- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz 101Petya #1500 üzenetére
Ha a hátsó kerékcsapágy megadja magát az intenzív fékezéskor hallatszik erősen vagy olyan kb 70 km/h sebesség felett. Aki hátul ül annak meg rázza a popóját.
Ha be van kapcsolva a cityservo (punto 2/b) akkor Én is szoktam hallani kis nyöszörgést a műszerfalból. Főleg amikor tekerem a kormányt. Nagyon halk kis búgás. Dolgozik a villanymotor.
Nagyon erős ez a hang amúgy?
-
nesa
veterán
válasz Stylewars_kp #1503 üzenetére
Anno zastavan nekem a bal elso csapagy annyira razott/zugott mar hogy 15km utan elzsibbadt a labam
csere utan mintha uj auto lett volna. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz sagesz93 #1505 üzenetére
Mindkettő pengének tűnik. Áruk is jó.
Én szerintem semmivel sem kell többet meglesni rajtuk mint egy átlagos autónál... :
-Minden működjön rajta. Mindent végig kell próbálni rajta.
-Cityservo ha van az működjön, mert az drága.
-Gumik egyenletesen legyenek elkopva.
-2/B puntónál nézd meg az első rugók állapotát.
-2/B puntónál nézd meg a kipufogó állapotát.
ugyanis szeretnek rozsdálni (utóbbi kettő jó alkualap)
-Kéziféket ellenőrizd, szeret elgyengülni.
-Ha ki lehet próbálni akkor egyenesen fusson az autó.
-Hátsó ajtók szorulni szoktak...az nem nagy baj.
+1 a fékje akkor jó ha vad.-A feketét lehet boyracer használta...fekete, három ajtós, sportos külső...
-Különösen ellenőrizd azt, hogy nem lettek-e felcserélve az ülések. Ha az anyósülés bal oldala kopott akkor kicserélték és máris nem 100 egykét kilóméter van benne.
-Persze tegyük fel, hogy tényleg hétvégi második autóként használta a nagyon elfoglalt munkája mellett. Akkor is ellenőrizd a váltót. Oda-vissza összes fokozatot lesd végig. Ezekbe össze szokta magát kakkintatni a váltó.
-Kuplung is dolgozzon jól. Ha egészen fent fog akkor jó. Ha becsutkázod és még reccsen kettesbe akkor gyanús.Többit le sem írom csak címszóba:
-Hűtők ne eresszenek.
-Klíma működjön.
-Rétegvastagságot nézzél rajta.
-Nyúlványok rendbe legyenek.
-Ha volt törve akkor minőségi cuccokból lett e felújítva?!
+1 ha valamelyik rendszámtábla nem eredeti vagy egyik se akkor lehet, hogy "csak" eltörte, de lehet, hogy bele szaladtak hátulról vagy nyulat ne adj isten őzet fogott az elejével.Esetleg keress rá totalcaron a csekk listára. Mit érdemes nézni egy eladó autón?!
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Stylewars_kp #1509 üzenetére
A három ajtós szépség egy hölgy tulajdonában van! 9 éve ő használja. Nekem az nagyon tetszik, KELL. A friss műszakihoz tartozó állapotfelmérő lap is megvan.
Köszönöm szépen a listát, ez hatalmas segítség számomra! Egy autókereskedő ismerősömmel fogok menni pénteken meglesni, szerintem ő is nagy segítségemre lesz.
Totalcar csekk list megvan természetesen, köszi azért
Majd még jövök beszámolni a dolgokról.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz szőröscica #1511 üzenetére
Persze, a földön élek, de azért egy személyes megtekintést mindenképpen megér a masina.
-
Winne
nagyúr
válasz szőröscica #1513 üzenetére
A belseje az enyémnek is majdnem tök ugyanez, jól mutat élőben is és ennek az autónak szép a fénye is, nyilván mosás után van fotózva, de akkor is. Mindenképpen megér egy próbakarikát.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
.:Kristian:.
addikt
Sorry, nem sok időm volt mostanában. Szóval ami eszembe jutott és amiről van számla összeszedtem, azonban ez nem a teljes.
Vásárlás utáni motorfelújítás: 300.000.-
Olajcsere 2 alkalommal: 70.000.-
Féktárcsa, fékbetét, váltóolaj, fékolaj, munkadíj: ~90.000.-
Futómű állítás (kétszer kellett): 19.000.-
Fényezési hibák és küszöbök javítása: 150.000.-
Futómű felújítás: ~100.000.-
Vezeték szakadás (nem indult) + kézifék bowden csere: 45.000.-
Fényszóró polír: 8.000.-
Törött hátsólámpa cseréje: 10.000.-
Klímatöltés: 15.000.-
Klímacső jav: 12.000.-
ABS,EBD elektronikai hiba feltárása, javítása: 15.000.-
2db tolatóradar szenzor csere: 15.000.-
Ablakemelők javíttatása, összes alkalmat összeszámolva, kb: 12.000.-
"Olajnyomás hiba" jelzés feltárása, kijavítása: ~10.000.-
Új aksi: 21.000.-
Tartalék (2.) kulcs másolása, utazással: kb. 55.000.-
Előző tulaj által kilopott bose mélyláda helyettesítése: 12.000.-
Gyújtótrafók: 18.000.-
Szétszakadt szövetszőnyegek cseréje: 10.000.-
Gyújtógyertya: 10.000.-
Beltéri elemek javítása, pótlása: ~10.000.-... és akkor még nem beszéltem olyanokról, hogy a 18-as felnik fényeztetése, toldat vásárlás/fényeztetés, fóliáztatás, összes gagyi izzó cseréje, mp3-usb fejegység, bőrápoló szerek. Bár ezek nyilván a saját szórakoztatásomra készültek, illetve hogy még csinosabb legyen az autó, ezért ezt nem is számolom, de megközelítőleg 70-80k körül lenne.
Üzemanyag része: 25e km-t mentem vele a 21 hónap alatt. Átlagban nekem egy tank 650km-t jelentett. 25000/650= 38.46 tanknyi üzemanyag. 1 tankolás alkalmával sacc. 24k-t hagytam ott, (60lx400ft). 24.000x38.46 = 923040Ft
Ezek fényében:
1.007.000 + 923040= 1.930.040
1.930.040 / 21= 91906Ft/hónapÜzemanyag nélkül: 47952Ft/hó
Illetve a kuplung is volt cserélve, azt így nagy hirtelen nem lelem, de az sem 2ft.
Sok esetben a munkadíjat sem írtam oda, mert nem tartottam számon.Mindent összeadva (üzemanyagot nem) jóval több lenne mint 50k/hó.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
Jópofa Fiat reklám [link]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz .:Kristian:. #1515 üzenetére
Huhbakker. Ez durva. Az árak is durvák. Javíttattam már ezeket több autón is de nem kerültek ilyen sokba. Ez hülye megállapítás és nagy reprezentatív tudom. De ez durva. Hol szervizelsz?
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Stylewars_kp #1517 üzenetére
Melyik ár a durva? Mindig az olcsóbbat kerestem, de nem a leggagyibbat. Ár/érték arány...
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz .:Kristian:. #1518 üzenetére
Olajcsere 2 alkalommal: 70.000.-
Futómű állítás (kétszer kellett): 19.000.-
Futómű felújítás: ~100.000.-
Ablakemelők javíttatása, összes alkalmat összeszámolva, kb: 12.000.-
Új aksi: 21.000.-
Tartalék (2.) kulcs másolása, utazással: kb. 55.000.-Ezekre gondoltam. (nem kötekedésből írom csak érdekel)
Milyen olaj került ennyibe?
Futóművet itt a környéken 4-5 ezerért állítanak.
Szerk.: futómű felújítás mit takart ilyen olcsón?
Ablakemelőnek mi volt a baja?
Milyen akkut vettél?
A kulcsot meg keveslem. Sima másolás volt vagy elektronikával együtt ennyi?[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz .:Kristian:. #1515 üzenetére
köszönöm, jó drága kör volt akkor és ebbe még nincs benne az amortizáció, amivel olcsóbban adod el a gépet. én ennyire részletesen nem tartom számon, csak amit tudtam összeadogattam, így jött ki csak szervízre és gumikra 2 év alatt a 2.4-es 159-re 790.000. az 1.9-es 159-re pedig 2.5 év alatt 390.000. ebben nincs benne az átírás, a vizsga, a biztosítás, plusz az üzemanyag, éves matrica, büntetések, meg persze a mosatás meg ilyesmik se. szóval ez havi 33k és 13k. a 2.4-es 45000-et az 1.9.es 65000-et ment ennyi idő alatt, de üzemanyaggal mindenki tud számolni
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Stylewars_kp #1519 üzenetére
Persze, egyáltalán nem veszem kötekedésnek.
-Selenia 10W60 Racing 5L + 2x1L utántöltéshez + szűrők. 35k körül volt egy ilyen pack rendelése.
-Futómű állítás itt a legolcsóbb 6-7k, viszont 18-as felnire nem tudták rárakni a gépet, nem volt már másik garnitúrám, így máshová vittem, ott drágább volt.
-Futóműnél lengőkarok, stab. rudak, kerékcsapágy lett cserélve.
-Akkumulátor Bosch 70Ah (hozzáteszem akciósan volt ennyi)
-Kulcs az pedig komplett, elektronikával, másolással, programozással. Csak az autót kellett odavinni, minden mást ők adtak. Márkaszerviz 110k körüli árat mondott, pápán megcsinálták mindezt 39k-ért (plusz ugye az út) [link]SLYM: Még ezek fényében sem bántam meg, akkor jó volt, ma már másra is kell gondolni, így annyira nem engedhetem meg magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz Stylewars_kp #1521 üzenetére
ezen gondolkodtam egyébként valamikor, hogy miért van az, hogy az ipar nem termel ki olcsóbb autót magából. miért kerül a legolcsóbb új autó is 2 millába? ma voltam tescoba vettem 1700 forintért orrszőrnyírót (1 kiló csirke ára lol). azt megcsinálják kínában, gyártó ráteszi a hasznát, idehozzák, nagyker+kisker haszon, adók, stb nyomja felfelé az árat, míg el nem éri kemény 1700 forinton a végét. mennyibe kerül ezt előállítani? 200 forint? használható, 3 éve még csúcsközeli telefont lehet venni 30-40-ér, 120-ért használható laptopot kapsz, sőt, ismerek olyan 50.000-es várost, ahol 2 millának a duplájáért összkomfortos 40 nm-es lakást lehet venni. miközben egy fos kisautóért elkérnek 2 millát. vagy csak én érzek az 1 millás ársávban új autók terén egy igen komoly betöltetlen piaci rést?
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz .:Kristian:. #1522 üzenetére
akkor vazze te egy majdnem új autót adtál el, ahogy nézem nem nagyon maradt sok minden amit nem cseréltettél ki rajta. remélem a vétel és eladás közt már nem volt nagy bukó, ha ezt olcsón megúsztad, akkor még a végén kiderülhet, hogy nem volt pénznyelő a gép
-
.:Kristian:.
addikt
-
SLYM
veterán
válasz .:Kristian:. #1525 üzenetére
úgy már más. innentől akkor megint más a leányzó fekvése, 25000 km-t menni ennyiért már nem vészes
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz .:Kristian:. #1522 üzenetére
Aha. Így már értem!
-
Louies
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogy tud-e valaki megbízható leinformálható Alfa 156 1,9 JTD kombit a környezetében? Ilyen vásárlását tervezgetem, de eddig mindig valami rosszba futottam bele.''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1515 üzenetére
Aztaqrva.
Én az elmúlt 3,5 évben (62.000 km) karbantartás és javítás alatt összesen 310 ezret költöttem a kocsira. Ennek egy része mondjuk saját munka volt. A kocsi most 7 éves, és 117.000 km van benne.rip and tear, until it is done
-
Winne
nagyúr
válasz zoo8800 #1529 üzenetére
Ugyan az én autóm nem túl drága fenntartású, de a kötelezőkön kívül én is csak egy kuplungszettet kellett, hogy vegyek, 50k volt szereléssel együtt és 2008 óta van nálam az autó. Mondjuk sokat nem megyek vele és nő kezébe nem engedem, ha tehetem.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
válasz .:Kristian:. #1531 üzenetére
Én olyan 500ezernél tartok és még 600 km-t mentem vele. Az olyan havi 250ezer. Cserélnék veled szívesen
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1531 üzenetére
Idén lesz gyertyacsere. Na meg 2 szett gumi, ez majd megdobja egy kicsit a költségeket
rip and tear, until it is done
-
-
xigris
őstag
Akkor ne is szóljak(vagy mégis) 2 év alatt 500 ezer punto 2 igaz 400-ért vettem
-
NagyTessoka
csendes tag
hallo
amatőrként eme kis videót késztettem a kocsimról kb 1 éve gagyi kamerával sajnos idén újra próbélkozok ötletek mi legyen benne?
[ Szerkesztve ]
Vicces de tényleg mindent meg lehet oldani
-
-
101Petya
újonc
válasz Stylewars_kp #1503 üzenetére
Nem túl hangos,meg legtöbbször úgy is szól valami zene,és az elnyomja,de ha kikapcsolom a zenét akkor viszont hallatszik rendesen......
Fiat Bravo T-Jet
-
Stylewars_kp
senior tag
Daciák két milka körül mozognak az alapáras Loganra gondolok itt. Fapados egy autó, de strapabíró.
Van amúgy 1 millió körüli autó is a világban csak azt nem engedi be azúnyió! Nem únyiós!
Tata meg a régi Dévú sevi is gyárt ilyen kicsiket. Meg biztos van még sok ilyen márka.
De az új autó sem biztos garancia. Azon is buksz. Mihelyst a neveden van.
Sok a teher egy autón. De ezt tudja mindenki. Egy lakáson kevesebbet buksz. Ha kiadod albiba is jól jársz. Orosházán már 5-5,5 körül felújított, klímás, szigetelt, új nyílászárós, új fürdőszobás lakást kapsz.
Miről beszélünk?Éled a totyik!
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz NagyTessoka #1537 üzenetére
Szia!
Mi a célja a videónak? Csak szórakozás/unaloműzés, vagy valahova szánod? Mindenképpen hosszabb snitteket lökjél bele szerintem, legyen benne rendes belső kamerás gyorsulás mondjuk műszerfalat véve, ha goproval veszed, akkor rögzítsd kívül valahol és olyan felvételt is csinálj menet közben és ami a legfontosabb, várd meg a tavaszt, amikor már minden szép színes, akkor vidd ki szabadba, vagy valami olasz találkozóra.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
NagyTessoka
csendes tag
-
SLYM
veterán
válasz Stylewars_kp #1546 üzenetére
hát ezaz, azt mondom, hogy bármihez képest drága az autó, akármihez viszonyítod
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000