- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyi007
veterán
Nem volt elég a telepítésből az indítás után? :-P
Egy fél élet amíg csak az megtörténik...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Elims
veterán
Nem tudom,hogy tudod-e,de ps3-ra nem lehet ùgy felmàsolni és tisztàn csak arròl indítani a jàtékot mint xbox360-ròl.?
Ha tudod és te nem is teljesen ezt akarod akkor azt ajànlom,hogy kérdezz rà a ps3 topikba,biztos írnak rà vmit.
Nem tudom,hogy a ps3 beàllítàsaiban nincs-e olyan ki- bekapcsolàsi lehetőség,hogy a ps3 ne telepítsen a winchester-re. (Ez csak egy kòsza ötlet,valòszínűleg nincs ilyen+akkor màsik jàtékot sem telepítene föl.) -
Tegla80
addikt
A 6 az sokkal kevesebb adatot masol fel hdd-re ,mint pl az 5.(Engem is bosszantott anno,ezert is csereltem le digitre...)Picit gyorsabb lesz idovel,mert sok mindent betaraz majd miutan megnyitottad,hasznaltad.....,de sokkal gyorsabb nem lesz az tuti.
Gyorsitani ezen egy 7200rpm hdd-vel vagy ssd-vel tudnal plusz digit jatek,mert az csak onnan fut.Sony® & PlayStation®
-
Elims
veterán
Azt hittem tényleg elengeded,de ha nem hàt nem.Gyerünk...
Gondolom itt mkinek van jogosítvànya.Azt màr csak sejtem,hogy a gt szériàbòl hàny autòt vezetettek Élőben!Nem "jàtékban",valòban a kormàny mögül.
Mert annyira nyomjàtok íràsban a realisztikàt,hogy hihetetlen!
Én màr vezettem több autòt ezek közül.Sajnos egyik sem volt több szàz lòerő,de voltak olyanok amik 200fölött voltak.A legtöbb persze àtlag kocsi,van(!) amit most is vezetek nap mint nap ùgyhogy én nem a levegőbe nyomom a témàt...
Ha real driving simulator-ròl beszélünk akkor bizony a gt5-ről beszélünk.
Ez ha tetszik,tetszik nektek,ha nem,nem,de attòl függetlenül ez így van.[ Szerkesztve ]
-
gyuszito
senior tag
A negatív tapasztalatom feltehetően az utángyártott kontroller miatt lehet.. Nekem az irányítás hulladék... Olyan holtjáték van, hogy a kar félútjánál kezd el kanyarodni.. Aztán pedig már 1mm-en csutkán van a kormány.. Nem tudok finoman manőverezni.. Hiába tekerem az érzékenységet...
Gyári kontrollerrel s hasonló a helyzet?Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
bardi
aktív tag
válasz Mezcal #11320 üzenetére
Igen azt tudom, csak melyik szint az, ahol már értelmes emberek mennek? B? C? Ha elsőnek fordulok az első kanyarban, az se garancia semmire, 1 másodperc hátrányból még simán kitorpedózzák az embert.
Most Daytonán kiütöttek a hátsó ovál előtt, ami miatt elment a motor, direkt a pálya szélén mentem, még a ráfordító előtt megint kibasztak, majd az oválon az egyenesben, ahol szintén ott mentem, ahol normál esetben senki, hogy ki tudjanak kerülni, de telibevágott egy újabb marha, ott már eldobtam a kontrollert.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Mezcal #11347 üzenetére
Ahogy wolf13 írja, ez nem a sima versenyek között van, meg csak egyszer lehet megcsinálni, de annyira könnyű, hogy kár kihagyni.
Én a LeManst csinálgattam néha, a 787B-t le lehet eléggé butítani, és az kiállás nélkül végigmegy a kb fél órás versenyen, de nem emlékszek mennyit ad, talán fél milla alapból.
'92 Honda VFR 750
-
edeleny
őstag
válasz Mezcal #11346 üzenetére
Sardegna
Most már megint sikerült levinnem a 787B vel 25 percre a futamot.
Amúgy a masodik, és a harmadik csak kétszer áll ki.Hát, igen.
Az ellenfelek Mesterséges Intelligenciaból az intelligencia nagyon hiányzik.
Esküszöm, 25 éve a GT1 ben értelmesebbek voltak a gépi ellenfelek.
Csodálkoztok, hogy a belépő online versenyen a játékosok állandóan ütköznek?
Már rászoktam arra, hogy lekörözés közben hogy tudom a falbatenni őket.
Ideális iv6, nincs más. Ha ott vagy neked mennek.Suzuka. GR3as verseny. Elvileg élvezetesnek kellene lennie, mert pár tizedre autózunk. Ha egy két tizeddel elnézel egy kigyorsitást, 10ből ötször kiforgat.
Ja, 1 órás SPA.
Befelé a boxba rámentem a fehér vonalra. 3 másodperc bünti. Elveszi a gázt. 3, 2,, 1. Csatt, forog, csatt jön a fal. Visszacsúszik irányíthatatlanul, újabb csatt. Vagy öten jöttek belém. Hál istennek, nem volt gáz, mert csak a körüket vettek vissza, de roppant rühellem[ Szerkesztve ]
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
lo_jo
senior tag
válasz Mezcal #11364 üzenetére
Igazából elég jól elengednek, csak nem hagynak óriási helyet. Egyenesben max 2 autónyi szélesség, kanyarokban 1, de simán el lehet férni mellettük ideális íven. Más kérdés, hogy van pár pályán pár kanyar, ahol nem a legjobb íven megy az AI és a lehúzódással pont eléd kerül, de ez tényleg csak pár hely.
-
edeleny
őstag
válasz Mezcal #11502 üzenetére
Nem a habkonnyű a lényeg.
24 perc 40 körüli idő!
Az LM 55 most gyorsabb lett. Először mentem vele 25 alatti időt. Nőtt a fogyasztása, viszont állom ahogy a RH gumikkal bánik. Konzekvensen tapad, és bőséggel meg van egy futam egy szettel, nem kell cserélni.A 787b is gyorsult, de bűn rosszul viselkedik az RH gumin. Nagyon alulkormányzott!
Az Escudo meg állom marad nekem.....
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz Mezcal #11506 üzenetére
Na,
VÉGRE!!!!Ma megvettem az Escudot!
Milyen beállításokat használsz, az Escudo-nál Szardínián?
Valahol volt egy beállításom, de még a mostani frissítés előttről ahol 23 perces időt lehet vele menni.
Idáig ami nekem volt:
- 787b, 24 perc 40-45 másodperc. Egyszer állsz ki.
- LM55, hát anno ez volt a leggyorsabb, aztán butították, most megint jó. 1 kiállás, nem kell gumit cserélni.Nyerni nem nagy kaland. 1.42 - 1.45 közötti idővel két kiállással meg van az első hely.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
lo_jo
senior tag
válasz Mezcal #11511 üzenetére
Igen, a futómű update konkrétan kinyírta azt a setupot, alulkormányzott, elpattog kigyorsításon. Így is gyors, csak nagyon macerás vezetni. Asszem visszatérek a Nissan GTR GT500-hoz, azzal RH gumin Sardegna 1 kiállás, az is csak tankolás és picit van csak 25 perf felett.
-
xbdream
csendes tag
válasz Mezcal #11549 üzenetére
Szia. Köszi ránézek azóta találtam jó pár setup-ot a Tokio East – WTC 600 az alábbi kocsikhoz:
SRT Tomahawk X VGT:
Dodge VGT
Mazda LM55
Sport Quattro Pikes Peak '87
NSX 17
R-34 GT-R V-Spec II Nür 02Van választék már csak tesztelnem kell melyik lesz a befutó és fér be az új update óta 600 PP alá ; )
-
lo_jo
senior tag
válasz Mezcal #11566 üzenetére
Igazából minden automatikus büntetéses rendszer szar. ACC-ben egy ütközésnél mindkét fél kap SR levonást, az sem jó, ugyanúgy bünteti egy brake checknél a hátul lévőt, mint egy elnézett féktávnál az elöl lévőt. Amíg nem valamilyen privát ligában versenyzel, ahol van real time bíró, ez így is lesz, ezek pont azok a szituációk, amiket a gép nem tud jól eldönteni. Én úgy érzem, hogy hosszú távon minimum egál vagy pozitív lesz a mérleg, ha tudsz tisztán versenyezni.
-
neo-geo
aktív tag
válasz Mezcal #11634 üzenetére
A+/S-ben is van [lember] aki DS4-el megy, és ha így halad meglesz neki előbb-utóbb az S/S is. A heti daily versenyeken rendre WR 100-200 között van, és nem hétfő délelőtt, hanem még akár hétvégén is. Lassan Én is beérek az A-ba, de nekem biztos, hogy nem lesz S a sportmanship! Mondjuk Én automata váltóval, és X négyzettel vezetek mindig, de
azért nem vagyok nagyon [lemaradva] a Dixitől.PSN-ID:Putyesz-HUN
-
wolf13
őstag
válasz Mezcal #11776 üzenetére
Szerintem nem mindig van szándékosság , vagy épp játékos bénázásából adódó elfékezés.
Nem tudom pontosan , hogy működnek a szerverek, de azért a lagg sem kizárható, sőt.
Sok esetben én is észreveszem, hogy pl versenyek előtti körözésnél "időmérés" jóval magabiztosabban tudom megválasztani a fékezést , kanyarodást.
Nem egyszer fordult olyan velem is elő , hogy nem tudtam normálisan bevenni a kanyart , csúsztam le , és vagy akit követtem, vagy épp aki engem üldözött kontakt nélkül szinte ugyan akkor csúsztunk le a pályáról. Tavaly pl sokáig gond volt a netkapcsolattal, 1-2 csík volt visszajelzése. Ott S ből én is gyorsan visszazuhantam, de azóta nem is erőlködök feljebb jutni, havi 1-2 versenyt ha megyek. -
neo-geo
aktív tag
válasz Mezcal #11776 üzenetére
Ez sajnos így van, ezért is hanyagolom a sport módot mostanában, pedig van egy nem rossz időm 01:04:252 de az első kanyart mindig sokan benézik. Lobby-ban elég jó meccseket lehet kifogni, de azért ott is vannak agyhalottak.
Mennyi az időd Tsukubán?
PSN ID?PSN-ID:Putyesz-HUN
-
@rglaaf
veterán
válasz Mezcal #11787 üzenetére
Nekem egész múlt hetem tök jó volt dragon tails nagyon megy már majd nem meg volt contollerrel A S erre vasárnap du 2 verseny alatt B B re sikerült vissza esni . Pont kifogtam olyan lobbykat mintha ha SR-be nem is S playerek lennének
Mindegy a héten laguna daily B ott is lesznek durvaságok főleg lejtős S kanyarbaPSN:BiZzare_0 ️
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...