- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nyomtató topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
ph Úgy fest, hogy a 27 hüvelykes, Agon szériás képernyő be fog férni a 100 000 forintos összeghatár alá.
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Komplikato #8916 üzenetére
"Mic and camera aren't supported, the software is unreliable, the included router is way underpowered, support is non-existant, they are fucking everyone that bought v1 by not supporting it anymore."
Aki korán támogatta őket és vásárolt (v1-et), azok fel is fordulhatnak a TPCAST részéről...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz kiskuplung #9015 üzenetére
félek hogy csak egy új epizód lesz, pedig én fizetnék is még vagy 100-ért zseniális játék De persze azért nagyon örülök
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz tobias88888 #9024 üzenetére
Ne felejtsd el a kalapot szivar + kalap ftw
Nekem az egyik legkellemesebb vr élményem (sőt az utóbbi időkben játékélményem) volt, amikor a tengeralattjáróban kellett túlélni, miközben munkatárs ott ült és élvezettel nézte ahogy ügyetlenkedek. Nálam a "kíváncsi vagyok hogy meg lehet-e csinálni" dolgot a purhabbal kifújt gránátok hozta Eszembe jutott hogy mi lenne, ha... és működött
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Dyingsoul #9029 üzenetére
"Copy and paste from what I wrote on reddit:
First off, I never played the pancake version (as the developer jokingly put it) of the game but my first hour was incredible fun. The game is super beautiful (maybe the best looking VR game I played yet, even compared to Robo Recall or Lone Echo), the atmosphere is fantastic (and VR adds a lot to the titles immersion) and the first few puzzles were fun and engaging.
What blew me away though was the option menu of all things, because it is one that is truly worthy of a PC AAA title instead of a PC VR AAA title. Nothing comes close to how polished it feels (except the scroll bars); no Steam VR indie title and no Oculus Studio release. There is an auto detect functionality for the performance stuff, individual presets for GPU performance, VRAM and CPU performance as well as a few dozen options in each category with everything from Ambient Occlusion, the number of internal sound channels, multiple shadow implementations, the ability to switch sound API and so forth. And of course the game supports MSAA (up to 8) as well as allows to set render scale in game. Take that blurry as ♥♥♥♥ Obduction as well as all those titles that make me use third party tools (Oculus Tray Tool or Open VR Advance Settings) to set render scale.
All of those take effect immediately and if the renderer needs to restart it does so on its own within a few seconds and w/o you loosing your progress. And this is even true for the ingame (!) option to switch between Steam VR and Oculus SDK (performance seems on par as expected btw...). Take that Bridge Crew and Arizona Sunshine!
When it comes to locomotion, the game supports everything from full locomotion, teleport and blink. Not only that of course, you have a few additional comfort and immersive options. Want full locomotion but something more comfortable? Turn on a reducing FOV while moving (of course you can adjust its level to your liking). Don't have a Rift 360 setup or not enough space to turn around? How about snap turning. Want smooth rotation, they got you covered. And of course, full locomotion is per default controller bound like Onward (take that Mage's Tale), but you can also choose to have it bound to your head direction or play space based (no idea, haven't tried it).
What adds a lot to the graphic is the existence of not only multiple post process color profiles (I use vivid) but also contrast, brightness, saturation and gamma sliders! Oh god, I can't even start to express how much I missed a higher contrast picture in VR, especially (but certainly not limited) for games that I played already on my monitor before (like iRacing). Why the ♥♥♥♥ have both Oculus and Valve decided for us that something like that is not needed in VR? Any theoretical possibility to fine tune a games visuals exactly thanks to knowing what VR headset an users has (and the lack of ambient light) never came to fruition and with most games these days being multi platform and a lot more Steam VR headsets coming out in the near future (actually Windows MR released today IIRC) its doubtful that this will ever happen. None of that accounts for player preference anyway. I prefer more saturation and a bit crushed shadows a lot no matter how much the developer fine tunes the composition for a Rift headset (not even mentioning differences in OLED panels).
What is the point of this post? Not completely sure. Probably just to make people aware that Talos Principle is really polished and a cry towards Oculus, Valve and individual game developers to remember that PC players actually value options and customization."
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz kiskuplung #9051 üzenetére
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz kiskuplung #9118 üzenetére
Egyszerűbb mozdulatokat az IMU még tud követni egy bizonyos szintig. De pl már azt, hogy a csípődnél mennyire nyúlsz magad mellé vagy kicsit mögé (mert pl az öveden több dolog is van), már korán sem biztos hogy tudja pontosan. IMU a riftben és a vive-ban is van, a külső kamerákkal ezeknek az adatai vannak pontosítva és kordában tartva (mert önmagában az imu hajlamos elmászni)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Pitti11 #9130 üzenetére
"De a nagy cégekhez ne hasonlítsuk."
Pontosan ezt tetted a #9121-ben, amikor az oculus kickstarterjéhez hasonlítottad, miközben tisztában lehettél azzal, hogy azokat a számokat még a vr hype hiányában/kezdetekor érte el, míg a kínai cég már akkor, amikor a consumer vr már egy létező dolog, és így-úgy szállnak be a cégek."de olyan lehúzást sem érdemel amit itt olvasok már másfél hónapja."
Nincs itt nagy lehúzás. Tények közlése van. Leírtuk hogy a nagyobb fov nem mindig jó, a jócskán nagyobb felbontás nem eredményez jócskán jobb képminőséget, sőt még különösebbe jót sem. A szoftveres rész pedig jelenleg még elég nagyrészt csak ígéret.Helyén kezeljük az információkat, figyelembe vesszük a jó és rossz híreket, tapasztalatokat is, nem vakít el minket az, hogy úr isten 8k meg nagy fov.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz prime77 #10021 üzenetére
Az élmény maga más. Nehéz olyannak elmagyarázni, aki nem próbálta, de talán úgy lehet, hogy moziban sem látod a vetítőgép natív felbontását, ettől függetlenül a legtöbb ember nem tartja csúnyának a képet.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz prime77 #10026 üzenetére
1: a linkedhez jogosultság kell, neked persze van, nekünk nincs.
2: hsz írásakor lent van egy olyan gomb, hogy LINK. Ezzel beilleszthetsz linket, pl
[link]
vagy
http://113.imagebam.com/temporarylink/8NFvp_C3Yj_Ih9IqjQoNJg/1511199160/43897/438964298/Spartacus.1960.REMASTERED.BluRay.720p.x264.Ganool.ag_s.jpgde ettől nekünk még nem lesz jogunk, szóval valami share alatti link megosztást keress, ha azt akarod hogy lássuk, vagy fel kell töltened valami megfelelő helyre, pl a ph saját képfeltöltőjére, vagy imgurra.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
VR-ra tervezni kell a játékokat. Nem csak annyi a lényeg hogy a szemüvegen megjelenjen a kép, vagy hogy a kézi kontrollerrel célozni lehessen, hanem mindent, a mozgástól a játékmenetig mindent a vr-nak kell alávetni, és annak megfelelően tervezni. Utólagos vr max a szimulátorokban működik.
Szvsz legjobb vr témájú előadások:
Jesse Schell - Making Great VR: Lessons Learned from I Expect You To DiePatrick Harris - Game Design Un-Rules: Examining Design Failures in Time Machine VR
Mindkettő remek, az első inkább arról beszél hogy milyen szabályokat kell betartani hogy jó legyen a vr élmény, a második pedig arról, hogy milyen alap design elképzelések sem működnek vr-ban, amiről az emberek úgy gondolnák hogy működik (pl az első: célkereszt)
Ajánlott mindkettő megnézése, szerintem nagyon érdekes és tanulságos. És vicces
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Aha, persze... két fresnel lencse, két kijelző, fülhallgató, borítás, váz, stb. Két kamera tokkal vonóval. Két touch kontroller. Csomagolás, logisztika, szállítás, kutatás/fejlesztés, játékfejlesztők támogatása, marketing, szoftverfejlesztés és támogatás... 50 dollárból. És persze még minimum annyi profit, amivel vissza lehet hozni a befektetett pénzeket (még ha 50 dollárnyi profitot erre is allokálunk, hányat kell eladni, hogy a milliárdok megtérüljenek?), sőt több, hogy fizetni lehessen a következő generáció kutatását és fejlesztését.
Nem kicsit vagy eltévedve. Az usa-ban 25-35 dollár egy fejlesztő órabére. És nekik van egy pár. Céges szinten egy low és evidens minibug kijavítása jóval több mint 50 dollár költség.
"Csak az után lett drága "kis szériában a gyártás", hogy megvette a multicég 2 milliárdért..."
Meg hogy bejött párszáz új fejlesztő, nem bugyiműanyagból kezdték gyártani a nem pofonegyszerű lencsés nem gyári note3-as kijelzőt tartalmazó tényleges terméket, nem pedig csak egy összedobott devkitet. Ami mögé kell marketingtől supportig és jóval nagyobb logisztikáig sok egyebet tenni, amit kis kickstarter cégként nem kellett...[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a gyártási ár idővel csökken, a csomagoláson is sokat spóroltak, nincs már gamepad, távirányító. Tehát az ár csökkenhetett. Igen, lentebb adtak a profitból is, ami a milliárdos felvásárlást kompenzálta volna egy adott távban.
"Zuckerberg most a saját pénzéből meg vagyonából "
Zuckerberg aligha, a facebook mint cég viszont jóval nagyobb befolyással, pénzmennyiséggel és hatással bír mint zuck egymagában."mert az egészet kinában szerelik össze minden kínai a rift-ben"
Látom nem tudsz túllépni azon, hogy nem csak annyi a költség, amennyiért egy kínai munkás összerakja, és nem csak a kínai munkás dolgozik a terméken. Egy termék nem csak a hardver nettó árának összege. Ha annyiért adnád, olyan szinten gyorsan csődöt jelenthetnél, hogy arra nem lenne időd, hogy beadj egy csődvédelmet.Voltak már cikkek erről, pusztán a szemüveg hardvere olyan 200 dollár volt, nem számolva a fresnel lencsével. Ez a vezérlő, a kijelző, az összeszerelés. A szemüveg hardvere minusz a lencse, aminek az áráról nem tudunk. [link]
Csak a két kijelző több, mint amit te komplett árnak haluztál.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
És a fele hol van ettől az állításodtól?
"Ha 300-ért adnák még úgy is lenne rajta nekik 250 dollár haszon legalább, mert megeszem a kalapom ha nagy mennyiségnél többe kerülne előállítani ezt a cuccot 50 dollárnál."
egy 70 ezres monitort messze nagyobb számban gyártanak, arról nem is beszélve, mennyi közös alkatrésze van az adott cég többi monitorával. A facebook tippelj hányféle vr szemüveget gyárt hogy oszoljanak a költségek, vagy hányféle monitort. Eleve hány darab fogy el riftből évente, és hány monitor pl az acernél.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
" hogy végig a megjelenés pillanatáig 300 dollárt mondtak, hogy annyiba fog kerülni?"
Nem, nem mondták. A 300 dollár egy korai szám volt, utána pedig ők SEMMIT sem mondtak az árról kb a dk2 megjelenése utántól. A hozzád hasonló emberek kezdték azonnal készpénznek venni az évekkel ezelőtti ígéretet, amikor még nagyon nem arról a termékről volt szó, ami végül kijött, mert nagyon nem azt a komplexitást gondolták a feladatról. Mit gondolsz, miért volt a DK1 olyan, amilyen? Mert azt hitte Luckey is, hogy elég annyit csinálni, hogy rányom egy kijelzőt két lencsével a fejedre, és kész is vagyunk, lehet besöpörni a pénzeket (és ugye az első dk1 is 300 dollár volt, úgy hogy tizedannyi dolog nem volt benne, mint amit most a cv1-el szemben lobogtatsz). Meg lett mondva, hogy ha dönteni kell aközött hogy a lehető legolcsóbb megoldást válasszák, amivel messze nem lesz jó az élmény, vagy azt, ami valamivel drágább, de minőségi ugrás, akkor az utóbbit fogják választani, mert ha szart tesznek ki az asztalra, akkor senki sem fog hinni a vr jövőjében.Kaptál tőlem egy listát, hogy az elemek alsóhangon mibe kerülnek csak a szemüvegben, a lencse kivételével, ez már jócskán több, mint amit te szövegeltél. Az egyedi lencse pedig elhiheted legalább akkora tétel, mint a kijelző. Ebből látszik, hogy még akkor sem lenne igazad, ha csak a tiszta hardver árát néznénk, de azt már végképp nem vagy képes felfogni, hogy nem csak a nyersanyag költségbe kerül egy termék polcra tétele.
Egyébként még annyit tennék hozzá, hogy oké, tegyük fel hogy az Oculus csúnya gonosz módon túlárazva adta ki a termékét. De a vetélytársa is? Sőt ők még drágábban? Sőt ők nem is tudtak annyit csökkenteni mint az Oculusék? Ha egycsapásra meg akarták volna verni az "ellenséget", nem adhatták volna mondjuk egyből 500 dollárért a vive-ot? 400-ért? Elvégre azt fantáziálod hogy elképesztő mennyiségű haszon van ezeken, minden bizonnyal nagyot lehetett volna kaszálni és azonnal kiütni a nyeregből a vetélytársat, ha jelentősen alámondanak az árnak. De valahogy a Valve/HTC-nek sem sikerült olcsóbban kiadnia. Pedig ők aztán egyszer sem mondtak árat.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Amúgy ha már anyagköltségen lovaglás, érdemes utánaolvasni a magyar Feel Flux játéknak, ami a Lens törvényt kihasználó kis kézi játék fém csőből és egy golyóból, alu cső esetén 13, réz esetén olyan 25 ezerből. Anno egy interjúban elmondták, hogy baromi sokat számít, hogy pl olyan cső kell-e neked, amiből már így is tömegével gyártanak, vagy pl 1,5 mm-rel vastagabb, mert akkor már hirtelen 100x-os is lehet az ára, mert egyedileg kell neked gyártatni. Nézték hogy vastagabbat esetleg leforgácsolni a kellő méretűre, de az meg nagyon pénz, idő és szakember igényes. Meg hogy innentől már mondjuk minimum 50 méternyit kell gyártatni, mert annál kevesebbért nem állítják át a gépeket sem, nekik meg ugye el is kell mindent tudni adni. Közvetlenül tőlük is lehet ugyan rendelni, nekik az a legprofitábilisabb, de ez a profit csökken, ahogy több és több middle man jön a képbe. Illetve a nyersanyagárak világpiaci ingadozása baromira befolyásolja a költségeiket, mert a költség 40%-a tisztán csak a nyersanyag.
Szóval ugyanez van a fresnel lencse kapcsán is. Ha pont ilyet gyártanak, megúszható töredékáron. De mivel várhatóan egyedi lencse kell, ezért a darabára simán lehet 20-40 dollár is, ami kettő esetében már újabb 40-80 dollárral nagyobb nyersanyag költséget jelent.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nah miután tökönlőtte magát és elvérzett, lehet végre visszatérni a normális témákhoz Szóval azt mondjátok, a High Noon nem rossz?
Illetve reméljük a Fallout VR-t nem szúrja úgy el a Bethedsa mint a doomot ahogy hallom.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Németh Péter #10498 üzenetére
Még a kínaiak sem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mondogasd csak mondogasd. De mi továbbra sem csak az előállítási költségekről beszélünk (bár az is magasabb, mint az általad vizionált 50 dolcsi). A Star Citizent meg felhozni. Végülis helyénvaló, ahhoz sem értesz, ehhez sem értesz
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Nem is tudom, mi a rosszabb, a "scientológusok" mint mi, vagy a mindent (rosszul) tudó őrültek, akik bejárnak minden fórumot, hogy terjesszék a hülyeségeiket. Mi legalább tisztában vagyunk a játék részleteivel, és úgy nyilatkozunk (és nyugi, nem csak szépeket)
Joshi: abban nincs semmi gond hogy meghúztál egy határt, ha van türelmed kivárni, akkor a legtöbb játékot ki lehet fogni a megadott ár alatt. Én meg az a fajta vagyok, aki ha lát valamilyen játékban fantáziát, akkor azt egyből megveszem, vagy támogatom az elkészültét. Nem a Star Citizen az első (vagy utolsó) támogatásom, épp úgy támogattam az Elite Dangerous, Divinity Original Sin 1-2, Wasteland 2, Torment: Tides of Numenera, Shadowrun Returns vagy That Dragon Cancer létrejöttét. És egyikben sem kellett csalódnom. De én ugyanúgy támogatok valós szervezeteket is a mindennapokban. Van egy havi összeghatárom, amit támogatásra fordítok, ezt osztom szét. A Star Citizenre évekkel ezelőtt fizettem be, idén kb 10 dollárt ha kaptak tőlem. Befektetésnek tartom, mert ha elbukik, nem fog különösebben fájni, míg ha a felét megkapom annak, amit mondanak és amit látok, olyan komplexitású játékot fogok kapni, amilyet manapság nem mernek csinálni a nagy vállalatok, mert kockázatos, és mert egy évre rá már a második részt akarnák hozni, mert nekik meg abból van a pénz. Meglátjuk, van tengernyi játék addig is, amivel elszórakozhatok.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz venom8888 #10530 üzenetére
Az Oculus GO stand-alone eszköz lesz, belső snapdragon procival (amennyire tudom). Azt fogja tudni vinni, amit felerőltetsz rá, filmek ha felférnek mehetnek, de pc-s játékot nem fogsz tudni rajta játszani (a stream szerintem nem lesz megoldott)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz bot1978 #10722 üzenetére
Lehet mondogatni hogy annyi pénzük van hogy mindenkinek akár ingyen riftet is osztogathattak volna, de ettől még nem lesz igazad. Adva volt egy termék, amihez adnak ajándékba egy darab példányt pár játékból. Megtehetnék hogy nem adnak egyet sem, de adnak. Megtehetnék hogy minden egyes beregelt emailre engedik unlockolni, és akkor kb senki sem venné meg a játékot legális úton, de nem tették. Szóval adva volt egy darab kupon, amit be lehetett váltani a játékért, ez járt az eredeti, teljes árú touch-hoz. Bevett szokás termékekhez adni játékkódokat (amiket szintúgy egyszer lehet beváltani, pedig ezzel az erővel az nvidia-t sem vinné csődbe, ha tízezerszer is be lehetne váltani a kódot). Ezt más beváltotta. Mivel nem újonnan vetted, hanem használtan, így max az outletnél lehet verni az asztalt hogy miért nem adták hozzá a játékot is, mert az járna neked.
A google earth vr rossz példa, mert az ingyenes, míg a robo recall korán sem az, csak adnak a touch-hoz egy darab kódot.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz -Solt- #10743 üzenetére
Szóval akkor nem jutottunk annál előrébb, hogy a gazdag cégeknek kötelessége lenne minimum ingyen adni korlátlan mennyiségű ajándékot a termékei mellé (sőt azt is ingyen kellene adnia), pusztán azért, mert lehetséges lenne.
Kíváncsi lennék, elvégezné-e a munkáját feleannyiért, ha éppenhogy, de ki tudná húzni belőle egy hónapig.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz kiskuplung #10797 üzenetére
Pedig én nagyon akarnám azt a játékot... De ha a Zenimax csak ki akar cseszni a riftesekkel, akkor magukkal fognak kicseszni, aztán meg megy a sírás hogy nem fogynak a vr játékok.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Akkor az amazon.de-ről rendelt 116 eurós touch valid módja egy harmadik szenzor beszerzésének?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Ha már szimulátor, van valakinek tippje olyan repszimre, ami új gépeket (is) tartalmaz, de nem kell hozzá diploma, mint a DCS-hez? Mert nagy élmény cikázni a völgy fölött, de amíg az oktatóanyag jelentős része arról szól hogy állítsam be ezt a számítógépbe, nyomjam meg azt, meg amazt (miközben pl hotkey-eket nem találtam rá, csak valós, IRL kiválasztást), ja és persze mindig nyomogassak space-t, addig annyira nem megyek ezzel sokkal többre
Én is gondolkodom egy kormányon, mert az egyik célom a vr-ral az volt, hogy hátha kicsit magabiztosabbá tudom magam nevelni vezetés terén (hogy oda tudok figyelni egyszerre több dologra, nem versenyszimek érdekelnek, hanem rendes virtuális közúton való vezetés). Erre amúgy milyen játékok vannak? Én csak ezt a City Car Driving-ot vettem meg, de érdekelne más hasonló játék is
Illetve ha már kontroller. Repszimhez van egy T-16000M + X-65f gázkar kombóm, az arra nekem megfelel amire kell, kormány terén mit célszerű venni? G29 vs 920? nagyobb a garijuk mint a thrustmasternek. Kellene kézi váltó is mellé, de nem szívesen adnék értük 100 felett, ha nem muszáj.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz proci985 #11329 üzenetére
űrszimem van, valami rendes repszimre gondoltam, amiben lehetőleg modern gépek vannak mint a DCS-ben, de nem olyan hardcore (mondjuk 10-20 gombnál nem kell többet nyomogatni)
kormánynál meg a g29-et, g920-at és a thrustmaster t300 rs-t néztem, a fanatec-ek azért ennek a többszörösei általában (meg nekem az már végképp overkill lenne). Nem vagyok fanatikus autós (sőt konkrétan nem szeretem őket), de vr-ban látok benne fantáziát, de ahhoz kormány kell.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Raymond #11333 üzenetére
Ez már barátságosabbnak tűnik, különösen ezen videó alapján, de ebben meg nem hiszem hogy túl sok mindent lehetne csinálni azon túl hogy repülgetsz. Mármint nem tudom, hogy vannak-e küldetések, rendes légi harc akár, stb. A DCS-ben legalább vannak küldetések is.
koanla: tudom hogy kell váltó is, ezért is vonz egy kicsit jobban a logitech, olcsóbb a teljes pakk. G27-tel lehet beljebb lennék, de azt jó ideje nem gyártanak, és így sokéves példányokat lehet csak kifogni (amibe lehet hogy 10, lehet hogy 10 ezer órát tettek bele ). Én meg alapvetően szeretném ha lenne rá gari.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz koanla #11336 üzenetére
29? Van valami lényeges előnye a 920-hoz képest? (azon túl hogy tudom hogy a 920 xbox variáns, a 29 meg ps4). Csak mert az iponon olyan jó 10k körülönbség azért megvolt általában, de most van az egy huszas is.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz -Solt- #11340 üzenetére
A flaming cliff 3-at megvettem hozzá, de annak a tréningjei videók (a többinek legalább valós, általad vezérelt). Azért egy F15-tel a bokrok felett húzni nagy élmény még így is A hotkey beállítások között pedig nem találtam olyanokat, mint pl a futómű, a fegyverek, stb... Ezeket én csak a műszerfalon kattintgatva értem el, de ahhoz meg el kell engednem a botkormányt, hogy az egérhez nyúljak (a balklikket sem tudtam átállítani valami joy gombra, hogy legalább elég legyen ránézni amire akarok és úgy kattintsak, egér nélkül). Ráadásul sok helyen a kattintás mellett még mozgatni is kell az egeret, húzd ki az iránytű peckét, tekerd a megfelelő irányba, majd nyomd vissza... Ugyanez pl a mustangon a kabintető bezárása a tekerővel. Szóval nem egyszerű. Legalábbis nekem. Vakon nyúlva mindig az egérért és billentyűzetért
A kormánytippet köszi Várhatóan majd akkor (jan végén) a 920/g29 kombóból az épp aktuálisan olcsóbbat veszem (vagy ha csak kevesebb mint 5-10k a különbség, talán akkor a 29-et a több gomb miatt), váltóval.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz -Solt- #11344 üzenetére
Jah hogy gépenként kell... én a general fület,és az "all" kiosztást néztem, nem a gépenkéntit.
Ha be tudom joy-ra kalibrálni az egér balklikkjét (a jobb és a középső ment volna), akkor szerintem megleszek, de köszi a segítséget meg a tippet, holnap még majd meglátom.proci985: szintén köszi a segítséget és a tippeket.
#11350: hát túl sokat úgysem szánok erre, a fanatec-es kormányokból meg még csak jóval drágábbakat láttam boltban. Ha majd nem jön be, úgyis max eladásra van ítélve a kormány, ebben az esetben pedig nem árt, ha nem negyedmilliós cuccról beszélünk, amit a kutya sem fog megvenni tőlem idehaza 220-230k körül.
Szóval mégegyszer... Életem első kormányát szándékozom megvenni úgy, hogy amúgy nem vagyok nagy autóverseny rajongó. A City Car Driving és az Euro Truck Simulator 2 már be van szerezve, várhatóan ezekkel fogok játszani, max kitekintésként érdekel egy PC2 vagy egy AC. Viszont ha már veszek, FFB-set szeretnék, meg valami korrektebb minőséget. Ha elcsípnék egy raktársöprést, ahol féláron adnák a normális kormányokat, értelemszerűen érdekelne, ha belefér az árkategóriába, de azzal sem vagyok előrébb, ha az 1000 dolláros kormányokat adják 500-ért Jah és lehetőleg azért legyen gari rajta, mert nem szeretném ha fél év után lerohadna alattam (vagy eleve rajta a bőr lenne lerohadva), mégha olcsóbb is.
Jelenleg a fanatec oldalán 500 eurótól indulnak a szettek, ami már azért túlzás nekem első kormányként.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Köszönöm a válaszokat, kaptam minden szép és jó tippet, szerintem visszakanyarodhatunk a vr-ra Majd tartok élménybeszámolót ha lesz valami
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz fulton #11384 üzenetére
Annak ellenére hogy nagyon csíptem a Hotas X-emet, a 16000M azért egy szinttel jobb joy. Ha elsősorban joy-t kerestél, nem hotas-t, vagy van mellette elfekvőben egy gázkar (mint pl nekem volt egy x65f gázkar képében), akkor jó választás volt.
A DCS kapcsán velem ugyanez volt, bár azt mondták, vannak hotkey-ek dolgok automatizálására (pl felszállásra késszé tenni a gépet), csak ezeket gépenként egyedileg kell állítani. Azért nagy élmény így nyomni egy instant action-t és repdesni egy kicsit jó alacsonyan a dombok felett
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Nah, végül mély levegő és jön a G29 + váltó.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz proci985 #11490 üzenetére
Mint írtam, nem vagyok egy autóversenyzés rajongó, de amennyi videót néztem manapság a vr-os kormányos (sőt vr nélküli kormányos) játékokban, egyre inkább izgat De még mindig eladható ha mégsem jön be
tobias88888: ott t150-es tippeket kaptam első körben, aminél cserélni kellett volna vagy 50-ért a pedált és ugyanennyiért venni váltót is. T300 esetében is áll hogy csak 2 pedálos (mégha jobb minőség is) és kevesebb a gomb. Az shh váltó is kevésbé jön be (pedig g29-hez is rendelhettem volna), és az egész pakk így még drágább is (postával mindennel lenne vagy 130-140 legalább.
Amúgy ott is állította több ember is, hogy t150 vs g29 esetében ők az utóbbit választanák a jobb minőségű anyaghasználat miatt. A g29 nem rossz első kormány. Pont. Amúgy a g29-et 82-ért rendeltem, váltóval együtt megállt 100 alatt. Szóval 30-40%-os differenciáról beszélünk a t300 esetében.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát van pár opció... lehet hogy kipróbálom, nem fog tetszeni. Vagy kipróbálom, tetszik, és soha nem láttok többet Vagy kipróbálom, tetszik, feladom a programozói munkám és elmegyek buszsofőrnek Úgy hogy hihetetlenül gyűlölök amúgy autót vezetni
Dirt rallyt még anno DK2-vel és gamepaddal próbáltam, az úgy nem volt egyszerű gyomor ügyileg sokaknak a cégnél (demóztam másoknak), én azért úgy ahogy bírtam De azóta bámulatos hol tart már a tudomány. Ma vr, holnap pedig megtudjuk, hogy kell birkavesével földrengést megelőzni
-Solt-: A busznak vagy nekem kell okosnak lennem?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 12T - egytucat
- Viccrovat
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Politika
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen