- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
PROHARDVER!
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
Adott egy Celeron E3300 és egy Celeron 450.
Jól gondolom, hogy a 65W TDP-s kétmagos nem fogyaszt alapesetben (pl. IDLE, vagy ha nincs kihasználva a teljesítménye csak pl. 20%-on) többet mint a 450?
Illetve elvileg egy feladat végrehajtásánál mindkettőnek (közel) ugyanannyi a fogyasztása, csak a kétmagos mondjuk feleannyi idő alatt oldja meg a dolgot és eszi meg az adott kakaót, mint az egymagos?
Másszóval, megnő az éves áramszámla a gyorsabb, de lényegében hasonló magos proci használata esetén?
Mondjuk fogyasztásmérővel be tudom mérni az IDLE fogyasztásokat, lehet, meg is teszem ha nem egyértelmű a dolog, és nehéz tutibiztosan megválaszolni pusztán elméleti alapokon.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Rive
veterán
Úgy sejtem, a gyorsabb valamivel többet eszik (idle állapotban is), de nem lesz jelentős a különbég.
Ráadásul celeronokról lévén szó a 'körités' valszeg többet eszik mint a proci, és annak nem nagyon van idle.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
spista222
addikt
Mivel 45nm-es a E3300 soha az életben nem fog 65W-ot enni ha csak nem húzod.
Nekem az E7300 is prime95 "in place large FFT-ben" is csak 80W-oit evett meg az egész gép ami ugyanúgy 45nm-es idle 50W körül volt(Táp Enermax liberty ELT500, Gigabyte P35-DS3L+hdd+ram+PCI VGA ).
vagyis a 450et lecseréled E3300 szerintem kb ugyanazt ha nem alacsonyabb fogyasztásértékeket kapsz.Amit biztosra tudok hogy az E7300(2666MHz-en) minden terhelés mellett kevesebbet evett mint az E2140(1600 MHz) 5-10W-al mert ezt le is mértem (ki volt kapcsolva minden energiatakarékossági funkció).
Ebből arra következtetek hogy mivel az E3300 mivel vissza veszi a frekvenciát is(EIST) szerintem IDLE-ben is kevesebbet eszik.[ Szerkesztve ]
-
Peter789
senior tag
válasz fsb1000 #21801 üzenetére
a vsync mindig a frissítési frekvenciához igazítja az fps-t. ha pl 60Hz-en jár az lcd-d, akkor attól függően hogy vsync nélkül mire lenne képes a vidkártya, mindig visszatöri 60, 30, 20, 15 stb hasonló "kerek" értékekre. ha a kárytád stabilan túl tudja teljesíteni a 60-at akkor nem lesz gond, de ha billeg a 60 körül, akkor egyik pillanatban 60, másik pillanatban visszarántja 30 fps-re, és ez akciódúsabb jeleneteknél engem rettentően zavar. ráadásul pont ezek a jelenetek azok, ahol ugye pillanatról pillanatra változik a vidkártya terhelése - robbanás, füst, villanások - és amúgy is lesz némi ingadozás az fps-ben, de a vsync force módja miatt elhatalmasodhat ez a rángatózás... ráadásul nem is csak kicsit kell tudnia túltejesíteni a kártyádnak a 60-at - tapasztalataim szerint ahhoz hogy meglegyen a stabil 60 vsync-el, nem árt ha nélküle stabil 100+ az fps, különben jön a dögvész...
úgy rémlik, hogy a GTA san andreasnak volt valami rettentően elszúrva a rendermotorjában... az animációk nem fixek voltak, hanem próbált hozzájuk folyamatosan fizikát számolni ( was? gta és fizika? lol... ) és az alapján lejátszani a jeleneteket. nem volt előre leírva hogy milyen koordinátákon haladjon el a "sínautó", hanem valahogy úgy hogy menjen x-el, tekerje el y-al a kormányt, fékezzen z-vel és akkor jó helyre érkezik. nem igazán értem hogy hogyan függhetett össze, de ha kikapcsoltad a vsync-et, akkor 1-2 helyen eltorzította a jelenetet: pl amikor vegasban az autód motorháztetejére kötözik a mókust és ki kell vele menned a forgalommal szembe és bexaratni, akkor a casino alatti garázsból nem tud kijönni az autód... ha kikapcsolod a vsync-et, akkor beakad a kapu sarkába a kocsi, és ott szenved és nem megy tovább a jelenet... ha bekapcsolod, akkor kitalál a kapun és lehet játszani. nem keveset anyáztam, mire rájöttem hogy mi a megoldás... egyébként lehet nem is minden driverrel, vidkátyával jön elő ez a hiba, talán valami patch is megoldotta azóta, de akkor nekem összejött...
a GTA vice city motorja is már hasonló elven működött, bár ott még ilyen hibával nem találkoztam. viszont volt valami snow patch, amit ha felraktál, akkor az indító animáció, amikor a mercivel érkezel és bepördülsz a sikátorba, akkor az úgy nézett ki hogy picit kanyarodna a havon az autó orra, de egyenesen továbbcsúszik a sikátor mellé a falnak... szerencsére ez az anim esc-el átugorható, úgyhogy itt nem volt vége egyből a játéknak...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
addikt
válasz Peter789 #21806 üzenetére
Nekem ez eddig nem tűnt fel. A VSYNC bekapcsolása után csak fixálta a maximumot 60fps-en, de sose foglalkozott vele, hogy ha épp leesne 40-re akkor 30-ra fixálja. Itt valami félreértés lehet.
Én azért szoktam bekapcsolni, mert 60fps-nél számomra nem kell több, viszont minek pörögjön a rendszer 100%-on ha felesleges. Pl unreal tournament volt, hogy 2-300fps-ekkel gurult, így pörgött a proci és a vga is, de 60fps-re fixálva már nem.
[ Szerkesztve ]
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
bacsis
Közösségépítő
-
spista222
addikt
Lapnak is tudnia kell de ha belemegy a 45nm-es processzor akkor elvileg tudja, legfeljebb be kell kapcsolni BIOS-ban.
benedekco Én a Crysis 3 nál tapasztaltam amit írnak egyszer kerek 60 volt az FPS utána meg kerek 30 és így változgatott folyamatosan attól függően hogy épp hol voltam, így én is kikapcsoltam.
[ Szerkesztve ]
-
Peter789
senior tag
válasz bacsis #21808 üzenetére
...volt, hogy 2-300fps-ekkel gurult...
ez a kulcs: ilyenkor annyival túl tudja teljesíteni a rendszered a frissítési frekvenciát, hogy már nem nagyon lesz belőle anomália. ahogy írtam - illetve bacsis is megerősíti a tapasztalatot - a probléma akkor jöhet elő amikor a rendszered épp csak bírja a normális tempót vsync nélkül, és ha erre bekapcsolod akkor tud hatalmas ugrálásokat kiváltani
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
fsb1000
nagyúr
válasz Peter789 #21806 üzenetére
"de ha billeg a 60 körül, akkor egyik pillanatban 60, másik pillanatban visszarántja 30 fps-re,"
Ez szerintem nem így van.
Talán akkor sem ha az újfajta "dinamikus" Vsyncet használod, de ott is kissé másképp van ez.Rengeteg tesztet végeztem, ahol nem fps-t, hanem képmegjelenítési időket mértem, és sohasem tapasztaltam amit leírsz. 1 GPU-s és multi GPU-s rendszerben sem.
Tudnál mutatni egy diagrammot ahol ez látszik?****
Azt azért tisztázzuk, hogy az fps 1 másodperces időintervallumon belüli átlagot mér, tehát eleve nem alkalmas az általad leírt jelenség bemutatására.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Peter789 #21810 üzenetére
Nyilván, de azt csak azért írtam, hogy miért szoktam. Pl HL2-nél is jó volt, 25-100 között ugrált attól függően, hogy milyen volt a terep. Nem éreztem lag-ot vagy emiatt különösebb szaggatást.
Amúgy már régóta nem tolom játékokkal, a legutolsó a HL2 és egyéb source engines játékok voltak, nameg most a Rocksmith, de arról ne beszéljünk mert egy kula tákolat az egész
Annak idején pl Voodoo1/2/3-al Savage4-el is volt, hogy vsync-eztem, UT alatt, de ott kiírattam állandóan az fps-t, vagy asszem revoltban is valahogy ki lehetett íratni egyik játékban sem tapasztaltam ilyesmit, annyi volt a max fps amennyi hz-en a monitor üzemelt, ha 180hz, akkor annyi, ha 100 akkor annyi, ha 60 akkor annyi, de mikor leesett akkor nem egész értékekre esett vissza, hanem akármilyen számokra (ut alatt volt tizedes jegy is) teljesen függetlenül a limittől. Csak mikor teszteket csináltam akkor volt kikapcsolva a vsync.Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
Peter789
senior tag
válasz fsb1000 #21811 üzenetére
nem mértem én semmit, de ha elindítok egy játéko, és pillanatokon belül annyira zavar az egész jelenség hogy megyek és megkeresem hogy az adott játéknál hogyan lehet letiltani, az nekem elég...
az fps-t azért kötöttem hozzá, mert volt hogy direkt kerestem is az okát a jelenségnek, elindítottam egy fraps-et hogy kiírja az értékét a sarokba és láttam hogy aktív vsync-el hatalmasakat ugrál szélsőséges értékek között az fps, nélküle pedig kiegyensúlyozottabb és nincsen zavaró hatás...
a mostani kártyám egy 4850, újabbal nem nagyon volt dolgom, szóval nemtom mióta van az általad emlegetedd dinamikus vsync - bár van egy olyan érzésem hogy ez csak egy marketing újraelnevezése ugyanannak, mert "dinamikusan" változik a "hagyományos" vsync is - de a 4850-el bezárólag volt már pár vidkáryám nv és ati vonalról is, és mindnél zavart a vsync jelenléte...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
snake1977
őstag
-
Yutani
nagyúr
válasz fsb1000 #21814 üzenetére
Na akkor mondom: én is tapasztaltam olyat, hogy ha a VSYNC be van kapcsolva, akkor a monitor refresh rate-jének a felére képes tartósan beesni az FPS. Tehát ha 60 Hz a frissítés, akkor 30 FPS körül képes beállni a megjelenítés. Ezt megnézheted te magad is pl. az MDK 2 demójában, én erre emlékszem mint konkrét példa az elmúlt évek tesztjei közül. De talán a Viper Racing is hasonlóan működik VSYNC ON esetén.
Left 4 Dead 2 alatt is kikapcsolom a vsyncet, de legalább tripla bufferre kell állítani, mert nagyon leesik a sebesség a dupla buffernél.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
gban
Közösségépítő
válasz snake1977 #21815 üzenetére
Ez mind biosban van? Mondjuk a driver nem úgy hangzik.
Rákukkantok majd.
Erről a lapról van szó.Postázást nem vállalok.
-
spista222
addikt
Ebbe a lapba belemegy az E3300?
CPU támogatásban nincs benne, de mivel van E8XXX proci támogatás és E6X50 támogatás így lehetséges hogy megeszi de ez csak próbával derül ki.
Intelhez nekem nem kellett Driver még EIST-hez automatikusan mindig visszavette a frekvenciát és feszültséget, ha nem volt terhelve.[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz spista222 #21820 üzenetére
Már volt benne, kedveli.
Ha megnézd a cpu support listet, benne van az E5200, meg az E5800, közte semmi. Igazából az E3300 ezekhez áll szerintem a legközelebb, eltérés csak a 2 helyett 1 mega cache.
Szóval alapnak jó, lehet belőle következtetni, de ennyi. Minden másra ott a próba.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz spista222 #21823 üzenetére
Először az enyémben próbáltam.
Alapból E5300 van benne.
Betettem, nem indult. Aztán már semmivel nem indult.
Próbáltam mindent, de semmilyen procival nem indult.
Aztán 1 nap pihi után életre kelt - megilyedt a hőlégfúvótól, és inkább még előtte meggondolta magát
Ennek a listája meg még olyanabb valóságtartalom szempontjából...Postázást nem vállalok.
-
spista222
addikt
Érdekes.
Én most Gigabyte oldalon találtam hibát mert ott fel van tüntetve az E1200 de N/A vagyis nem megy aztán mégis
VIA-s Inteles lapok nem nagyon szoktak meghalni úgy hogy aztán életre lehessen kelteni hőlégfúvóval, az inkább NV szokása de abból mindnek.Ennek a lapnak legjobban a vége tetszik:
"*When you adopt Quad Core CPU, FSB may be reduced 5%"
Mintha bármit is számítana az az 5%-ék.bacsis Gondolom nem DDR1-el és AGP-s karival.
[ Szerkesztve ]
-
Peter789
senior tag
ha nem áll fix kerek értékekre (természetesen csak pillanatokra ha mozog a kép) a vsync-el, akkor az a vsync nem aktív! vertical sync, vagyis akkor engedi váltani a framebuffert, amikor a jobb alsó pixelt is kiküldte a dac és éppen áll vissza az eltérítő mágnesmező célkeresztje a bal felső sarokra (digit megjelenítőnél persze ilyen fizikailag nem történik, de logikailag igen)
most hogy próbálgatom, látok más értékeket is 60Hz mellett, és lehet pont ez a gond! 45, 40 stb... amikor 60Hz mellett 40fps-t erőltet a vsync, akkor az azt jelenti hogy minden 3 kiküldött képre csak 2 változás jut, vagyis lüktet az egész. de mivel az a 40 még csak nem is fix 40 minden esetben, hanem nézelődve állandóan ugrál, ezért végképp káoszos az a lüktetés...
60Hz / 60fps mellett 16.666ms ideje van a vpu/gpu-nak, hogy a framebufferbe belepumpáljon egy új képet. ha ennyi idő alatt nem képes ezt végrehajtani, akkor ugye nem teljesül a 60fps > a félkész következő kép helyett a jelenlegit kell kiküldenie... tehát lesz 16/33/50 stb ms késése a képnek... ha nincsen vsync, akkor a félkész képet is hajlandó kiküldeni a dac - az előző képterülettel kiegészítve a hiányosságot. ha nem túl alacsony az fps, akkor ez csak apró képhibákat okoz (gyors oldalmozgás esetén a kontrasztos függőleges éleknél kis törés), de a látvány folyamatos marad...
abu véletlenül nem jár néha erre? valószínűleg ő korrektebbül össze tudná foglalni
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Yutani #21821 üzenetére
ha masszívan túl tudja teljesíteni a frissítési frekvenciát - minden esetben elég a 16.666ms a következő kép renderelésére, akkor megkapod az eredményt amit látsz: ~60Hz=60fps...
próbáld meg feljebb tolni a beállításokat, felbontást, frissítési frekvenciát - provokálj ki egy olyan állapotot amikor már nem tud lépést tartani minden esetben a frissítési frekivel, és akkor jönnek az fps/tps/akcíódúsabb játékoknál igazán zavaró röccenések...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
gban
Közösségépítő
válasz spista222 #21826 üzenetére
NForce-ost sosem kezdem javítani, szétégett chippel nincs mit kezdeni.
Viszont javítok, nem berhelek
Az átfújás nálam berhelés kategória, a hőlégfúvó a fet és egyéb finomságok cseréjében segít.
Van egy másik asrock is most, ami tényleg szeretne melgedni:A Wolfdale lap is a klinikai halálból jött vissza anno, de jól bírja azóta is
Postázást nem vállalok.
-
snake1977
őstag
válasz snake1977 #21815 üzenetére
Nekem egészen C4E-ig lehet állitgatni tippem szerint ez a magokra vonatkozhat (?) vagy különböző egyre alacsonyabb frekire+feszültségre, még nem próbáltam beállitani a többi CxE state-t. Win7 alá nekem már nem kellett driver ha ezek be vannak kapcsolva automatikusan le esik a frekvencia, most épp 2ghz-re, tuning nélkül pont megfelezi és 1333-on megy, bár nekem alapból a 2666mhz helyett 3ghz-en jár szépen finomhangolva szorzó visszavétellel és fsb emeléssel, minimálisan túlfeszelve. Ha netezgetek így, pl. hardveraprózok a 2ghz-ről el sem mozdul a cpu, youtube-nál viszont már kilép ebből az állapotból.
Az E3300-at el kéne vigye mégha nem is jelzi a cpu support, használtam olyan G31-es lapot amiben nem volt feltüntetve az E5200 és az E5300 sem, mégis ment velük a lap simán....BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu /
-
spista222
addikt
Én is javítok általában, de a javítás és berhelés közt mindenkinek máshol van a határ így amit szépen megcsinálok az lehet hogy már másnak nem szép.
Valamelyik nap egy régen elrakott lapot vettem elő jé ezt nem javítottam pedig rossz volt azt tudom és most meg működik vagyis mégis kb 10. nekifutásra vettem észre hogy mit is csináltam rajta.Más. Egyszer eladtam egy lapot amiről nagy felbontású kép is volt mindkét oldaláról vagyis látta hogy mit vesz, aztán a vevő egy hónap után eldönti hogy rossz ezzel még nem is lenne gond de 1 hét garit kapott, nem baj halottam hogy adok egy másik darabot neki olcsón amit elég akkor kifizetnie ha megkapta és működik, természetesen a postát állnia kell, csak a lapot nem elsőre. Aztán kivette a gépből és megnézte a lapot, azt kell tudni lapról hogy sem én sem más nem nyúlt hozzá forrasztópákával, erre megkapom hogy a forrasztások "kopácsoltak" (WTF) és ezt én csináltam és ezek után már a másik lap se kellett neki és még pénzt is követelt
Ja és hogy ő szebben megcsinálná a semmit.Mivel HP gépben volt ezért a hűtőfelfogatása olyan volt ami megnyomta a vezetősávra felfuttatott ónt és ezt vélte hibának.
[ Szerkesztve ]
-
spista222
addikt
Lehet hogy valami más is megsült de csak ez látszott.
Én is kb ennyit szoktam csinálni:
- Külső hibát keresek
- Megmérem a feszültségeket.
- Ha mind megvan és mégsem megy akkor újraírom a BIOS-t
- Ha most sem megy akkor ha drágább darab akkor megy a polcra majd szenvedni, ha olcsóbb akkor meg "kukába".tpower Milyen márkák? Mert MSI-vel és Gigabyte-al már többször tapasztaltam hasonlót és egy BIOS újraírás eddig legtöbbször segített .
Más
Valakinek van ötlete hogy Intel laphoz hogy lehet le tölteni a BIOS file-t?
Mert Intel oldalról le lehet szedni elvileg a BIOS-t de az nem jó mert sem a méret sem a tartalom nem egyezik azzal amit be kell programozni. *.BIO a kiterjesztése és általában jóval nagyobb fájl mint amekkora a BIOS chip mérete és ha belenézek nézőkével akkor futtatható állománynak tűnik nem BIOS-nak. -
bacsis
Közösségépítő
válasz spista222 #21826 üzenetére
Ráhibáztál
Igaziból a Hwboton volt egy olyan challange, hogy régi AGP-s kártyákat kellett minnél jobban meghajtani, mármint hogy minnél több pöttöyt dobjaon a 3Dmark2003, és az iylen Geforce256/Geforce2 kártyákat rakták/tuk ebbe a lapba.. én "csak" egy E8400-as procit tudtam bepattintani, de voltak akik QX9650-et raktak a lapba.. hát persze az kell a Geforce1 mellé -
spista222
addikt
válasz tpower #21835 üzenetére
Van itt elfekvőben két Intel lap:
DG31PR
DG41RQEzekhez kellene BIOS tartalom amit külső íróval be tudnák írni mert már minden mást kipróbáltam csak ez maradt így felkerült a polcra.
bacsis Egyébként 2003-ban már számít a +2 mag?
2001-ben úgy vettem észre hogy szinte alig számít 4 mag a 2 maghoz képest.
Jól meg kell rántani a processzort és dobálni fogja a pontokat.
Mennyi lett a max egyébként(2003-as pont)? -
bacsis
Közösségépítő
válasz spista222 #21840 üzenetére
A 2001-ben CSAK EGY SZÁL megy, ha törik, ha szakad... Próbáltam P4-nél HT OFF/ON-al, is, igaziból mérési hibahatáron belül volt csak némi szórás HD3850-el...
A 3Dmark2003-nál már nagyon szépenn hoz a több CPU szál, igaz még nem mértem ki/jártam utána mit kezd 2-vel több szálon, ám az tény hogy sokkal könnyebb a 3Dmark2003-al szárnyallni" mint a 2005/2006-ban... 2006ban ami GPU-ból megy, ott 2 szálat használ a progi, a CPU tesztnél több stzál megizzasztása is támogatva van...
Most így hírtelen ezt találtam:
Geforce256Geforce2 Ultra:
-
bacsis
Közösségépítő
válasz zoltanz #21843 üzenetére
Mintha már valahol beszélgettünk az ilyen lapokról, és volt valami gyártó, aminek volt olyan lapja hogy AGP és telljes értékű PCIe portja, még kép is volt róla... Yutani! nem te linkelted? mintha úgy rémlene
De nagyon Intel csipszetes megoldást ne nagyon akarjál keresni -
fsb1000
nagyúr
válasz bacsis #21844 üzenetére
Ez engem is érdekelne. Volt egy 915-re épülő Asrock lapom, de azzal kompatibilitási gondok voltak, meg azon valami fura hibrid megoldás van PCIe kártyáknak.
Elvileg lehetne jó is, mert több VGA is megjelent AGP/PCIe fronton és azokon is valami csip végezte az illesztést.
-
snake1977
őstag
válasz fsb1000 #21845 üzenetére
Én is egy hasonló lappal szenvedek éppen, nem tudom mi lehet vele, a cpu melegszik,de nem csipog, nem kapcsol be, több ddr1-essel próbáltam, és egy 2,66ghz-es p4 procival, agp és pci-e kártyával, sőt sima pci-al is, egyet halkan kattan a hangszoró és ennyi.
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu /
-
snake1977
őstag
-
spista222
addikt
válasz snake1977 #21848 üzenetére
Milyen processzort raktál bele?
Ha jól rémlik a 915 chipsettel csak Prescott procik mennek ezért is jobb amit bacsis is linkelt mert abban minden elindul és rendes AGP van benne nem úgy mint az Inteles AGP EXPRESSZ.
Egyébként egy BIOS újraírás sohasem árt.bacsis Akkor csak a repülős teszt megy végig
Nekem az erősebb AGP-t tesztelő konfigom ASRock 775i65G+E4500 A P4-ek elbújhatnak mögötte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen