- Azonnali informatikai kérdések órája
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- ASUS ROG Ally
- Melyik tápegységet vegyem?
- Riasztó topik
- CPU léghűtés kibeszélő
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
Forbes: NVIDIA's GeForce GTX 1080 Poised To Claim The Gaming And VR Performance Crown
TLDR: A Pascal nagy jó lesz VR-ra.
NVIDIA claims that with the added hardware and software features on the GeForce GTX 1080 actually bring its VR performance to approximately two times that of the TITAN X, NVIDIA’s next fastest graphics card. However, in order to accomplish such performance, game developers have to implement NVIDIA’s Game Works proprietary SDK which includes their VR Works that enables the use of features like SMP.
.
.
.
This is the promise of NVIDIA’s new technology inside of Pascal and the software that accompanies it. Plus, the VR industry is looking for anything to boost the category, so I expect developers and game engines will support both SMP and Async. Already, VRWorks is integrated into game engines today with features like VR SLI supported.Szóval a GTX 1080 a Titan X teljesítményének kétszeresével kecsegtet, de csak akkor lehet erről szó, ha a fejlesztők implementálják a VR Works-öt. Szerencsére a VR Works már több játékmotorban integrálva van, szóval csak engedélyezni/alkalmazni kell. Ahogy a cikkben is írják, VR esetén szükség van minden pluszra amit ki lehet hozni a HW-ből, szerintem ez egyáltalán nem fog ellenszenvet kiváltani a fejlesztőkben hanem egy kiváló lehetőség (attól eltekintve, hogy ez az AMD-nek rossz, de a VR Works mellett szerintem lehet alkalmazni az Asyncet is).
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Formula-1
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Eladó hibátlan, karcmentes Creative T100 2.0 szett még 1,5 év garanciával!
- Karcmentes, high-end Magnat Prime One bluetooth hangszóró, Qualcomm aptX, sztereó, fél év garancia!
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban