- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Komolyabb Windows frissítést tervez idénre a Microsoft
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Mozgásban a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz.
-
Megkezdődött az Intel aktuális csúcsgyorsítójának hattyúdala
ph A vállalat új rendszerbe már nem fog szállítani Ponte Vecchio dizájnt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #4500 üzenetére
állítólag az overlayekhez a borderless windowed mode kell, de a crewchief otterhud pl beépülve a steam indítóparancsba megy fullscreenben is raceroom alatt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mmdms
addikt
Vao, total ugy gondoltam ilyen bajnoksagokba 19 feletti idokkel nem is erdemes indulni, csak feltartanek mindenkit. Fene vigye el h most jon a karacsony, egyik hetvegem se lesz szabad h induljak vmi normalisabb ligaba, akar veletek. (Nemtom kozbe lehet-e csatlakozni a bajnoksaghoz. )
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
ebbe most nem lehet, mert itt a bajnokság előtt kellett hotlapon teljesíteni, ebből lett kiválasztva a 35 invitation versenyző, a 40 open cup A és a futottak még az Open B-be, oda elvileg be lehet szállni, de utolsó futam jön, misano 90p
spa hotlapsElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #4499 üzenetére
mondjuk fura, az fsr/dlss lényege, hogy kisebb felbontást skáláz fel, ez annak az ellentéte. De ha működik, miért ne.
nekem most van egy beállításom, ami dlss quality mellett 100fps átlag, néhol beesik 70-re de inkább kanyar/pálya függő, mint autószám. Elmentem, és tesztelemElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
mmdms
addikt
Ez nézőpont kérdése.
Magát a képet én is összességében fakóbb és homályosabbnak látom, de az élek sokkal jobbak dlss-el vagy fsr-el mint az eredeti felbontás FXAA-valv amellett hogy hoz kb 30-60 fpst. Azért FXAA mert MSAA vagy SSAA-val nekem már beesik az fps, tehát nem opció.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
Acc-ben a ktaa a nyerő. Amúgy jut eszembe nekem driverben is be van állítva az újabbik tán 2.35x resolution scale. A kettő együtt sok lehet
A dsr vagy mi a tosz a neve de ezek fejből jönnek, nem a gép előtt ülök[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #4514 üzenetére
Na, tesztelgettem itt a reggelben.
ACC: 1080p DLSS quality volt eddig, beállítások epic és high közt (melyik opció mi) ezzel hozta a 80-110fps-t, bizonyos pályák bizonyos kanyarjain bizonyos időkben be tud esni 40fps-re, ez szerintem bug, pl spa radillon kivezető 25 körön jó, 3 körben meg 35fps, semmihez nem köthető, se több autó, se több fény nem volt. Nürburgring Schumacher S is ilyen volt egy időben
ACC 1440p (1.35x DLDSR) és DLSS balanced ugyanezt hozza fps-ben, de a kép, az tényleg, lestem hogy ez valami új játék, vagy mi a szar? a 2.25x DLDSR meg főleg, de ott 35fps végig, nem RTX3060 kártya beállítása
Raceroom: bármit csinálhatsz, DLDSR 1.35, 2.25, 1080p, az fps 60-80 közt van, vga használat 80-90%, sose maxolja ki, marad 1.35x-ben, szebb lesz tőle, lassabb nem, de este kiderül a slovakiaringen
F12021: 1080p (21:9 persze) dlss balanced, munden ultrahigh talán az rtx csak high, 88-90fps, dldsr 1.35 esetén 50fps, itt felejtős
DR2.0 nem teszteltem, mert nincs benchmark se replay, vezetni meg hajnalban a család alszik....
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
A Porsche 911 Kyalami most futó challenge-ben mi a már "elfogadható" idő? Még mindig nincs saját setupom és van benne legalább 2-3 tized, de 3 este alatt eljutottam 1,42,235-ig. Kellett hozzá kb 100 kör. Viszont a lista elején 1.38-as idők vannak, ami elég húzós. Valami 7xx-dik vagyok.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
adrian360
őstag
válasz Bandit21 #4516 üzenetére
nem szoktam porsche gt3-mal menni, most gyorsba kipróbáltam [ezzel a setuppal], 10-15 kör után toltam egy 1:43.9-et, ami nálam már egész jónak számít , főleg hogy vagy három hónapja nem mentem ACC.vel pár körnél többet. szóval egy próbát megér szerintem
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #4517 üzenetére
Szerintem én is ezzel a setuppal megyek. A nincs sajátot úgy értettem hogy még nem kezdtem faragni (mondjuk lehet nem is kellene).
Köszi, hogy rá néztél. Egy 1:41.500 at még érzek talán, de akkor mindennek össze kéne állnia. A 40 és alatta időket ufók futjak.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
mmdms
addikt
Van valahol hivatalos lista kocsinkent arrol, h az engine map mit valtoztat?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
Ugye, hogy ugye!
Nekem az RX6600XT 2560x1080-as monitorral a játékban állított 125%-os felskálázással max csak 60FPS-re esik be, teljesen játszható és sokkal szebb mintha nem lenne felskálázva, vagy még az FSR-t is bekapcsonám. 150%-on vagy inkább 200%-on még szebb lenne, de az már nem javít annyit és a videokártyám se bírja EPIC-ben azt a felbontást.
A Raceroom-hoz meg a driverben kellett VSR-t állítani, mert ugye a régi DX9-es motor nem tudja magától felskálázni, de emiatt a játék felbontását kellett felvenni 3840x1600-re (ez 150%), így viszont csak fullscreen-ben megy. 150%-on vissza kellett vennem pár dolgot, hogy az egyik belassulós helyen (Autodrome Most csikicsuki részén) "csak" 50..55 FPS-re essen vissza minimális recegés mellett. Más helyeken 90..120FPS-t folyamatos képpel viszi, van ahol még jóval többel is. Még ki fogom tesztelni a 3440x1440-et is, az 133%, úgy talán vissza lehet kapcsolni a növényeket és nézőket... -
v2
senior tag
Mi történt Mclaren 720-al? Nagyon lassú lett. A honda porke ferka hármas meg repül kb
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
adrian360
őstag
válasz Kean_Sorbo #4525 üzenetére
ACC-ben szar a futómű fizika, a valóságtól elrugaszkodott értékeket kell állítani, és így lesz gyorsabb a kanyarsebesség. hátsó negatív toe semmilyen más játékban vagy valós autónál nem működik, itt meg simán hoz fél másodpercet körönként.
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #4526 üzenetére
Előbb az agressiv -et néztem én is, 1:44 alá nem tudtam bemenni.
Ezzel a setuppal az első pár kor rettenet volt az autó hátulja el kúszott folyton valami teljesen fura módon de miután megvolt mire kell figyelni azonnal jött a 43 aztán a 42 isregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4527 üzenetére
Csak kíváncsiságból (első félidőben megivott 1 sörrel) be ültem, agresszív setup 1:44;6 pár kör alatt, ezzel a youtube setup al még pár kör alatt 1:42:6-800.
A gyors kanyarokban sínen van a hátulja akármilyen hülye is a hátsó toe.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
most hogy akciósak a DLC-k, a következő évad LFM-re melyikeket érdemes megvenni? vagy vehetem meg az összeset egyből?
f3rdzs0
-
Kean_Sorbo
őstag
-
Bandit21
addikt
Ez nyilvánvalóan egy hotlap setup, jóllehet a kor végi gumi hőmérséklet alapján nem teljesen szar de gondolom 5 kor után már lehetne menni a boxba.
Dehát a hotlap challenge nem a 40 körös stintrol szól (az en lelkemhez is közelebb állnak amúgy a hosszú etapok).regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4536 üzenetére
Semmit.
A múltkor pár kör után mentél olyat a raceroom Imola Ferrari 488 al mint én 3-4 este alatt. Gyanítom nem múlt el a tehetség....
Kaylamit sose próbáltam ez előtt de egy elég nehéz pálya, acc hotlap ot meg utoljára talán covid alatt néztem akkor volt spa ba challenge ezzel a 911 el.
Igaz külső de ez a köröm és hát elég sok helyen pontatlan volt (vagy apex nem elég szűk vagy kijarat nem elég széles).A1: 41:500 benne van csak az a baj hogy a listán 1:38 a legjobb idő...
biker:
Este megnézem nem hotlap hanem practice ba hogy hány kört bir a 3 setup (agresszív/alap és ez a youtube is)
Megyek velük 20-20-20 kört aztán meglátjuk melyik meddig bírja. Kíváncsi vagyok én is.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4537 üzenetére
Mentem 3 db 15 perces stintet. Hogy a gumikopás/terhelés meglegyen, 66 l benzinnel, ami 23 körre elég, de a 15 perc csak 8-9 kör volt, tehát cipeltem egy jó nagy fölös súlyt.
A safe setup első gumijai a 10 perc körül kezdtek elmelegedni.
Az agresive már 5 perc után.
A youtube setup a kettő közt.Bár közben 2x felkelt a gyerek, ment a hátam mögött a meccs amit a nagyfiam közvetített (marókkói ollózás bénázás és második francia gól) de invalid köröm csak 1 volt még a safe legutolsója, mert vakon próbáltam keresni a hátsó egyenesben a képernyő rögzítés gombot aminek egy kicsúszás lett a vége. Amúgy lement hiba nélkül a 3x15 perc egymás után.
Mindegyikkel 9 kör jött össze.
A safe-el (korrigálva az utolsó kör bénázását a rögzítéssel) 16:07 alatt,
Az agressive-el 16:14 alatt,
A youtube setuppal 15:57 alatt.A körök:
safe:
[kép]
agressive:
[kép]
youtube:
[kép]A legjobb kör youtube-ossal 1:45:700 A másik kettővel ennek a közelébe sem jártam, a safe-el 1.46:4 az agresive-al 1:47:700
Volt közben pár zavaró tényező, de az ideal lap-ok kb ezt mutatják:
Safe: 1:46:2xx
Agr: 1:47:2xx
yt: 1:45:2xxMire megszoktam az agr-et adigra elmelegedett az első gumi. Utána javítani sem igazán tudtam. Viszont ezzel voltam konzisztens, a hibák-gólok-gyerek ébredések nélkül 2 tizeden belül tudtam menni.
A safe szórása inkább 5-7 tized volt.
A yt szórás meg 3-5 tized.Nem olyan vacak ez a yt setup, de ha tippelnem kéne egy 30 + körös etapra a safe-re szavaznék. Lassú, de nem annyira mint az agr. és még elfogadható szórással.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
válasz Bandit21 #4537 üzenetére
Sejtem, hogy hol a problémám...
Amikor 2 éve újrakezdtem szimulátorozni, hála a kovidnak és a Next Michelisznek akkor még annyira nem ment. Az első forduló áprilisban a 2544. helyen voltam kb. olyan idővel, hogy a pályán körbebotorkáltam:
https://game.raceroom.com/competitions/1037/leaderboard
Az utolsó forduló júniusban már 213. hely, közel 4mp-et javítottam:
https://game.raceroom.com/competitions/1041/leaderboard
Most leaderboard-on 24. vagyok, 9 tizedre az elsőtől:
https://game.raceroom.com/leaderboard/?track=1866&driving_model=2&car_class=class-9233
Raceroom-ban leaderboard-on ki lehet rakni a leggyorsabbnak a ghost-ját. Ott látom, hogy hol megy el tőlem, "könnyen" tudok fejlődni. Aztán ha fejben összeraktam a pályát, akkor egész jól megy versenyen élesben is.
ACC-ben hiába gyakorlok, egy idő után 5..7mp-es távolságra az elejétől megakadok és nem nagyon tudok közelebb kerülni. Próbáltam a https://www.tracktitan.io/ , https://hotlaps.io/ , https://www.unitedracingdata.com/ oldalakon összehasonlítani gyorsabbakkal, de hiába látom, hogy hol és miért vesztek időt, egyszerűen nem sikerül fejlődni. Azzal is tisztában vagyok, hogy a Raceroomnak sokkal kevesebb játékos bázisa, mint az ACC-nek. De akiket a Raceroomban meg tudok közelíteni köridőben, azok az ACC-ben lealáznak...ACC-ben van olyan lehetőség, hogy egy gyors versenyző ghost-ját kirakjuk?
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #4538 üzenetére
köszi a teszteket.
Ha vakon kell nekiállni, akkor aggresszív setup finomítása a jó nekem.
De van pár kedvelt autóra cda meg la setupom is, bár Lukeról kiderült minden setupja ugyanaz az "alien esport" setup amit te is írtál, csak 1-2 click rugó és bump tér el, így dobtam.
De nekem pl a CDA setupok kemények és alulkormányzottak, az LA setupok meg "furák", váratlan dolokat művel a kocsi, ami engem idegesít.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4540 üzenetére
Annyi mod, hogy a TC mindegyikben 3 volt az ABS meg 2 a tc2 viszont maradt ami volt mert menet közbe nem találtam hozzá a gyorsgombot .
Igy safe se volt olyan safe mert az agressive TC és ABS beállításokkal mentem.A safe és az agresszív közt nem volt nagy különbség, a yt setuppal viszont a 9+9 kor normál hátsó toe után majdnem az első kanyarban le estem az útról.
Ha fejben rá vagyok állva akkor a yt setup is bolondbiztos csak tudni kell hogy a legkisebb kormány mozdulattal is elkezd kuszni a segge.
Bekanyarodast segíti amúgy nagyban de pl rázó köveken könnyebben akad fel meg ül fel.
Igazából a Yt setuppal ideges a hátulja de megpördüles nem nagyon volt. Pár kijaraton talán el tudna mászni a segge ha hotlap ot tolok de most a futómű check volt a lényeg a gumi hőmérséklet alapján meg hogy egyenletes legyen a tempó. Pluszban ott volt a tonna benzin is tehát nem tudom melyik a legjobb. Meg nyilván most két hét alatt bele tettem 6 este alatt 200+ kört, rá kéne hagyni kart Kraft egy hétig és utána vissza ülni akkor biztos lenne amivel le esnék az útról.
Tippre az a yt setup lenne aztán az agr.Másik hsz -ed:
Alapvetően a RR a Ghost miatt nagyin jó, ACC be nem mentem még annyit hogy megnézzem de este kipróbálom hogy lehet e mást betenni. Valóban hatalmas segítség mert azért látni hogy hol mi fér el más mint próbálgatni.
nextMichelisz ooooo Te jó ég mennyi ideg ment el rá.
Megnéztem a linkeket, az elsőn 253. az utolsón 69. lettem. De beteg egy autó volt az a hyundai.
Jók ezek a telemtria linkek, köszi! Anno az f1c telemtria idején lassan 20 éve másztam bele aztán jött a gtr1-2 aztán meg a gyerekek és kimaradt vagy 5 év nekem is. Kb 2 éve játszom újra heti 1-2 estét.Nagyon várom már karácsonyt, hogy megkapja a fiam a 248 at. Aztán menjen aludni és én toljam hajnalig.
Így hogy a dfgt pedallal most sokat mentem kíváncsi vagyok hogy a jobb fék mennyit számít majd.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Kean_Sorbo #4532 üzenetére
Sajna mivel a két fiam is játszik vele, nem tudom mi lenne az én car controlom. Ezek a jobb fenti számok, nem néztem eddig őket majd megfejtem mi -mi.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
Köridőket nem elég magukban nézni. Tudni kell, hogy milyen körülmények között futották azokat (optimum pálya az alap, de általában hidegben 12-15 fokos levegő, 18-20 fokos aszfalt), mert ezek is nagyon befolyásolják a köridőket.
Valamint mindenhol azt látom, hogy BB-t extrém módon hátratolja mindenki és én is azt tapasztalom, tapasztaltam, hogy pl M4-nél 50-52 közötti BB a legjobb. Több más autónál is ezt látom.
Ha gyakorolni akarsz, akkor menj fel LFM practice szerverekre, ott minimum BB, TC beállításokat el tudsz lesni másoktól a saját autódhoz, valamint a pályát is jobban ki tudod maxolni, hogy látod mások hol nyernek hozzád képest (sok) időt (szektoridők, féktávok, kanyarsebességek, stb).
-
JulesTS
őstag
-
JulesTS
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo IV
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Lightyear - befektetési app
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
- Robogó, kismotor
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Hibátlan - GIGABYTE B550M Aorus Elite alaplap - AMD AM4
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Precision 5770 17" FHD+ IPS i7-12800H RTX A2000 32GB 1TB NVMe IR kam., gar
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciávsl
- Apple iPhone 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs