Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • YxVs

    senior tag

    válasz bulikavagyok #60463 üzenetére

    Akkor mondjam én is?
    Kedden szereztem tudomást egy sikertelen kézbesítésről, úgy hogy semmilyen előértesítést nem kaptam tőlük.
    Nyomkövetési felületen beírva, hogy újra kézbesítés dátuma szerda. Szerdán reggel hívom őket, erre közlik, hogy aznap nem fognak jönni, mert vámellenőrzés alá vonták a küldeményt, ami nyilvánvalóan nem igaz, hiszen előtte nap már próbálták kézbesíteni.
    Nyomkövetési felületre beírva, hogy új kézbesítési dátum: csütörtök.
    Egész nap otthon voltam, szabit kivéve persze. Nem jönnek...15 órakor telefonálok ügyfélszolgálatra mikor jön a futár, erre közlik, hogy ma nem is fog, mert nincs telefonszám megadva. Mondom WTF??? :W
    Előző nap beszéltem velük, miért nem jegyezték fel akkor???
    Közlik, hogy telefonszám nélkül nincs kézbesítési kísérlet. Mondom mi van??? :W
    Ki kell jönni, és meg kell nyomni a csengőt még egyszer, nem? Mi van, ha én nem telefonálok, és nem derül ki a számom? Visszaküldik a csomagot Hollandiába?
    Várjál, még nincs vége, közli a kolléga, hogy 2 munkanap a telefonszám rögzítésének átfutási ideje???? :W
    Ma megint nézem, az van beírva, hogy én kértem a kézbesítés átütemezését mára, ami nyilvánvalóan nem igaz. Ja, és mai kézbesítési dátum van beírva, de még nem jöttek, szerintem nem is fognak, mert épp 2 napja rögzítik a telefonszámomat....

    Szóval srácok, adjátok meg a telefonszámot a feladónak, ha UPS-el jön, különben rémálom lesz :W

    Ja, és azt még nem tudom, hogy hiánytalanul fog-e megérkezni.
    Ja, és lesz még egy többcsomagos kézbesítésem velük a Fanatectől...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák