Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #15190 üzenetére

    Amelyek szükségesek ahhoz, hogy az effektet implementáld a motorba, de egyetlen változó sincs például a tesszelláció paraméterezésére vagy arra, hogy hány szakaszból álljon a hajszál, amely a legfontosabb dolog lenne.

    Az AMD, az Intel és az NV is kínál anyagi segítséget a fejlesztőknek a partnerprogramokban. Az hülyeség, hogy csak az NV ad pénzt, vagy egyéb anyagi juttatásokat. Viszont nézd azt a gondot, hogy az AMD és az Intel partnerprogramja túlterhelt. Mindkét cég több stúdióval és kiadóval dolgozik együtt, mint az NV, és ezért például nem tudják vállalni a kimaradtakat. De a kimaradt stúdiók és kiadók is próbálnak szerezni anyagi támogatást, és ha nem tudnak elmenni az AMD és az Intel partnerprogramjába, akkor maradt az NV. Nyilván ez a vezető oka annak is, hogy az átlagot tekintve az TWIMTBP játékok rendelkeznek a legrosszabb optimalizálással, mert azokat a kiadókat és stúdiókat tudják felkarolni, amelyek az Intel és az AMD rostáján nem mennek át.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák