Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz a2d2 #21583 üzenetére

    Nem valtozott semmi, ez mindig is igy volt. VR-ban amit a jatekok hasznalnak az a "render target" - egy X es Y felbontasu textura amibe renderelnek. Az SDK (Oculus vagy OpenVR) fogja ezt, eltorzitja es kikuldi a HMD-re ott a kijelzon megjelenik es a lencsek visszatorzitjak. Ez a render target beallitas mas es mas a kulonbozo HMD-knel. A PC-n ugy van hogy a felbontas nagyobb mint a kijelzo fizikai felbontasa mert a lencsek torzitas miatt tobb pixel kell kozepre hogy aztan a vegen 1:1 mapping legyen ami a szemedig eljut. A CV1-nel a defaul 1.0 render target peldaul 1344x1600 per szem pedig a kijelzo 1080x1200 csak. A mobil platformoknal ez nem igy van, ott a default render target a fizikai felbontasnal kisebb mert nincs a SoC-okban eleg kakao. A GVR es a Go is 1024x1024 pedig a GVR-nal a felbontas a telefontol fugg a Go-nal pedig 1280x1440 jon ki egy szemre. A Quest-nel ugyanez van - az 1440x1600 felbontasra csak 1216x1344 alapbol a render target. Stream-elesnel ezt lehet feljebb tolni, mert ott a SoC nem jon kepbe a renderelesnel es ha a PC birja akkor miert ne, a SoC a HMD-n csak dekodolja a stream-et. Igy a kep sokkal szebb/elesebb lesz.

    Szerk:
    "Carmack amúgy nem fogja csiszolni a sztreamet mert azzal a rift S alatt vágná a fát."

    Tavaly osszel: [link]
    Par hete: [link]
    Plusz egy-ket honap mulva jon a Cosmos amiben lesz streaming igy lesz egy kis nyomas is.

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák