- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csraji
csendes tag
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni egy rendeléssel kapcsolatban.(RO353910514EE) November 11-én rendeltem egy autós rádiót , el is indult ahogy kell, de 16 -án megakadt “outbound in sorting center” státuszban. Sokáig nem is volt új státusz , tegnap lett kapott újat , de megint ugyanezt. Szerintetek ez normális? Illetve track17 nem mindig találja, inkább csak a global.cainiao . Magyar posta se lát még belőle semmit. Köszi előre is a segítséget.
-
Topikgazda
válasz csraji #22102 üzenetére
Teljesen normális, mert az Észt posta szállítja és tranzit országon keresztül jön ahova meg kell érkeznie és ahonnan el kell indulnia ezért van kettő indulás és onnan jön Magyarországra.
Az enyémre ez volt a 17track-n
2017-10-17 11:09 HU, Szeged , Final delivery
2017-10-17 07:30 HU, Szeged , Arrival at delivery office
2017-10-10 21:45 HU, Budapesht, Arrived at Inbound OE
2017-10-09 21:17 HU, Budapesht, Bag arrived to Import OER OE
2017-10-06 08:15 DEHNHY, Left outbound OE
2017-10-06 08:15 DE, Frankfurt, Left outbound OE
2017-10-04 09:17 XX, SHENZHEN Replace, Left Wharehouse
2017-09-29 13:34 CN, Hong Kong 1620, Shipment
2017-09-29 13:34 CN, Hong Kong 1620, PostingItt szoktam követni.
[ Szerkesztve ]
-
#22794752
törölt tag
Sziasztok!
Kénytelen voltam a dispute intézményével is megismerkedni. A végén jár a dolog.
Elvileg belépett az Aliexpress.Nyílt egy új ablak 'AliExpress' Proposal' névvel. Jól gondolom, hogy ez maga az Ali?
Javaslatra ennyi van: 'Proposal: Refund Only'Itt annyit kell tenni, hogy elfogad/accept, és visszakapom a vételárat? Erre kattintással lezárul a dolog, bankszámlára visszakerül a pénz?
Elnézését, ha nagyon láma, mentség, hogy első. -
-
Topikgazda
válasz juhlaci #22112 üzenetére
Ez így valóban használhatatlan, de azért arra is számolj, hogy az AliExpress azt fogja mondani, hogy visszaküldés után a a csere vagy pénz vissza. A postaköltsége ennek a terméknek még idén feladva 7610 Ft.
Az eladó azt írja, hogy 1 hónapon belül történik vele valami akkor cseréli újra és fizeti a visszaküldés költségét. -
busman
addikt
Sziasztok! Történt meg már valakivel, hogy minden ok nélkül tiltották a fiókját? Mit lehet ezügyben tenni?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Met
nagyúr
Sziasztok!
Rendelte megy ilyen banánszeletelőt.
Meg is jött csak az a baj hogy ahogy "vagdosok" a műanyagba is belevág és a pengén szépen ott a sárga sorja.
Próbáltam hogy kb. 10 percig vagdostam a semmit hogy hátha lekopik de utána is sorjázott.25.-én írtam az eladónak (open dispute), leírtam mi a gond, csatoltam képet.
Másnap válaszolt hogy hétvége, ennyi meg annyi a szállítási idő és ha gondom van írjak másnap.
Még aznap írtam hogy semmi gond, leírtam korábban hogy mi a probléma meg ott a kép.
27.-én jött a levél hogy Seller has extended Purchase Protection for you.
28.-án megint írtam neki hogy mi a helyzet, azóta csönd.
12.03.-án megint írtam neki azt amit először és újra csatoltam a képet.
Meddig mehet ez így?"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
ALI77
újonc
Tisztelet mindenkinek!
Első ilyen rendelésem, ahol ilyet tapasztaltam, hogy a vásárló védelem az általános 60. nap előtt lejárt, volna. Amikor rákérdeztem az eladónál, hogy miért is jár le a rendelést követő 30 napon, mikor termék még sehol, automatikusan hosszabbított 15 nappal. A hosszabbított vásárlóvédelmet követően a rendelés státusz átváltott "Order Completed" státuszba miközben a csomagkövetés a "The item has arrived in the country of destination" lépcsőnél jár. A TN a 17track oldalon követhető. A Magyar posta oldalán nem látni semmit, pedig más terméknél ennyi idő után már rég látszani szokott. Az eladó csak annyit írt van 15 napom, leírta amit a 17track szerint utolsó eseményként én is látok, és ha kell még hosszabbít. Vásárlóvédelem még ketyeg, de kérdés az lenne, hogy erre nyissak most Disput-ot vagy várjak?
-
juhlaci
tag
válasz juhlaci #22115 üzenetére
Most kérdezte az eladó, hogy a CAR DVR normálisan működik? Én pedig írom neki. Nem működik! Törött. A posta költség vissza 29$. Az új tükör 27.99 $. /// Kíváncsi leszek mi fog belőle kisülni. Még van 48 nap a zárásig addig levelezünk, Az árú megérkezésre nem kattintottam.
Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"
-
Topikgazda
válasz juhlaci #22126 üzenetére
Annyit azért vegyél figyelembe, hogy ha te nem jelezted azt hogy megérkezett, ezért az eladó még nem rendelkezik a pénzzel, az AliExpressnél van.
A vásárlók felé előírt egyik szabály az, hogy a megérkezést leigazolja és ha gond van a termékkel akkor 15 napon belül dispute-t indít.
Ha én eladó lennék, biztos jelezném az AliExpressnek, hogy ugyan reklamál a vevő, igaza is van, de nem tartja be a szabályokat és amíg ő nem kapja meg a pénzt az AliExpress-től, nem kíván semmit sem tenni, mert sem a cserét nem tudja addig rendezni, sem a a pénz nem jár vissza, amíg a hibás termék nincs nála.A fogyasztóvédelmi szabályok nálunk szerint nálunk is csak akkor kapsz másikat vagy pénzt vissza ha visszajuttatod a hibás terméket a kereskedőnek. Itt sem működik másképp.
Ami ez a számláló mutat az lenne meg nem érkezési vásárlói védelem: Your order will be closed in: 42 days 2 hours 57 minutes.
Maga a vásárlási folyamat befejeződik akkor, amikor kézhez vesszük a terméket, a logikus következtetés az, hogy akkor a Your order will be closed teljesül.
Ezért kell leigazolni.[ Szerkesztve ]
-
juhlaci
tag
Próbálja először a Dvr gépet.
Ha a Dvr gép normálisan működik, küldhetünk Önnek üveglapot vagy visszatérítést
egy részét pénz. A válaszom az volt, hogy küldje az üveglapot (ill. tükröt) . A vitát pedig akkor zárom le ha megérkezik. Mit csináljak, ha kéri, hogy zárjam le a vitát? Lehet ezt hosszabbítani, ha belép az ALI?Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"
-
juhlaci
tag
Szét tudtam pattintani csak ha így nem bírta a szállítást akkor az 1.5 mm es tükröt szólóba, hogy tudja becsomagolni. A LED kijelző nem sérült szerencsére de így nem az igazi. Köszönöm a Topik gazdának is, akkor most már csak bízzak, hogy el fogja küldeni. JAAAAA majd elfelejtettem ezt az üzenetváltás nem a Nyílt vitában írtuk le hanem síma üzenetben mert tegnap azért én több üzenetben elküldtem neki a nem tetszésem. A Vitára még nem válaszolt, akkor mit javasoltok.
[ Szerkesztve ]
Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"
-
Turbobacsi
senior tag
helyzetjelentés: 12 db 11.11-es rendelésből már csak 4 van úton
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
tgabe25
tag
Üdv!
Korábban írtam van egy 80 dolláros csomagom Ali-ról. Kaptam az sms-t a dhl-től, hogy vámkezelésre kérik az adatokat. Nos ha jól számolom akkor 5990 vámkezelés plusz 80*dollárárfolyam azaz kb az is 6 ezer fele lesz és ennyit kell majd fizetnem(kb összesen 12k?)? Mennyi idő szokott lenni az adatok beérkezéséhez képest a kiszállítás? Illetve trackingnél a magyar posta van megadva, azaz ha átmegy a vámon utána a posta hozza mint hagyományos postain maradó csomagot?
Lehet volt már ezekre válasz de akármennyit görgettem vissza nem találtam, és a leírások alapján ennyit tudtam összehozni, első vámolásos csomagom lesz így tapasztalatlan vagyok ilyen esetekben.
Aki legény éjjel, legyen nappal is éjjel, de aki éjjel éjszaka nappal is legyen az.
-
Topikgazda
válasz tgabe25 #22138 üzenetére
Ha a DHL-től kaptad az sms-t akkor ők fogják rendezni az átadásig a dolgot. Az 2-3 nap.
Itt a Posta nem jön szóba.
Ha összesen 80 $-t fizettél, akkor úgy 21140 Ft a vámérték, az áfa 5079 Ft, erre akkor még a kezelési költség, így kb 11700 Ft-ra számolj amit kézbesítéskor fizetsz nekik.
Azt megadták, hogy hova és mit küldjél be? A DHL vámkezelési nyomtatvány linkje is az Összefoglalóban a Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél.[ Szerkesztve ]
-
tgabe25
tag
Kevertem egy másik csomagommal, tényleg DHL hozza akkor kb jól számoltam, köszönöm a választ, nagyon segítőkész Topikgazda vagy Egyenlőre csak az első sms-t kaptam amiben az állt, hogy írjak az e-mail címükre az általuk megadott tárggyal és az e-mail címemből látván küldik a tájékoztatást a vámkezeléssel kapcsolatban.
Aki legény éjjel, legyen nappal is éjjel, de aki éjjel éjszaka nappal is legyen az.
-
kippedli
tag
Sziasztok. Elég sok csomagom vámolták már meg így már van tapasztalatom vámmal, legnagyobb csomag kb 700usd volt, kifizettem a áfát plusz postai díjat és kész. Most viszont rendeltem egy csomagot DHL-el és kb 4000usd. Valami fog változni?
-
juhlaci
tag
A kicsi kínai ezt írta a törött tükör postázással kapcsolatban E-ACE KÍNA: Hello, barát
Ez az új nyomon követési számot a megrendelés: RG694863233CN.
Küldünk ki a csomagot a két nap
Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"
-
tukko1
aktív tag
Sziasztok! Létezik valami féle aliexpresses ajándék kártya? Ajándékba szeretném adni? Az is jó ha valami féle kód!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...