Hirdetés
Ha a dolgok az eredetileg is eltervezett úton haladtak volna, akkor a WipEout HD már rég letölthető lenne, ám a fejlesztők egyre többet és többet akartak, nem csak a sorozat legutóbbi tagjának, a PlayStation Portable-re megjelent WipEout Pulse nagyfelbontású portját, így a tervezettnél jóval többet foglalkoztak a játékkal. Ennek köszönhető az is, hogy a fejlesztést végző, egy éve csupán hat főből álló csapat mára 25-30 fősre növekedett, köztük olyan emberekkel, akik már a kezdetek óta kísérik a szériát.
A három fő cél a 60 képkocka per másodperc, az 1080p felbontás és a minél komolyabb online lehetőségek elérése volt a kezdetek óta, és bár ezek lényegében csak külsőségek, a konkrét tartalmat nem érintik, a készítők mégis azt állítják, hogy nem szabad egyszerű port-ként kezelni a játékot, rengeteg apróságon változtattak ugyanis a Pulse-hoz képest.
A HD nyolc pályát, ugyanennyi csapatot és öt játékmódot (Single Race, Tournament, Time Trial, Speed Lap és Zone Mode) kínál majd, mindez pedig a későbbiekben bővülni fog különféle letölthető tartalmak formájában. Emellett nő a fegyverek száma, kapunk SIXAXIS támogatást (hogy pontosan milyen formában, arról még nem döntöttek), és a megszokottan elektronikus műfajokból táplálkozó soundtrack is újra lett keverve a Pulse-éhoz képest.
A PlayStation 3-as felvonással tehát nem csak azoknak lesz majd érdemes menniük néhány kört, akiknek kimaradt a legutóbbi hordozható epizód, erősen felturbózott portot kapunk ugyanis, számtalan online lehetőséggel, ami vélhetően dobozos, bolti verzióként is könnyedén megállná a helyét.
A WipEout HD valamikor 2008 második negyedévében válik majd elérhetővé a PlayStation Network-ön.