- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA® driverek topikja
Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
nah, teljesen kész a progi, ma megyek leadni (persze valszeg elsőre úgyis visszadobja), egyetlen szépséghibája van, mégpedig az, hogy nem tudom miért, ha forgatom vagy scale-elem a modellt, akkor nő a memóriaigénye, és ez így megy amíg le nem állítom. Tehát megnyílik a modell, kirajzolja, fogyaszt 15 megát. scale-elés után már 25-öt, ha meg folyamatosan forgatom, akkor meg ez nő és nő, 5-600 mega fölé is kényelmesen. Régebben, amíg volt benne timer utasítás, folyamatosan nőtt (timer meghívásonként), gyanítom render meghívásonként dob rá a memóriaigényre, de nem találom a kódban azt, ami miatt ezt teszi... :S mindegy, leadom, és remélem nem veszi észre
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát ez így megy... és a visszaküldés hogy zajlott? kivel, mivel, hogyan, mennyiért?
amúgy visszadobták a grafikámat, mondván mi az, hogy úgy kell indítani, hogy OwnOBJImporter.exe modell.obj textura.bmp ? a 21. században! (spec én direkt így akartam, ezért szenvedtem az argumentumlistával). Másik kifogásolt dolga: nincs User interface... mi az, hogy F1, F2, F5, F9 és F10-zel kell irányítani?
Az nem érdekelte, hogy gond nélkül ette a hl2-es alyx modellt
Nem baj, legalább az nem derült ki, hogy mennyire ramigényes a progi, mert olyan gépe van a tanárnak, hogy ami nálam 3200+A64 + 1G ram-on 1-2 fps volt, nála gyönyörűen szaladgált... Ráadásul lefogadom annyi ramja van, hogy nem fog az kiakadniStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nah sikerült megírnom a beolvasót! 10-kor majd megpróbálom leadni. amibe a tanár belekötött, az átalakítva, mégpedig csak az exe-t kell indítani, nem parancssoros (eddig OwnOBJImporter model.obj texture.bmp volt a használat), továbbá megkapja a menüit. Azt akarta, hogy ne kelljen használni bill-t, csak egeret... na mostmár nem kell, betettem menüt.
Ezúton is szeretnék köszönetet mondani itt is sk8Beast-nek (Hardwired fórum) , aki email-ben igyekezett valami használható glui-t összehozni a gépemre, illetve a programomba, igaz, valami oknál fogva sajna nála ment, nálam nem... mindenesetre glui helyett glut-os menüvel megoldva már jó... és még valami, amire legalább büszke lehetek: rájöttem, miért eszi a ramot a progi, kiiktattam, mostmár stabil 15 megát zabál, és nem nő
És drukkolni holnapra, mert ha elfogadják, akkor úgy néz ki, lesz 2 napom pihengetni, és ajándékot venniha elfogadják, repül fel a kód (sajna meglehetősen szövevényes, és "koszos", de majd takarítok belőle )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
egyenlőre itt az exe:
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nah, a tanár átengedett.. Persze ellőtte a "még lenne rajta mit alakítani" szöveget, de már ő is unta, hogy mindenkit visszadob, és most a köv három napra 80 ember jár még a nyakára...
Szóval "valamikor be kell fejezni" mondattal beírta az aláírástStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz atm*RefeeZ #3891 üzenetére
a fej nincs benne, mert ugyan az OBJ-be benne lett volna, de egy külön objekt volt, más textúra is került rá... egyszerűség kedvéért ez nem került bele a progiba... a forgatás megintcsak egyszerűség, úgy műxik, hogy megnézi, merre mozdul az egér... ha jobbra-balra, úgy a modellt is az y tengelye körül forgatja, ha fel-le, akkor az x mentén. a rendes, maya-s forgatást azért nem csináltam meg, mert itt a kamerának egy gömbfelületen kellene mozognia (illetve a modell mozog, azt kellett volna ehhez mérten forgatni), amihez meg nincs elég matektudásom gondolkodás nélkül, hogy hogy is képezzek le 2 dimenziós mozgást (egér x,y) 3 dimenzióra...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
hehe, szombatra jön meg az új gépem
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hehe
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
80-at adtam az egész konfigért, ebből 20 a 4 giga ram, 15 a proci, 22 a videókari, és 15 körül az alaplap... hd2600xt és 8600gt közt vaciláltam, de ez a gainward 8600gt alapból 540/1400-on megy (gyári referencia), ami lassabb mint a hd, de kis ventivel és tuninggal 600/1600-on stabil, amin meg jóval gyorsabb... játékokban jó, pontszerint csak egy 3dmark 2006-ot toltam rajta végig, ez 4350-ről 4800-ra ugrott (neten néztem értékeket a honlapján, 5200 pontot ért el egy hasonló gép, tuningolt 8600GT-vel, de C2Q-val
a ram baromira szimpatikus, folyamatosan 30-40%-os terheltségen van, amikor benn van a vista és az UT 3 a memóban . Tanulni is kellene, de ugye be is kellene hozni a lemaradásaimat játékok terén (UT3, ProStreet, Bioshock, Gears of War, Supreme Commander, stb...)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát kitartást, drukkolok (két menet bioshock közt, iszonyat hangulatos és gyönyörű a játék, csak valami miatt kilépked, de sokaknak ilyen volt, most olvasom, mit tettek ellene)
amúgy 1280-ban teljesen folyamatos csutka max-on, és én még ilyen szép vizet nem láttam (pedig most toltam a crysist is )Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Lotusomega #3906 üzenetére
az általad említett videókat is valamely 3D-s programcsomaggal készítették (talán akkor még MAX-al dolgoztak a blizzes fiúk elsősorban, mostanság mind MAX mind maya-val... (meg XSI-vel, stb) Szóval olyan videókat igen, lehet csinálni 3D studio MAX-al is, és Maya-val is... ha kedved támadna ilyet csinálni, akkor ha tökéletesen vágnád is, hogy pontosan mit kell csinálnod, hogy modellezel, mappolsz, textúrázol, csontozol, animálsz, bevilágítassz, effektezel és renderelsz, akkor sem jutnál egyhamar a végére egyedül... ha többedmagaddal csinálod, és mindenki érti a dolgát, akkor persze nem lehetetlenség, mint látod nekik is sikerült, csakhát ugye kell a tudás, kitartás, idő, tehetség, stb...
Egy WoW szintű intro szerintem saccra egy olyan 30-40 ember fél-egy évnyi munkája... mondom saccStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Lotusomega #3908 üzenetére
hát akkor ha nagyon tehetséges vagy, akkor kb felfejleszted magad olyan 5-6 év alatt, utána toborzol olyan 100-150 embert, aki szintén profi, és rászántok vagy két évet
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Nyúltáp #3910 üzenetére
a crysis nem fogott meg, a bioshock-ot meg nem mertem játszani
öreg vagyok én már ahhoz (de azért kínzom magam )amúgy igen, ezeket az időket tisztán a CG műveletekre gondoltam, tervezni meg lóvét gyűjteni kell kőkeményen előtte... és valljuk meg, az egon és dönci sem egy Final Fantasy kinézet
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
én passzolom a renderelés témát (is)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
gratz... fun-t én nem vettem volna, mert jóval drágább, és csak annyiban más, hogy szoftvert is adnak hozzá, amire nincs szükségem... többet ért nekem az, hogy kb 10k-val olcsóbb progi nélkül
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Romeo23 #3941 üzenetére
meg lehet tanulni, de mint fentebb említették, a program ismerete még egy dolog, azt meg lehet magától tanulni, de művészi dolgok eléréséhez ehhez több kell/het. persze első lépés az eszköz megismerése, utána pedig gyakorolni gyakorolni, és képezni magad... Itt amúgy senki sem végzett tanfolyamot. magyar nyelvű anyagot keresni kell, biztos van, de sokszorosára növeled a lehetőségeidet, ha nem idegenkedsz az angol nyelvű változatoktól sem...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
kitartás, gyakorlás, és angol tudás híján egy jó szótár kérdése
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nekem meg serkentőt
amúgy én is úgy kezdtem, hogy adva volt egy feladat: 7 perces űrhajó-anim 3 hónap alatt... 0-ról kezdtem tanulni, és gyorsan behatároltam, milyen szintet tudok nyújtani, és azzal megcsináltam... utána azonnal váltottam maya-raStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz dregpeter #3957 üzenetére
az editable poly ugyanolyan, mint maya-ban, ha törlöd a history-t... Ha leteszel egy kockát mondjuk, az egy primitív, ergo egy olyan, 12 polyból (triangle) álló test, ami mivel primitív, vannak paraméterei (szélesség-magasság-mélység, stb) Onnantól, hogy editable poly-vá konvertálod, az már nem primitív lesz, hanem egy szimpla, 12 polyból álló test (egyenértékű egy ugyanennyi háromszögből, darabonként összerakott testtel). Ezért nem lehet már alakítani a kiinduló értékeket. Én ha utána valamit pontosan, méretre akarok csinálni, akkor dummy objekteket készítek, vagy gridhez igazítom...a grid nálam 20x20 centisre van állítva maya-ban, tehát egy kocka 20x20 centis, és 20-20 darab van egymás mellett (ergo 4m x 4m-es a gridem), ehhez tudok viszonyítani, illetve csinálok néha dummy embert (1.80 magas), amihez viszonyíthatok, vagy mondjuk 2 méter 56 centi hosszú dobozt, amihez snappelhetek (vagy ami a legjobban bejött: két lokátor közé beteszek egy distance módosítót, ami mutatja egy nyíllal a két lokátor közti távot, így mérve meg, milyen hosszú az adott elem, és a lokátorokhoz snappelni is tudok...)
de ez maya, max-ban meg kell keresni a megfelelőjétStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
boldog szülinapot (még időben vagyok )
maya-ban összedobtam volna egy tortát, ha maya előtt lettem volna, ehelyett egész nap opengl-t írtam ismerősnek és vista-t telepítettem, a vista meg nem torta, opengl-ben tortát csinálni meg giccses lett volnaStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
maya-ban ha jól tudom, a 2008-hoz van muscle extension, amúgy én még csak a CMUSCLE systemről hallottam (de nem vagyok benne a témában)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ezzel egyetértek, mimika terén ha jól tudom általában morpholnak, játékok terén pedig mindig (+csontianim), de izom talán csak a nagyjátékfilmeknél van max
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz dregpeter #3988 üzenetére
én kértem a gondtalan vásárlási szerződést (talán 2-2,5k plusszba került, és nem is tudtam még akkor, hogy elvileg nem is fontos kérni...)
amit a szerződés garantál:
-ha valahol 7 napon belül megtalálod a terméket egy másik magyar internetes oldalon olcsóbban, kifizetik a különbözetet
-ha egy éven belül elromlik, akkor a teljes árat levásárolhatod
-ha nem tetszik, visszavásárolják, és elköltheted másra az árat
-1 éven át a cucchoz tartozó esetleges kiegészítőket 25%-kal olcsóbban kapod...ha nem kéred a szerződést, passz, akkor mi van garanciát elvileg kötelesek akkor is adni, mivel a termék tán 10k fölött van... de nem spróroltam le azért, nehogy valami gondom legyen belőle...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz dregpeter #3988 üzenetére
passz, ilyen lehet sokmindentől... próbáld meg kitisztítani a jelenetedet minden felesleges elemtől (maya-ban pl az outliner sokszor szemetesedik régi transformnode-októl meg hasonlóktól)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
teljesen üres jelenetet készítve, és ebbe mondjuk egy kockát letéve elmented... akkor is ezt csinálja?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
vagy törölj settings-et, lehet abban van valami hiba...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
most jöttem számítógépi grafika vizsgáról, amire szinte nem is tanultam semmit, de ha nem veszi zokon, hogy fele részben beszéltem csak az opengl-ről, másik felében (jó terjengősen) általánosan, akkor még talán meg is lesz... de ha nem, akkor sincs gond, azt mondták vérengzés, és úgy néz ki mégsem az...
azért májer lenne, ha elsőre sikerülneStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát csak elpicsáztak grafikából... olyan szinten szépen írtam le a fényeket, optikai tulajdonságokat és egyéb nyalánkságokat, hogy esküszöm tutorialba elment volna, ehhez képest csak annyi maradt meg a tanárban, hogy csúnyán írtam, és zavaros :S miért lett volna zavaros, de erre nem válaszolt (szerintem egyszerűen csak annyit írtam, hogy cseszett elolvasni, rákeresett gyorsan, hogy említem-e a szavakat amit keresett, és abban a formában nem találta) raytracing-et is lehúzták, sőt még a színkeverésemet is kifogásolták (4-ből 3 pontot kaptam csak)
tanulság: nem szabad ennek a tanárnak többet írni a kelleténél, nem érdekli, hogy tudom-e vagy nem, csak az, hogy azt lássa, amit akar...
ráadásul hálóból is elvágtak, bedobtak egy 3x nehezebb sort, mint eddig valaha is, de még ebből is jobbat írtam, mint a multkor, de így is csak 4,5 pontot kaptam (5 pont lett volna a határ, és a tanár csak fél vagy egy pontot ad, ergo ennél ha több pontot kapok, az már elég...)
mindegy, következő szerdán ugyanez a kombó ugyanígy, csak előtte kedden lesz még egy adatstruktúrámamúgy a Miskolci Egyetemre járok, és igen, most volt ilyen tantárgyam, hogy Számítógépi grafika, ami valójában 70% opengl, 30% elmélet
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz dregpeter #4005 üzenetére
Miskolci Egyetem Mérnök Informatika BSc szak, 5. féléves tantárgy: kötelezően választandó modellezés: kettő közül választottam a számítógépi grafikát (a másik jelek és folyamatok modellezése lett volna)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
meglátogattam tesómékat pesten, ők már lefeküdtek, én még gyorsan szétnézek a neten... és mi van az arcomban? Egy [ Asus VW222-es ]
Nekem kell egy ilyen
1680x1050-ban szép az életStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát be kell érnem 1600x1200 + 1024x768-cal... és ebből is általában csak 1x 1280x1024-ben maya-zok, elég az is...
de haldoklik a mostani drágám, és sajna nem lesz összeg se új, se tft monitorra, szóval ha meghal, akkor marad a most bevált használt crt-t veszek 10-15k-ért akcióStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na, hogy ne mindig csak fecsegjek, hanem legyen valami publikálható projekt is, amin dolgozok:
a "mű" kb. 1 óra eredménye, egy egyedi tervezésű felszentelt-brutál-elűző (copyright ) pisztoly tára. Ehhez viszonyítom majd a pisztolyt, és ha az is meglesz valahogy, elkezdem tovább cicomázni. Amúgy az ötlet-feeling a jericho-ból jött (+hellsing)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
próbáld meg megkeresni a settings-eket hova menti. sokszor jönnek kérdezősködni maya-ban, hogy ezt meg azt elállították, hogy lehet visszaállítani... ekkor általában azt szoktam nekik mondani, hogy töröljék a settings-et, és újbóli indulás során újragenerálódik. Sajna ekkor vesznek az eddig tényleg használt beállítások, de az okos ember ugye ezeket mindig letárolja valahol előre (nekem kb 5 helyen vannak ps-es és maya-s settingseim, mert megint beállítani a billentyűzetkiosztást egy élet lenne )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
én anno 9200SE-vel is toltam max-ot... annyi, hogy nem minden effektet fogod tudni esetleg használni (shaderekkel lehetnek gondjai), de modellezni szerintem sok ideig lehet vele (ami amúgyis jórészt proci + ram kérdése)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nem használok és nem is használtam soha V-Ray-t... de érzésem szerint nem...
-utánanézve valóban nem, a v-ray szoftveres render megoldás, gyorsítása több procival és rammal történik-[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a pisztoly elvileg ma este elkezdődik ha visszaértem munkából...
jah, szerdán letettem a grafikát és a hálózatok vizsgámat is! (bár a grafika 2-es lett, de komolyan nem értem, a tanár mi a francot várt... első feladat: cohen-sutherland szakaszvágó algoritmus, 3 pontért, 2.5-et meg is kaptam belőle... a második feladat shade-ek opengl-ben 6 pontért, le is írtam szépen a flat, goraud és phong shadeing-et, erre adott rá 3 pontot... harmadik: fények, megvilágítás, optikai effektek és anyagtulajdonságok opengl-ben 12 pontért... a multkor erre írtam 3 oldalt, ráírta, hogy csúnya és zavaros, kaptam rá 6 pontot... most szép betűkkel és tagolva, erre kapok 4 pontot... a negyedik egy matek feladat volt, azt kihagytam, az ötödik meg színkeverés 4 pontért, abból talán meg is lett a 4... szóval nem tudom, mit akart még a tanár, ami a könyvében és a füzetemben volt, az rajta volt a lapon (és most nem is adtam úgy elő, hogy látszódjon, hogy azért 3 éve már foglalkozom grafikával, és tudok egysmást az anyagtulajdonságokról is (lévén maya-ban és max-ban is van belőlük bőven), meg a fényekről is, és az opengl sem más sokban... de mindegy, lényeg, hogy elfelejthetem a tanárt...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
azt nem tudom, mennyire plugin ez a morph, de maya-ban úgy megy, hogy csinálsz egy fejet. ebből csinálsz változatokat, pl mosolygósat, szomorút, idegeset, stb, majd rátéve a morph-ot, egy csúszkán állíthatod, mennyire legyen egy-egy változat hangsúlyos, ergo eltolod az egyik irányban, ekkor mondjuk elkezd mosolyogni, de ráadsz egy kis idegeset, ez is változtat rajta... lényeg, hogy egy csúszkán állíthatod, milyen irányba tolódjon el az alak, ha teljesen egy irányba megy, akkor teljesen átveszi azt a kinézetet, ami a targete (remélem érthető volt valamilyen szinten)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nem halott, csak épp dolguk is van az embereknek
én spec nászajándékot vettem a egy barátom holnapi esküvőjére...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz dregpeter #4060 üzenetére
ha jól veszem ki, amit akarsz mondani, az maya-ban a weight-ing (amikor beállítod, hogy melyik csont mekkora befolyással van a modell bizonyos részeire) valami ehhez hasonló szóval kapcsolatos parancsot keress...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
új contest a world3d.hu-n
öreg épületStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na lanpartira mentem, leghamarabb hétfő este leszek megint...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nem, csak alkotni nincs jelenleg időm, még a félév elején leledző összevisszaságon próbálom átrágni magam de a topicot gyakran nézem...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elemlámpa, zseblámpa
- Parfüm topik
- Posta, csomagküldés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 16GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8G I 12GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest