Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Dyingsoul #12891 üzenetére

    Persze nem a fejlesztők erőltették ki a Vive Pro-t, hanem a HTC célozza be őket (aztán vagy bejön, vagy nem).
    A tartalomfejlesztésnél nem csak programozás zajlik, a 75% általában olyan kreatív munka, amit a cégen belül egységes hardveren végeznek. Csak a tesztelés és a bugfix megy a célhardveren, a többihez szabvány fejlesztő eszközt használnak. Azaz ha mondjuk a cég megcélozza a PSVR-t, SteamVR-t, WMR-t és Oculust, attól még a modellezők, pályaszerkesztők stb. jó eséllyel Vive-al dolgoznak és csak a portolás felelősei tesztelik az adott célhardvert.
    Néhány WMR headset felbontása viszont 1440-re nőt, így a tartalomgyártóknak el kellett dönteniük, hogy ha támogatni akarják a nagyobb felbontást a kreatív munkafolyamatban, akkor váltanak-e a kisebb felbontású Vive-ról valami másra, mert a kreatívoknak mindig a lehető a legjobb felbontáson kell dolgozniuk, hogy pl. kiszúrják a textúra hibákat, stb.
    A HTC - feltehetően - erre reagált a Vive Pro-val: most 880EUR-ért a cégek upgradelhetik a HMD-t, míg minden más kompatibilis marad a már kiépített fejlesztő környezettel, így nem kezdenek el más ökoszisztémában gondolkodni.
    A kezdő ár pont azért magas, mert céges szinten nem elsődleges szempont a hardver ára. Aztán amikor a tartalomfejlesztők többsége már upgradelt, érdemes lesz árat csökkenteni, hogy a konzumer piacról se szoruljanak ki (annyira).

Új hozzászólás Aktív témák