Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoo8800

    veterán

    válasz bandus #2030 üzenetére

    Hátőőő :)
    7 éve 4 MFt körül lehetett megvenni a nem fapad Bravokat, most pedig olyan 1,6-1,7 körül mennek. Ez szerintem nem olyan rossz értéktartás.
    Én tuti nem a szívóbenzinest venném, inkább az 1.4 T-Jet, vagy a 1.6 Multijet a jó döntés. Dízelt még nem vezettem, de állítólag jó. A szívóbenzin elég lomha, mint úgy általában az összes. Az 1.4 T-Jet alapja ugyanaz, mint a szívó benzinesnek. Szíjas vezérlése van, szívócső befecskendezéses (nem közvetlen), és nincs okoskerék, fix a szelepvezérlés. Elég strapabíró darab.

    szeret tönkremenni:

    Amit a kollega is írt, a digitklímás kocsik terelőmotorja. Javítása kb. 40-50 ezres, műszerfalat kell bontani a legtöbb esetben.
    Leugrik a belső féltengely gumiharang, emiatt elkopik a csillag. Szintén 50 ezer körül javítják

    Ezeken kívül vannak még apróbb szarságok, de semmi komoly:
    Egy kis műanyag takaró bizbasz letörik a kézikfék mögött, szépséghiba
    Az embléma beázik, szépséghiba
    A termosztátok gyakran rosszak, télen nehezen melegszik a víz
    Hidegen, gyorsítás közben néha rángat a motor (T-Jet), sokak szerint a gyertyacsere megoldja, szerintem nem. 1 perc járatás után semmi baja.

    rip and tear, until it is done

Új hozzászólás Aktív témák