Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Kansas #1 üzenetére

    Nem arról van szó, hogy nem használ a DLSS neuronhálót, hanem a teljes futószalagnak egyetlen, nagyjából a teljes munkafolyamat 3-4%-át kitevő részén használják csak. Egyszerűen máshol nincs értelme, mert nem ad még jobb eredményt a hagyományos algoritmusoknál. Szóval egy DLA-val eleve nem tudna mit kezdeni a DLSS. Nem úgy van megírva az elérhető kód, hogy használni tudjon egy ilyen hardveres részegységet. Emiatt teljesen lényegtelen, hogy lesz-e az új Switch-ben DLA. Ez például az autóiparban hasznos, mert ott tudod hasznosítani a tudását, de játékosoknak még teljesen mindegy, hogy van-e ilyen részegységük.

    A Tensor igazából nem szükséges a DLSS-hez sem. Volt is olyan verziója a rendszernek, ami hozzá sem nyúlt a Tensor magokhoz. Ez azért van, mert a Tensor és a normál feldolgozók ugyanazokat a regisztereket érik el, tehát nem igazán tudnak egymás mellett működni, mert csúnyán felemészti a regiszternyomást a két résegység aktivitása. És ez az oka annak, amiért a játékok nem igazán nyúlnak a Tensor magokhoz. Egyszerűen kell a regiszter a normál shaderekhez, és nem engedhetik meg azt, hogy a regisztereket elvegyék a tensorok, mert akkor meg az adatelérés késleltetése fogja a teljesítményt felemészteni. A DLSS is főleg ezért alkalmaz csak egy helyen neuronhálót, mert egyszerűen sokkal lassabb lenne, ha több helyen alkalmazná, miközben nem is lenne jobb a képminőség.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Busterftw

    veterán

    válasz Kansas #1 üzenetére

    Pontosan igy van, a tensor core hardveres gyorsitokent funkcionalnak.
    Az AI/DL algoritmusok futnak normal hardveren, de nem olyan gyorsan.

    Tehat nem csak uzletpolitikai szempontok alapjan koti a DLSS-t RTX-hez.

Új hozzászólás Aktív témák