- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Riasztó topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
válasz bajzal #21148 üzenetére
Heel and Toe technika.
Így féktávon nem csúszik meg a hátulja a nagy motorféktől, illetve élőben kisebb terhelést is kap emiatt a motor. (gondolom én)Itt egy tök jó videó, ahol jól megfigyelhető a technika
Én is elkezdtem tanulgatni Assettoban, mert sokszor eléggé szükség van rá.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
neilszab
őstag
válasz bajzal #21148 üzenetére
Ezt nem lehet máshogy csinálni, ha nem adsz gázfröcssöt éles leváltáskor, akkor vagy blokkol a hajtott kerék, vagy rövid úton tönkremegy alattad a technika.
Gondolod végig, ugyan akkora sebességgel haladva alacsonyabb fokozatban magasabb fordulaton kell járnia motornak, és ezt kell kiegyenlíteni leváltáskor. Ugyan ezt csinálod, amikor főúton 5-ból visszaszúrod hármasba, mikor kivágódsz előzésbe a teherautó mögül, ott is kell egy nagyobb gázfröccs, mikor visszaváltasz.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs