Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    Sziasztok!

    Egy elég érdekes helyzet állt elő. Van egy Acer Aspire One netbook, amiben a HDD 33%-os kondíciót mutat, rendszer használata esetén BSOD és adatvesztés fordult elő, ghostolni a HDD-t már nem is lehet.

    100km-re BP-től vettük a notit, ezért is örültem a háztól házig garanciának. Eredeti dobozában, a garanciafüzetet ott kinyitva, ahol lepecsételte a kereskedő és ahhoz az oldalhoz a számlamásolatot betéve küldtem meg a cseh központba, töltővel, kábellel mindennel. Kb 5 nap elteltével jött a válasz, hogy árajánlatot tudnak adni a HDD cserére, ami 32.000Ft-ba fájna (320-as Toshiba hDD). Az árajánlatban az szerepelt, hogy az eredeti garanciafüzet nem lett megküldve, ezért nem garanciális a javítás.

    Természetesen az ajánlatot nem fogadtam el, és megírtam hogy márpedig én a dobozba beletettem a garanciapapírt, azt is megírtam hogy pontosan azon az oldalon volt kinyitva, ahol lepecsételték a garanciát, ill mivel 2012.novemberében vettük, így erre már 2 év garancia van.

    Szerintetek megcsinálják azt, hogy letagadják hogy a garanciafüzetet elküldtem, s így akarnak kierőszakolni belőlem pénzt?

    Sajnos voltam olyan hülye, hogy a garanciafüzetet nem másoltam le előtte, csak az eredeti számlát, ami amúgy nálunk is van.

Új hozzászólás Aktív témák