- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
Hirdetés
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
ma Nem tesz csodát az aktív zajzárral is elérhető AirPods 4, de úgy szól, mint egy AirPods és tompítja a zajokat.
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
válasz Jack@l #48250 üzenetére
Szerintem mindegy, hogy árnyékot, vagy akármit számolsz. Persze, abban lehet valami, hogy ha a blendinget, stencilt használod, akkor a nagyobb RBE (ROP) terhelés a megnövekedett késleltetéssel negatívan hathat a teljesítményre (mint az R600-nál).
Én úgy képzelem el, hogy a vezérlök elött lesz egy naaagy cache, amiben összefut minden shader engine és a másik chipet összekötö interface (infinity akármi). Ami kérés a másik chipböl jön, az ugyanúgy vár a DRAM controllerre, mint a lokális shader engine-ek. Vagyis direkten már semmi sem fogja elérni a memóriát, minden az L3 (L4?) cache-en keresztül fog menni. Hogy ehhez mit szólnak majd az RBE-k, nem tudom, mert régen próbálták már az RBE-t leválasztani a DRAM controllerröl (R600), de az nem jött be nekik. Hátha most ügyesebbek, vagy a mai workloadok jobban elviselik.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Microsoft Excel topic
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Dying Light
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Asztrofotózás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen