- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kompakt vízhűtés
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Ganz-[HUN] #9250 üzenetére
Az 1.9 facelift-je a 2.0, azokat nézegesd. Ennyi pénzből már simán jót tudsz venni abból is.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz HussarF #9251 üzenetére
Mennyivel jobb (mechanikailag, megbízhatóságra) a 2.0D? Fogasztás?
Ez csak egy körül belüli büdzsé, ki tudja még mi lesz 3 év múlva.[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
addikt
válasz Ganz-[HUN] #9252 üzenetére
Azokat nem szokták herélni, mert áttervezték benne a DPF-et és nem problémás. EGR-t is felesleges vakoltatni benne. Fogyasztásra nem hiszem, hogy lényeges különbség lenne. Csippeltetni viszont érdemes hozzáértővel. Ég és föld a különbség, ha jól meg van írva, a gyárihoz képest.
-
bear_
aktív tag
válasz Ganz-[HUN] #9252 üzenetére
Annyi pénzből biztosan nem egy 10 éves 159-et vennék. Inkább várj egy kicsit, hamarosan beesnek 4 millió környékére a dízel giuliak miután lejár róluk a garancia.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz HussarF #9253 üzenetére
Pont ez az hogy nem akarom vakoltatni
Bear: kizárt. Giulia diesel motorja rossz. Márka szervizes tapasztalat :DDD (ott volt a gyakorlatom)Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
aktív tag
+1
3 év múlva azok a 159-esek 12-13 éves 'építési alapok' lesznek, és mai 3-4M JMF-ot akkori jövőértéken valószínűleg jobban el lehet majd költeni másként...
Szerk.: mondom ezt úgy, hogy én is 12 éves Alfa-val álltam le project autózni (lásd pár évre visszamenőleg 'egy pár' bejegyzést).
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Mennyire drága egy fiat bravo 1.6 mjet fenntartása és mi a helyzet az automata váltóval?Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
bear_
aktív tag
válasz Ganz-[HUN] #9255 üzenetére
Bővbben? Jöhetnek az infok, benzinesről is
-
Ganz-[HUN]
addikt
Annyit tudok hogy motorokat cserélték sokat. Renault szervizben voltam, a fiatosok 3-4 emelővel arrébb voltak :DDD
2.0 Multiair turbóbenya viszont jó konstrukció. De gondolom az annyiért nem lesz :P[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Integrale
veterán
válasz Ganz-[HUN] #9255 üzenetére
De mi a gond veluk? Eddig itt es toled hallok ilyet eloszor, alapjaiban ugyanaz a blokk, mint a korabbi JTD-k, Pratola Serra motorcsalad tagja az is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Integrale #9260 üzenetére
Rendben. Max utána lesek majd a márka szervizben mielőtt autót veszek :R
Ha találkozok hamarabb a srácokkal rájuk kérdezek és beírom ide :RPsszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
félisten
Sziasztok!
Egy év múlva tervezek venni valami verdát.
Vagy egy Giulietta erős benyával, vagy egy 159 1.8 TBi-vel.
Mindkét esetben 6-seb kéziváltó.
A 159 a mérete és a külseje, belseje miatt tetszik, a Júliácska meg azért, mert újabb, modernebb, és ez hátha jó dolog.Közepes távú, és hosszú utakra kell az autó, ingázás csak nagyon ritkán lesz. Szeretném, ha nyugodt szívvel indulhatnék el vele (akár külföldi) nyaralásra. Nem szeretnék a meghibásodáson aggódni.
Tudtok útmutatást adni a választásban?
Tudásban szerintem mindkettő megfelelő számomra, de költségek terén már nyilván nem biztos.
Jó alaposan képbe akarok kerülni a leendő verdám várható nyűgjeivel az elkövetkezendő egy évben.Olvasgatok fórumokat a két típussal kapcsolatban, de ha valami álatalános kiindulási képet tudnátok adni, akkor könnyebb lenne a sok infót helyre tenni.
Kössz előre is.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Integrale
veterán
válasz hroberto #9266 üzenetére
Tudom, hogy nem rossz, de én benzin párti vagyok, nem szeretem a dízel hangját, szagát (gázolajét sem a kúton).
De rákeresve, angol és olasz nyelvű oldalakon sem írnak hibákat fórumokon, kivéve egy indítás után darabos járást, ami aztán kisimul.
Passz"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz Integrale #9269 üzenetére
Ezt addig mondod, amíg nem tapasztaltad meg, hogy milyen az erősebb
Amúgy nem is csak az erő a lényeg, hanem a gázpedál reakció. Nekem a 159-nél az volt az igazi különbség, hogy a 1,5 mp-es gázpedál reakció mondjuk fél mp-re csökkent.(#9271) Triathlete
Én nem oltásnak szántam, csupán úgy gondolom, hogy ha ugyanakkora erőfeszítésből lehet 200+ lovas, akkor miért lenne csak 150? Nem kell kihasználni, de a lehetősége adott lesz. És nem autópályára kell a sok ló amúgy sem, hanem országutakra. Sok lóval lehet biztonságosan előzni. Az Alfát csak lepadlóztam és kikerültem az előttem lévőt. A Fiattal azért gondolkozni kell rendesen, vissza kell váltani, stb.
Autópályán tök8, bármiylen autóval tudsz 140-el menni, nem kell kerülgetni senkit.[ Szerkesztve ]
-
Triathlete
senior tag
válasz HussarF #9270 üzenetére
Ezzel oltja minden fórumon a nagyobb köbcentit és a lóerőt birtoklók a "kisebbeket". Valamiért nem hajlandóak elfogadni, hogy nem mindenki akarja felverni a kúpot a másiknak lépten-nyomon, és nem veszik zokon, ha leelőzik őket a pályán 140-nél.
Vezettem már én is 300lovas autót, de nem hiányzik a mindennapi közlekedésben a hiányzó 180ló. Én ha racséra vágyok, elmegyek gokartozni, az jobban adja.KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #9270 üzenetére
Tényleg nincs rá igényem.
Pályán ráállok 140-re, ha előzök, és már nagyon türelmetlen mögöttem valaki (üdv innen is a tegnapi A4-nek és XC60-nak az M3-on), akkor azért előfordul, hogy jobban kinyújtom a lábam ~ 150-ig, vagy fölé, hogy ne tartsam fel.
Dinamikusan haladok, de ez megoldható egy vézna autóval is, országúton 100 körül ha tehetem, városban is közelebb a 60-hoz, és törekszem arra, hogy hamar elérjem. Ezt tudja egy szerencsétlen 103 lovas Lybra is a szerény 10,7-es gyorsulásával együtt, városban én már a következő lámpához csorgok oda, amíg a mögöttem álló észhezkap. Ha kell visszaváltok.
Na most ez sokkal erősebb és nyomatékosabb, (az alapfelszereltségbeli hiányok jobban zavarnak a Giulia esetében.)
Audimnál már megszoktam a lassú gázreakciót, kis túlzással le tudtam nyomni padlóig a gázt és visszaengedni, a fordulatszám megmozdulása nélkül."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
[link]
Micsoda véletlen."Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz CharlieDrop #9277 üzenetére
2021-ben kéne, de ahogy ismerem az FCA-t, legkorábban 2021 H2-re lesz belőle valami. Aztán ne legyen igazam. A Q esetében sztem legkorábban 2022.
-
addikt
válasz CharlieDrop #9279 üzenetére
Nincs. Nagy hiány ez egy olyan árkategóriában, amiben céges, vezetői autókat vesznek...
-
gipsztigris
addikt
válasz CharlieDrop #9279 üzenetére
Csak kérdezem, ki látott már hatékony ülésszellőztetést?
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9282 üzenetére
Van egy par a piacon, Thesisben is remek volt, ezert is szomoru, hogy 15 evvel kesobb meg opcios listan sincs.
"Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #9282 üzenetére
Mondeo mk4 - nem emlékszem mennyire hatékony, de volt benne
W213 - jónak tűnt, annyiért legyen is.[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #9285 üzenetére
Mondeom nekem is volt. Hallani lehetett, ahogy zúg a ventilátor.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
alázógyík
őstag
válasz gipsztigris #9282 üzenetére
S500-as Merciben egészen jó.
Mondjuk abban a napelemes álló hűtés is kiváló. -
CharlieDrop
veterán
válasz gipsztigris #9282 üzenetére
nem tudom, még nem volt ilyen autóm, de hogy minden ülésbe belerohadok mindegy hol áll a klíma, ilyesmire fenem a fogam, a Júlia meg nagyon tetszik.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Triathlete
senior tag
válasz CharlieDrop #9288 üzenetére
Nekem a plüss belsők beváltak. Régen a Roveremben is az volt, a mostani Alfában szintén. Egyszer sem szenvedtem tőle, ellenben a bőr számomra borzasztó, pedig sokan arra esküsznek.
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9284 üzenetére
"Bad reklám is reklám too"
-
CharlieDrop
veterán
válasz Triathlete #9289 üzenetére
lehet az igazi plüss oké, de amiket eddig szövetként próbáltam katasztrofálisak.
Az a bajom, hogy egy beüléssel nem tudom kipróbálni mennyire döglök beleNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #9290 üzenetére
Nem kellett volna szétszedned! Láttam már ilyet eleget. Én ezeknek a hatásfokával vagyok elégedetlen. Nem érzem a szükségességét, sokkal inkább hiányzik pl. a Deltámból az ülésfűtés. Mert Rómában gondolom nem volt nagy igény rá.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Triathlete
senior tag
válasz CharlieDrop #9291 üzenetére
A jóról elsőre fogod tudni, hogy jó, még akkor is ha előtte nem találkoztál olyannal.
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok
Van itt valakinek 2010 utáni Alfa Giuliettája? Most vettem egyet,lenne pár kérdésem. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Remekelek28 #9294 üzenetére
Nem nekem, de van - írd a kérdéseket, válasz úgyis csak azután lesz
-
Remekelek28
őstag
válasz molnarpeter #9295 üzenetére
Pl gyári könyöklőm nincs benne,de elvileg igy már nem is lehet utolag,mert az üléshez kell rögziteni. Milyen opciok vannak utángyártottra?
Illetve usb csatlakozot sem találok. Hihetetlen,h egy 2010 ben bevezetett kompaktban nincs benne. A kissebb kia riomba bele tudták tenni egyszerre jöttek.
A hangzás amugy brutál benne. -
Integrale
veterán
válasz Remekelek28 #9296 üzenetére
USB szinte biztos, hogy potolhato. Konyoklo az fogos kerdes, nem emlekszem, hogy hova van rogzitve, de altalaban az ulesek vazain rajta vannak a felfogatasi pontok, csak a bort kell kivagni a megfelelo helyen, miutan fel van szerelve a konzol.
"Bad reklám is reklám too"
-
bear_
aktív tag
válasz Remekelek28 #9296 üzenetére
Próbáld ki szerintem előtte, hogy kényelmes-e számodra, mert szerintem baromira nem az, nem is használom.
-
Integrale
veterán
Lybraban es a 156-ban meg alltihato volt a magassaga a konyoklonek, nem tudom ezeket miert felejtik el.
Egyebkent az, ami az ulesre van rogzitve, az tobbnyire kenyelmes/hasznalhato, a Bravo/Delta paros konyokloje pl egy hasznalhatatlan, rossz vicc."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Kompakt vízhűtés
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen