Hirdetés
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
ma A hiba mindkét új iPad Pro tabletet érinti, az Apple már dolgozik a javításon.
-
Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
ph Az asztali és a szerverpiacon még sosem mértek ilyen magas piaci részesedést a kisebbik CPU-gyártónak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Csavez™ #4189 üzenetére
Mármint erre gondoltok?
De amúgy mekkora akksi idót kapsz, és milyen nehéz lesz ez a akku-bunkó a fejeden?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #4192 üzenetére
még mindig várom a súly és akksi idő adatokat. Mert a hajunkra kenhetjük ha 30 percet bír és újabb 20 dekát ad a súlyhoz.
Attól hogy elsőnek adnak ki rá egy ilyen kütyüt, még nem biztos hogy olyan fene jó lesz. Nem az elsőnek kell lenni, hanem a legjobbnak. Mert amúgy mi is történik, a kínai TPCAST kidob egy wireless adaptert a vive-hoz. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Csavez™ #4197 üzenetére
Számos tesztben teljesen jó volt a 2. Ajánlani meg te is többet ajánlanál, ha csak több bevételed származna belőle.
Aki pedig kivette a fejét a homokból és művelődött, az tisztában volt azzal hogy 360 fokhoz legalább 2 kamera kell, és minden további szenzor növeli a stabilitást, akár a vive esetében. De jó reggelt neked is.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
jah, ne a fejeden hord az x kilót, hanem a csípődön... gg
a késleltetés pedig a saját szavaikkal remek, aztán meglátjuk milyen az életben. egyébként is, ha akarnák, ez menne rifttel is, elvégre ugyanaz a felbontás, ugyanaz a sávszél, stb. De mindig kényelmes amikor a vive hívők azt hihetik hogy övék a mennyek országa.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nekem semmi gondom nem volt egyetlen általam kipróbált programmal sem DK2-őn. Mármint most sincs. Ami az oculus store-ban volt, az ment, elite ment, stb. Annyi hogy szólni szokott hogy a DK2 már nem támogatott, de futni futott eddig minden, ami vr-t támogatott.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Humble Bundle-ön Unreal Engine akció van, ennek keretében 5 dollárért megkapható a Vanishing of Ethan Carter és az Adr1ft, mindkettő támgogatja a VR-t. Most toltam egy 40-50 perc Adr1ftet DK2-vel, korrekt, bár szerintem ezt nem mindenki gyomra fogja bírni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #4220 üzenetére
kicsit már azért fullhd(?) 30 fps-t streamelni és 2160x1200x90-et. Arról nem is beszélve, hogy lehet hogy kontrollerrel nem érzel nagy difit, de egész más amikor a fejed minden fél milliméternyi biccentésére azonnal reagálnia kell a rendszernek. A jövőben természetesen nem lehetetlen. A jelent kérdőjeleztük meg. Pláne úgy hogy nagy neves gyártóknak SEM sikerült eddig, milliárd dolláros R&D büdzsével, erre jön egy kis ismeretlen kínai cég és elhozza a nirvánát? Engedtessék meg a szkepticizmus.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #4223 üzenetére
lemásolni valamit nem ugyanaz mint 2x fejlettebbre csinálni valamit. Nem hiszek a csodákban. A vr-t is rengeteg prototípus előzte meg, nem csak a dk1-től, hanem egyenesen a 90-es évektől. Szóval ha most valaki pl előállna azzal a hírrel hogy van olyan vga-ja, amivel a legsúlyosabb játékokat is 4k 300 fps-sel tudja futtatni, nem lenne benned némi kétség? Kb ez az a különbség, ami a jelenlegi szint és az elméletben ígényelt között van. Szóval lássuk a medvét, vakon nem hiszek a teljes minőségű 2160x1200x90 fps streamben wifin át, amivel a hdmi 1.4 is alig bírkózik meg.
#4226: én mint említettem az Adr1ft-et toltam, alapvetően problémázni szokott azzal hogy steamVR-t is támogat az oculus (azaz a steamvr is támogatja az oculust), és a normál oculus platformot is, amihez viszont alapvetően kellene a default oculus app (ami fenn van, de sokszor ütközik a steammel). Végül nálam az Adr1ft-nél az volt a megoldás, hogy SteamVR módban futtattam, nem oculus módban. Ekkor teljesen jól ment minden.
A Vanishing of Ethan Carter esetében valahogy nem volt gondom, simán futott a Redux mód rendes VR-ban, fejkövetéssel meg mindennel.
#4228: gondolkodunk, matekozunk. Teljes egészében sose vetünk el semmit, de elég valószínűtlennek tartjuk hogy hirtelen generációs ugrás történjen pl adatátvitel és késleltetés terén. Nem hiszünk automatikusan a reklámnak és a cég által ígérteknek, pláne ha ekkora ugrásról van szó. Inkább valószínűsítjük hogy valahol kőkemény spórolás van, ami a vr élmény kárára válik. Racionalitás. Galilei-t pedig ne keverjük a kínai cégek ígérgetései közé. Pláne ne vakon.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ahogy fentebb is fejtegették... 2160x1200x90 fps 1: nem kis sávszél (hdmi 1.3 nem elég hozzá pl), 2: a wifi egyébként sem a 0 ms késleltetéséről híres. Ezt pedig hozzá kell adni a kábeles összeköttetés felé mint extra igény, lévén még fizikai kábelen is 20 msec a max (motion to photon, tehát a fejbiccentéstől a renderelt képig), amit normális vr-nak lehet nevezni. Szóval minden ami lassítja az átvitelt és növeli a késleltetést, az vr szempontból felejtős.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a felhasználói visszajelzéseket csak akkor fogadom el, ha totálisan függetlenek a kínai cégtől A wifi (wireless lan) egy szabvány, kétlem hogy hirtelen át tudtak volna verni egy új szabványt a rendszeren és az ellenőrzéseken, anélkül hogy bármi infó kiszivárgott volna. Szóval szerintem ha azon át is mennek, és még ott is iszonyat sávszél kellene ahhoz, hogy helyettesítsék a kábelt. Ahogy mondták is, ha lenne olyan technológia amivel ilyen felbontást lehet nagy frissítési sebességgel és kis latency-vel kezelni, akkor már boldog-boldogtalan ezt használná a normál kábelek helyett. Vagy legalábbis lennének ilyen eszközök egyáltalán.
"adds 15 ms lantency". Mivel a normális vr-hoz összesen (!!!!) 20 msec az igazán elfogadható (Abrash állítása), valójában ennél kisebb a célzandó, így gondolhatod ha 15-öt eleve hozzáad a rendszerhez, 5 msec marad minden másra. 90 fps az eleve 11 msec, tehát ennyi ideig tart 90 fps-el egyáltalán lerenderelni valamit. Ha ez a kapcsolat elvisz 15 msec-et, akkor 5 marad minden másra, és ha ezt csak renderrel számoljuk, az 200 fps-t jelentene, 2160x1200 mellett. Good luck.
#4238: ez olyan mint a "30 fps felett nem lát az ember"? Vagy a "30 fps mindenre elég"?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #4239 üzenetére
jah értem. Tehát "mindenki okos", de a matekot cáfolni azzal azért nehéz hogy "miért, elképzelhető".
"ez olyan, hogy nem akciójátékokhoz jó lehet ez a tech"
Értem, tehát szerinted elég a 45-60 fps-is vr-hoz, ha nem akciójátékról van szó. Kissé el kellene vonatkoztatni a monitortól úgy hiszem. Attól hogy monitorra relax játéknak "elég" (nézőpont kérdése) a 30 fps, attól még nem lesz jó vr élmény ugyanennyi. Ezt kellene megemészteni. Jah és amúgy Jézuska és télapó is van, csak elhallgatják a kínaiak.Szóval továbbra is. Teljesen sosem kizárható hogy valaki isteni zsenialitás mentén kitalál valamit amivel 10 évvel előretolja a technológiát, csak nem túl valószínű.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #4244 üzenetére
oké, tudod mit? a 8k 1200 fps is elérhető megfizethető consumer szinten ettől fogva. Csak mivel nem tudod alátámasztani, így a te gondod. Pedig nyilván egy kínai cég már ezen a szinten van megfizethető ár mellett. Hajrá.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #4246 üzenetére
szét van fikázva? Itt minden második ember az egekbe magasztalja a pár százaléknyi különségét is a HTC-nek, miközben nullára degradálja azoknak a dolgoknak az értékét amiben az Oculus jobb. Minden második ember (köztük te is és izomman1 is) előre elrendeltetettnek és lezártnak tekinti a "harcot", amiben az Oculus véglegesen és tökéletesen leszerepelt. És még te mondod hogy csak a htc fikázása megy némi higgadt objektivitásra való törekvés esetén? Lol.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #4248 üzenetére
Lehordtuk valaha is a Vive-ot? Nem hiszem hogy mi lettünk volna azok, akik egyértelmű nyertest hirdettek. Mindkettőnek elkönyveltük az előnyeit és hátrányait, de nem erősítettük fel csak azért az egyiket vagy a másikat, mert épp az lenne a szimpatikus vagy az lenne birtokunkban. De itt nem csak magamról beszélek, hanem jó pár itteni fórumozó kollégáról. Az hogy nem szélsőségekben beszélünk akármelyik platformról is, úgy gondolom nem támadás, és nem védekezés. Olyankor "szúrtunk oda", amikor elkezdtétek tolni az "oculus kíméletlenül befürdőtt xy dologgal" jellegű bullsh*tet. Meg amikor vakon elkezdtétek tényként kezelni hogy 18 szenzor nélkül szart sem ér a Rift.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Én beaktiváltam steam-en azt is. Biztosan HB-ból lett hozzá steam kulcsom. Márpedig ennyiért a Redux változatot kaptam meg, és szerintem az a vr-os verzió (igaz azt konkrétan nem próbáltam hogy tényleg az-e, mert csak Adr1ft-eztem a pakkból)
Ha gondolod otthon megnézem hogy az lett-e. Vagy nézze meg olyan akinek kézközelben van.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #4327 üzenetére
Dettó, nagy fun lenne így manuálisan építgetni a 4-ben a bázisodat A fallout pedig nekem szerintem a top 3, ha nem a top 2-ben van mint kedvenc franchise (a mass effect is nagyon ott van az élen A Tactics kivételével szerintem rongyosra játszottam mindet
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a_nagy_vr_topik_oculus_rift_es_egyeb_vr_eszkozok/hsz_3671-3671.html
a_nagy_vr_topik_oculus_rift_es_egyeb_vr_eszkozok/hsz_4041-4041.html
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Btw tegnap volt lehetőségem kipróbálni a PSVR-t EVE Valkyre-ben a Collectors Lounge-ban a Play-iten. A London Heist előtt mindig nagy sor áltt még itt a CL-ben is, kint meg gyakorlatilag órás sorok voltak minden vr eszköz előtt, így a Vive-ot vagy a CV1-et csak nem sikerült kipróbálnom.
Végülis olyan mint számítottam, dacára az azonos felbontásnak, sokkal jobb a képe mint a 2014-es DK2-nek. Sajnos mivel rövid volt az idő, és igyekeztem az élményre figyelni, így kevésbé technikailag "elemeztem" a látottakat, de nem tűnt fel hogy láttam volna SDE-t, ugyanakkor a kisebb részletek igen, pixelesek, szóval apróbb betűket ugyanúgy nem lehet majd olvasni, de ez érthető. Kényelemről túlságosan relevánsat nem tudnék mondani, mivel futószalag volt, így rátették a fejedre, némileg tudtad esetleg állítani, de annyira nem értél rá. Illetve az IPD-je nekem nem volt teljesen ideális, és a PSVR-nál nem is lehet állítani. De ez lett volna várhatóan Vive esetén is, nem lett volna lehetőség szépen finoman beállítgatni mindent ahogy épp nekem pont megfelelő lett volna. Ettől függetlenül nem volt kétnyelmetlen, jó érzés volt hogy nem nyomódott a fejemnek a képernyő, viszont jóval több volt a light leak, illetve nem is nagyon hadonásztam a fejemmel a stabilitást ellenőrizve, ülős demó volt, arccal a kamera felé, gamepaddal.Az EVE Valkyre meg EVE Valkyre. Nem ez a játék fogja megváltani a világot, de egy árkád lövöldözősnek elmegy. Leárazva
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mivel csak a PSVR-t próbáltam, így arról tudok véleményt mondani, de jah, egyetértek a tapasztalataiddal. A move-os demót nem tudtam kipróbálni, így annak a zizegését nem tapasztaltam, de mivel két egymáshoz közeli sztereo kameráról van szó, nem is meglepő. Viszont ugye ez az egy kamerás megoldás be is korlátozza az elérhető élményt. Nem mondom hogy meglepett a minősége, mert valójában számítottam rá hogy jól össze van rakva és jól zsonglőrködik a kompromisszumokkal, talán csak az SDE hiánya (vagy legalábbis nem feltűnősége) lepett meg. Szóval jó cucc, csak hát megvannak egyrészt a gondjai, másrészt meg a ps4 is korlátozza a tudását.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
"This is a difficult observation to quantify, but the Touch controllers seem to track more accurately than the Vive's. Occasionally, HTC's hardware will "jitter" a bit; we didn't see anything like that from Oculus. The tracking is almost too sensitive, though. The controllers translate every subtle movement of your hand, which is good if your hand is steady; not so good when your arms get tired and become shaky.
The Rift's tracking system also appears to work better in rooms with reflective surfaces. There is a glass display cabinet in the room I use for testing VR equipment, and it often interferes with the Vive wands when I'm close to it. Touch doesn't have any issues tracking when I'm close to the glass."Viszont írják negatívumnak hogy nincs újratölthető elem. Ebbe miért ne lehetne beletenni normál újratölthető ceruza akksit?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
csak érted, már sok sok évvel ezelőtt is 4 darab 2800-as AA-s ceruza akksikról üzemeltettem pl a fényképezőgépem. Olyan kell ide is, nem? Igaz NiMH, de a célnak megfelel.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz izomman1 #4499 üzenetére
Átkozottul nem mindegy hogy ez volt a maximális méret, ennél nagyobban már nem működött (pedig próbálta), vagy csak simán ez volt a kísérleti méret, de nem próbálta nagyobban. Csak még mielőtt bármi következtetést levonnál a 1,5x1,5 méterből.
Azt már több különálló forrás is megjegyezte, hogy a touch maga valamivel pontosabb, nem "zizeg" a kontroller.
Cshavez: amúgy meg sosem az lett mondva hogy a Touch lemossa a pályáról a Vive kontrollerét, hanem arra lett felhívva a figyelmetek, hogy vakon nem kellene azonnal temetni, hónapokkal a megjelenés előtt hogy egy fos. Úgyhogy a kérdés inkább felétek irányul? Na tényleg fos? Tényleg nem használható, működésképtelen hulladék? Na ugye hogy nem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz izomman1 #4501 üzenetére
Én nem tesztelek le semmit, nekem nincs, ha jön velem szembe ilyen teszt (akár itt, akár máshol), természetesen megnézem, de nem állok vigyázban hogy az egyik vagy a másik orrába dörgöljem hogy "íííí gyáááá". És nem fogalmazok szándékosan provokatív módon, mint Cshavez tette, mivel ezzel sosem lehet normális társalgást indítani.
de részemről is befejeztem. biztos lesz több ilyen teszt, amikor az emberek nagyobb mennyiségben hozzájutnak, vagy megunják az eddigi felállást és elkezdenek kísérletezgetni.
Cshavez: ezt mi is meg tudnánk tenni.
#2: kérdés melyikből tudnánk többet előhúzni (ne kezdjük el). Csak mert amióta rendszeresen ebbe a topicba járok (nagyon nem most kezdődött, annak ellenére hogy nem írok olyan gyakran ide), inkább az ocululus oldaláról való védekezést tapasztaltam, mintsem a támadást. Mert volt már minden szar, a szemüveg, a kamera, stb. Nem igazán az a kép jött le hogy szegény Vive-osok el vannak nyomva a gaz Oculusosok által. Sőt.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz suniland #4521 üzenetére
a vive lighthouse-ában a lézeres modulokat két vinyókban is használt motor hajtja, amit a szemüveg detektál. Míg rift esetén fordított a helyzet, ott a szemüveg adja ki a jelet (infravörös ledek), és a kamerák érzékelik azt.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz suniland #4525 üzenetére
Egyszerűen mindkét oldalnak megvannak a maga előnyei és hátrányai. Nem az egyik vagy a másik az egyetlen igazi, jó, üdvözítő megoldás. Korán sincs így hogy a rift 60%-át tudná 3 szenzorral annak, amit a vive 2-vel. Egy átlagos lakásban egy átlagos felhasználó számára maximum 2,5 x 2,5 méteres területet kell tudni lekövetni (nálam a legnagyobb szoba maga is csak 3,5 méter széles, ebből ha levonom a bútorokat, stb akkor marad vagy 2 méter). Szóval ezt a területet kell lefedni, ezt pedig mindkét rendszer képes megtenni. Nem tudom hogy milyen hatékony a rift csak 2 szenzorral egy ilyen területen (a 3 szenzoros felállás, elől 2, hátul 1 csak az egyik kísérleti felállás), de a vive sem 100%-osan hatékony kettővel. Szóval két cég, két eltérő megközelítés, a maga előnyeivel és hátrányaival, de mindkettő tudja azt amit tudnia kell.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
fel tudnád sorolni azt a 8-10-et? mivel nem próbáltam sok játékot, biztos kihagytam valami jót Illetve lehet hogy valami GYIK ezzel kapcsolatban lassan elkellene a fejlécben
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz aerosmith #4593 üzenetére
igazán minőségi és jó programokról volt szó. Amire rá lehet mondani hogy nem érdekes demó, hanem egy minőségi játék. Tehát egy project cars-ról vagy egy elite dangerous-ról inkább el tudom mondani hogy minőségi modern játék mint egy Lab-ról, ami attól függetlenül persze szórakoztató, de na...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz kisspepe #4651 üzenetére
Szóval adva vannak azok a szemüvegek, amikbe egy viszonylag jó telefont lehet betenni, ezeknek a minősége gáz (bár a GearVR-t nem próbáltam, de ezen a téren az a csúcs tudtommal a natív és kernel szintű támogatás miatt). És vegyük azt a szemüveget, amibe nem lehet betenni viszonylag jó telefont, mivel egy belépőkategóriás van benne. Egyetlen pozitívum az ipd állítás lehetősége. Szóval túl sok jót nem várnék tőle. De tény hogy nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz SkyS1gn #4706 üzenetére
Ha jelenleg ilyen céljaid vannak vele, szerintem maradj a monitornál. VR szemüveget nem monitor helyett szabad most venni, hanem szigorúan mellé, mert a játékok túlnyomó részét még mindig azon fogod tolni. Nincs még túl sok olyan játék amibe integrálták a vr-t, az ilyen külső hackes megoldások meg kihagyandók. A Battlefieldet sem vr-ra terveztél (értsd, ennyit futkosni virtuális futással kikezdi a legerősebb gyomrot is)
Lézerparaszt: az nvidia kért ennyit. A valóságban ennél gyengébb kártyákon is tök jól megy. De az ugye nem reklám az nvidia-nak, és nem szaladnak az emberek 1070-ért meg 1080-ért.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Lézerparaszt #4710 üzenetére
4320x3840 felbontás 90-120 fps-sel szvsz csak akkor lesz lehetséges a közeljövőben, ha sikerül betonbiztosra megcsinálni a foveális renderelést. Azzal meg még vannak gondok. De a psvr példája is mutatja, hogy fullhd-ból is ki lehet többet hozni, mint pl a DK2 esetében, megfelelő optikával és subpixel címzéssel
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
90+ fps (legalábbis az optimális), de nem ez az egyetlen olyan tulajdonság, aminek teljesülnie kell egy játékban hogy ne legyen hányinger. Van még jó pár, a 90 fps, csak az egyik.
Javaslom megnézésre ezt a videót, a középső harmadában beszélnek arról hogy miért van, mit kell elkerülni a fejlesztőknek hogy ne legyen hányinger.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz BlackDesert #4858 üzenetére
legrosszabb kínai koppintások szagát érzem rajta Különösen azon a touch controlleren. meg az angolul nem beszélő kínai előadón. zomg.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
4k vr pár éven belül csak akkor lesz, ha sikerül megoldani a betonbiztos szemkövetést, és a foveated renderinget. Nem lesz még jó ideig olyan kártya, ami 4320x3840-as felbontást 90+ fps-sel tudna tolni a legtöbb játékban, és elérhető árú (értsd, nem negyed-fél milliós kártya)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz izomman1 #4882 üzenetére
Te arra a reprojection technikára alapozol, amire mind a vive, mind a rift fejlesztői azt mondják, ez csak a végső biztonsági háló, ami a röccenéseket és a hirtelen felmerülő problémákat igazítja ki, nem szabad, sőt tilos csak erre hagyatkozni, mert akkor végképp nincs semmi, ami kisegítse a rendszert, ha annyira túl van terhelve hogy ténylegesen már csak ezek a technológiák tartják végig a víz felett az appot.
"Valamint még ezen kívül GTX 10 es szériákba ugye plusz támogatás több kép alkotására direkt VR ra tervezve, ha azt a programozók kihasználják még nagyobb teljesítményre képes."
Ilyen-olyan gpu oldali kisegítő technológiák pedig már eddig is voltak amd és nvidia oldalon is, de ha ez nem automatikus, akkor a fejlesztő nem nagy eséllyel fogja használni, mert egyelőre nem a sokszáz fős csapatok készítenek vr appokat.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz izomman1 #4885 üzenetére
"Én csak azt mondom a tapasztalatom az, hogy a GTX 1080 -asom bírja a 4 K már most is... a legtöbb játéknál."
Mármint úgy érted, reprojekcióval életben tartva. Tehát ez nem az a felbontás, ahol bírja a gép a 4k 90 fps-t, hanem azt, ahol még a biztonsági háló mellett kinyögi azt a tempót, ami szükséges. Mintha mankókerék vagy ideiglenes pótkerék lenne a kocsidon, és mondanád hogy ez így ugyanolyan jó mint a normál kerekek, elvégre megy a kocsi vele. 4k 90 fps-t komoly játékokban nem igazán gyakran bírja a 1080-as, saját tapasztalataim szerint. Reprojekcióra hagyatkozni, és bízni abban hogy a 4k 45 fps is elég, mert majd a reprojekció megoldja, olyan, hogy bármi oknál fogva kapsz egy sűrűbb jelenetet vagy csuklik egyet a gép, máris jön a fejfájás meg a hányinger, mert már a biztonsági hálódat vágtad magad alatt.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
http://media.gamersnexus.net/images/media/2015/features/valve-htc-7.jpg
http://media.gamersnexus.net/images/media/2015/features/valve-htc-8.jpg
http://cdn1.24liveblog.com/images/2015/03/05/img_54f7abfbd1262.jpgStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nem. épp elég nehéz elérni ezt a 20 msec alatti késleltetést lokális kábelezéssel, mi lenne ha még minden fejbiccentésedet fel kellene küldeni az nvidia szervereire pl németországba, ott másodpercenként 90 képkocka sebességgel le lenne generálva (nem fogják, szvsz 60 lesz a max amit a cloud-juk enged), és azt visszaküldenék a szemüvegedre. Ez a teljes kör nincs meg 20 msec alatt.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Konkrétan 3GB per FRAME-et mond. Tehát képkockánként 3GB. Nem is volt hosszú videó, szvsz ha 30 sec volt, lehet sokat mondok, persze az még mindig 90GB * frissítési sebesség, ami nem tudom hogy 60 vagy 90 lehetett (szóval valahol 5400-8100GB ha az egy 30 sec-es darab)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz BlackDesert #4917 üzenetére
Ez is lefogadom csak egy viszonylag kis területen volt "bejárható". Szóval mondjuk 10x10 méteren bejárható vr filmektől még jó 20 évre vagyunk saccra.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz BlackDesert #4919 üzenetére
igen. ha matematikailag tudod tárolni a világot, és ebből tudod reprodukálni ismét, az sokkal kisebb méretet fogyaszt, ugyanakkor többet kell számolnia a gépnek, és óhatatlanul nem lehet olyan részleteket is rögzíteni mint az életben. Ugyanakkor ha minden ilyen részletet rögzíteni akarnál minden irányból és távolságból, irgalmatlan méretű lenne a rögzített anyag, ami pedig tárolás és visszajátszás szempontjából erőforrásigényes. Lásd, egy nagyfelbontású kamera gigákat rögzít másodpercenként, és az még csak egy pontból vesz fel.
Amit az intel videóján még el tudok képzelni az a sztereo kamera használata volt, amit ha ötvözünk azzal a technológiával, amivel pl a google is csinálja a maps-ban a városok 3d-s képét (vagy épp a photogrammetry-vel, amivel fényképek alapján készítik el 3d-s modelleket, mint ezt), lehet majd érdekes dolgokat csinálni, vállalható minőségben digitalizálni objektumokat, termeket, stb. De ez nem alkalmas pl mozgó emberek felvételére, illetve mivel az így való rögzített képbe be van égetve a rögzítés fényviszonya, így pl egy nappali photogrammetry objektumból nehezen lesz éjszakai vagy fordítva.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Körbefordulni körbe lehet, de ha fél-fél méterrel oldalra húzod a fejed, nem mozdul el arra a kép. Szóval csak rotációs információk vannak, térbeliek nincsenek, ha felállsz, leülsz, stb. Az intel videójában azért bátorították a nézőket a mozgásra, mert így gyakorlatilag benézhettek a hordó mögé, és láthatták az ott csobogó vizet, ez normál 360 fokos videónál lehetetlen lenne.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz suniland #4976 üzenetére
Ez nem technológiai probléma, ez egy design döntés. Úgy döntöttek hogy a két felületen két különböző UI-t lásson a felhasználó, olyat ami illik az aktuális médiumra, vr-ban térbeli, normál monitoron táblázatos.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Az émelygés a virtuális kameramozgás miatt is volt. Ez vr-ban eléggé ellenjavallt, mert ez az egyik olyan dolog (a másik pl a horizont forgatása), amitől az emberek nagyobb része rosszul tud lenni rövid idő alatt is. Ezért van több játékban teleportálás mint mozgás, vagy legalább 45 fokonként való fordulás.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Hobby rádiós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Mikrotik routerek
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest