Hirdetés
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Vezetékes FEJhallgatók
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Triathlete #7943 üzenetére
Tedd fel amore-n, akár a 159 topikban. Ott már jópáran voltak, biztos tudnak válaszolni.
-
Integrale
veterán
-
alázógyík
őstag
válasz Triathlete #8117 üzenetére
Egész jó kg/Le arány.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8117 üzenetére
az a baj ezekkel a nagyon porgos szivokkal, hogy kb versenyenkent fel kell ujitani a motort egy marek dragakoert
regebben volt egy video egy DTM-s 155 2.5 V6 24v meg egy 2.0T motoros 155GTA-l megy fel ugyanott hillclimb-ben
mindketto 500+ lo, de a szivo is egy DTM jellegu uzemoras motor, a 2.0T-t meg kb otthon osszerakod ehhez csigaval
For those who missed the final results on another replies, here it is:
Alfa Romeo 155 ITC-DTM »» 2:54.55
Alfa Romeo 155 GTA »» 2:59.09
csak ha megnezed a ket autot a 155GTA az egy utcai auto kb, mert letezett par darab belole, a 155 DTM meg messsze nem az
DTM-s auton joval szelesebb a futomu es nagyobb a fek es ground effect diffuzoros az egesz alja is meg muanyag a bodeja, es csovazas az eleje
a 155GTA-val a verseny utan labon hazamehetsz akar, a 155DTM meg megy a trailerre meg a garazsba atvizsgalgatni felujitanitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8120 üzenetére
jo de most megnezed a DTM-t is ezen hadoklik
van 2 csapat, meg melle egy toltelek
de kozben az autok szo szerint csovazas karbon kasznis sziluett prototipusok, sehol mashol nem hasznalt technikakkal
pont ettol lesz annyira qrva draga, hogy nem szallnak bele a gyartok, hanem inkabb ki
megbolintod az elejet es tizmillio+ a kar benne
WTCC-s autok is 4x annyiba kerultek, mint a mostani WTCR-sek, meg nekidoltel is kettetort valamilye, de ezekkel az olcsobbakkal egybol tobb csapat is lett meg gyarto is
lehet lassabb egy koron 3-4sec-l, de ki nem szarja le?
megnezed a rally-ban is 3 gyarto van csak, de amikor regen 2500db-t le kellett tolni utcara is, meg joval kozelebb volt a valosaghoz a raceauto is, akkor sokkal tobb gyarto is volt csapat is meg nezo is, mert tobb csapat tudta megfizetni
nezd meg a regi felveteleket a '90-s evekbol, nem itt-ott alldigalt par emberke, mint most, hanem nezohegyek voltak kint mindenhol vegig
mi is meg az 2000-s evek elejen mentunk erre-arra, de tized annyi nezo sincs a palyak mellett mostanaban, mint akkortöbb drón kell ;P
-
addikt
válasz Triathlete #8139 üzenetére
Lehet félreérthető voltam. Az, hogy nem lehet még rendelni, nem nekem fáj, hanem nekik kell, hogy rossz legyen.
Viszont, ha tolnak így a semmire egy 4 milliót az alapáron, akkor lehet, hogy sokkal többet is le fogok élni nélküle. Azért a lóf.sznak is van vége... -
Patrick
addikt
válasz Triathlete #8160 üzenetére
Valahol biztos fent van, de én nem találom...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8188 üzenetére
Satya verdaja
ismerem a tulajt ott szokott bandazni a Lurdy-nal o is pentek estenkent a parkoloban, de legtobbszor nem ezzel van kint, hanem egy ceges vassaltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
félisten
válasz Triathlete #8221 üzenetére
Az a gond, hogy fabiaból kb. az felső határomnál kezdődnek a nem leroggyant példányok.
Ha egy jobbat szeretnék kifogni, az többe kerül. Legalábbis a mostani kínálat szerint.
Bár most Punto II-ből sincs nagy választék 1.4 16V motorral. Nem tudom, hogy a kereskedők mennyire pimpelik fel a kocsit, hogy mutatós legyen.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
addikt
válasz Triathlete #8233 üzenetére
Szerintem legkésőbb a jövő héten bemutatják az itthoni árlistát, onnantól rendelhető. Mármint a Q-tól lefelé. A Q-t meg 2020 második negyedévre pletykálják. Valószínűleg külön akarják bemutatni a Genfi Auto Show-n. Ami annyiból fura, hogy az LA Autoshow-n már ott volt. Igaz, hogy azon kívül más sajtóhír nem jelent meg róla és más sajtóeseményeken sem ejtettek róla egy szót sem. Szóval venném, de nincs mit.
-
addikt
válasz Triathlete #8235 üzenetére
Ha olyat akarsz, akkor sztem ez tuti ajánlat a hahu-ról. Asszem amore-s a tulaja is.
[link]
A belseje nem fog hiányozni, abban sztem jobb a Giulia. A gyönyörűen integrált közép kijelző, a középkonzol felső részének az anyósülés felé lejtő íve, a két nagy kerek légbeömlő a széleken... Ehhez hasonló szépet sztem az új Peugeot 508 tud még (csak az máshogy). A 159-nek a külseje az, ami karakteresebb, szoborszerűbb. De el tudom engedni, más liga a két autó. -
addikt
válasz Triathlete #8237 üzenetére
Ha viszont csak a bal 1-et vesszük figyelembe, meg a műszerfalat, akkor nekem az FL előtti 147 az etalon
A 3 mély tölcsér csőműszer, aminek nem látsz le az aljára, ha 20 centivel odébb hajolsz... Na az a vezető központúság
Csak abból az utolsó széria is 2004-es, alkatrész is drága hozzá, ráadásul egyre kevésbé van belőle utánpótlás. A TS motor is tud veszélyes lenni. Így elvetettem, hogy egy olyat vegyek szaladgálósnak, pedig gondolkodtam rajta. -
addikt
válasz Triathlete #8240 üzenetére
159 is tudja ezt, eleve a középkonzol is be van fordítva a vezető felé, jelezve, hogy mindenki más csak utas a pilótán kívül, meg a 3 kis műszer, az üzemanyagszint, a vízhőfok meg a turbónyomásmérő (benzinesnél olajhőfok) még jobban el van fordítva, hogy csak a sofőr lássa. Az a turbónyomásmérő meg külön király. Hogy van egyáltalán ilyen. Nem tudom, hogy más turbós autóba raktak-e ilyet, még nem találkoztam vele.
Meg olyan pilótafülkésen szűk a hely, mélyen kell ülni, nekem nagyon bejön. Mikor átültem a régi családi Focusba, az olyan érzés volt, mint ha felültem volna egy lovaskocsi bakjára. Magasan ültem, egyenes háttal, nagy lábtér és hatalmas ablakok körbe, amiken keresztül jól kiláttam. Szar érzés volt
A 159-nél nem is vesződök olyasmivel, hogy tolatásnál hátraforduljak. Csak radar meg visszapillantó. Forgolódni felesleges, semmivel nem látok többet -
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8329 üzenetére
elegge vilagbarma hozzaallas a FCA-tol, hogy nincs belole kombi
amikor praktikusabb egy sedan-nal
igy akiknek az kell azoknal a Giulia eleve kiesett es vesznek mast mas gyartotol, akinek meg vanez ugyanaz a sztori mint a 4WD is volt
alpesi orszagokban tok jol jon telen, es a fobb EU piacokon vannak hegyek, ahol esik a ho is
erre csak a top modellt lehet megvenni azzal
masik gyarto meg a 100loeros kompaktot is adja azzal, 3-400k-s felarert, ami a teljes vetelarban 4-5% plusz
es nyilvan neki messze nincs az annyiba se, mert keres rajta, szoval mennyi lehet azt eloallitani egyatalan?
igy akinek ez kene, de nem akar 50-60kEUR-t eltapsolni erre a temara, mert 4WD csak a csucsmotoros csucsfelszereltsegu valtozatban elerheto, az egyszeruen egy masik gyartonal fog nezelodni, akinek meg van fele aron is megoldasa erre az igenyretöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8331 üzenetére
azon szoktam mosolyogni, amikor jonnek a nagy dumak, hogy draga gyartani
ja, mert egy hidraulikus presgepnek biztos nem qrva mind1, hogy milyen alaku lemezt nyom ki a presformaval...
több drón kell ;P
-
TheProb
veterán
válasz Triathlete #8418 üzenetére
Bravo 2, 1.4 T-Jet. Ebben elvileg nem kell cserélgetni az üzemanyagszűrőt.
(#8419) Integrale: Már mindegy, meg oda már macerásabb kijutni. Olman pont útba esik az albi és az infopark között. Meg az olajcserén túl még megnézetek pár dolgot.
Ahhoz képest, hogy 1 éve voltam DZ-nél, gyakorlatilag most ugyan azokat ugyan úgy meg kell nézessek, mert semmi sem változott... A kézifékem ugyan úgy alig fog, ugyan úgy nyöszörög-nyekereg hátul valami, behúzott kézinél. A kulisszám ugyan úgy ragad, stb. Szóval amiért hozzájuk odavittem az autót, semmi sem javult meg. Remélem Olmanék meg tudják ezeket csinálni."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Triathlete #8422 üzenetére
Mondjuk ő Selenia-t rak bele állítólag, az meg nem a legolcsóbb olaj. Mindegy, lenyelem.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz Triathlete #8498 üzenetére
Mondjuk ez autótól is függ. De ez a semmi szürke a közlekedőedények színe. Ehhez azért komoly autónak kell lenni, hogy egy ilyen ezüst-szürke is mutasson, pl. Aston Martin-nál már senki nem fog visszakérdezni. Bár meglepő, de a Giulián se áll rosszul (Silverstone szürke). Szürkéből vmi sötétebb kell (kb. mint a Vesuvio a Giuliánál), hogy engem megfogjon, de akkor sem túl szívesen választanám. Fehér az egy elegáns szín is lehet, kommersz is, a fekete meg megint lehet egy kommersz szín, meg komoly is, más az üzenete. Fekete pl. a 159-nek jól áll, mert letisztult formája van, de pl. a Giuliának nem az igazi, mert rejti a formájának a részleteit.
De fekete-fehér-világosszürke-sötétszürke az autók 90%-a, azért nem akarok én egyelőre olyat. -
Elektrosokk
addikt
válasz Triathlete #8571 üzenetére
Alfaamore sokkal jobb, ott nincs ennyi selejt.
így van, illetve talán a mi generáción kissé összeszedettebb volt."Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Triathlete #8571 üzenetére
Maga az fb is, mint felület, felszínesebb és gyorsabb kommunikációt lehetővé tevő platform, fórumon komolyabb hangvétel a minimum, van egy alsó határ/szűrő szerintem
-
addikt
válasz Triathlete #8609 üzenetére
Lehet az sem sokáig, ha így folytatódik...
-
addikt
válasz Triathlete #8657 üzenetére
Ja, valaki nagyon rászállté s tekintve, hogy egy ősöreg engine van alatta, kb. prog1 első előadásának témája, hogy lehet egy ilyet szétcseszni. Vagy pénzt raknak bele, vagy lehúzhatják a rolót... Azért jól seggbe kéne baszni, aki ilyet csinál, nem értem miért szórakoztatja ez...
-
Integrale
veterán
válasz Triathlete #9102 üzenetére
2-3 év és lesz 3 milláért alap, ami nekem bőségesen elegendő. 200 love, nagyképernyő pár csingiling és kész.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Triathlete #9201 üzenetére
Nincs megelozes. Eskusznek a tultoltesre, de tobbeknek megdoglott tobb olajjal is.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Triathlete #9205 üzenetére
Változni fognak a vélemények, de szerintem 60-120k km között szokták mondani a periódusokat. Nekem 175k körül van benne, 75W90 GL-4 és GL-5 előírásokat egyszerre teljesítő olajra váltok () és túl is lesz töltve, aztán kiderül. M20, de ugyanaz alapvetően.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Triathlete #9289 üzenetére
lehet az igazi plüss oké, de amiket eddig szövetként próbáltam katasztrofálisak.
Az a bajom, hogy egy beüléssel nem tudom kipróbálni mennyire döglök beleNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
TheProb
veterán
válasz Triathlete #9433 üzenetére
Meg Fb is, szvsz elég ordenáré lett ez a bimmer. Többek közt arról is rengeteg kép van, hogy mennyi mindenben copy-ztál a Júliát, pl. a QV hátsó spoiler 1:1 átvételnek tűnik.
Mondjuk valahol ez elismerés, ha már a bimmer másolja a Zalfát.(#9434) HussarF: Wait, A Visconti Verde nem érhető el már hónapok óta? Vagy ez megint valami másik árnyalat? HAHU-n szerintem már láttam is párat.
2 is van atm HAHU-n, pl. [link] (Ez mondjuk egész jó ár érte, tekintve, hogy MY2020-as).
Bár ez nem annyira "rikító" zöld, mint a marketing fotókon...[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
-
addikt
válasz Triathlete #9563 üzenetére
Azért ezt a kocsit mindig jó nézegetni
Itt viszont nem csak a kocsit vinném el egy körre
(Hanem a Panigale V4-et is, haha) -
addikt
válasz Triathlete #9634 üzenetére
Amore-n kérdezd meg, ott még blogot is fognak róla linkelni, szerintem.
-
addikt
válasz Triathlete #9952 üzenetére
Izzítógyertya? Ez a tankleürülés túl van kicsit misztifikálva. Semmi baja nem lesz, ha leürül. Ami hosszú távon nem előnyös, hogy ha folyamatosan 20% alatt mész vele, iylen "2ezerér tegyé má bele tesó" attitűddel.
-
gipsztigris
addikt
válasz Triathlete #9952 üzenetére
Szia!
Anélkül, hogy piszkálni akarnálak, ezek a posztok sok mindenre jók, de egyre biztosan nem! Nevezetesen, hogy kitaláljuk mi okozhatta, hogy egyszer-kétszer nem akart indulni. Bárki-bármit mond, ennyi információ alapján csak találgatás, azzal pedig te sem vagy előrébb.
Szerelő majd megszakérti!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Arni9010
aktív tag
-
veterán
válasz Triathlete #9960 üzenetére
fő és vezértengely jeladó valamelyike.
cserélni lenne érdemes, mert hamarosan oda jutsz, hogy egyáltalán nem fog indulni.
izzítógyertya sokat nem számít, dukeszomban évek óta nem működik, -15ben is pöccröff indul pedig 1m+ km van benne.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
addikt
válasz Triathlete #10532 üzenetére
Köszi! Sokat szopattak, de végre itt van
(#10534) Integrale
Még szerencse, hogy nekem nincs(#10535) ht42
Igen, szétfúrkálni a lemezeket a legkézenfekvőbb ötlet, a gumiszőnyeg hülyeség(#10536) kisza25
Készülj fel a várakozásra, akár 10 hónapot is mondanak most szállításra, ha ilyen gyöngyházfényűt kérsz most... -
Integrale
veterán
válasz Triathlete #10896 üzenetére
Szia!
Inkább szétcsúszott valami, vagy el van zárva a rostély, eltört/szétugrott a rostélyt mozgató mechanika, ezért elzárt állapotban ragadt.
Vagy, ha 3 zónás a klímája, akkor a terelőmotor állt meg."Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz Triathlete #10927 üzenetére
Én is valami ilyesmin gondolkoztam, de a Szentendre - Lepence közötti útról a 2 évvel ezelőtti emlékeim nem azok, hogy olyan nagyon jó. Bár nem is vészesen rossz.
-
addikt
válasz Triathlete #10961 üzenetére
M1-esen Zsámbékig, onnan Tinnye-Piliscsaba, majd Esztergom, visszafelé pedig Dobogókő felé. Szerpentinezésnek persze túlzás nevezni, de alföldi gyerekként, ha átmegyek egy bukkanón, már szédülök a magasságtól
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Triathlete #12289 üzenetére
[kép] Lancia delta vezetőoldalán a jobb lábnál van egy takaróelem, de két füle is eltörött és állandóan kiesik. Mi ennek a neve a "bizbasz", "mikkentyű", "izé" szakzsargonon kívül? Vagy hogyan kéne rákeresnem? Nekem jó ha használtan is találok, csak legyen...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Triathlete #12289 üzenetére
Munkahenger is lehet szerintem, ha nem emel ki rendesen.
-
addikt
válasz Triathlete #12945 üzenetére
Nem
De közel van
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen