- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Milyen alaplapot vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
Sziasztok!
Nem igazán találtam erről értelmes infot sehol. Field of view állítható a játékban?
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Sziasztok, eléggé kezdő vagyok GT játékokkal, szóval lehet hülye kérdéseim lesznek.
Verseny előtt lehet valahogy tudni, hogy milyen lesz az időjárás? Nem látom sehol, de lehet csak kiüti a szemem.
Illetve a PP miért változik, ha állítom a szárnyat? Az valahogy nekem nem annyira logikus.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #10878 üzenetére
Köszönöm, most befejeztem a menüket, szerencsére a végén már nem viccelt meg egyszer sem.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz ProEvoFan #10888 üzenetére
Fura, mért én majdnem mindent kikapcsoltam, abs az default, a tc meg 1, vagy 4wd-nél 0, de még így is olyan érzésem van, mintha belenyúlna a játék az irányításba, piciket ellenkormányoz. Kíváncsi vagyok, hogy kormánnyal játszva is belenyúl, vagy úgy már nem.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz GalaHU #10891 üzenetére
Áh, én azt hittem, hogy ez valami fícsör a kontrolleres embereknek, akkor próbálkozok majd vele. Mivel ugye a TC-t többnyire 1-esre állítva használom, nagyon ritka, hogy jelentősen megcsúsznék, a kávézós menük végigvitele alatt egyszer volt olyan, hogy nem értettem mi történik, lehet valami bug volt, a Gr4-es Genesissel.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz GalaHU #10896 üzenetére
Most a jogsikat próbálom aranyra megcsinálni mind minden segítséget kikapcsolva, az első kettő megvan. Utána nem tudom, kipróbálom majd az onlinet, de valahogy nem érzem, hogy szét akarom farmolni magam
Edit: volt olyan verseny, ahol voltak pocsoják, érdekes volt, hogy mennyire megfogja az autót, ez a része tök jól sikerült, de mondjuk annyira még nem győzött meg a játék, hogy szerezzek újra kormányt, meg építsek hozzá egy szimulátor állványt.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz -Nándesz- #10987 üzenetére
Én a cappucinot tuningoltam szét hozzá, de nem volt annyira egyszerű. A másik két új menü viszont nekem lehetetlen jelenleg, ezért meg nem állok neki kreditet farmolni. Egyikhez sincsen esélyes autóm, a tomahawk-ot meg nem tudom lehúzni kellően alacsony pp-re hozzá.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #10997 üzenetére
A másik két új menüre van olyan autó, amivel mindkettő megcsinálható? Kicsit bassza a csőröm, hogy ott van két új, és nem csináltam még meg...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #10999 üzenetére
Köszi, egy kis motiváció, hogy minden license arany legyen, ha jól látom ahhoz jár a red bull autó. Még 5 hiányzik talán.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #10999 üzenetére
Vért izzadtam, mire meglett Spa aranyra, még az ellenkormányzás segítséget is bekapcsoltam (az összes többi licensz úgy lett meg eddig, hogy csak az abs volt bekapcsolva), de sikerült végre.
Daytona csak harmadszorra lett meg a red bull autóval, ha nem nézem el a pitbejáratot, akkor megnyerhettem volna, így csak harmadik hely jött össze. Nekem azért nem volt annyira sétagalopp'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
A gépi ellenfelek hogy csinálják a boxkiállást? Eddig is fura volt, de most nagyon feltűnően elcsalta.
Francia pályán az új gr1-es versenyen mentem, az előttem lévő 8 másodpercre volt tőlem. Kiment a boxba, a térképen láttam, hogy elmegy mellettem, majd a kijárat mellett elhaladva valahogy elém teleportált, 6 másodpercet ha veszített. Az tovább tart, ha bemész, meg kijössz, és nem csinálsz semmit.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Peat76 #11063 üzenetére
Nekem tc1, abs az default, és kellett a counter steer assist. Minden más ment aranyra csak default abs mellett, de ide kellett a többi sajnos. Majd ha nagyon unatkozok, megcsinálom csak abs mellett. Kormánnyal lényegesen egyszerűbb lenne. A demonstration kört érdemes megnézni párszor, nem szabad vizes részt érinteni, akkor kb vége az egésznek.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Lackooo84 #11117 üzenetére
Ezért is jó nélküle, ha nagyon alulkormányzott, lehet fordítani a seggét a kocsinak. Szimulátorokban meg valóságban is használom. Azt vettem észre, hogy a TC a turbós autókat nagyon visszafogja kigyorsításon, volt verseny, amit bekapcsolt tc-vel nem tudtam megnyerni, nélküle meg sima ügy volt.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
A legendás autók között van most pár C csoportos gép. Ezeket melyik versenyeken lehet használni? Hátha tudja valaki fejből, nincs kedvem végignézni minden versenyt És akkor már melyiket érdemes megvenni? Mostanság a circuit experienceket csinálgatom, abból lett kredit bőven, bár 1-2 aranyért meg kellett izzadni rendesen. Nord meg LeMans sose lesz meg kb aranyra, Bathurst ami még nagyon nehéz, borzasztó az az autó hozzá.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Lackooo84 #11193 üzenetére
Bronz az sima liba mindkettőn, de az arany húzósabb. Nem is a hossza miatt, vannak szektorok, ahol 1 másodpercet kéne javítanom. Pedig Nordon rengeteget mentem már mindenféle géppel. LeMansra meg kéne egy kormány, az ilyen jellegű autókkal sokat szívok, mire a jogsiknál is meglett Lagunaseca a formulával...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Na most nekiálltam kicsit a LeMansnak, az utolsó szektorig mindegyik egész egyszerűen meglett aranyra, de az utolsó sehogy se jön össze még, jó, ha végig tudok menni. A demonstrációt megnéztem, valahogy nem tudom még úgy időzíteni a kontroller rángatást, hogy majdnem padlóval végigmenjek a gyors kanyarokon. Utána a sikán, meg a lassú rész már nem gond, de az eleje...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz ProEvoFan #11203 üzenetére
Na most végül összejött, nagyon rá kell állni, hogy meglegyen. Pedig a végét valamennyire el is rontottam, az utolsó szektorom tuti nem lett volna arany idő, de pár tizeddel sikerült megfutni a kört.
Versenyeket milyen gyakran adnak a játékhoz? Megvettem a C csoportos Porschet, de van összesen 3 verseny, abból 1 kamu pályán... Watkins, Spa, Nurbugring, ott persze nincsen olyan, amin lehetne használni.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Amikor elsőre próbáltam a suzuka circuit experiencet, akkor az első szektor sehogy se ment aranyra, aztán hagytam is. Most újra próbáltam, és bár az első szektor nem volt egyszerű, a többi tök könnyen ment.
Aztán teljes körön elsőre a hajtű előtti jobbosnál lecsúsztam, emiatt kezdhettem újra, de másodikra meglett aranyra, ami annyira meglepett, hogy gondoltam fel is veszem, meg felrakom youtube-ra, úgyse csináltam még ilyet Még feldolgozás alatt van, gondolom pár perc, óra, és full hd lesz.
Amúgy elég pocsék kör, az első kanyar teljesen el van rontva, 130R sem az igazi, és hát közötte se túl fényes amit csináltam, de ennyire könnyen arany még nem lett meg.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Lackooo84 #11226 üzenetére
Az első kanyart eleinte túl konzervatívan vettem, ott maradt nagyon sok idő, de a demonstartiont megnézve már nem volt gond vele. Az általam eddig megcsinált pályák közül talán a legegyszerűbb. Legalábbis sehol se sikerült még első mért körre arany időt futni.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
Online mentem egy daytona versenyt, és bár megnyertem volna, kaptam egy 1 perces büntetést. Mindkét gumi keveréket kell használni, vagy miért?
Illetve mi az a szint, ahol már nem ilyen agyhalott faszokkal rak össze, akiknek a védekezés az, hogy kilökik az embert? Az, ha féktávon kicsit letol valaki a belső ívről, legyen, de hogy még az egyenesben szándékosan megpróbál megforgatni, féktávon belémszáll fék nélkül és hasonlók, egyszerűen szánalmas.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Mezcal #11320 üzenetére
Igen azt tudom, csak melyik szint az, ahol már értelmes emberek mennek? B? C? Ha elsőnek fordulok az első kanyarban, az se garancia semmire, 1 másodperc hátrányból még simán kitorpedózzák az embert.
Most Daytonán kiütöttek a hátsó ovál előtt, ami miatt elment a motor, direkt a pálya szélén mentem, még a ráfordító előtt megint kibasztak, majd az oválon az egyenesben, ahol szintén ott mentem, ahol normál esetben senki, hogy ki tudjanak kerülni, de telibevágott egy újabb marha, ott már eldobtam a kontrollert.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Köszi mindkettőtöknek, próbálkozok tovább. Valószínű a D-nél jobb a tempóm, legalábbis a statisztikám alapján, hátha lassan felrak C-be legalább.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Tegnap este volt egy kicsit szerencsés győzelmem, ami elég volt, hogy felrakjon C-be, a két előttem lévő nem váltott gumikeveréket, ezért kaptak 60 sec büntetést.
Eddig az értelmes versenyeimen főleg előröl indultam, és első kanyartól megvolt a kellő távolság.
Első C-s versenyen 7. helyről rajtolva sikerült nyerni, hát ég és föld volt az emberek hozzáállásában a különbség. Egy kiütés volt a közelemben, de az is inkább egy elnézett féktáv volt, első körös pici lökdösődésen kívül semmi extra nem volt, pedig szinte végig vagy előttem, vagy mögött, vagy mindkét irányba volt valaki 1 másodperces távolságban.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Utolsó körös kicsit mákolás, az egyenesre ráfordítót picit elrontottam, ott jobb ötletnek tűnt elengedni a kollégát, majd a sikán után támadni, ilyen távolságoknál itt mindig az nyer, aki onnan másodiknak jön ki.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Végre el lehet adni a kocsikat, meg a 25 éves versenyeken a Spáin elég egyszerű az első helyet megszerezni, 23 perc alatt több, mint 1 milla kreditet ad egyszer.
Subaruval, puha gumin, végig 1-es benzinnel, 5. körben tankolva és kereket cserélve sima ügy.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Mezcal #11347 üzenetére
Ahogy wolf13 írja, ez nem a sima versenyek között van, meg csak egyszer lehet megcsinálni, de annyira könnyű, hogy kár kihagyni.
Én a LeManst csinálgattam néha, a 787B-t le lehet eléggé butítani, és az kiállás nélkül végigmegy a kb fél órás versenyen, de nem emlékszek mennyit ad, talán fél milla alapból.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz edeleny #11351 üzenetére
Az egyik menu bookos suzukai versenynél én már majdnem falhoz vágtam a kontrollert, ami autóval próbáltam, eleve necces volt, de megcsinálható, de nem tudtam úgy végigmenni a mezőnyön, hogy ne forgassanak ki folyton, nekem eddig azzal a pályával van a legtöbb rossz tapasztalatom.
Online meg Spa, az ugyan olyan fos, mint az iRacingben volt, bár az előző heti A1 ringen se sikerült olyan versenyt mennem, ahol vagy az első, vagy a második kanyarban féktávon ne jött volna valami idióta, aki szétbombázza a fél mezőnyt. Akik meg egyenesben szándékosan kilöknek...siralmas, BS-ről ezen a két pályán úgy csúsztam CC-be, hogy észre se vettem kb...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz edeleny #11391 üzenetére
Én korábban sose játszottam egy GT-vel sem, szóval nekem újdonság volt, amíg voltak a café menük, addig egész jó volt, de engem se vonz, hogy elkezdjek versenyezgetni vele. Online-t csináltam egy ideig, hogy meglegyen az achievement, meg a time trialt, hogy szintén achivhoz a 3 autót meg tudjam venni,d e msot semmi kedvem elindítani.
Van egy rakás autó, amit alig tudsz használni, nincs egy verseny se, amibe mondjuk a C csoportos gépekkel lehetne menni, csak ilyenek ellen.'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel