- OLED TV topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Steam Deck
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bluetooth hangszórók
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
"RT-ben a 4080-as kb. 15%-al erősebb a 7900XTX-nél."
Nem ugy nez ki a tesztek alapjan [link]
Kattintgasd vegig az RT-s eredmenyeket. Az FC6 (1%) es a Spider-Man (5%) az egyik extrem a GotG (50%) es CP2077 (61%) pedig a masik. A tobbi pedig 20, 23 es egy rakat 3x
Ezert ertelmetlen a matematikai atlagot venni csak tobb jateknal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #59234 üzenetére
"mert egy 1-2 hónapos csúszással érkező A1 steppinggel nem javítható."
LOL, 6+ inkabbPrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Albus_D #59246 üzenetére
"egyszer sem biztos hogy a GPU-Z által megjelenített revision az ugyanaz a chip revision, amiről a twitter bejegyzésben szó van."
100% hogy nem az mert az A0, A1, Ax, B0, B1, Bx,... jelolesek industry standard.
Szerk: na igen, itt a megoldas egyel elottem a fura GPU-Z jelolesekre.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #59467 üzenetére
De miert jelentettek volna be barmit is ha tele a piac 6600, 6650, 6700 es 6750 kartyakkal? Majd ha azok elfogytak akkor lesz uj termek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz TechN7ne #59523 üzenetére
A Crossfire halott, vagy maradsz annal a regi kartyakkal vagy veszel uj kartyat de akkor nem lesz. Egyebkent nem kell ha egy olyat veszel aminek megfelel a teljesitmenye. Keveredes nincs a 6700/6700XT teren. Az elobbi 160bit es 10GB az utobbi 192bit es 12GB. A 6600/6650 sorozat a 128bit 8GB.
De ez nem az a topic ahol arrol lenne szo mit vegyel arra ott van ez [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Alogonomus #59590 üzenetére
Csak te itt megint 20-30%-os teljesitmeny javulast vizionalsz aminek nulla alapja van. Vagy ha ugy gondolod hogy megis akkor mutasd mar meg mikor volt 20-30%-os javulas meghajtokbol az utobbi evekben?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Alogonomus #59597 üzenetére
Az allitasod szerinti 20-30% javulasra a meghajtoknak hala van valami linked?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Alogonomus #59602 üzenetére
Amiket leirtal itt most peldakat azok sehol nem azt bizonyitjak amit allitottal:
"Másik oldalról nézve viszont az Nvidia kártya startkor mutatott teljesítményéről tudod, hogy az a maximum, amire valaha számíthatsz tőle. AMD kártya startkor mutatott teljesítménye viszont csak a potenciálja 70-80%-a, ami talán csak egy év múlva fog 100% közelébe érni"
Ezt a driverekrol szolo diskurara valaszoltad hogy az NV kartyaknal nem hoznak ujabb driverek mar semmit az AMD kartyak viszont csak 70-80%-on menek es evek mulva a drivereknek hala erik el a teljes potencialjukat.
Az itt leirt "bizonyitekoknak" semmi koze az allitasodhoz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #60116 üzenetére
Az 1 es 2 socket is van Intel es AMD a Dell-nel. Melyik az az "AMD only" hir?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
" Pl. BF5-ben az FPS is teljesen jó RT-vel, maxon, WQHD-n... Egy RTX3070 szintjét azért általában hozza, ami az RT-s középkategória volt akkoriban."
Ja, majdnem hozza a 3070 teljesitmenyet ott RT-val, csak a lenyeg itt is a reszletekben van.RT Off On
----------------
6800XT 175 62
3070 139 73
A 6800XT ugy van elmaradva RT-val a 3070-tol 15%-al hogy RT nelkul 26%-al gyorsabb.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
Csak roviden hogy megerts:
5% vagy 15% kozotti cache hit rate mellet a gyartok nem raknanak cache-t a termekekbe. Irtal egy ordatlan nagy marhasagot megint es ezzel az elso bekezdessel amivel probalod elmagyarazni csak rontasz a helyzeten mert ez igy teljesen ertelmetlen.
Hagy a fenebe inkabb az egeszet aztan par honap mulv csak elfelejtik az emberek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Hellwhatever #60369 üzenetére
Meg eletemben nem hasznaltam DDU-t. Ezt az allando Windows ujrahuzast se igazan ertem, 2016-ban telepitett W10 megy most is a gepen update-ekkel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #60663 üzenetére
Az amit az utolso bekezdesben leirsz mar letezik VR-nal evek ota. Ott csak az elozo kep a forras es abbol generalodik a szintetikus a mozgasvektorok es melyseginformaciok alapjan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #60672 üzenetére
A DLSS-nel ott az elozo es a kovetkezo is, az VR megoldasnal csak elozo kep/mozgasvektor/depth informacio van mert a "jovot" az IMU alltal szolgalt informaciokbol is josolja, a generalas viszont csak az elozo kepinformaciot hasznalja bemenetnek, nem ketto koze keszit egyet hanem akkor keszit egyet ha az adott rendes render nem keszulne el idoben es akkor az elozotbol keszit egyett hogy az adott fix FPS meglegyen. Ez legtobbszor 90, de van 80 is (Rift S) vagy 72 es 120 (Quest 2).
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Tehat fogalmad sincs milyen a minoseg csak "nem tudod elkepzelni". Akkor javaslom jarj utanna eloszor es ha van lehetoseged akkor tapasztald meg aztan folytathatjuk.
"Nyilván ezért vezették be itt a késleltetett megjelenítést, hiszen itt alapvetően a jó minőségű interpolált kép elérése az elsődleges cél."
VR-nal ott az IMU-bol az adatok a jovo joslasara, ez a 2D PC-s jatekoknal nincs igy valami kellett a masik oldalra is. Peldaul, de mondom eloszor jobb ha picit jobban erted, mert addig felesleges a diskura.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
"Ugyan miért ne lenne? Ugyanúgy megvannak PC-n is az input adatok, csak nem az IMU-ból, hanem az egérből jönnek... Ne állítsuk már be varázslatnak, ami nem az..."
Mert nincsenek. VR-ban az IMU adatok feldolgozasa, prediction, stb. egy teljesen mas dimenzio mint az hogy a PC-n meghuzod az egeret. De mondom, ha nem ertesz hozza akkor legalabb kezd azzal hogy megnezed milyen egy VR pipeline mielott irsz valamit ami aztan egy badarsag lesz."Épp elég panaszt olvastam a VR generált képeire, hogy legyen róla elképzelésem."
Ergo fogalmad sincs mirol beszelsz"Maradjunk annyiban, hogy ez amolyan "educated guess". Informatikai végzettségűként van némi fogalmam ezen technológiák korlátairól anélkül is, hogy részletes analízist kellene készítenem róla..."
Abbol amit eddig irtal az jon le hogy az "educated guess"-tol egyelore merfoldekre vagy.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kisfurko #60686 üzenetére
6DOF a kompenzalas 2019 ota. Az elejen meg csak a rotation volt (ATW) amihez aztan jott az terbeli is (ASW 1.0) de aztan jott mindkettobol a javitott valtozat ASW 2.0 es PTW. Meg a Quest-en is ott van standalone modban, a Qualcomm SoC-ban talalhato optical flow funkcioknak hala.
A rotacios kompenzalas allandoan megy a kompozitor szintjen, az ASW csak aktiv akkor ha nincs meg az adott FPS (vagy ha direkt aktivalod allndora es felezed a renderelt FPS-t).
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
"Mert az egérmozgást nem lehet előre jósolni? Pont annyira lehet, mint az IMU-val."
Minek josolgatnal egy PC-s jateknal? Senki nem josolgat, akkor tudod mi az uj input amikor megtortent aztan az alapjan kezdesz renderelni. VR-nal viszont fontos hogy a kesleltetes minel alacsonyabb legyen igy az IMU adatok alapjan megy a josolgatas fuggetlenul attol hogy fut vagy nem valami jatek vagy csak a menuben vagy es a kompozitorban van a megjelenites elott meg rapasszintva a bejovo kep az epp aktualis helyzetre. Ez az ATW/PTW es fuggetlenul attol megy hogy fut vagy nem a jatek es hogy hasznal vagy nem a jatek ASW-t ami akkor fontos amikor a jateknal nincs meg a kivant FPS."Persze, értem én, hogy érvelés helyett könnyebb olyasmikkel dobálózni, hogy "nem értesz hozzá"
Nem en vagyok az aki ertelmetlen dolgokkal dobalozik. Mar a legelejen vilagos volt hogy nincs semmilyen hasznalhato informaciod a temaval kapcsolatban es ezt le is irtam neked. Azota ahelyett hogy utannaneztel volna csak meg tobb bizonyitekkal szolgaltal arrol hogy az elso megiteles helyes volt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #60691 üzenetére
"magyarázd el nekem, hogy miért nem lehet ezt a DLSS/FSR frame generálás esetén is - IMU nélkül, vagy más inputvektorok figyelembevételével - alkalmazni? Mert ezt sajnos még mindig nem értem."
Szerintem osszekevertel valamit. Nem mondtam hogy nem lehet, azt mondtam hogy az alltalad keresett metodus mar letezik VR-ban, csak a sima monitoros jatekoknal valamiert nem volt hasznalva soha, pedig lehetne. Az a resz hogy kell vagy nem a kesobbi kocka vagy nem inkabb a minosegrol szolo diskuraban kerul elo. A DLSS3-nal hasznaljak es gondolom az FSR3-nal is fogjak hasznalni mert tobb adat = jobb minoseg. A VR-ban sokkal fontosabb a kesleltetes mint a 2D jatekoknal. Azok az 50-60-70 es magasabb ertekek amiket a DF-es DLSS mereseknel is lathatsz nem igazan hasznalhatok VR-ban. Ott az IMU adatokat hasznaljak arra hogy az elozo kepkockap minel jobban lehessen interpolalni, a sima monitoros jatekoknal a DLSS3/FSR3 megengedheti maganak hogy megvarjak a kovetkezo kepkockat es a kettobol plusz a motion vector adatokbol generalnak valamit. Gondolom ezert is mondjak a DF-nel vagy a HUB-nal is hogy a DLSS3 inkabb akkor jo amikor eleve megvan a 60FPS+ ami nem meglepo mert ott sokkal kevesebb idod van eszrevenni egy esetleges problemat. Alacsonyabb base FPS-el mar vagy az input latency vagy a kep minoseg vagy mindketto zavarhat. Hol lehet az also hatar azt nem tudom mert nincs RTX40-es GPU-m, de VR-nal a 45->90 meg OK es sokan hasznaljak a nagyon gepigenyes MSFS-t 36->72 modban de az egy olyan jatek is. Nekem mondjuk a 72FPS (nem interpolalt hanem nativ) nem az igazi. Nem igazan problemas, de eszreveszem hogy nem 90-en megy. A PSVR2-nel is az az egyik pozitiv szerintem hogy ott az igenyes jatekok 60->120 modban mennek es szemre ugyan nem eszreveheto, de erzesre realisztikusabb a 120 mint a 90.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kisfurko #60694 üzenetére
Mert a ketto nem ugyanaz meg ha ugyanarra torekednek is*:
"PC ASW uses motion vectors generated from analysis of historic frames, whereas AppSW uses application-generated motion vectors. Since the application has all the information about object movements, the motion vectors don’t rely on any estimation/guesswork to be generated. This results in AppSW using significantly higher quality motion vectors, much closer to what the “ground truth” motion vectors would be, which results in better overall visual quality.
At the feature type level, PC ASW is a system feature, which will be triggered automatically on low spec machines. On the other hand, Application SpaceWarp is a completely developer driven feature. Developers can manage the feature’s activation at the development / design stage. More than that, developers have complete control on every single motion vector / depth, which leaves a lot of space for developer innovations , eg. on optimizations and challenging cases handling."
Forras: [link]
*mondjuk a Quest megoldast hivhattam volna a rendes neven is es akkor egyertelmubb lett volna hogy nem teljesen ugyanarrol van szo.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
OK, ha nem hagyod akkor tessek. A #60690-re eloszor akartam valaszolni de mondom hagyom hogy meglegyen neked ez a "saving face" dolgot de latom nem volt sok ertelme nem leirni hogy fantasztikus hogy megtalaltad vegre az irast amit linkeltel akkor es el is olvastad, azzal kellett volna az elejen kezdened.
Egyebkent itt megint nem tudom mirol beszelsz. Amit en kifogasoltam az a "VR-nal nem fontos a minoseg" kijelentesed. Ami termeszetesen badarsag. Amit most ideztel ott sznten nem azt mondom, hanem ezt: "A VR-ban sokkal fontosabb a kesleltetes mint a 2D jatekoknal." Az hogy nem erted vagy szandekosan nem akarod erteni a gyakorlatban lenyegtelen.
Azon se valtozott semmi hogy egy edge case-eket is bemutato videobol itelsz meg valamit ami nem igazan szerencses. En es rengetegen masok is evek ota latjak hogy nez ki a gyakorlatban az osszes valtozata. Az hogy bizonyos esetekben nem idealis azt nem vitatka senki, csak amikor az esetek 99%-ban nem latod vagy nem zavar akkor azzal a maradekkal egyutt tud elni mindenki.
A DLSS3-nal is amit en az osszes eddigi videoban lattam az hogy a UI a legnagyobb problema. Legyen az MSFS vagy az F1 floating elements. De az hogy egy scene valtasnal amikor a ket kep 100% kulonbozo nem tud normalis eredmeny generalni az nem meglepo es nem is igazan problema 120FPS-nel az az egy frame. Vagy amikor a HUB videoban 10% sebessegel (es egyszer raadasul 3%) kell valamit lejatszani hogy megmutassa a "problemat" akkor az a kakan a csomo kereses kategoria szerintem.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz S_x96x_S #60702 üzenetére
Erdekelt hogy picit reszletesebben hogy oszlik meg a bevetel. Mivel nem tudni milyen markakat adnak el pontosan igy a listazott modellekbol a legolcsobbat vettem a talalhato naluk es durvan igy nez ki a dolog:
Kb. 6%-al tobb az tweet-ben irt bevetel mint ami igy a legolcsobbakbol osszejon, de az aranyokat azert jol latni igy is es par szamomra erdekes dolog is latszik:
1) ki a fene vesz 820EUR+ aron 3080-at ha 920-ert van mar 4070Ti?
2) a 7900XTX-bol kevesebb mint a fele fogy mint a 7900XT-bol pedig az utobbi meg mindig ugy van megitelve a tesztelok alltal is mint a rosszabb ar/teljesitmeny aranyu termek, sokat tesz az a 200-250EUR meg ilyen armagassagokban is
3) a dragabb 4080 kb. 70%-al magasabb bevetelt general mint az elmeletileg jobb ar/ertek arannyal biro 7900XTX
4) a 920EUR-os 4070Ti-bol meg mindig valamivel tobb fogyott mint az 1090EUR-os 7900XTX-bol pedig az utobbi egyertelmuen jobb teljesitmenyu es a VRAM mennyisege is fele billenti a merleget
5) az eladott darabszam alapu Top 10-ben az AMD-NV gyarto arany 5:5 a bevetel pedig AMD 45.7% es NV 54.3 ami eleg kozel van a tweet-ben levo osszaranyhoz
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Brixelizer: Real-time Sparse Distance Fields for Games
Brixelizer Global Illumination is a probe-based approach
• It’s basically screen space+
• The direct light probe is updated from screen space
• Updating out-of-screen direct light probe is very scene dependent
• Convergence over time can be visible
• Suffers from overshadowing for tiny geometryPrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz S_x96x_S #61033 üzenetére
Na ja, csak a kerdes megint az hogy miert a kiado tulajdonos sogora unokatestverenek a 12 eves fia keszitette a jatekot. A belinkelt idezet utan olvashato kovetkezo ket mondat a cikkbol:
"Die genannten 20+ GiByte VRAM sind kein tatsächlicher Bedarf, der Speicher bleibt schlicht mit alten Daten gefüllt. Normalerweise sollten diese von einem ordentlichen Streaming-System entfernt werden, um Platz für neue Daten zu schaffen."
Az elso resznel meg tudtak csinalni, most miert nem megy?
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Raymond #61034 üzenetére
De ahogy olvasom a formutok legalabb dolgoznak rajta:
"Mit dem Patch haben sich einige Umstände verbessert...ich hab den Anfang des Spiel nochmal bis zum ersten Checkpoint/Souls-Inspired-Lagerfeuer-Holographie-Ding gespielt, das lief deutlich merklich runder. Und statt bis dahin fast 19 GiByte VRAM vollzumüllen, liegt die Belegung nun bei etwas über 16 GiByte, ebenso beim RAM."
Forras: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
En azert ovatos lennek az 500-as arakat varva. Az aktualis elozo gen arak a raktarsopresrol szolnak. 6950XT es 6900XT mar majdnem kifogyott, par modell van meg 650-700EUR kozott. A 6800XT-bol meg van tobb de azok is 560-640EUR kozott vannak, a sima 6800-bol van 3 modell 500-540 kozott ahogy nezem [link] A 7900XT per pillanat 839EUR-nal kezdodik es nagyon sok hely van 500 es 839 kozott azert.
Szoval lehet hogy jon valami nem olyan sokara az 500-as regiokba, de ott meg van nekik eleg termek es raktarkeszlet, en ahogy nezem ami "surgosen" kell meg nekik az valami 600-700 koze. Mar ha van megfelelo teljesitmenyu termek keszen oda ami lelepi a 4070-et vagy legalabb ugyanazon a szinten van hogy lehessen a 16GB vs 12GB jatekot jatszani. En nem temetnem olyan gyorsan a 7800-as kartyakat.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz S_x96x_S #61104 üzenetére
Az elozo het nem volt ide berkva csak a W15. Mar ott is a 4070 volt a top eladott GPU ugy hogy csak fel hete volt a piacon aztan a 16-ik heten pedig meg jobban beindult:
Units/share:
AMD: 2070 units sold, 50.3%, ASP: 619 (euro)
Nvidia: 2025, 49.21%, ASP: 821
Intel: 20, 0.49%, ASP: 201Revenue/share:
AMD revenue: 1281339, 43.46%
NVIDIA: 1663280, 56.41%
Intel: 4029, 0.14%Bestsellers:
1. MSI Geforce RTX 4070 Ventus
2. XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC
3. Gigabyte RTX 4070 Windforce OChttps://twitter.com/TechEpiphany/status/1650070656501809153
A harom het osszehasonlitasa:
A 4070 a megjelenese ota a csucson van, a 4070Ti feljott a masodik helyre hetrol hetre novekvo szamokkal. A 4080-nak volt egy fellangolasa (gondolom amikor valamelyik modell lement 100EUR-t), a 4090 pedig szinten kezd lassan csokkenni. A 7900XT szamai jelentosen lecsokkentek, a 7900XTX mondhatni tartja a darabszamokat meg, de a W15->W17 ott is csokkenest mutat mar a W16 fellangolas utan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Raymond #61107 üzenetére
Es ahogy varhato volt a 3070Ti nem kell senkinek ha 600-650-ert van 4070. A 3070-eknel par modellnel most levittek az arat 50EUR-al igy van mar 449-tol de sokat az se fog segiteni.
Card W14 W15 W16 W17
--------------------------
3070Ti 60 60 40 20
3070 40 70 10 40
3060Ti 120 100 80 120A 3060Ti ugyanugy kullog ott mint azelott, nem sok eselye van az ugyanannyiba kerulo 6700XT ellen amibol meg mindig van eleg a raktarakban, de azert lathatoan fogynak azok is. Gondolom majd ha elfogytak akkor leviszik a 6750XT arat 50EUR-al es az lesz majd a 400EUR koruli kategoriaban a top valasztas attol fuggoen mit mutat fel egy mondjuk 400-450EUR 8GB-os 4060.
Az NV nagyon tokon rugta magat a VRAM temaval. Marmint nem arra az aktualis "12GB nem eleg semmire" idiotasagra gondolok amit para nyomnak a YT/reddit szferaban hanem arra hogy 8GB egyszeruen nem eleg egy olyan teljesitmenyu GPU-hoz 2023-ban. A pletykak nem mutatjak hogy lenne ilyen termek, de szerintem nagyon hianyzik nekik a csomagobol egy mondjuk 10GB-os 4060Ti 499-es aron. Kinyirtak az AMD-t a 600-700EUR szegmensben, azok most valahogy az 499EUR-os sima 6800 toljak marketing vonalon pedig abbol meg akkor se gyartottak sokat amikor teljes gozzel ment a gyartas nemhogy most. Valami 2-3 modell van a piacon normalis mennyisegben ezen az aron, azzal nem fognak nagyot robbantani. Kell nekik valami 7800-as kartya es hamarosan egy 7700-as is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- OLED TV topic
- Elektromos autók - motorok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Új HMD modell bukant fel
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen