Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #62095 üzenetére

    És ezért miért kell bele feltételes elágazás? Ez a játék eleve instabil a jelenlegi kiadás formájában, teljesen mindegy, hogy miért fagy ki. Miért fontos a Nixxesnek az, hogy mindenképpen olyan bug miatt fagyjon ki, amire nincs berakva a kódba egy feltételes elágazás?

    #62096 S_x96x_S : Annyira kis felhasználóbázis érint, hogy nem éri meg vele jogilag foglalkozni.

    #62100 b. : Ezeket a bulikat minden cég "véletlenül" csinálja.

    Az Xbox GDK-ban azért más az FSR2, mert a Microsoft minden effektet átír, hogy igazodjon a saját igényeihez. Ezért kerül csak MIT licenccel effekt a csomagba. Erre is lehet amúgy wrappert írni, csak az a wrapper nem jó rá, amit a GPUOpenre írtak a cégek, mert ott mások a függvénynevek.

    A Ratchet & Clank PC-s portja jelenleg úgy néz ki, hogy általánosan instabil. Fagy az embereknek gyártótól függetlenül. Nem mindegy a Nixxesnek, hogy miért fagy? Miért kell feltételes elágazás a kódba?

    #62108 Raymond : Ezt onnantól kezdve muszáj a Nixxesnek javítania, hogy feltételes elágazást raktak a kódba. Hiszen ha jön rá javítás, akkor a feltételes elágazás miatt nem fog működni. De a Nixxesnek ez a legkisebb gondja most. Ez a PC-s port random fagy bármin bármikor. De a Nixxesnek kiemelten fontos volt, hogy az AMD-n ne fagyjon egy probléma miatt. Persze... :))

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák