- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Mini PC
- 3D nyomtatás
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- E-book olvasók
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A júliusi lista
gp Ebben a hónapban többek között a Borderlands 3-at kapják meg az előfizetők.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
ph Egyelőre elég gyenge, 20 százalék alatti a kihozatal a koreai cégnél, ezt szeretnék októberig 60%-ra növelni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ph_5.5
aktív tag
válasz
Cartmenn #5764 üzenetére
Köszönöm! Ezek nem vicces összegek.. főként amikor látszik hogy mennek lefelé az árak. 2008-as Bravok jó ha 1.2-1.3 mill aközött eladhatóak... a 2010 utáni változatokért sem ugrálnak 2 milla felett a vevők. Nos egy 1.7 körül vásárolt multiair-re évente rádobni 250.000 körüli összeget (mármint csak a motor problémákra) az sok jókedvet nem okoz.
12 év Stilo alatt megtanultam hogy van az ésszerűségnek azon határa amit nem érdemes túllépni. 2-3 éve volt az hogy ráment 400.000 egy év alatt. Most már nem szeretnék ennyit költeni.