ki a "csapat" ahogy őket (a booth babe-ektől eltekinthetünk) és egy használható beállítással kezdjünk.
Másrészről meg mi változott a múlt héten? Hirtelen a sorozat hivatalos gumiszállítója drasztikusan megváltoztatta a keverék összetételét? Ja, hogy a "valóságban" pont semmi, de azért a Kunos rádöbbent, hogy "Bocs, de több mint 4 éve rossz guminyomással dolgoztunk, ez lesz a jó, sok sikert srácok" Mikor a csapatoktól komplett telemetriákat kapnak, de a guminyomást eddig hasraütés szerűen lőtték be mi? Hát persze...
Hoztak egy játéktechnikai döntést (egyébként szerintem helyesen) hogy felborítanak mindent, mert túlságosan elharapóztak a valóságtól elrugaszkodott setup-ok, és máshogyan nem lehetett megfékezni őket. De ezzel tuti hogy eltértek a "valóságtól" pedig ugye ez egy szimulátor... Szóval mégsincsen minden kőbevésve, nyugodtan mellédobhatnák az összes autónak a használható beállítását. De nem teszik, és egyesekben jogosan merül fel a kérdés, hogy vajon miért nem...
Ha meg ezzel párhuzamosan azt látod, hogy ezt a "hibát", jellemzőt kihasználva egy másik vállalkozás jól megél, és mit ad Isten hirdetések útján szépen visszacsurgat a Kunos-nak, nagyon hamar borongósabb következtetésre juthasz...
Ne érts félre, nem azt várom hogy a kocsiba beülve azonnal világverő időt tudjon menni bárki, de az nonszensz hogy egy 2 perces, jól ismert pályán 2mp-el jobbat tud menni ugyanaz a sofőr egy CDA-s setuppal. Egy-két tized benne lehet, de jelenleg fényévekkel gyorsabbak.
Ráadásul most már úgy, hogy a CDA app teljesen beleintegrálódott az ACC-be, már azzal sem kell szenvedned, hogy a guminyomásokat belődd, mert az adott pályaviszonyokhoz legenerálja neked a setupot, és a játékon belül automatikusan betölti és 2 kattintással mehetsz a pályára... Pont azt csinálja, amit egy GT3-as pilóta a csapatától elvárna.
És ez az ami sokaknak csípheti a szemét...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Laby
senior tag
Mutass már egy szimulátort ahol a default setup 1-2%-os eltérésen belül van a komolyabb szimulátor versenyzők setupjaihoz. Elég sok (nem mindegyik) szimulátorral játszottam életem során, de szerintem itt van a legjobb alap, illetve legkevésbé rossz.
A játékfejlesztőnek szerintem nem dolga időt tölteni minden pályán, minden időjárás és pályaviszonyba hogy a legtökéletesebb setup-kat teszteltessen nekünk minden pályára külön-külön.
"Másrészről meg mi változott a múlt héten? Hirtelen a sorozat hivatalos gumiszállítója drasztikusan megváltoztatta a keverék összetételét? Ja, hogy a "valóságban" pont semmi, de azért a Kunos rádöbbent, hogy "Bocs, de több mint 4 éve rossz guminyomással dolgoztunk, ez lesz a jó, sok sikert srácok""
Ha van egy 4 évig irreálisan működő fapadosan lefejlesztett része a játékodnak (gumikezelés), akkor nehogy már meg kelljen várni amíg a valóságban történik valami változás a gumikkal, csak azért hogy te is fejleszthess a játékodon, mert ezen a téren elmaradásban voltál. Komolyan a magyaroknak még magyarázkodniuk is kelljen, hogy jobbá, reálisabbá tették a játékot nekünk?! -
biker
nagyúr
"A valóságban sem ad senki tippet, hogy ekkora nyomással leszel jó."
Ja, a valóságban elmondod mi a bajod, és a mérnök(ök) állítják a kocsit, tr meg lesz..od hogy oldják meg.
Ugye erre céloztál volna igazából?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
Nem írtam hogy más szimulátorban tökéletes setupot adnak, azt írtam hogy mi van a valóságban. A logikai érvelés alapja az volt, hogy néhány paraméter tekintetében ragaszkodunk a valósághoz, más paraméterek esetén (ami mit ad Isten, anyagi előnyt jelent a cégnek) meg ettől elegánsan eltekintünk.
A játékfejlesztők/tesztelők ezerszám gyúrják a köröket, tuti hogy minden autóhoz van gyors beállításuk. De ha igaz, hogy ez a szim van legközelebb a GT3-as autókhoz (ugye ez a marketingduma) akkor a csapatoktól kapott telemetriában is benne van mindez, piros masnival átkötve.
Most vagy akarják megosztani amijük ténylegesen rendelkezésre áll, vagy mégsem olyan valósághű ez a cucc, mint amilyennek hirdetik.
Amúgy mitől vagy olyan biztos benne, hogy a mostani gumikezelés reális? Ugyanaz a fejlesztő cég állítja hogy ez a tuti, amelyik 4 évig egy totál másikról állította, hogy az a tuti... 2 év múlva meg majd más lesz, ha addig nem engedik el az ACC kezét az AC2 miatt.
Többször írtad már, hogy iRacingról "jössz" és az ott tapasztalható lenyúláshoz viszonyítva valóban pitinek tűnhet egy CDA előfizetés. Havidíj, autó és pályalicenszek és ha már beleöltél egy vagyont akkor CDA is, mert sikerélmény meg nem lesz. De van aki ezt a pay-to-win szemléletet nehezebben viseli egy teljesárú játéknál, ami ráadásul DLC-ben is bővelkedik. Egy free játéknál elmenne, szerintem keveseket zavarna az rFactor2-nél, de itt igen.
És nem az a 10 dollár/hó, hanem az elvek.
Ezzel együtt szerintem abban konszenzus van a fórumlakók között hogy szeretjük ezt az ACC-t, de attól még nem hibátlan, és a Justis Morgoludus jogát fenntartjuk!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
"Miért elvárás, hogy legyen egy weboldal ahol leírnak mindent hogy pontosa nmire állíts? Miért kellene tippet adnia egy szimulátornak? "
Magadnak válaszoltál:
"Sajnos minden szimulátorban mérnöknek is kell lenni, mivel minden szimulátor része a setupolás."A vezető és a mérnök ritkán ugyanaz. Ennyi.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
senior tag
Azzal a résszel, hogy ez a legjobb GT3 szimulátor amúgy nem értek egyet, de nyilván magukról ezt kell állítaniuk...
iRacingban sokkal valósághűbbnek tűnik (valódi onboardokhoz és véleményekhez viszonyítva), az irányítás, az autó viselkedése. Itt konkréten nem lehet megpördülni az autóval, nem lehet elfékezni, szinte lehetetlen rosszkor fékezéssel kicsúszni...stb. Ez jóval kevésbé bünteti a vezetői hibát. iRacingban sokkal koncentráltabban kell mindent csinálni, nem lehet bután belenyomni a fékbe súlypont áthelyezésnél, nem lehet 100% féket taposni a teljes féktávon...stb.
4 évig állították, hogy ez a gumikezelés jó? Ezt nem tudtam, de ettől még állíthatták. Akkor ez óriási kamu duma volt.
Sem a kopás, sem egyéb elhasználódás, elfékezés...stb nem volt túl reális.
Egyszerű fizika és logika miatt gondolom hogy a mostani reálisabb (bár még csak 1x játszottam az update óta, úgyhogy csak feltételezem hogy úgy van a 26-27 közötti összefüggés, mint ahogy állítják), mint a régi fix 27.7 psi.
Minden pályára koppra ugyan az a guminyomás az egyértelműen nem reális szerintem, ezt kifejtettem pár üzenettel feljebb. -
Bandit21
addikt
Kicsit hibásnak érzem magam, mert én kezdtem ezt az egészet, viszont szerintem felrement. Epp ez volt a lényege amit most írsz. Hogy egyszerűen nincs már időm kicsit mérnöknek is lenni.
Gumi nyomást szárnyat hasmagassagot ductokat, antiroll-t diffpreload-ot állítok magamtól az eredendő mondandom arról szólt hogy ezek mellett viszont már futómű geometriahoz sajnos hülye vagyok.
Nyilván a vezetési stílus mindenkinek más, én pl szeretek viszonylag kis kormányfordulassal menni ami egy ideges hatsoval folyamatosan kuszast okoz, de tök vicces hogy ez egyszerűen onnan jön hogy éveken át dfgt vel mentem ami hangos és este amikor aludt a család és próbáltam minél inkább csöndben lenni...
Tehát persze magamra húzom a setupot de amikor látom hogy a safe/agr hez képest egy cda vagy youtube setup még most 1.9 után és merőben eltérő akkor előjön a "sírás" hogy a fene egye meg megint nem az lesz hogy 2 órát játszom, hanem 1:15 perc alatt tolok 5*15 perc teszet hogy mehessen 45 perc verseny.És ennél lenne jobb ha 15 perc alatt magamra tudnám húzni a setupot és utána mehetne az lfm.
Ennyi volt csak a mondanivaló, szerintem kb egyről beszélünk már mind egy ideje csak máshol van a hangsúly.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Szeretném küldeni Raycevick I love racing games, they suck! című videóját mindenkinek aki szereti
Az ACC az egyik legjobb sim jelenleg (különben nem ebben a topikban okoskodnék ), de a setup screen semmit nem segít és nem informatív, és szerintem OK emiatt panaszkodni. Az agresszív setup alapból jó, hogy létezik, és valós alapokra épül, de semmit nem tudsz róla. A nyomás be van valahova lőve, de fene tudja minek kéne lennie.
És akkor erre az egészre rá épül az egész fizetős rendszer meg a titkolózás a setupokról. Egyszerűen szomorú hogy stream közben elkattintanak, hogy nehogy meglásd a titkos setupot amit épp használnak. Ez az előző metában kifejezetten gáz volt, mert nagyon kevés hely mondta el, hogy fos a fizika és azt a metál kell használni. Szóval szenvedhetsz amennyit akarsz, nem tudod utolérni azokat akik fizetnek.
Mindenkinek érdeke, hogy javuljon ez a helyzet. Akinek nincs ideje így nem kell, hogy fizessen feltétlenül, plusz a hobbi a való belépés is kevésbé korlátolt.
Jelenleg ugye jobb a helyzet mert “csak” annyi tart vissza egy optimális setuptól, hogy az alap beállításokban még mindig vannak alapvető hülyeségek (pl. túl magas BB), és semmi nem segít ingame, hogy megoldj problémákat.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #5251 üzenetére
Kis plusz poén a Porsche a 8 as engine map-el.
Kezdő acc koromban mindig az első az volt, hogy 1 re vettem. Aztán volt egy vizes spa challenge ahol feltünt hogy eleve 4 el megy talán a Wet és akkor esett le, hogy bakker eddig szarul csináltam ha porsce val mentem.
Tehát Honda 4
Porsche 8
Minden más 1regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Ja nincs gond sőt, örülök ha pörög a topic csak úgy éreztem félreértettél.
Lfm Zolder folyt:
Nem fogok valószínűleg menni a héten.
Van ésszerű és szubjektív oka is bár össze is függnek.
A lányom mindjárt születik, elég feszült már a hangulat (ma volt melóból haza ugrás kórház vizsgálat majd újra haza)Valamennyire a setupokat magamra állítottam, Porsche val megy a 1:30 eleje Ferrari pedig a 1:29 kozepe.
De. Ez úgy sikerül ha a sikanokat kb darabjaira töröm ketté vagy az autót rajta. Hotlapba hotstintben elveszi max a kört ez van.
Viszont lfm időmérőn ez a tempó az elom -nak megfelelő splitben kb 10-15 helyre jó. Viszont 2x ugrat vág mindenki minden körben. És ez a bajom, a tempom alapján tuti elo bukás. Vagy nulla körül. Viszont ha gyorsabban akarok menni, ziher hogy lesz annyi incident pont hogy az Sr bánja.És ami erre fejel hogy Kyalamiba ha valaki előbb fékezett előttem volt hová kimenni túl futni stb. 8-12 M széles volt.
Zolderrel az a baj hogy ha benézek valamit vagy más nézi be akkor kuka az egész megyünk a balettba vissza ugrálni.Valószínűleg elkezdek edzeni inkább valanciara.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
<Lacy85>
addikt
A valóságban is vannak fizetett mérnökök, meg itt is. A CDA személyében.
De amúgy nem értem ezt a sok “hisztit”. Ha gyors akarsz lenni, az valamennyi pénzbe kerül. Vagy időbe, ha megcsinálod magadnak.
Vagy akkor most reklamáljon az is, akinek belépő Pc-je van, ami épp csak kiköhögi a 30FPS-t, meg egy teljesen belépő kormánya?
Mert lehet bármilyen setupod, ezzel a hardverrel a közelében nem leszel egy high end PC + kormány kombónak. -
Géjza
őstag
válasz <Lacy85> #5266 üzenetére
Próbáltam nemrég (bár még 1.8.19-cel) CDA setupot Nurnburgringen. 3 félét adnak. Ebből 2-vel határozottan lassabb voltam, mint a saját magam által innen-onnen összebugázott, ide-oda tekergetett, de számomra stabilan, jól vezethető setuppal. A 3. verzióval kb ugyanazt a köridőt tudtam, mint a sajátommal.
Lehet sokkal többet kellett volna menni mindegyikkel és talán kijött volna valami. De azt várni, hogy cda setuppal azonnal több tizeddel, akár másodperccel gyorsabb lesz az ember, az túl sokat vár cda-tól (kivéve, ha borzasztóan rossz setuppal ment eddig).
Nálam szerintem az van, hogy vagy egyszerűen ennyivel lassabb vagyok (kb kanyaronként 1 tizedet bukok, amit nem nagyon szúrsz ki szemre, max telemetriával) vagy esetleg DD segít nekik jobban érezni a határokat. Vagy a setup. Vagy ezek így együtt.
Egyébként jardier nem szokta kitakarni (nagyon) a setupolást, főleg 1.9 óta, most minap épp az új 992-es setupolásával szórakozott. Onnét lehet lesni tippeket, hogy mit hova tekert, mit érzett, stb.
-
Bep
senior tag
Én is ráérek, Xbox-on majd még egy év lesz mire kijön a patch
Amúgy, ha már mérnökról volt szó, lehetne egy már bőven fejlesztett változata annak, ami a Project Cars 2-ben volt. Dialógusban elmondanád mit tapasztalsz és az felajánl valamilyen változtatást. Azóta a MI is fejlődött, biztos ki lehetne hozni belőle valamit.
-
Bandit21
addikt
Nem tudjátok már megint milyen 600 mb-os frissítése van?
Az 1.9 napján 2x volt 800 mb most meg ez. Infót nem találok róla.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #5274 üzenetére
Egyszer azt mondta az egyik főfejlesztő, de lehet Aris maga, hogy mikor elsőre összeállt a rendszer, hogy nem modulokal teszteltek, és betöltöttek egy pályát, ők is meglepődtek milyen gyors, elkezdték keresni, mi a hiba, vagy mi maradt ki, mert ilyen gyors nem lehet.
Nos ez azota is istentelen jó pontja a játéknak, a loading time az világbajnok
De basszus, hogx egy 4-500 mega update miatt 19-20giga filet kell mindig felülírni, a pcie4 ssd 100%-on izzad 40 percig az szégyenElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
adrian360
őstag
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5265 üzenetére
Valszeg jól teszed, hogy kihagyod Zoldert. Amúgy rohadt fun, ha kultúrált emberekkel versenyzel. Miután 3-szor kilöktek, hátul nagyon jót mentünk azokkal akik hasonlóan így jártak Az fun volt. Ha az egész mezőny így menne az még jobb lenne.
Valszeg próbálkozok még, mert most már olyan szintű ELO-t vesztettem, hogy valszeg lesz egy pole to win a Porscheval is.f3rdzs0
-
biker
nagyúr
igen, annyi, de lehet csak 32perc volt, vártam 10-15 percet, aztán megvacsoráztam, aztán már csak 3 perc volt hátra.
Mindig letölt 1-2-500mbyte-ot, aztán mind a 18-20gb frissül ami a játék, és végigír minden filet.
igen, pcie4 m2 ssd van, a win kb 8mp alatt bootol, mit mondja kmég?Bandit is azt mondta, dettó, a jelek szerint nála is lassú lehet.
ja további 3 játék 4 perc alatt frissült mellé, csak az acc getzilassú
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Nekem 1000 -es net mellett kis csomagokban töltötte, ment megállt ment megállt. Az acc talán a sima vinyon van nem ssd-n de az is rettenetes lassú volt még a szokásos hoz képest is mire lefrissitette az egész játékot. Ment megallt ment megállt az is.
Mivel 500 MB máskor kb 6-8 mp alatt jön le, ezért ahhoz képest ill, hogy az overwrite is kb 10-50mb/s el ment ahhoz képest lassú volt. Kb 20 perc elment rá ami sok ha az embernek gyerekek vacsora és fürdetés közt van 30 perce pár körre.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #5279 üzenetére
Időkben tudtál előrelépni még? Ferrari?
Én este eljutottam oda hogy a kinézett 22:15 os futam reggel 9 óra és 23 fokos körülményehez belőtt sima practiceba (igaz most optimum nem fast pályán) 5-8 kor után tudtam 1:29:500-800 körül menni. A legjobb kört felteszem majd maradt benne 150 ezred egy elfékezes miatt.
De mire összeállt nem volt kedvem elrontani a korábban írtak miatt amit most Te is alátámasztasz.Bar való igaz sok elo bukás után kell jöjjön a gyűjtés is ha lejjebb kerülök.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5282 üzenetére
27 fokban 1:29.5-1.29.8 között tudok már menni hot stintben. Jobb idő volt időmérőn de kb mindig valaki előttem bohóckodott, szóval nem tudtam ideális kört menni még online. Gyorsabb már nem is leszek, mert Valenciát fogok gyakorolni ha van időm. Már elég alacsony az ELO-m hogy ezzel az idővel normális eredményt tudjak elérni a hétvégén.
Egyelőre csak Porschét használok, mert fun azután is ha kilöknek és hátul kell egyedül menni. Viszont az érdekes hogy az 1600as Split az 99% Ferrari volt, mig az 1550 és 1450es Splitben sokkal nagyobb volt a változatosság (emberek kitartanak meg a bömbijük mellett).
Plusz Porschéval az első sikánt inkább ki kerülöm és nem veszitek sok időt, ugratás helyett. Nincs már erőm a damperekkel meg bumpstopokkal baszakodni, hogy ugratva vegyem be azt a kanyart.f3rdzs0
-
Géjza
őstag
Elég érdekesnek tűnnek az ütközések. Mostanában public-on megyek, amíg ki nem ismerem 1.9-et. a porkát, meg Valenciát és hát itt azért van 1-2 pitty-putty.
Hátulről nekem jön a csávó (bal hátul), én pörgök, mint a búgócsiga, motor is lefullad, ő meg megy tovább, mintha mi sem történt volna, meg sem bicsaklik az autója.
Aztán oldalról nekem jön egy másik, én megyek sóderágyba, ő simán megy tovább. Jövök vissza pályára - mondjuk elég balfax módon, nem nagyon néztem körbe -, jött egy autó nagy tempóval, mondom ebbű baj lesz more, menekülök le előle, amennyire tudok, de nem teljesen sikerült. Írtózatosan elkapta a a hátulját a gépnek, pörögtem-forogtam, bevágódtam a korlátba, narancs-fekete zászlót kaptam olyan sérülés volt. Mondom szép volt, sikerült tönkevágni más futamát a hülye visszajövetellel. Nézem vissza a replay, hát látom, hogy a csávó úgy ment tovább, mintha hozzám se ért volna, az autója meg sem billent, nyél gázon, ideális íven ment tovább, mintha hozzám sem ért volna. Miközben én írtózatos erővel vágódtam a palánkba. Mondom wtf, ez meg mi már.
Hit box-szal lehet vannak gondok vagy az ütközésmodellel. Látszólag a hátulról jövő alig érzi meg a csattot, mehet tovább minden probléma nélkül, az elől menő meg "meghal".
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #5284 üzenetére
Nemsoká találkozunk akkor, mert én 1432 es elo-val vagyok.
Nem tudom amúgy a 23 fok a 27 hez képest jobb vagy rosszabb.
Lassabban melegszik, cserébe van pár kör felvenni a ritmust és amikor megvan a flow akkor igazán jó.
Lfm qualin milyen a pálya fast vagy optimum?
Eddig fast -al gyakoroltam rá de mintha optimumon lenne mégis lfm be?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Porsche sokkal hamarabb ki fog pörögni, mert alapból ki akar pörögni. Szimplán egy instabil autó (a többihez képest), szóval az ütközésekből nagyrészt szarul fog kijönni sajnos. Nem igazán tudom, hogy van-e erre megoldás.
#5287 Bandit21
Van abban a hőmérséklet különbségben 2-5 tized legalább, de ugye nehezebb úgy gyorsnak lenni, hogy mások is vannak körülötted és kicsit nagyobb a kockázata a kipörgésnek.
A pálya szinte mindig optimum. Ha fastról indul, akkor is optimum a végére.[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5290 üzenetére
Igen, a split átlag ELO-ja. Ha zöld akkor a héten az a legjobb eredményed. Az ELO-tól is függ a pont, egy győzelem alacsony ELO-ban kevesebbet tud érni mint egy top 10 magasabb splitben.
Ezért szeretek 27 fokban gyakorolni, mert a legtöbb LFM 20-23 fokban megy, így nagyjából ugyanolyan időket tudok futni A jobb időjárás ellensúlyozza a random embereket.
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #5291 üzenetére
És - bár fel se merült bennem, hogy erre is figyeljek -, de ha valaki napi 5 futamon indul egész héten minden nap, akkor az összes futam pontja beszámít a season végeredménybe, vagy csak a heti legjobb 2-3-4-5 stb akárhány futam eredménye?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5292 üzenetére
Csakis a legjobb eredményedet veszi figyelembe, szóval lehet grindolni
Valencia egyelőre tetszik, mentem rajta 20 percet. A Porsche hátratolt break balance miatt irányíthatatlan a sok fékező zóna miatt, de majd találok valami setupot arra, hogy működjön Felüdülés Zolder után nem pattogni az úton az egyenetlen pálya miatt.
f3rdzs0
-
mmdms
addikt
Mount panoramat probaltatok mar? Az m6 annyit gyorsult a hatso boszmenagy egyenesbe h az uccso ~ 150 metert limiteren teszem meg. Mas autok is ennyit gyorsultak, vagy valami kedvezo bop-t kapott?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
f3rdzs0
senior tag
Szerintem ma estére bezárom az internetet. Sikerült egy egész LFM lobbit lenulláznom
Igazából a srác aki belém jött utána elnézést kért, és elbeszélgettünk (szvsz 50-50-ben vagyunk felelősek, de nyugodtan javítsatok ki). De a replayen látszik, hogy én kb annyit reagálok mint az előttem levő (legalábbis, hogy tartsak ott is egy féktávot, ha nagyon bereagál még másra), én meg kb mindent kitakarok előle, szóval nem látja mi történik. Viszont utána mindenki szarik bele a sárgazászlózásba, én meg nem tudok elteleportálni, mert azért csak nem akarom eltörni a kezem.
szerk.: ja amúgy, +0.01 SR-t, kaptam a végén, mert 5:40 másodperc javítás után még végigmentem.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #5295 üzenetére
Most megjött a kedvem a LFM-hez!
Amúgy szerintem semmi közöd a balesethez, előtted indult a balhé, te próbáltad minden eszközzel elkerülni, a mögötted jövőt meg vitte a tűz és későn èszlelte hogy fékezel. Szóval vagy versenybaleset, vagy ő a hunyó…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #5295 üzenetére
A mezőny hátsó fele, aki miután volt ideje észrevenni hogy előtte hatalmas pukk van, nyomkodta a turbo boost -ot és várta hogy mint Kitt, majd átrepül fölötted?
Vagy úgy voltak vele hogy élete lehetősége, és ha nem veszi el sokat nyerhet? Félelmetes... Pont ezért nem indultam egy futamon se itt. Ha ez megy 1500-1600 elo körül akkor mi lehet 200 al lejjebb ahol én vagyok
Az sr mentes szép de igazából nem tehettel semmiről. A matt fekete kocsi aki Neked megy, elcseszett jól néz ki.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Gyors köröm egy practice-rol. Pálya optimum idő reggel 9, hőmérséklet 23 fok (egy ilyen lfm re készültem de végül nem indultam).
Kb a stint 6-8. köre, a gumi már jó, de még nem kopott, a benzin meg már fogyóban. Egy nagyobb hiba van a körben (későbbi körök idő diff alapján nem vészes, kb 150 ezred amúgy), így lett 1:29:500 kb.
Ja és Ferrari 296, cda alap de magamra igazítva.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Örülök hogy akkor nem csak én gondolom, hogy nem az én hibám. Igazából ilyenkor mindig lutri hogy mögötted hogy reagálnak. Meglepő módon az esetek többségében nem szokott baj lenni hasonló mozdulatoknál.
#5298Bandit21
Én se értem hogy ennyire hátul miért nem lassítottak, lett volna rá idejük.
Mi CDA-ban a default BB Ferrarihoz? Szerintem azzal tudnál időt nyerni ha lejjebb viszed. Nagyon csikorog befordulásnál, szóval lehet segítene.
De ha ezt az időt tudod stabilan hozni az kb sima top5 ha nem kerülsz balesetbe.f3rdzs0
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Milyen monitort vegyek?
- E-roller topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Robotporszívók
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...