- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flyte33
tag
Nagyon szepen koszonom a segitseget.Meg annyit szeretnek kerdezni,van egy erdekesseg amit nem ertek,en rendeltem kb 5 eu ertekben ,en videken lakom es lejott ide a postara de tudok olyat akinek nagyobb erteke volt es az nem jott le ide hanem egy nagyobb varosba,es erte kellett menni.Miert van ez nem tudod?(vajon azert mert dragabb dolgot vett)
[ Szerkesztve ]
-
baandii
senior tag
sziasztok,
a RB441484675SG követési számú termékem 20-án "célországban feldolgozva" státuszt kapott...már túl vagyok egy jópár rendelésen de ezután az állapot után 1-2 napon belül mindig "belföldi feldolgozásra továbbítva" állapotra váltott a rendelésem de most már 6 nap eltelt és semmi infó...ez miért lehet...
[ Szerkesztve ]
-
-
Dzsabba
aktív tag
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Rendeltem az aliexpress-ről egy lcd kijelzőt,de nem működik az érintőpanelja ezért indítottam egy vitát.
Az eladó mindenáron azt akarta hogy küldjem vissza nekik és utána visszaadják a pénzemet.
Végül elég sok levelezés után az eladó elfogadta kérelmemet."AliExpress' Proposal
Proposal: Return goods & refund US $ 23.03Seller accepted proposal"
Azt akarom kérdezni,hogy a Return goods az még is csak az áru visszaküldését jelenti vagy valami mást és ezt elfogadva egyszerűen visszautalják pénzemet?
-
Topikgazda
válasz Dzsabba #22811 üzenetére
Termék vissza küldése és azután visszatérítés. Ha megkapja az eladó ezt leigazolja az AliExpress felé és azután megkapod a pénzt.
Neked meg kell majd adnod egy nyomkövetési számot amivel tudják ellenőrizni.
A visszaküldés Kínába úgy 3610 Ft ha 500 g-ig belefér, 1000 g-ig akkor meg 5490 Ft. Kb 14,5 $ és 22 $ -
Madycsa
tag
Sajnos ott nincs lehetőség, csak tracking beírására. Úgy érzem egyébként, hogy az indítás címét nézték csak meg az alinál ("Return goods & refund") és nyomták is a sablon levelet a tracking-ről.
Hiába voltak ott képek, hogy én mit választottam és a kínai mivel küldte, hiába volt leírva, hogy mi történt és bemásolva még a levelezés is. -
kuksa90
őstag
válasz Flyte33 #22807 üzenetére
Nincs összefüggés, ez a magyar királyi posta tulajdonsága. Nekem is több vitám volt velük, mert ugye a kézbesítés ki van fizetve. Nem a levélszekrényesítés, nem a szomszédosítás, nem a csicskáztatás. Párszor felhívtam a helyi postát, hogy én nem megyek a csomagért - vagy kézbesítik (ahogy azt vállalták), vagy küldjék vissza... Ma már rend van, jönnek a csomagok rendesen.
»» Redmi Note 13 ProPlus5G 12/512««»» MI 8 PRO 8/128 EUdev 20.9.4««
-
Flashget
félisten
11.11. rendelesem nem kaptam meg igy a penzt kaptam vissza.
tegnap egy postai ertesito vart itthon kulfoldi csomagrol.Realme GT Master Edition
-
1amarr
tag
Sziasztok! Elég régóta nyomom az 'expresszt, de ilyesmivel még nem volt dolgom. Ti mit tennétek?
Nov. 27-én rendeltem valamit egy eladótól, tracking nélkül. Feladta a csomagot, viszont azt követően nem sokkal meghosszabbította a 60 napos buyer protectiont 100 napra. Időközben eltelt a 60 nap, és a csomag még mindig nem jött meg. A termék oldalán az áll, hogy full refund, ha 60 napon belül nincs itt.
Erre hivatkozva nyitottam is egy dispute-ot, hiszen a vásárláskor ezeket a feltételeket fogadtam el, gondoltam
az érvényben marad, hiába módosítja a protectiont 60 napra. Válaszul üzenetben kér, hogy cancel-eljem a dispute-ot (szándékosan nem magyarítok, hogy egyértelmű legyen), és várjak még két hetet, aztán ha akkor
sincs itt, refundol vagy újra shippingel.Jól gondolom, hogy ne vonjam vissza dispute-ot, hiszen akkor később nem tudom újranyitni, és így semmi sem fogja kötni őt arra, hogy valaha is refundoljon vagy újraküldje a csomagot? Azt sem szeretném, ha még 40 napig kéne várnom csak azért, hogy utána történjen valami, hiszen több, mint 3 hónap pénz és áru nélkül nemigen lenne kedvemre. A kínai újév is közeleg, akkor méginkább nehézkes lesz a kommunikáció.
Mit tegyek, ill. mit fog most tenni az Aliexpress?
-
Topikgazda
válasz 1amarr #22819 üzenetére
Írtuk az Összefoglalóban, amíg él a vásárlói védelem és Cancel a dispute-ra akkor nyitható másik.
Az Aliexpress döntése az lenne hogy várj, mert szállítás alatt van. Ha ez döntés, akkor már ebben a témában nem nyithatsz.
A kommunikáció legfeljebb 1 hétre nem működne, bár van olyan aki felügyeli ez alatt az AliExpress fiókját. -
Flashget
félisten
válasz Flashget #22815 üzenetére
ez mar egy bohozat vagy a csomag van elatkozva
elbattyogtam a postara atvenni az elveszetnek hit csomagot. A holgy kisvartatva jon vissza kezeben az ertesitovel es hulyesegeket kerdez, olyanokat ami az ertesiton szerepel (mikor volt a ladaban stb) mert nem talaljak a visszavitt csomagok kozott. Felhivjak a postast aki tegnap hozta ki a csomagot elmondja kis szurke csomag eppen csak nem fert bele a levelszekrenybe.
30 perc elteltevel kozlik nem talaljak a csomagot es csak hetfon tudnak az ugyben lepni amikor mindenki benn lesz (kezbesito, atvevo, beiro,raktaros,takaritono stb.) es felhivnak mikor viheti a kocsi..mondtam 17:00-tol..mar amennyiben nem kuldtek vissza kinabaRealme GT Master Edition
-
Madycsa
tag
válasz Madycsa #22813 üzenetére
Sziasztok!
Erre esetleg van valakinek még valami ötlete? Ma ha nem adom nekik a track számot, megszüntetik az eljárást, a eladó javára döntve. Nyilván elvi kérdés ez. Meg ezek után, hogy vásároljon nyugodtan az ember, ha az ali is így bírálja el a dolgokat. Gondol egyet az eladó, rátesz a költségekre és ez így lesz jól?
-
RBJ
addikt
Rendeltem egy ilyen lámpát.
Úgy gondoltam van itthon egy használaton kívüli 18650 cellám hát legyen egy vakító zseblámpám.
Bas,,,,,k működni a cellával. az adott adapterrel amibe 3 db AAA megyen világít.
Most vagy a cella vagy a lámpa nyomizik vagy nem tudom.
Elvileg a cella hibátlan a litokalla feltölti rendesen, nem mutat hibát. Mi lehet a gond?
A cella régen egy tejesdoboz powerbankból lett aplikálva.Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
Madycsa
tag
-
Topikgazda
válasz Madycsa #22830 üzenetére
Ha a return goods cancel akkor legfeljebb a megkapott terméken kell kifogást találni.
Azért nem világos a mostani hozzáállásuk, mert a nyomkövetési számot akkor írja, ha az eladó elfogadta a visszaküldést, ez nálad nem történt meg.
Arról nem is beszélve, hogy ez nem kellene hogy visszaküldéses dispute legyen.
Elméletben két lehetőség van.
1.Beírod azt a számot amit ő adott meg eredetileg, ha ez alapján elutasítják, akkor fellebbezni a döntés ellen.
2.Lezárni ezt és minőségi kifogás keretében új dispute és annyit visszakérni amivel többet fizettél.Nem vagy kiszolgáltatva.
Nagyon ritka ez a technikai hiba, hogy megjelenik a szállítási költség egy ingyenes szállításúnál, bár erre mondhatják, hogy lehetett látni, akkor minek fizette ki.
Itt nem volt tisztességes az eladó, hiszen tudta, hogy ingyenes a szállítással volt meghírdetve, nem volt más opció, önként kezdeményezhette volna a különbség visszaadását és azután majd lerendezte volna a z AliExpress-el a hiba miatti esetleges kárát.[ Szerkesztve ]
-
-
Madycsa
tag
Köszi! Megtaláltam közben, hogy elfogadta a visszaküldést. Jó, hogy elfogadta, hiszen a 6 dollár helyett kevesebb mint egyet kellene visszafizetnie. Arról ugye nem is beszélve. hogy mint ahogy írod, ez nem visszaküldéses dispute. Mondjuk az ali hozzáállása sem tetszik. Láthatják a képeken, hogy mi a probléma és le is lett írva nekik érthetően.
A 2. lehetőség tűnik nekem rokonszenvesebbnek. Lehet még elszórakozok vele. -
Topikgazda
Most viszont én jártam úgy , hogy megvettem ezt akkor 4,22 $ volt. Egy terrárium fűtőlap
Kaptam nyomkövetési számot is, tegnap megjött a nevemre szól és stimmel a szám.Kibontva nem egészen értettem, hogy mikor rendeltem meg ezt, mert ez volt a csomagban. Ennyiért árusítja 6.17 $. Mágneses szúnyogháló ajtóra
Nagyobb értékű mint amit fizettem, de nem igazán melegíti a jószágokat, a szúnyogoktól meg nem kell védeni a terrárium lakóit.
Bár ez is használható az eredeti funkciójában, mert ajtóm is van.
Mit csináljak ezzel a kínai jó asszonnyal?
Dispute? Küldjem vissza 3000 Ft-ért az 1540 Ft-os téves csomagot, hogy megkapjam 35 nap múlva az 1000 Ft-os fűtőlapot?
No ez az amikor hagyni kell a francba, csak írni neki, hogy hát bizony ez nem csillagos 5-ös, vagy 5 csillag?[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
Nem érintkezik az akku. Ha teljesen lapos pozitív pólusú, szoktak rátenni egy pici mágnest.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Breki
veterán
Ez amit írtam korábban.
Az alis nyomkövetés és a másik továbbra is azt látja
Arrival at Destination Post (Country: HU) ez pont az első reklamációm után jelent meg.
Akivel együtt rendeltük ugyanezen az eladótól ugyanazt már rég megkapta a refundot.
Annyi a különbség köztünk, hogy én magam hosszabítottam a vásárlói védelmet nála az eladó kérvényezte ezt.Ali döntése mindig az, hogy várjak 10 napokat kb annyi időközönként kapok ilyen levelet tőlük.
Mit lehet tenni, hogy nekem is megítéljék végre? Ez 11.11-i rendelés látható, hogy már nem nagyon fog megérkezni. Az segíthet, ha a másik ugyanilyen úgy megítélésére hivatkozom esetleg képekkel, vagy mi mást lehet tenni ilyenkor?
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Az értékelésbe berakott képet, ha rossz kép került fel, ki lehet törölni valahogy?
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #22845 üzenetére
Az zavart meg hogy teljesen egyeznek a bejegyzések, ami azért nem valószínű két külömböző nyomkövetési szám esetén.
De elnézést kérekDestination country : Hungary
2017-11-22 11:10 Célországba elküldve / Item sent abroad
2017-11-21 13:50 Célországba elküldve / Item sent abroadOrigin country : Singapore
2018-01-13 12:09 Arrival at Destination Post (Country: HU)
2017-11-21 12:50 Despatched to overseas (Country code: HU)
2017-11-20 16:02 Despatched to overseas (Country code: CZ)Ez tied:
Célország : Magyarország
2017-11-22 11:10 Célországba elküldve / Item sent abroad
2017-11-21 13:50 Célországba elküldve / Item sent abroadSzármazási ország : Szingapúr
2018-01-13 12:09 Arrival at Destination Post (Country: HU)
2017-11-21 12:50 Despatched to overseas (Country code: HU)
2017-11-20 16:02 Despatched to overseas (Country code: CZ)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával