Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Mini-ITX
- Projektor topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rooney8
aktív tag
hali
1.4-es stilomon széttört a légszűrőház, bontottat nem lehet kapni, gyáriért meg nem akarok egy fél fizetést otthagyni, így direktszűrőn gondolkozom. valakinek van ezzel a típussal tapasztalata? mire figyeljek, ilyesmi. ilyen univerzális szűrőket néztem ki, mert ami konkrétan típushoz van, csak kit-ben van és kb ugyanolyan árban, mint a gyári légszűrőház, így azt kerülném.
-
426os
őstag
Sziasztok!
Bele mernétek vágni mostanság mJTD eur4 Alfába (147)? 10-15k km, jellemzően autópálya és országút, nagyon kevés Budapest. Tulajdonképpen hétvégi utazó autó lenne. Milyen kár, hogy nem kapta meg anno T-jet-et.
-
426os
őstag
válasz alázógyík #5606 üzenetére
Mert nincs olyan benzinmotor a 147-ben, amit jónak találok. 1.6 szerintem kevés, 2.0 bajos + ugye pályán futna legtöbbet.
A Milyen autót vegyek topikban indítottam egyébként a kérdést.
Szívem szerint nagyon Alfáznék, viszont itt csak dízel játszik sajnos. Esetleg külső FL utáni 156sw 2.5 V6-tal, de ez olyan kombó, ami kb nem létezik a használtpiacon..
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #5608 üzenetére
Igen-igen, félreérthető voltam. Évi kb 10, de inkább 15 ezer km, jellemzően hosszú távok ( 2x110 km, nagyrészt pályán, illetve évente 2-3-4 alkalommal 1000+ km, az is nagyrészt pálya és országút. Ez ami fix, ezen kívül kisebb kirándulós utak Bp. környékén előfordulhatnak. 1-2 évig ez biztos így marad, utána lehetséges napi ingázás Bp-en, de azt próbálom elkerülni.
Én most abszolút a dízelt találom nyerő ötletnek, csak hosszabb távon félek tőle, illetve attól, hogy 2 év múlva nem tudom eladni, ha cserélnem kell benzinesre.
De a másik meg, hogy kb ez az utolsó lehetőség, hogy aránylag "olcsón" legyen egy Alfám, a Giulia sokára lesz olcsó
Nagy a dilemma.
-
Badboys
őstag
Sosem vennék olajkályhát. Ekkora távon semmi értelme a dieselnek. Ez csak az én véleményem. Akkor is benzinest használtam amikor havi szinten 3-4 alkalommal Pestre jártam. Most 2.0 JTS et használok. Igaz amit bejön a jó idő átszállok motorra. Alfába csakis V6 ost érdemes olajosba venni. Évi ilyen futásteljesítmény mellett semmi értelme mint írtam az elején.Meg hát elgondolkodtató ez a diesel mizéria miatt is. Max. használod még 2-3 évet addig meg bármi történhet.
-
rbalint88
addikt
válasz Badboys #5610 üzenetére
Meg szerencse, hogy csak 4 es 5 hengeres dizelek voltak az elmult 20 evben A Busso V6-nak nincs parja, ezt alairom, csak ha az ember szeretne tempomatot - mert bar kibaszott ferfias 300km-en keresztul dekazgatni a gazzal, azert attol meg nem buzul meg senki, ha ezt a gepre bizza-, akkor 147, GT (amiben ugye jtd a nyero) vagy 156 jatszik, amiben meg akar csak belso faceliftesbol kezi valtosat talalni hat hengerrel kb a lottootossel egyenerteku. GTA meg valtobajos es kicsot overkill autopalyazni. En megertem mert akar dizelt, nala ha nem egy szart vesz, pont ki is jon az elonye.
-
alázógyík
őstag
válasz molnarpeter #5608 üzenetére
Az évi 10-15K szerintem kevés, hiába néha hosszabb táv.
Bármilyen modern dizli meghibásodásból mennyivel többet autózhat benzinből? -
426os
őstag
válasz alázógyík #5613 üzenetére
Fordítva: néha rövidtáv (egy jóideig biztosan), amúgy hosszú táv. Utazóautónak nekem annyira nem bejövős a sokat pörgő szívóbenya. Alfázás miatt van képben leginkább a dízel, mert ott ami szóbajöhet benzines (leginkább 2.0) az ugyanakkora eséllyel lehet költséges, mint bármilyen dízel, cserébe ugyanúgy sokat pörög és még a fogyasztáson sem hoz vissza semmit. 2.5 V6, külső FL, SW 156 gyakorlatilag nincs, ahogy Bálint is írja. Marad a dízel, aminél nekem csak az rizikó, hogy pár éven belül eladhatatlan lesz (dízel+olasz*Alfa). Következő opció: Bravo T-jet, ami eleve drágább, plusz ugyanúgy van min. 200k-nyi esetlegesen felmerülő típushiba (+opcionálisan turbó, kettőstömegű).
Más típusokból is elég gyenge a felhozatal az ezredforduló utáni nagyobb benzinesekből, amik még a racionális, de nem dögunalom kategóriába esnek 1,5M-ig. Kicsi a keret, de többet nem akarok elherdálni most egyben autóra. Ha nagyon racionális lennék, nem vennék egyáltalán autót, anyagilag sehogy sem éri meg, de hobbiként is tekintek rá egyben.[ Szerkesztve ]
.
-
rbalint88
addikt
Jovore, ha ugy all az itteni kassza, megveszed, aztan hobbibol kilakatolhatod es lefenyezheted az enyemet, kozben tudsz vele jarni is, mert muszakilag jo. Tavaly kicsereltem a fel autot, evszazad vetele lenne, de ebbe csak ugy szabad belevagni, hogy utana nem adod el 10+++ evig. Na en pont ezert nem akarok belevagni, vagyom nagyon egy 1750tbi-re (mindenki nyugodjon meg, az is meg lesz chipelve), jozan esz szerint 159sw kasztniban, de ha mar nagyon viszketek es csak az lesz, akkor giulietta qv.
-
johnsmithnex
tag
-
426os
őstag
válasz rbalint88 #5615 üzenetére
Ismerem az autód történetét a fórumról.
10+évre nem terveznék egy 15 éves autóval semmiképpen, annyira azért nem vagyok elvetemült, de köszi az ajánlatot. Ettől függetlenül az 1750tbi 159 sw vásárlását nagyon támogatom bíztató szavaimmal!johnsmithnex: Néha bennem is fellángol a must have, last call érzés egy szép 2.4 hirdetését látva, de azt már elengedtem, elég a négy henger.
.
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #5618 üzenetére
egy használt autó sose lesz új, tök mindegy mennyit cserélsz ki belőle.
de az autó piaci értékéhez képest irreális dolog volt már a felét is kicserélni, de még nagyobb öntökönlövés lenne kilakatolni telibe és lefújni az egészet, mert akkor egy 7-800ezret érő autó lenne nekem 3,5 millióban, a következő tulajnak sacckb 2 millióban. viszont ha abban az állapotban megtartod, akkor 10 év alatt nem nagyon fog veszíteni az értékéből. csak a dízelpara miatt necces, hogy mennyire lehet majd használni hosszú távon.
de valószínű úgyis az lesz a vége, hogy megmarad jövő nyárig kb - nem vagyok optimista, szerintem fogom hirdetni egy darabig -, aztán átülök valamibe, amin keresztes-kígyós pajzs van, még az is lehet, hogy dízel lesz (de az csak 159 SW-ben elfogadható) -
johnsmithnex
tag
Bravo HGT-m volt előtte. Az is 5 henger 20 szelep csak benzines. Szerettem nagyon, de kellett a változás.
Élmény volt a HGT, igazi nyers erő. Az Alfa viszont full más, kanyarokba hihetetlenül viselkedik, meg az Alfa elegánsan présel az ülésbe a 385Nm-ével, hogy csak vigyorgok én is a kormány mögött.
Haverom 1.9 16v-t vett. Igazából az is nagyon jól megy, de én nem találtam megfelelő példányt, ezért lett 2.4 -
TheProb
veterán
0:10-től a lényeg, csak szerintem van beteg hangja a ventinek? :S
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
Eddig szeretem, remélem ezt már fogom tudni szeretni hosszú távon is, nem úgy, mint a Punto-t.
A nagy menetzaj ami picit zavaró, meg a napfénytető eléggé nyekereg nyitott állapotban, ha nem tükörsima az út. Ezek azért elvesznek a minőségérzetből.A fogyasztással egyelőre nem vagyok kibékülve. Eddig 8.9, 9.3, 9.6-os fogyasztások jöttek ki az eddig 4 tankolásóból számolva. Persze az is hozzátartozik, hogy még nem puhult be a lábam...
Az olajat figyelgetni akarom, mert mint ha enné. Múltkor a szerelő szólt, hogy közép szinten van a nívó, akkor állítólag rátöltött, de kevesebb mint ezer km után ránéztem és szintén félen volt.
Lehet amúgy csak azért, mert nincs viszonítási alapom és feltűnőbbre számítottam, de néha kicsit gyengécskének érzem a kocsit. 2-3ban még azt mondom, hogy harapós, de afölött nem érzek hatalmas, "most belebasz az ülésbe" feelinget, ha padlózom. A céges 2ezres dízel Partner jobban belerak a "fotelba" azért.
Persze lehet csak azért érzem így, mert nincs viszonyítási alapom és dinamikusabbnak gondoltam a 150lót turbóval, nemtom. Vagy tényleg van vele valami, ki kéne próbálnia valakinek, akiven van mivel összevetni vagy nemtom.(#5623) Cartmenn: Hol keressem amúgy ezt az ellenállást? Ha kiveszem, akkor látnom kéne rajta, hogy cserélendő-e, nem?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #5624 üzenetére
azért a 150 lovat könnyű megszokni 2-3-ban azért illene tisztességesen tolnia még, viszont turbó ide vagy oda, az nem fog érzésre akkorát tolni, mint egy dízel, mert kevesebb nyomaték jön meg, főleg olyan hirtelen.
turbós motornál "mindig" van minimális olajfogyasztás. mondjuk 1000km-en fél lityi (kb egy liter szokott lenni min-max között) az már elég erős, számolj egy turbófelújítással ((náluk), meg azért nézesd meg a hengerfejet, szelepszárszimmeringnél is tud kopogatni. -
TheProb
veterán
válasz rbalint88 #5625 üzenetére
Első körben még csak figyelgetni akarom, ki tudja, hogy valóban feltöltött-e a szerelő. Az a biztos, ha én nézem rendszeresen. Elvileg típusbetegség, hogy eszegetik az olajat, de remélem azért nem ennyire, mint amennyire elsőre tűnt.
Turbónyomást lehet nem ártana nézni, kizárni az esetleges szivárgást. Bár ha ilyen gond lenne, akkor szerintem az sokkal látványosabban jelentkezne.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
rbalint88
addikt
-
gipsztigris
addikt
válasz rbalint88 #5627 üzenetére
Sziaszok!
Apropó Multiecuscan!
Lányomnak nemrég vetünk egy Lancia Ypsilon 1,2 16V (2005) gépkocsit, és az istennek sem tudom resetelni a szerviz intervallumot.Vettem egy VAGKKL+FIATECUSCAN kábelt, szépen csatlakozik az ECU-hoz, de amikor a szerviz resetet szeretném csinálni, "ellenőrizze a portot és a kábel csatlakozást" üzenet fogad.
Valamilyen okosság van ennek megoldására?
Köszi!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
stickrs
senior tag
Hello, adott egy grande punto benzines, de olajcserénél ilyen selenia olajat tettek bele...csak most látom hogy ennél azt irja, hogy dieselhez ajánlott, ajánlott lecserélni az olajat és másfajtát tenni bele ami direkt benzinesbe való? tehet kárt a motorban? Köszi a válaszokat, üdv
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
CalibRasta
tag
Sziasztok!
Autó vétel előtt vagyunk, még csak tervezési fázisban egyenlőre,mert több a " jelentkező". Na szóval Lancia Delta-k a kiszemeltek. Abból is 2010 vagy frissebb példányok és azok közül is az 1.8 Di-t benzin vagy az 1.9Mjet 190Le dízel. Tudnátok tapasztalatot mondani a motorokról , esetleges típushibákról, fogyasztásról főként a benzines érdekes mert ott van ám szórás a beszámolóknál?! Illetve nem jöttem rá melyik felszereltség mit takarhat, vagy melyik magasabb(Oro, Gold, Platinum, Executiv)?
Na szóval mindenféle dolog érdekel ami a vétel és a fenntartási infókhoz jól jöhet. Sajnos mivel hitelből vesszük a nagy részét fontos a jó választás, mert nem szeretnénk egy szopó rollerre felülni.
Köszi mindenkinek -
Integrale
veterán
válasz CalibRasta #5635 üzenetére
En inkabb a 2.0-es dizelt vennem, egyebkent mindenkepp az 1.8 T-re mennek ra. Tipushibak reszben azonosok a Bravoeval, azokat pedig megtalalod par oldallal visszabb
"Bad reklám is reklám too"
-
CalibRasta
tag
válasz tonermagus #5534 üzenetére
Szia!
Pár hónapja én is nézegetem, de sajna túl sok számunkra a 4-4,5milla így hirtelen lízingnek. Most egyenlőre Lancia Delta marad max 2,5misi környékén.
Amit megtudtam róla hogy igen jó maga a kocsi. Terepen is elmegy, persze kimondott off road pályán azonnal elakad, de egy átlagos erdei terepet jól kezeli, eléggé praktikus s viszonylag olcsó a fenntartása. Sajnos az értékcsökkenése még indig nem a legjobb. Csak a 170Le Multijet2 mocival érdemes venni amivel akár 7l is elmegy...de vegyesben olyan 8L körül eszeget, amivel kényelmesen eljársz, s akkor nincs tojás a pedál alatt. Ha pedig szeretsz menni vele könnyen 10l-ig lehet tornászni vandálkodás nélkül is, mert sajna önsúlya 2t környékén mozog. A külföldi szervízpapírosok szerintem nettó átb@szás a legtöbbje. Csak magyart vennék, azt talán könnyebb leellenőrizni. Van jó kocsi is, de általában felszereltségben vagy gyengébb vagy le van kicsit lakva. A Lounge kiadásokat nézem vagy ritkán van fent Red Code is, az a csúcs. A 2.4 benzin nem rossz motor,de nem repíti a vasat. A 3.6 V6 meg a gatyád leeszi, mondjuk a 2.4 sem spórolós. Mindkettő 11-12L feletti, a 3,6 még 1 literrel többet a beszámolók szerint és akkor nem nyomtad neki! A facebookos csoport nagyon kicsi és nem is aktívak. A Fiat csoportban több hozzászólót találtam. Elég sok van behozva váltóhibásként, hiányzó felszereltséggel vagy hátsó üléssel....ezeket kerülném. Csak a dízel ami értelmesnek tűnik a 140Le PD TDI ritka kulturálatlan járású és nagyon hangos, ezt megint csak kerüld. Sajnos ránézve most a friss listára, a kínálatból csak 3,7milliűtűl vannak értelmes példányok, viszonylag kevés km-el. Én személy szerint 5évesnél azaz 2013nál öregebbet a lízing miatt sem néztem, de viszont a 4-5millának a törlesztője bizony nem kevés, s azért ennek a kocsinak fiat alkatrész ára mellett is vannak árai. Azért ennél sem3500Ft egy kerékcsapágy. Egy jó tanács, hogy nézesd át egy normális jó hírű szakszervízben, mert pl a szolnoki Ring autóházat is sokan szidták hozzáállásuk és hozzá nem értésük miatt. -
rbalint88
addikt
válasz CalibRasta #5638 üzenetére
1.9 multijet 190 ló az duplaturbós, szóval ha azon turbót kell felújítani, fogsz hullajtani egy-két könnycseppet. a kisturbó-nagyturbó páros ellenére se megy kevésbé paraszt módon, mint egy szimpla turbós.
én is inkább 2.0 165 lovas multijetre szavaznék.
1.8T nem rossz, de sokat eszik és csak automatások vannak belőle. mondjuk a komplett magyar delta 1.8t kínálatot le lehet járni egy nap alatt, de mivel a futóműve eleve nem sportautós -nálam emiatt esett ki a típus, pedig tetszik, ezért egy 1.6 multijet vagy 1.4T sem elvetendő szerintem. országúton-pályán se vérzik be a szemük 120 lóval és a jó sok nyúlmókussal (meg ugye lehet chipelni is szolidan). -
CalibRasta
tag
válasz rbalint88 #5639 üzenetére
A 2.0 dízel 165 paci az elvileg újabb motor, nem (talán Euro5)? Megbízhatóbb is mint az 1.9? Az 1.8 benzinről meg nem nagyon írnak hazai viszonylatban mennyit eszik vegyesen, mi az a "sokat eszik"? Gondolok arra hogy hátha nem akkora a benzin és dízel változat közti fogyasztás különbség , hogy megérje a dízelt választani a fenntartásokkal együtt? És másik, lehet hogy kicsit fura a kérdés, és szóljon bárkihez: melyiket választanátok a Fiat Freemont 2.0Mjet2 170le dízel családi SUV-ot vagy a Lancia Delta 2.0Mjet-1.8Ti stb. motorú dízel kompaktot?? Az asszonnyal most elég sokat vitázunk ezen, s vannak mindkét autóra ész érvek...no meg a Delta olcsóbb is, viszont a Frremont jobban felszerelt hodály.
-
Integrale
veterán
válasz CalibRasta #5640 üzenetére
Mit ertesz jobban felszerelt alatt? (Deltak eleg szeles skalan voltak extrazhatoak)
A Delta kifejezetten nagy, beltere Superb szintu, tehat ha hely kell, eleg 460 literes csomagtarto es egy szebb kontos, de nem kell 7 szemelynek meg csak a lehetosege sem, akkor Delta. Alkatreszellatottsaga biztos jobb lesz mint a Freemonte, hozzaertok szama is nagyobb.1.8 TBi fogyasztasra nezz 159 teszteket, felhasznaloi velemenyeket, fogyasztasuk nagy vonalakban hasonlo lesz.
A 2.0 MJet az 1.9 novelt furatu (82-rol 83-ra) variansa, kisse atfesult motor, az egr hibajan kivul nincs mas tipikus bajuk.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz CalibRasta #5640 üzenetére
Sokat eszik = atlagban 10 folott.
Nekem a 156 1.9 jtd eszik 8-9 korul, ugy szamolok, hogy a 159 1.8tbi 12-14 korul fog enni.
Esszel hasznalva a jtd 7-8, a tbi 10-11 litert eszik az en felhasznalasomban. Hosszu uton meg a jtd tud 6 alatt, a tbivel meg barmilyen egyszamjegyunek orulsz. -
CalibRasta
tag
válasz Integrale #5641 üzenetére
Igazándiból nem kell a 7 személy, elég 4 is ha tágas, vagy rövid távokban(helyben) az 5fős hely is elég, még ha szűkös is. A csomagtartó 4-500l tartalma nekem 90%ban elég. Inkább a vonóhorog megléte jobban kell, nem sűrűn, de akkor kell az erő is. Föld út is viszonylag ritka az az igazság. Jelen pillanatban 2+2fővel számoltunk illetve a babaprogramunk miatt már előrevetítve 1 gyerek elhelyezése a cél. A 4 felnőtt sem állandó, tehát alapból majd a leendő kicsivel 3unkra kell számolni, csak azt gondoltam mennyire jó lenne ha a gyerek cuccain kívül lenne még hely nekünk is, ahogy a barátomnál is látom a Mondeo kombiban. Viszont nekem jobban számít az erő, mert általában sietek is ide-oda, illetve sportos vezetésemhez szeretem ha bőven van erő. Az asszony ennek ellentéte, ő a kis fogyasztást részesíti előnyben és a biztonságot. Hogy értéstek nekem egy régi Calibrám volt +Kalos 1.4 amit átvettem a bátyámtól, asszonynak meg egy Suzuki WagonR 1.3.
Van itt bőven ellentétek mint a Cappucinoban Az alkatrésztől féltem egy kicsit, de nem rég felvilágosítottatok hogy lényegében mind 2 Fiat.
Az 1.8Tbi 10l feletti fogyasztása az asszonynak nem jön át Én még csak-csak el lennék, de sajna ezzel az autóval munkába is kell járnom, s ennél jóval kisebb fogyasztásban reménykedtem a benzinesnél. Ebből marad a Delta dízel úgy látom. Ha nagy technikai különbség nincs illetve megbízhatóságban sem nagyon, akkor a 190Le 1.9nél maradnék....vhogy az a sok paci jobban imponál....főleg 4személlyel amikor megyünk rokoni utakra a dimbes-dombos helyeken, no meg utánfutózásnál sem jön rosszul. -
CalibRasta
tag
válasz rbalint88 #5642 üzenetére
Hát most találtam egy német fogyasztási oldalt, amit 1 haver linken küldött...pfuuu. Az 1.8Ti sajna tényleg 10L-től indul átlag fogyasztásban és a legtöbb felhasználó sajna ennél még többet is ír. Egyetlen egy ember ír 8,5, de látom hogy végig 100as benzinnel használta, javarészt autópályán. 95ös benzinnel város-vegyesben rögtön 11-14L-ig felmegy az átlag. Így viszont már sok, mert ha én kicsit jobban odalépek vagy az asszony vezeti, aki nem tud erős és nagy ccm3 autókat vezetni, akkor az bőven egy Hammer átlagát hozzuk
Ha a 1.9 dízel tényleg elmegy 5-8körül az nekem csodás. De most a Kalosban utazva azt tapasztalom hogy finoman használva eszik 8-9l és legalább nem megy, s a maga keleti barbár puritán belsejében ráadásul semmi extrát nem kapok, nem élmény a vezetés, úgy ez igen jó. -
rbalint88
addikt
válasz CalibRasta #5644 üzenetére
2.0mjet es chip, ugyanott vagy vele eroben, mint az 1.9tt-vel. Hozzateszem onkabb mondeo kombit javasolnek neked is a tervezett felhasznalasra es helyigenyekre. Plusz mondeo aiman lehet sportosabb vezetesi elmenyt ado, mint a delta.
-
TheProb
veterán
válasz Cartmenn #5631 üzenetére
Lehet, hogy nem is az ellenállás van baj, hanem a termosztátommal. Eddig is már voltak sejtéseim, de ma azért "keményen tolta" 5 percet járattam reggel alapjáraton, majd elindultam és 1 km-t se tettem meg, de már középen volt a mutató. Az elindulás után kb 5 perccel meg is álltam szintén 5 percre nagyjából. Ezután visszament a mutató kb 40% környékére. Ez nem egészen egészséges, nem?
Amúgy alkatrész találásra van tippetek? van olyan katalógus, oldal ahol teljes biztonsággal ki lehet nézni az alkatrészeket? Vagy ilyenekhez halandó embernek nincs hozzáférése?
Írták, hogy 2 eltérő termosztát van, de még az se elég, ha megnézem, hogy a tiedben milyen van. Mert ezeken belül is van olyan, aminek az egyik furata belül menetes. Na azt honnan tudnám megállapítani szétszedés nélkül például...?"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
CalibRasta
tag
válasz rbalint88 #5645 üzenetére
Hát a Mondeonak csak a nagy tere vonzott, de annyi nyűg van vele és olyan szépen rohadnak. Isten ments És a legnagyobb baj a Forddal is mint a mostani sok német autóval, hogy lelketlenek és ritka stílustalanok. Nem érzem az új Opelekben sem a szépséget, azt hogy azzal a beltérrel vki foglalkozott volna komolyabban is. A megbízhatóságról most nem is ejtenék szót inkább. Mindenképpen olaszos irányba akarok nézni, a japán-koreai vasak közül ami meg tetszik, az meg még egy ház ára. Visszatérve az 1.9Tt ennyire hibás, vagy könnyen bajos, vagy miért nem annyira ajánlott? Értem a két turbó okozta többlet hiba forrást, de mennyi a felújítás, annyira horror?
-
Integrale
veterán
válasz CalibRasta #5647 üzenetére
Nem csak az a gond, hogy a felújítása horror, mert egyébként annyira nem vész. Erről kérdezd focvis-t a másik autós csoportból, neki volt olyan motorral Saab-ja. Inkább az a gond, hogy értelmetlen motor, a 165 lóerős 2.0 sem jelentősen gyengébb, pontosabban annyival nem jobb a TT, hogy megérje az esetleges plusz nyűgöt.
"Bad reklám is reklám too"
-
drumandbase
újonc
Sziasztok! Egy 2009es Bravo 1.4 t-jet-tel rendelkezem, 120 lovas.Karacsony környékén kezdődő hibát az elmúlt hónapokban egy szerelő sem tudta egyenlőre megoldani, ezért kérnék itt segítséget, hátha vki találkozott már ilyennel. A probléma a következő: 2000 fordulattol húz az autó, ahogy szokott, aztan hirtelen elkezd sziszegni es ahogy elvaltanek es leszallok a gazrol, elfujja a levegőt , hallani es erezni is mert elmegy az ero mar a sziszeges kezdetekor. Minden sebességben. Tipikus pl intercooler cső kirepedve hang és érzet. Nem lyukas semmi. Hibakod gyari muszerrel: turbonyomas csokento nyitva megszorult. Nyomascsokento cserelve, nyomasszabalyozo cserelve, kartergazvisszavezeto cserelve. Turbonyomas menet kozben felmegy 2,4- 2,6 ra, de gyenge es tobbet eszik es sziszeg majd lefuj, mint egy lefujo szelep. Olajparanak nyoma sincs sehol honapok alatt sem!
Remelem lesz vkinek jo otlete! Koszi elore is!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen