Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mimey

    tag

    Sziasztok!
    Előre is elnézést a hosszú post-ért.
    Eddig minden eBay vagy AliExpress rendelésem sikeresen megérkezett. Azonban az év elején rendelt cuccaim közül 3 eBay-es és 1 AliExpress rendelésem sem érkezett meg.

    Az Ali-s rendelésem 2015. január 24. dátummal egy VP-X7 egér, nyomkövetési számmal:RI332174814CN. Az utolsó bejegyzés: „2015.02.18 Kézbesítésre továbbítva”

    A bejegyzés után másfél hét után gyanús volt, hogy még nem kaptam meg, ezért a helyi posta kirendeltségen megkérdeztem, van-e ilyen küldeményem. Ők is csak ugyanazt tudják mondani, mint amit én látok a nyomkövetésen.

    A Posta központi számát felhívtam, másnapi visszahívást ígértek. Másnap fel is hívtak, hogy sajnálják, de
    nincs meg a csomagom. Kérjek kerestetést a feladótól, mert amíg nem veszem át a küldeményt, addig az a feladó tulajdonát képezi, és csak őt kártalaníthatja a Posta. A problémámat E-mail-ben bejelentettem, melyre a Postának 30 nap áll rendelkezésükre válaszolni.

    Közben írtam az eladónak, hogy a Posta elhagyta a csomagom, indítson kerestetést. Erre ő természetesen, várjak még. Mondom OK, de megírták, hogy elhagyták, küldje el a feladóvevényt. Na az nincs. Közben lejáró félben volt a vevő védelem, így Dispute.
    Erre a válasz: „hi friend,can you cancel dispute and wait for this package?you have 28days to confirm receipt,it is long period enough,please cancel it,ok?”

    A kérdésem, hogy ezt a megoldást fogadjam el, vagy eszkaláljam és vonjam be az Ali-t?
    Hiszen szerintem a csomag soha nem fog megérkezni, mert az valószínűleg már február közepe óta a 62 sz. Posta egyik alkalmazottjának kezében van JOGTALANUL, felháborító!

    Előre is köszönöm szíves válaszaitokat!

    Üdv: mimey

Új hozzászólás Aktív témák