- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz András12345 #5603 üzenetére
De latni, a season versenyeknel latni h hanyrol hany lett az adott versenyen. Es sztem visszaugrik ha lebukok rookie-ba.
Hazaerek vegre munkabol lovok egy screenshotot.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
f3rdzs0
senior tag
Nagyon szuperül berakott ez az algoritmus engem 28-nak egy 2200-as SOF Split 1 legaljára
Aki arról álmodik, hogy itt milyen fasza biztonságos mindenki, azt ki kell ábrándítsam. 25-ként rajtoltam, 17 voltam az első kör végén.Amúgy majdnem hibapont mentes versenyt futottam, az utolsó előtti körben valami szerencsétlen aki a mezőny elejéről esett hátra úgy gondolta, hogy majd engem használ féknek és két autót egyszerre előzve szimplán belém understeerelt, szóval végül csak 20 lettem 18 helyett (amivel szerintem még ELO-t se buktam volna).
És ebben erősen az is benne van, hogy az ilyen szerencsétleneket próbáltam úgy időzíteni, hogy könnyen tudjanak előzni a nagy egyenesben, mert nem egy olyan autót kilöktek előlem akik az én tempómat menték.
Tegnap is volt egy szerencsétlen, aki NASCAR-t játszott és hátulról tolt az egyenesben (nála bevált egy jól időzített büntetőfékezés, mert utána addig jutott, hogy a mögöttem levőt hasonlóan kilökje, és mielőtt újra utolért volna, kipörgött magától).
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz András12345 #5609 üzenetére
Brake checkelés alatt érstd azt, hogy a Porsche nagyon jól ki tud gyorsulni izgalmas szögekből is kanyarokban, szóval a fékezést elég freeform módon lehet vele értelmezni, jóval hamarabbról is mint az szokás. Ahhoz meg teljesen jogom van, hog ezt megtegyem és olyan ívben vegyek be kanyarokat ahogy én akarok.
Ha pedig két körön át szó szerint le akar tolni a nagy egyenesben az útról (ahelyett, hogy csak szimplán elhúzna mellettem), akkor az meg is fogja kapni az izgalmas íveket amiket hamarabbi fékezéssel kell bevenni.
Nincs ebben semmi szabálytalan (a hátulról egyenesben való lelökéssel szemben), csak kiszámíthatatlanabb vagyok ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
Ahogy adrian360 mondja az az adott split átlag (rookie ként amúgy személyenként nem látható ) elo átlaga.
Ha egyre erősebb sof számú split be vagy akkor lehet arra következtetni hogy nőtt de nem biztos mert az indulók átlaga dönt.
Teszem azt 1200 sof lehet akkor is ha 1100-1300 a mezőny és akkor tudod hogy 1200 legalább vagy de lehet akar 800-1600 is és lehetsz akár 800 is.
Manuális módon amugy ki tudod számolni csak sokáig tart.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Laby
senior tag
válasz f3rdzs0 #5610 üzenetére
f3rdzs0
Tudsz videót küldeni arról ahogy Nascar-t játszik? Néha találkozok ilyennel, de az általában okkal van, és általában megvan a logikus magyarázat is erre.
Nem gondolnám, hogy valaki többször is megtudna előzni, de neki az jobb hogyha nem megelőz, csak nagyobb végsebesség érdekében téged tovább tologat maga előtt. Mi értelme lenne?Ez a büntetőfékezés utólagos megideologizálása egész kiválóra sikerült...
-
f3rdzs0
senior tag
Ha erre tudsz logikus magyarázatot, akkor azt megköszönném, mert részemről csak arra volt jó, hogy majdnem kilökött. Remélhetőleg még a mai nap folyamán átvált 1440p-re a videó
Bónusz csoki ha megmondod hol büntetőfékeztem (ami valszeg túl erős kifejezés volt arra amire gondoltam).
Spoiler: Utolsó kanyarban sokkal szűkebb ívet vettem (bár abban benne volt az is, hogy nem bíztam a BMW-ben se) és 3. kanyarban később és más íven mentem, hogy egymásra toljam őket, és nyugtom legyen az egyenesben, mert a Porsche pont a 3 és 4 kanyar között mindig ki tud jobban gyorsulni.
Jobb esetben normálisan megyek ott és hagyom hogy elhaladjanak az egyenesben ha tudnak, nem fogok keménykedni (így viszont konkrétan féltem attól, hogy kilöknek ezzel a tologatással). Szerintem mindkettőjüknek hagytam elég helyet ahhoz, hogy megérdemeljék egymást ezek után.
Szóval büntetőfékezés helyett hívhatjuk ezt agresszívabb védekezésnek is, amit első körökben nem szoktam csinálni, mert nem tudom, hogy bízhatok-e ezekben a szerencsétlenekben, hogy ne jöjjenek nekem.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz András12345 #5618 üzenetére
A második körben a másik autóval is ezt csinálta.
Az a másik fekete autó (kaputelefon minőség miatt nem látom mi) amúgy amikor szélesre megy és vissza jön a pályára simán leszorít Téged.Ha ez az 1500-2000 ELO körüli világ akkor köszi nem kérek belőle
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
András12345
aktív tag
válasz Bandit21 #5619 üzenetére
Nehogy azt hidd hogy ez felett jobb Egy ideje már tartósan split 1-ben megyek, de elég darálós tud lenni, sőt sokan sokkal agresszívabban vezet mindenki (én is...)
Annyi a különbség, hogy a rajtoknál nagyobb eséllyel éled túl, de így is előfordulnak tömegbalesetek néha. Ez a 45 percesekre, meg az endurance-ra vonatkozik, 25 percest nem szoktam már menni, az mindenhol szörnyű
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #5610 üzenetére
Pénteken nagy erőfeszítésembe került, hogy stratégiai nyugalmat erőltessek magamra Jules okfejtése kapcsán, de teljesen f3rdzs0-val értek egyet a védekezéssel kapcsolatban!
Az elől menő autónak minden joga megvan arra hogy olyan íveket, sebességeket, fékezési pontokat válasszon ami neki jól esik. Úgy védekezik ahogyan akar, ha pár egyszerű szabályt betart:
- Egyenesben maximum egyszer vált irányt
- Féktávon már nem mocorgunk, nem fékezünk sokkal korábban
- Ha valaki felér mellé (legalább a hátsó tengely vonalában van az orra) akkor kötelező egy autónyi szélességet a manőver végéig meghagyni. (Idézhetném Alonzo rádióüzenetét). De a támadó attól hogy megkapta a belső ívet, még nem fordulhat el a másik kilincsén, és nem szoríthatja ki a pályáról.Hogy e miatt a támadó nem tud ideális ponton fékezni? Hogy nem tud az ideális íven haladni? Pont nem érdekel... Illetve dehogynem, éppen ez a cél, hogy ne tudja mindezeket megtenni, és ne előzhessen meg. Ugyanis ez autóverseny, nem pedig közös Hotlapozás... Egy elméletileg lassabb autó is fel tud tartani szabályosan egy gyorsabbat. Szintén a Maestro hungaroringi esetét lehetne felhozni, aminek köszönhetően Esty-besty először állhatott a dobogó közepén.
Támadóként meg a te feleősséged, hogy elkerült a baleseteket, még olyan áron is, hogy elemeled a gázt. Találj jobb ívet, kényszerítsd le az ideális kigyorsítást adó ívről a védekezőt és előzd meg a következő egyenesben, vagy legyél ez által te előnyben a következő kanyarban. Ettől sakkjátszma ez a sport és nem full kontakt kick-box.
A hétvégén is szép példákat lehetett látni erre a ringen a GT Openen az első kanyarban...
Aki csak az idális íven tud menni dúvad módjára, az nem versenyző.
A magam részéről mindig így versenyzem, mert így korrekt! Jópár üzenetem van mind támadó, mind védekező versenytársaktól, hogy ez így rohad élvezetes volt, függetlenül attól, hogy kinek jött ki jobban a lépés.
Az már egy másik kérdés, hogy taktikai szempontból mikor érdemes beleállni a csatákba, az esetleges időveszteség miatt. Vagy ami mégrosszabb, tudván hogy a többiek szarnak rád és kilöknek inkább elengeded őket.
Minden motorsportban szigorúan tiltják és büntetik a szándékos ütközést, itt meg simán elnézzük, mert hát ja, szegénynek az útjában voltunk...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
András12345
aktív tag
Valahol le van írva, hogy mennyi időbe telik a külömböző pályákon egy boxáthajtás, vagy megállás kerékcserével? Készülünk a 24 órás versenyre, és nem találom sehol, hogy mennyi idő Spa-ban a box...
-
biker
nagyúr
válasz András12345 #5622 üzenetére
borzalmasan hosszú szerintem a leghosszabb, utána talán indianapolis jön
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
senior tag
válasz f3rdzs0 #5614 üzenetére
Ez elég fura, ennyi infóból nem jövök rá, hogy miért nem támad senkire az egyenesben?!
Vannak olyanok, akik nem akarnak leállni csatázni, hogy ezzel ne lassítsátok egymást, csak a futam vége fele. Vagy az előttetek lévőt akarja utolérni ezzel, vagy elszaladni a mögöttetek jövő emberekről?! Valami ilyesmi elmélete lehetett talán, mert feltünő hogy a következő körben sem ment be támadni, csak tolta az előtte levőt, majd kiment egy nyugis féktávra. -
biker
nagyúr
válasz András12345 #5624 üzenetére
Tessék: [link]
Bejáratot elcsesztem, 2-3mp ott maradt, de akkor is a pályáról lejőve van egy fehér vonal, onnan nézve 1:20mp a boxomig, utána szerelés, onnan meg 23-25mp a kemmel egyenesnél a kijáratigszerelés, tankolás, pilótacsera 30-40mp akkor 2,5perc kb
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
Igazad van, hogy az első választja meg az ívet, fékezési pontot (az általad írt korlátok között). Abban is, hogy a hátul jövőnek kell figyelnie. Visszanéztem még párszor és tényleg az egyenesben jött neked, ott még féktávról szó se volt, el kellett volna vennie, vagy hamarab irányt váltania.
Én ilyen esetben már inkább hagyok neki egy autónyi helyet, aztán a kanyarkombinációban eldől, hogy mennyire működik a védekező ív.
Nekem is volt egy ilyen esetem, én jöttem hátulról, de a végén mégse lettem megbüntetve (sokkal korábban fékezett az előttem haladó). nem ACC: https://www.youtube.com/live/8vr0a-SfWF0?feature=share&t=2418 -
biker
nagyúr
Nem, én 2003-2004 körül hagytam abba a versenyzést, akkoriban a PH! ETCC bajnokságban onlineoztam, meg offline sokat
és a covid alatt kezdtem újra kb egy genius vibration wheel-el és onnan építkezve újraElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
f3rdzs0
senior tag
válasz András12345 #5618 üzenetére
Azért a Porsche alá lassulni (főleg ha már ilyen tempód van) elég kreatív setupot igényel
#5625 Laby
Hát ez az, az egyetlen magyarázat hogy szimplán ki akar lökni. A bömbivel is ezt játszotta körökön át amíg nem sikerült instabillá tennie.#5619 Bandit21
Ez valahol 1700 körül van. Igazából csak a rejoin volt veszélyes, utána hagyott helyet. Bár valszeg segített, hogy én meg igyekeztem ezek után nem hagyni nekik helyet.#5621 GalaHU
Sajnos nem igazán értik ezt sokan. Sokszor bevágnak melléd random helyeken, aztán pampognak, ha nem szélesedsz ki az ideális ívre, ahogy ők azt számították, aztán valami random nyomvonalon kénytelenek menni. Rosszabb esetben még lökdösődnek is (azzal mondjuk csak felcsesznek és még kevesebb helyet hagyok nekik azután).f3rdzs0
-
csucsu52
aktív tag
Abban tudtok segíteni, hogy LFM-en a versenyek után kapunk ugye championship pontokat. Ezek vagy pirossal, vagy zölddel vannak jelölve. Mit jelentenek a színek? Illetve hogy találom meg, hogy a szezonban mennyi ilyen pontot gyűjtöttem, hol állok a szezon összesítésben?
-
Laby
senior tag
Opentrack + webkamera kombót használ valaki fejkövetésre ACC-hez?
ETS2-ben használom, de ACC-ben nem jövök rá, hogy lehetne beüzemelni. -
Laby
senior tag
Nem vészes egyáltalán, elég kicsiket is mozdulni, ha beraksz egy kis holtjátékot az elején, akkor nem is fog remegni sem. Szóval kis mozgással könnyedén lehet látni.
Nyilván nem egy VR kényelmesség, de szerintem teljesen jó. ETS2-höz nagyon hasznos, ott lassan történnek a dolgok, szimulátorban csak ritkán van haszna szerintem. -
ToMy_
tag
Én Assetto Corsa-ban használtam, ha megszokod és jól van bekonfigolva, akkor tök kényelmes dolog.
Mondjuk a jópár hozzászólással ezelőtt látott "egyenesben Y-fordulózásból nagy csatt" szitut elkerülhette volna egy ilyennel a sporttárs...
Amúgy vicces, mert nekem pl. annyira immerzív volt, hogy észrevettem magamon, hogy kanyarban szépen dőltem jobbra-balra.
Aztán ez a VR-ban csak fokozódott... -
Bandit21
addikt
Üdv,
Jól gondolom e hogy a season 10 után, amíg a 11 el nem indul, ezeken a köztes versenyeken ahol 0 az elo multiplier gyakorlatilag SR gyűjtés megy ezerrel mert ha rajt után óvatosan félre állok, várok 30 mp et és elindulok a mezőny után akkor a ki/hátra esokon túl magamra és a pálya határokra kell figyelni egyedül és ha ez sikerül akkor a +0.3 garantált.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #5642 üzenetére
Bejött neked a farmolás?
Én most toltam egy 30 perces Spa-t, de rosszabb volt, mint egy OpenLobby...
A Radillont még csak-csak túléltük (Q12) de utána minden dőlt-borult... Úgy hátbavágtak, hogy elszállt a szárnyam, a tempósokon nem lehetett átmenni 6.ban.
"Gyors" pit, kalapálás, aztán 25 perc körözés egyedül a pályán... Konkrétan 2 autóval találkoztam.
De 0,22 SR csak lett..Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bandit21
addikt
Nem ültem neki végül. Talán este. 0.22 se rossz ha mellé volt csitt csatt és az elo közbe meg se mozdul.
Ha több időm lenne probalnek felmenni 6.5 ről 8 fölé. Onnan már bukni is lehet és akkor lehetne pár futamot inkább majd az elo-ra figyelni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Jön a Season 11 van pár változás is, röviden ami elsőre szemet szúrt:
Látod az ellened leadott reportot és ha elfogadod, akkor 25% al kisebb Sr buntit kapsz mint amúgy.
De el tudod mondani azt is ha nem ertesz vele egyet.Az utóbb kapott büntetések immár nemcsak SR csökkenést okoznak de az adott futamon idő büntetést is kapsz 5 -30 mp vagy akár dsq is.
Emiatt a futam eredménye a report időszak végéig valtozhat és az elo is utóbb. /Ez érdekes mert szerintem egyrészt report dömping lehet belőle másrészt azokat az agresszív embereket talan vissza fogja tartani mert eddig ha kisebb tolasok áran el tudtak takarítani akit akartak, max az Sr banta de a futam eredménye champ pontja és elo maradt.
Most viszont mehet minden utobb a levesbe akar.Növelték az Sr szinteket, sr boost már 5 nel van 4 helyett és csak 0.25 nem 0.5 mint eddig.
Ki mit lát még ami hirtelen nem esett le nekem?.
Szerencsére most jön 2 hét szabi, remélem pár futam összejön!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Laby
senior tag
Skacok!
Nincs még itt néhány bolond, aki július 6-án (vasárnap 16:00-22:00) benevezne 3 fős csapattal Mount Panorama 6 órás Endurance pilótacserés futamra?Mi 1 csapattal tuti, de lehet hogy 2 csapattal is elindulunk a baráti körömből.
Mókás lenne ha innen is összejönne 1-2 csapat.
Itt az event:
https://beta.simracing.gp/events/VxrL3Hv5A3BhOWRRSZ8df#cars-tab -
Laby
senior tag
Hát ez a Mount Panorama Endurance ötlet nem sok embert izgatott fel…
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...