Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz HSM #9193 üzenetére

    a preempció támogatása tipikusan az egyik olyan feature-e (ha már a funkció szó annyira büdös :) ) a GCN-nek, amiből a jó ég tudja, mikor fognak a játékok profitálni, if ever. de még egyszer - ez a fejlettségnek csak az egyik dimenziója. unit-utilizációban továbbra is jobb az nVidia - erre is lehet mondani, hogy fejlettebb. meg a perf / wattra is, még akkor is, ha előre tudom, mit fogsz erre válaszolni ;]

    én nem lennék biztos benne, hogy ha a Tahitire rákasztasz egy újabb DP-t, akkor A-Sync solved. az AMD is óvatosan fogalmaz.

    a DeltaCC alacsonyabb fizikai sávszélesség használata mellett éri el ugyanazt a teljesítményt. szerintem 384-bit + erős DeltaCC > 512-bit (ahol > azt jelenti, hogy jobb). nem pont Te írtad, hogy a HBM milyen jó, mert kevesebbet fogyaszt? itt ugyanaz a helyzet.

    (#9190) stratova: a Tongában a frontend több részéhez is hozzányúltak, valóban. a tesszelációs teljesítmény javulása indirekt következménye a vertex reuse-nak, ha jól emlékszem, de a változások nem merülnek ki ennyiben.

    [ Szerkesztve ]

    "We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."

Új hozzászólás Aktív témák